دریافت کارت ورود به جلسه کنکور انسانی 96 - 97
نوشته شده توسط : سارا باباپور

توزیع کارت کنکور سراسری 96 از ۱۱ تیر ماه همانطور که داوطلبان گرامی در جریان هستند ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97سراسری در بهمن ماه توسط سازمان سنجش انجام شد. از میان داوطلبانی که برای ثبت نام شرکت کرده اند گروه آزمایشی علوم انسانی پرجمعیت ترین گروه و گروه آزمایشی زبان کم جمعیت ترین گروه آزمایشی کنکور می باشد، برگزاری آزمون سراسری در 15 و 16 تیرماه می باشد، داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت کرده اند از 11 تیر ماه لغایت تا 14 باید اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96 - 97 خود بکنند. دریافت کارت آزمون کنکور سراسری 96 - 97 برای تمامی داوطلبان گروه انسانی، انسانی، انسانی، هنر و زبان اجباری بوده و بدون دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96 - 97 امکان پذیر نمی باشد. 

 


راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور انسانی 96 - 97

داوطلبان گرامی گروه ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان که قصد اقدام به کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96 را دارند برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96 دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و بصورت اینترنتی باید کارت خود را دریافت کنند به این صورت که هر فرد باید با داشتن اطلاعات ثبت نام آزمون ، وارد سایت شده و بعد از دریافت کارت آزمون کنکور سراسری 96 - 97 اقدام به پرینت آن کنند بنابراین در صورت داشتن هرگونه سوال در ر ابطه با نحوه دریافت کارت آزمون کنکور سراسری 96 - 97، محل برگزاری امتحان و آمادگی هایی که قبل از کنکور داوطلبان باید داشته باشند می توانند از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید. 

 

 

ویرایش اطلاعات کارت ورود به آزمون کنکور سراسری انسانی

داوطلبان گرامی همانطور که می دانید مهم ترین موضوع آگاهی ازثبت نام کنکور سراسری و همچنین دریافت اطلاعات زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 و همچنین دریافت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96 - 97و همچنین آگاهی از زمان برگزاری کنکور سراسری 96 - 97 و تاثیر سهمیه خانواده شهدا در انتخاب رشته کنکور سراسری برای آگاهی از تاریخ برگزاری کنکور سراسری مهم ترین موضوع بعد از برگزاری  اعلام نتایج کنکور سراسری 96  و  تخمین رتبه کنکور سراسری و دسترسی به مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری  و راهنمای انتخاب رشته انسانی کنکور سراسری 96 - 97 و برای آگاهی از نمونه کارنامه کنکور سراسری 96 و دسترسی به تکمیل ظرفیت کنکورسراسری 96  و آگاهی از همه ی شرایط می توانید ازخدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور استفاده کنید.

 

داوطلبانی که مطالعه در تابستان ویژه کنکور سراسری 97 و دسترسی به جدول برنامه ریزی هفته به هفته کنکور سراسری 96 - 97 - انسانی - انسانی - انسانی و روش تست زنی سریع در کنکور و آگاهی ازروش درس خواندن و جمع بندی دو ماه آخر کنکور و آگاهی از 10 روش مطمئن برای قبولی در کنکور 96 - 97 و چگونه کنکوری درس بخوانیم و هر سوالی که دارید ازخدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور استفاده کنید.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 9922559500
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

  

 

رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکورانسانی  96

در مواقع ای که داوطلبان در وارد کردن اطلاعات درج شده روی کارت با اطلاعاتی که در فرم ثبت نام وارد کرده اند اشتباهی رخ دهد از متداول ترین ایرادات داوطلبان تفاوت در تصویر داوطلب، گروه آزمایشی، شهر محل سکونت و.... اشاره کرد بنابراین داوطلبانی که از سهمیه رزمندگان، سهمیه ایثارگران ( بالاخص سهمیه 5 درصدی ایثارگران ) و سهمیه خانواده شهدا استفاده می کنند باید حتما نام سهمیه در کارت ورود به جلسه کنکور آن ها درج شود بنابراین با توجه به سهمیه 5 درصدی که موضوع آن به تازگی از سوی سازمان سنجش مطرح شده داوطلبان بدون داشتن هیچ نگرانی می توانند همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96 ویرایش اطلاعات خود را انجام دهند برای ثبت درخواست خود می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور کمک بگیرید .

 

 

نحوه درست انتخاب رشته کنکور سراسری 96 - 97

بعد از دریافت کارنامه کامل با رتبه و تراز توسط داوطلب، مهم ترین موضوع انجام انتخاب رشته درست با رعایت نکات اصولی می باشد تا داوطلبان عزیز با انجام مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری نادرست دچار پشیمانی نشوند اولین موضوع تاثیر گذار در انتخاب رشته تحصیلی شامل خانواده، تواناییها، ویژگی های شخصیتی و اهداف و انسانیات و همچنین مهم ترین آن علاقه خود داوطلب می باشد پس شما کنکوری های عزیز برای داشتن یک انتخاب رشته درست باید از نظر افرادی استفاده کنید که دارای تجربه کافی و اطلاعات درست باشد تا با استفاده از منابع درست شما را در انجام یک انتخاب راهنمایی دهند. موضوع مهم بعدی در انتخاب رشته توجه به محدودیتها و شرایط خاص شما می باشد یعنی تصوير روشنی از عوامل درونی خود داشته باشيد و پس از انجام مشورتهای لازم، جمع بندی و بر اساس نتايج حاصله، تصميم گيری كنيد. با توجه به حساس بودن این موضوع مشاوران سامانه صدای مشاور آماده هستند تا در زمینه مشاوره درست و انتخاب رشته کنکور برای گروه انسانی، انسانی، انسانی و هرسوالی که دارید بصورت تلفنی و حضوری شما را در این امر مهم راهنمایی کنند تا آینده درخشانی را برای خود رقم بزنید.

 

 

لینک های مرتبط با کنکور سراسری

مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری

اعلام نتایج کنکور سراسری 96

انتخاب رشته انسانی کنکور سراسری 96 - 97

تاثیر سهمیه ایثارگران در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 - 97

تخمین رتبه کنکور سراسری

تاریخ برگزاری کنکور سراسری

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96

 دریافت نمونه کارنامه کنکور سراسری96 97

تکمیل ظرفیت کنکورسراسری 96 

ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97

 

منبع: دریافت کارت ورود به جلسه کنکور انسانی 96 - 97





:: برچسب‌ها: دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری, سایت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری, کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ,
:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: