نوشته شده توسط : سارا باباپور

داوطلبان عزیزی که در کنکور سراسری شرکت کرده اید و منتظر اعلام نتایج خود هستید بعد از اعلام نتایج مهم ترین موضوع انتخاب رشته درست می باشد انتخاب رشته در وهله اول باید بر اساس تراز و رتبه و در محله دوم براساس علاقه باشد بنابراین برای انتخاب درست و آگاهی از زمان دقیق و نحوه انتخاب رشته و برای آگاهی از لیست انتخاب رشته و بهترین دانشگاه ها می توانید انجام انتخاب رشته خود را به مشاوران سامانه صدای مشاور بسپارند.

 

 

انتخاب رشته کنکور تجربی 96 - 97

انتخاب رشته کنکور سراسری 96 بعد از امتحان و دریافت کارنامه داوطلب می باشد، هر داوطلب حق دارد 20  انتخاب داشته باشد، تعداد انتخاب ها هم هرچقدر کمتر باشد قطعا حساسیت بیشتر می شود. با توجه به حساسیت موضوع لیست رشته های کنکور سراسری از انتخاب رشته محل هایی که شانس قبولی زیادی در آن ندارید خودداری کنید و صرفا انتخاب هایی را وارد فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 و انتخاب رشته دانشگاه سراسری 96 داشته باشد که از لحاظ تراز قبولی با تراز شما سنخیت داشته باشد. در ابتدا رشته ها و دانشگاه های که علاقمند به تحصیل در آن هستید در الویت قرار دهید، پس منظور از لیست رشته های مورد علاقه هم از لحاظ شهر است هم رشته، بعد با توجه به تراز قبولی انتخاب های خود را انجام دهید. بحث انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد از اهمیت زیادی برخوردار است و باید علاوه بر نهایت دقت به علایق خود در رشته ای که می خواهید تحصیل کنید، باید به دانشگاه محل تحصیل هم دقت لازم را داشته باشید. ممکن است شما به رشته ای علاقمند باشید که دانشگاه آن از نظر مسافت طولانی بوده و شما شرایط تحصیل در آنجا را نداشته باشید. پس به مشاوران ما برای انتخاب رشته درست با توجه به شرایط و علایق شما اعتماد کنید، مشاوران سامانه صدای مشاور با سابقه طولانی که در انتخاب رشته دارند می توانند شما را در انتخاب رشته درست یاری کنند برای دریافت کمک و انجام انتخاب رشته درست میتوانید بصورت حضوری یا از طریق تلفن با ...

 

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی کنکور سراسری

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

 

انتخاب رشته کنکور تجربی 96 - 97

 

عواملی که در انتخاب رشته باید به آن توجه کرد

عوامل تأثيرگذار بر انتخاب رشته تحصيلي داوطلبان شامل عوامل بيروني و عوامل درونی ميشود. مهمترين عوامل بيرونی تأثيرگذار عبارتند از خانواده، محيط آموزشی، افراد تأثيرگذار در زندگي فرد، گروههای همسالان و رسانه ها و عوامل درونی مهم تأثيرگذار بر اين امر عبارتند از علاقه، ارزشها، اعتقادات، تواناييها و مهـارتهـا، ويژگـيهـای شخصيتی، اهداف و تجربيات توصيه ميشود جهت انتخاب رشته صحيح و آگاهانه از نظرات افرادی استفاده كنيد كه دارای اطلاعات كافی باشند و به آنها اطمينان و اعتماد داريد و از منابعی كه جهت بالا بردن آگاهی شما در اين زمينه توسط سازمان منتشر گرديده، بهرهبرداری نمائيد. همچنين سعی كنيد محدوديتها و شرايط خاص خـود را در نظر داشته، تصوير روشنی از عوامل درونی فوق داشته باشيد و پس از انجام مشورتهای لازم، جمعبندی و بر اساس نتايج حاصله، تصميمگيری كنيد. بنابراین همانطور که گفتیم انتخاب رشته اهمیت بسیار زیادی دارد بنابراین شما داوطلب عزیز که در گروه ریاضی شرکت کرده و می خواهید انتخاب رشته کنید، انتخاب رشته خود را به مشاوران سامانه صدای مشاور بسپارید.

 

 

ملاک های انتخاب رشته کنکور 96

كارنامه اوليه را از طريق سايت سازمان دريافت كرده و به آن توجه نمائيد.

كدرشته های انتخابی مورد نظر خود را از دفترچه استخراج و در فرم پيشنويس درج كنيد.قبل از تكميل فرم انتخاب رشته، اطلاعات شناسنامه ای و آزمونی خود را در مرحله بعد كنترل كرده و مواردی كه نياز به تأييد شما دارد را بر حسب مورد، تأييد نمائيد. نسبت به وارد كردن كدرشته های انتخابی خود از روي فرم پيشنويس در فرم انتخاب رشته اينترنتی به صورت دقيق اقدام كنيد.

به عناوين رشته و دانشگاه كه بر اساس كد رشته های انتخابی شما، نمايش داده ميشود توجه كرده و آنها را دقيقاً با رشته های انتخابی تطبيق دهيد. در اين مرحله عناوين رشته ها در دورهها و مقاطع مختلف، با رنگهای مختلف نمايش داده ميشود. به اين موارد دقت داشته و در صورتی كه در درج كد اشتباه كرده ايد، كد مربوطه را اصلاح نمائيد. چنانچه همه رشته ها و دانشگاههايی كه نمايش داده ميشود، مورد تأييد شما است، به مرحله بعد برويد.

در آخرين مرحله رسيد انتخاب رشته 15 رقمی به همراه كدرشته محلهای انتخابی به شما نمايش داده ميشود، تأكيد ميشود حتماً فرم انتخاب رشته تكميل شده خود را چاپ كرده و تا اعلام نتايج نهایی آزمون سراسری سال 1395 بصورت محرمانه نزد خود نگه داريد.

 

 

آیا به نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری 96 -97 دسترسی دارید

 

بعد از برگزاری آزمون بسیاری از داوطلبان به نمونه سوالات رجوع کرده و می خواهند بدانند چه تعداد از سوالاتی را در کنکور درست جواب داده اند و چه درصدی زده اند ولی آگاهی لازم و یاتخمین رتبه کنکور سراسری  در اختیار ندارند.
شما داوطلبی که کنکور دادی و استرس داری...
می خوای بدونی چه درصدی زدی یا چه رتبه ای میاری و کجا قبول میشی؟
ما درنرم افراز تخمین رتبه کنکور سراسری و انتخاب رشته کنکور سراسری  با وارد کردن حدود درصدهایی که فکر می کنین تو کنکور زدین بهتون میگیم که تقریبا چه رتبه ای تو کنکور به دست میارین. مرحله بعد از تخمین رتبه اینه که بهتون بگیم با این رتبه کجاها قبول میشین. با توجه به رتبه ای که میارید و علاقه شما به رشته تحصیلی و دانشگاهی که دوس دارید اونجا ادامه تحصیل بدید ما به شما می گیم چجوری انتخاب رشته انجام بدید تا بعدن پشیمون نشید.
بنابراین برای دسترسی به نرم افزار تخمین رتبه می توانید با شماره تماس 9099071611 با مشاوران سامانه صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

برای در یافت اطلاعات در رابطه با کنکور سراسری 96 روی  لینک های زیر کلیک کنید.

 روش درس خواندن و جمع بندی دو ماه آخر کنکور

چگونه کنکوری درس بخوانیم

زمان دقیق انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 96

انتخاب رشته کنکور سراسری 96

نرم افزار تخمین رتبه کنکور 96 - 97

ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97

 

 
مشاوره تحصیلی , سامانه مشاوره تحصیلی , مشاوره تلفنی , مشاوره تحصیلی تلفنی , آدرس مدارس شاهد , ثبت نام مدارس شاهدخرید شناسه ثبت نام کنکور سراسری  , ادغام کنکور سراسری و آزاد 96 ,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96,آزمون نظام مهندسی 96 ,ثبت نام آزمون تیزهوشان , ثبت نام آزمون نمونه دولتی , قبولی در آزمون تیزهوشان , برنامه ریزی برای تیزهوشان , تخمین رتبه سازمان سنجش , انتخاب رشته دبیرستان , راهنمای انتخاب رشته نهم , مشاوره انتخاب رشته ,  برنامه ریزی کنکور 96 , برنامه ریزی کنکور تجربی 96 , ثبت نام کنکور سراسری 96 , کارنامه سبزسازمان سنجش شرایط دانشگاه فرهنگیان 96 ,سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 96 , انتخاب رشته علوم تجربی , بهترین منابع کنکور تجربی 96 کنکور سراسری تجربی 96 , تخمین رتبه کنکور آزاد , دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی , منابع آزمون مدارس شاهد , ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 , شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ,  شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان, شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق , دفترچه انتخاب رشته تربیت معلم , رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق , چگونه انتخاب رشته دانشگاه کنیم , زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان , دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت , تیزهوشان , تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی , مشاوره تلفنی تحصیلی کنکور , ا ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان ,انتخاب رشته کنکور سراسری , نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری , شرایط پذیرش دانشگاه بقیه الله , تخمین رتبه کارشناسی ارشد 96 , نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد نمونه کارنامه کارشناسی ارشد , نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری معرفی رشته های کارشناسی ارشد پیام نور  , کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی , ثبت نام بدون کنکور پزشکی , دفترچه آزمون کارشناسی ارشد فرهنگیان , ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان ,


:: برچسب‌ها: انتخاب رشته کنکور تجربی,سایت انتخاب رشته کنکور تجربی,دانلود نرم افزار انتخاب رشته کنکور تجربی,انتخاب رشته کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

مهم ترین موضوع بعد از کنکور برای شما داوطلبان اینه که بدونید چه درصدی زدید با این درصد کجا و کدوم دانشگاه قبول میشد، برای دونستن همه ی این مطالب باید به نرم افزار تخمین رتبه دسترسی داشته باشید، مشاوران سامانه صدای مشاور با دادن اطلاعات در این مورد شمارا در  تخمین رتبه و همچنین انتخاب رشته و قبولی در بهترین دانشگاه ها یاری می کنند.

 

 

 

دانلود نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری 96 - 97

میخوای بدونی با درصدایی که زدی چه رتبه ای میاری و کجا قبول میشی ؟
میخوای بدونی کنکوری های 95با چه درصدایی و کجا قبول شدن؟
چند تا مثال میخوای برات بیاریم؟ 10 تا ؟ 100 تا؟ 1000 تا؟

بعد از برگزاری کنکور بسیاری از داوطلبان به نمونه سوالات رجوع کرده و می خواهند بدانند چه تعداد از سوالاتی را در کنکور درست جواب داده اند و چه درصدی زده اند ولی آگاهی لازم و یا نرم افزار تخمین رتبه کنکور  در اختیار ندارند.
شما داوطلبی که کنکور دادی و استرس داری .......
می خوای بدونی چه درصدی زدی یا چه رتبه ای میاری و کجا قبول میشی؟
مشاوران سامانه صدای مشاور در نرم افزار تخمین رتبه وانتخاب رشته کنکور با وارد کردن حدود درصدهایی که فکر می کنین تو کنکور زدین بهتون میگن که تقریبا چه رتبه ای تو کنکور به دست میارین.
مرحله بعد از تخمین رتبه اینه که بهتون بگیم با این رتبه کجاها قبول میشین، با توجه به رتبه ای که میارید و علاقه شما به رشته تحصیلی و دانشگاهی که دوس دارید اونجا ادامه تحصیل بدید به شما خواهیم گفت چجوری انتخاب رشته انجام بدید تا بعدن پشیمون نشید.

در نرم افزار تخمین رتبه و انتخاب رشته کنکور95 سامانه صدای مشاور برای کنکوری های ریاضی، تجربی و انسانی از آمار قبولی 100 هزار کنکوری 95 ( اره درست خوندین 1000 هزار نفر !) استفاده کردیم تا با وارد کردن حدود درصدهایی که فکر می کنین تو کنکور 95 زدین بهتون بگیم چه رتبه ای در کنکور بدست میارین و شانس قبولی در چه دانشگاهی را دارید.

 

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی 

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

 

نرم افزار تخمین رتبه کنکور 96 - 97

 

 

 

 

چگونه شانس خود را در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 بالا ببریم

انتخاب رشته کنکور سراسری 96 بعد از امتحان و دریافت کارنامه داوطلب می باشد، هر داوطلب حق دارد 20  انتخاب داشته باشد، تعداد انتخاب ها هم هرچقدر کمتر باشد قطعا حساسیت بیشتر می شود. با توجه به حساسیت موضوع لیست رشته های کنکور سراسری انتخاب رشته محل هایی که شانس قبولی زیادی در آن ندارید خودداری کنید و صرفا انتخاب هایی را وارد فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 و انتخاب رشته دانشگاه سراسری 96 داشته باشد که از لحاظ تراز قبولی با تراز شما سنخیت داشته باشد. در ابتدا رشته ها و دانشگاه های که علاقمند به تحصیل در آن هستید در الویت قرار دهید، پس منظور از لیست رشته های مورد علاقه هم از لحاظ شهر است هم رشته، بعد با توجه به تراز قبولی انتخاب های خود را انجام دهید. بحث انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد از اهمیت زیادی برخوردار است و باید علاوه بر نهایت دقت به علایق خود در رشته ای که می خواهید تحصیل کنید، باید به دانشگاه محل تحصیل هم دقت لازم را داشته باشید. ممکن است شما به رشته ای علاقمند باشید که دانشگاه آن از نظر مسافت طولانی بوده و شما شرایط تحصیل در آنجا را نداشته باشید. پس به مشاوران ما برای انتخاب رشته درست با توجه به شرایط و علایق شما اعتماد کنید، مشاوران سامانه صدای مشاور با سابقه طولانی که در انتخاب رشته دارند می توانند شما را در انتخاب رشته درست یاری کنند برای دریافت کمک و انجام انتخاب رشته درست میتوانید بصورت حضوری یا از طریق تلفن با شماره تماس  9099071611 با مشاوران سامانه صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

 

نحوه ثبت نام در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 - 97 

 اگر شما در اعلام نتایج نهایی شهریور ماه هم در یک دانشگاه غیر آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت سنجش) و یک دانشگاه آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت Azmoom.org ) قبول شده اید نیز می توانید در  زمان و تاریخ تکمیل ظرفیت کنکور(آزمون)سراسری شرکت کنید فقط به این نکته توجه داشته باشید که اگر شما در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر و بهمن ثبت نام کنید و بعد از اعلام نتایج نهایی مشخص شود که در یکدانشگاه قبول شده اید دیگر انتخابی که در شهریور ماه در هر دانشگاه آزاد قبول شده بودید لغو می شود و شما در دانشگاهی حق ثبت نام دارید که در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد  قبول شده اید. اما قبولی شما در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ارتباطی به قبولی شما در دانشگاه غیرآزاد ( مثل سراسری یا غیرانتفاعی یا پیام نور) ندارد و شما حتی اگر در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد قبول شوید باز هم قبولی های شهریور شما در دانشگاه سراسری به قوت خود باقی است. 

 

برای در یافت اطلاعات در رابطه با کنکور سراسری 96 روی  لینک های زیر کلیک کنید.

 تاریخ برگزاری کنکور سراسری

تخمین رتبه کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسری 96

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96

 زمان برگزاری کنکور آزادو سراسری 96

نرم افزار تخمین رتبه کنکور آزاد96

دانلود دفترچه راهنمای آزمون(کنکور)سراسری و آزاد96-95

ثبت نام کنکور سراسری و آزاد96

 دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون(کنکور) آزاد96-95

شرایط و زمان ثبت نام آزمون(کنکور)سراسری و آزاد96-95

ثبت نام کنکور سراسری96

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-95

ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97

 منبع: تخمین رتبه کنکور سراسری

مشاوره تحصیلی , سامانه مشاوره تحصیلی , مشاوره تلفنی , مشاوره تحصیلی تلفنی , آدرس مدارس شاهد , ثبت نام مدارس شاهدخرید شناسه ثبت نام کنکور سراسری  , ادغام کنکور سراسری و آزاد 96 ,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96,آزمون نظام مهندسی 96 ,ثبت نام آزمون تیزهوشان , ثبت نام آزمون نمونه دولتی , قبولی در آزمون تیزهوشان , برنامه ریزی برای تیزهوشان , تخمین رتبه سازمان سنجش , انتخاب رشته دبیرستان , راهنمای انتخاب رشته نهم , مشاوره انتخاب رشته ,  برنامه ریزی کنکور 96 , برنامه ریزی کنکور تجربی 96 , ثبت نام کنکور سراسری 96 , کارنامه سبزسازمان سنجش شرایط دانشگاه فرهنگیان 96 ,سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 96 , انتخاب رشته علوم تجربی , بهترین منابع کنکور تجربی 96 کنکور سراسری تجربی 96 , تخمین رتبه کنکور آزاد , دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی , منابع آزمون مدارس شاهد , ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 , شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ,  شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان, شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق , دفترچه انتخاب رشته تربیت معلم , رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق , چگونه انتخاب رشته دانشگاه کنیم , زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان , دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت , تیزهوشان , تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی , مشاوره تلفنی تحصیلی کنکور , ا ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان ,انتخاب رشته کنکور سراسری , نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری , شرایط پذیرش دانشگاه بقیه الله , تخمین رتبه کارشناسی ارشد 96 , نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد نمونه کارنامه کارشناسی ارشد , نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری معرفی رشته های کارشناسی ارشد پیام نور  , کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی , ثبت نام بدون کنکور پزشکی , دفترچه آزمون کارشناسی ارشد فرهنگیان , ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان ,



:: برچسب‌ها: نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری, تخمین رتبه سازمان سنجش, تخمین رتبه کنکور سراسری, تخمین رتبه کنکور, چگونه رتبه خود را بدانیم ,
:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

مهم ترین موضوع بعد از کنکور برای شما داوطلبان اینه که بدونید چه درصدی زدید با این درصد کجا و کدوم دانشگاه قبول میشد، برای دونستن همه ی این مطالب باید به نرم افزار تخمین رتبه دسترسی داشته باشید، مشاوران سامانه صدای مشاور با دادن اطلاعات در این مورد شمارا در  تخمین رتبه و همچنین انتخاب رشته و قبولی در بهترین دانشگاه ها یاری می کنند.

 

 

 

دانلود نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری 96 - 97

میخوای بدونی با درصدایی که زدی چه رتبه ای میاری و کجا قبول میشی ؟
میخوای بدونی کنکوری های 95با چه درصدایی و کجا قبول شدن؟
چند تا مثال میخوای برات بیاریم؟ 10 تا ؟ 100 تا؟ 1000 تا؟

بعد از برگزاری کنکور بسیاری از داوطلبان به نمونه سوالات رجوع کرده و می خواهند بدانند چه تعداد از سوالاتی را در کنکور درست جواب داده اند و چه درصدی زده اند ولی آگاهی لازم و یا نرم افزار تخمین رتبه کنکور  در اختیار ندارند.
شما داوطلبی که کنکور دادی و استرس داری .......
می خوای بدونی چه درصدی زدی یا چه رتبه ای میاری و کجا قبول میشی؟
مشاوران سامانه صدای مشاور در نرم افزار تخمین رتبه وانتخاب رشته کنکور با وارد کردن حدود درصدهایی که فکر می کنین تو کنکور زدین بهتون میگن که تقریبا چه رتبه ای تو کنکور به دست میارین.
مرحله بعد از تخمین رتبه اینه که بهتون بگیم با این رتبه کجاها قبول میشین، با توجه به رتبه ای که میارید و علاقه شما به رشته تحصیلی و دانشگاهی که دوس دارید اونجا ادامه تحصیل بدید به شما خواهیم گفت چجوری انتخاب رشته انجام بدید تا بعدن پشیمون نشید.

در نرم افزار تخمین رتبه و انتخاب رشته کنکور95 سامانه صدای مشاور برای کنکوری های ریاضی، تجربی و انسانی از آمار قبولی 100 هزار کنکوری 95 ( اره درست خوندین 1000 هزار نفر !) استفاده کردیم تا با وارد کردن حدود درصدهایی که فکر می کنین تو کنکور 95 زدین بهتون بگیم چه رتبه ای در کنکور بدست میارین و شانس قبولی در چه دانشگاهی را دارید.

 

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی 

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

 

نرم افزار تخمین رتبه کنکور 96 - 97

 

 

 

 

چگونه شانس خود را در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 بالا ببریم

انتخاب رشته کنکور سراسری 96 بعد از امتحان و دریافت کارنامه داوطلب می باشد، هر داوطلب حق دارد 20  انتخاب داشته باشد، تعداد انتخاب ها هم هرچقدر کمتر باشد قطعا حساسیت بیشتر می شود. با توجه به حساسیت موضوع لیست رشته های کنکور سراسری انتخاب رشته محل هایی که شانس قبولی زیادی در آن ندارید خودداری کنید و صرفا انتخاب هایی را وارد فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 و انتخاب رشته دانشگاه سراسری 96 داشته باشد که از لحاظ تراز قبولی با تراز شما سنخیت داشته باشد. در ابتدا رشته ها و دانشگاه های که علاقمند به تحصیل در آن هستید در الویت قرار دهید، پس منظور از لیست رشته های مورد علاقه هم از لحاظ شهر است هم رشته، بعد با توجه به تراز قبولی انتخاب های خود را انجام دهید. بحث انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد از اهمیت زیادی برخوردار است و باید علاوه بر نهایت دقت به علایق خود در رشته ای که می خواهید تحصیل کنید، باید به دانشگاه محل تحصیل هم دقت لازم را داشته باشید. ممکن است شما به رشته ای علاقمند باشید که دانشگاه آن از نظر مسافت طولانی بوده و شما شرایط تحصیل در آنجا را نداشته باشید. پس به مشاوران ما برای انتخاب رشته درست با توجه به شرایط و علایق شما اعتماد کنید، مشاوران سامانه صدای مشاور با سابقه طولانی که در انتخاب رشته دارند می توانند شما را در انتخاب رشته درست یاری کنند برای دریافت کمک و انجام انتخاب رشته درست میتوانید بصورت حضوری یا از طریق تلفن با شماره تماس  9099071611 با مشاوران سامانه صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

 

نحوه ثبت نام در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 - 97 

 اگر شما در اعلام نتایج نهایی شهریور ماه هم در یک دانشگاه غیر آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت سنجش) و یک دانشگاه آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت Azmoom.org ) قبول شده اید نیز می توانید در  زمان و تاریخ تکمیل ظرفیت کنکور(آزمون)سراسری شرکت کنید فقط به این نکته توجه داشته باشید که اگر شما در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر و بهمن ثبت نام کنید و بعد از اعلام نتایج نهایی مشخص شود که در یکدانشگاه قبول شده اید دیگر انتخابی که در شهریور ماه در هر دانشگاه آزاد قبول شده بودید لغو می شود و شما در دانشگاهی حق ثبت نام دارید که در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد  قبول شده اید. اما قبولی شما در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ارتباطی به قبولی شما در دانشگاه غیرآزاد ( مثل سراسری یا غیرانتفاعی یا پیام نور) ندارد و شما حتی اگر در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد قبول شوید باز هم قبولی های شهریور شما در دانشگاه سراسری به قوت خود باقی است. 

 

برای در یافت اطلاعات در رابطه با کنکور سراسری 96 روی  لینک های زیر کلیک کنید.

 تاریخ برگزاری کنکور سراسری

تخمین رتبه کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسری 96

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96

 زمان برگزاری کنکور آزادو سراسری 96

نرم افزار تخمین رتبه کنکور آزاد96

دانلود دفترچه راهنمای آزمون(کنکور)سراسری و آزاد96-95

ثبت نام کنکور سراسری و آزاد96

 دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون(کنکور) آزاد96-95

شرایط و زمان ثبت نام آزمون(کنکور)سراسری و آزاد96-95

ثبت نام کنکور سراسری96

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-95

ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97

 منبع: تخمین رتبه کنکور سراسری

مشاوره تحصیلی , سامانه مشاوره تحصیلی , مشاوره تلفنی , مشاوره تحصیلی تلفنی , آدرس مدارس شاهد , ثبت نام مدارس شاهدخرید شناسه ثبت نام کنکور سراسری  , ادغام کنکور سراسری و آزاد 96 ,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96,آزمون نظام مهندسی 96 ,ثبت نام آزمون تیزهوشان , ثبت نام آزمون نمونه دولتی , قبولی در آزمون تیزهوشان , برنامه ریزی برای تیزهوشان , تخمین رتبه سازمان سنجش , انتخاب رشته دبیرستان , راهنمای انتخاب رشته نهم , مشاوره انتخاب رشته ,  برنامه ریزی کنکور 96 , برنامه ریزی کنکور تجربی 96 , ثبت نام کنکور سراسری 96 , کارنامه سبزسازمان سنجش شرایط دانشگاه فرهنگیان 96 ,سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 96 , انتخاب رشته علوم تجربی , بهترین منابع کنکور تجربی 96 کنکور سراسری تجربی 96 , تخمین رتبه کنکور آزاد , دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی , منابع آزمون مدارس شاهد , ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 , شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ,  شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان, شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق , دفترچه انتخاب رشته تربیت معلم , رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق , چگونه انتخاب رشته دانشگاه کنیم , زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان , دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت , تیزهوشان , تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی , مشاوره تلفنی تحصیلی کنکور , ا ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان ,انتخاب رشته کنکور سراسری , نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری , شرایط پذیرش دانشگاه بقیه الله , تخمین رتبه کارشناسی ارشد 96 , نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد نمونه کارنامه کارشناسی ارشد , نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری معرفی رشته های کارشناسی ارشد پیام نور  , کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی , ثبت نام بدون کنکور پزشکی , دفترچه آزمون کارشناسی ارشد فرهنگیان , ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان ,



:: برچسب‌ها: نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری, تخمین رتبه سازمان سنجش, تخمین رتبه کنکور سراسری, تخمین رتبه کنکور, چگونه رتبه خود را بدانیم ,
:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 والدینی که می خواهند فرزندان خود را در مدارس شاهد ثبت نام کنند و علاقمند به ادامه تحصیل فرزندانشان در این مدارس هستند برای آگاهی از زمان و شرایط ثبت نام مدارس شاهد و هر سوالی که در رابطه با سهمیه امتیاز ثبت نام در این مدارس می خواهید بدانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

شیوه ثبت‌ نام در مدارس شاهد 96 - 97

شرایط ثبت‌نام در پایه دهم، قبولی خرداد در پایه نهم با معدل کل حداقل 16 و کسب شرایط علمی لازم توسط دانش‌آموز در انتخاب شاخه یا رشته تحصیلی تصمیم‌گیری در خصوص دانش‌آموزان شاهدی که فاقد شرایط علمی هستند برعهده ستاد شاهد استان است. شرایط ثبت‌نام پایه هفتم در مدارس شاهد، کسب مقیاس خوب حداکثر یک درس و خیلی خوب در سایر دروس در امتحانات نوبت دوم پایه ششم ابتدایی ثبت‌نام دانش‌آموزان شاغل به تحصیل در پایه سوم دوره اول ابتدایی مدرسه شاهد برای ورود به پایه چهارم دوره دوم ابتدایی، ادامه تحصیل محسوب شده و نیاز به امتیازبندی مجدد ندارد.

 

ویژگی های مدارس شاهد نسبت به دولتی

کیفیت در مدارس شاهد از لحاظ علمی و آموزشی توجه ویژه ای به انتخاب کادر مدارس شده و مدیر و عوامل اجرایی و معلمان و خدمتگزاران همه باید از سطح علمی و اخلاقی خوبی برخوردار باشند و آموزگاران نمره علمی بالایی دارند. همچنین در بحث تربیتی هم 4 ساعت در هفته کلاس های مکمل گنجانده شده است.

 

آدرس بهترین مدارس شاهد 

برای دسترسی به لیست آدرس کلیه مدارش شاهد در سرتاسر کشور و شرایط پذیرش دانش آموزان می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید تا از بهترین مدارس شاهد  نزدیک به محل زندگی خود باخبر شوید.

 

 

جهت آگاهی از شرایط ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد با

"سامانه صدای مشاور تحصیلی"

از تلفن ثابت با شماره  9099071611  تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

 

زمان و شرایط ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد

 

 

شرایط ثبت نام دانش آموزان غیر ایثارگر در مدارس شاهد 96

سایر اولویت ها برای امتیازبندی شامل حافظان قرآن، افراد حائر رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ، مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح منطقه، استان و کشور، افراد حائز رتبه اول تا سوم مسابقات مطالعه و تحقیق دانش آموزان طرح های شاهدمنطقه و استان، فرزندان کارمندان رسمی آموزش و پرورش شاغل یا بازنشسته طرح شاهد و کارمندان شاغل در بنیاد شهید، فرزندان کارمندان رسمی آموزش و پرورش شاغل در مدرسه ایثاگران به استثنای کارکنان شاغل در طرح شاهد، فرزند کارمند رسمی آموزش و پرورش شاغل یا بازنشسته و مامور یا انتقالی به ادارات دیگر، فرزند یا نوه خیر مدرسه ساز و دانش آموزان دارای امتیاز علمی که از طریق معدل یا آزمون ورودی تعیین می شود.

 

 

 دانش آموزانی اولویت ثبت نام در مدارس شاهد را دارند 96 - 97

مدارس شاهد برای ثبت نام دانش آموزان امتیازاتی را در نظر گرفته است که در اینجا به آن اشاره خواهیم کرد اما شما عزیزان برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با الویت ثبت نام در مدارس شاهد می تانید سوالات خود را از مشاوران سامانه صدای مشاور بپرسید.

 امتیازات 

امتیاز خواهر و برادر شهید و جانباز 70 درصد و بالاتر هر مورد 500 امتیاز

امتیاز فرزند رزمنده جبهه مقاومت (مدافعین حرم) هر ماه 30 امتیاز در صورت جانبازی یا شهادت رزمندگان جبهه مقاومت تا زمانی که تحت پوشش بنیاد شهید قرار نگرفته‌اند فرزندشان با گواهی صادره از سوی ایثارگران سپاه ثبت‌نام قطعی خواهد شد.

امتیاز فرزند رزمنده نظامی یا وظیفه:

حضور در جبهه و مناطق جنگی در هشت سال دفاع مقدس (شهریور 59 تا شهریور 67) حداکثر 96 ماه، هر ماه 15 امتیاز

حضور در مناطق امنیتی از تاریخ اول مهر 67 به بعد حداکثر 90 ماه به‌ازای هر ماه دو امتیاز

حضور در مناطق عملیاتی از تاریخ اول مهر 67 به بعد حداکثر 60 ماه به‌ازای هر ماه یک امتیاز

حضور در مناطق امنیتی شمال غرب ایران از تاریخ اول فروردین 58 تا 31 شهریور 59 به‌مدت 18 ماه هر ماه 15 امتیاز

نوه آزاده: 100 امتیاز (حداکثر دو مورد)، نوه جانباز 50 تا 69 درصد 100 امتیاز (حداکثر دو مورد)

امتیاز حائز رتبه اول تا سوم مسابقات سالانه حفظ مفاهیم، قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح بین المللی 60 امتیاز و حداکثر امتیاز در این بخش 150 امتیاز است.

امتیاز حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات مطالعه و تحقیق طرح‌های شاهد و ایثارگران و مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی در سطح بین المللی 60 امتیاز و حداکثر امتیاز 150 امتیاز است.

امتیاز فرزند کارمند رسمی آموزش و پرورش، بنیاد شهید شاغل یا بازنشسته، مأمور یا انتقالی به ادارات دیگر هر سال سابقه خدمت رسمی 5 امتیاز (حداکثر امتیاز سابقه خدمت زوج کارمند 300 امتیاز)

امتیاز فرزند یا نوه خیّر مدرسه‌ساز: احداث و ساخت مدرسه 120 امتیاز، اهدای زمین 80 امتیاز، تجهیز مدرسه به‌نسبت هزینه‌کرد (مدارس شاهد 50 امتیاز و مدارس غیرشاهد 20 امتیاز) است. حداکثر امتیاز در این بخش 120 امتیاز است.

 

 

 تغییرات کمک سرانه مدارس شاهد
دوره تحصیلی حداقل حداکثر
ابتدایی 3800000 ریال 5800000ریال
متوسطه اول 4400000 ریال 6600000 ریال
متوسطه دوم 5300000 ریال 8600000 ریال

 

خانواده‌ها جهت اطلاع از زمان‌بندی مراحل ثبت‌نام مدارس شاهد به سامانه سجا مراجعه کنند. در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با مدارس شاهد می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

 منبع: زمان و شرایط ثبت نام مدارس شاهد

مشاوره تحصیلی , سامانه مشاوره تحصیلی , مشاوره تلفنی , مشاوره تحصیلی تلفنی , آدرس مدارس شاهد , ثبت نام مدارس شاهدخرید شناسه ثبت نام کنکور سراسری  , ادغام کنکور سراسری و آزاد 96 ,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96,آزمون نظام مهندسی 96 ,ثبت نام آزمون تیزهوشان , ثبت نام آزمون نمونه دولتی , قبولی در آزمون تیزهوشان , برنامه ریزی برای تیزهوشان , تخمین رتبه سازمان سنجش , انتخاب رشته دبیرستان , راهنمای انتخاب رشته نهم , مشاوره انتخاب رشته ,  برنامه ریزی کنکور 96 , برنامه ریزی کنکور تجربی 96 , ثبت نام کنکور سراسری 96 , کارنامه سبزسازمان سنجش شرایط دانشگاه فرهنگیان 96 ,سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 96 , انتخاب رشته علوم تجربی , بهترین منابع کنکور تجربی 96 کنکور سراسری تجربی 96 , تخمین رتبه کنکور آزاد , دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی , منابع آزمون مدارس شاهد , ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 , شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ,  شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان, شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق , دفترچه انتخاب رشته تربیت معلم , رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق , چگونه انتخاب رشته دانشگاه کنیم , زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان , دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت , تیزهوشان , تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی , مشاوره تلفنی تحصیلی کنکور , ا ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان ,انتخاب رشته کنکور سراسری , نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری , شرایط پذیرش دانشگاه بقیه الله , تخمین رتبه کارشناسی ارشد 96 , نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد نمونه کارنامه کارشناسی ارشد , نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری معرفی رشته های کارشناسی ارشد پیام نور  , کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی , ثبت نام بدون کنکور پزشکی , دفترچه آزمون کارشناسی ارشد فرهنگیان , ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان ,



:: برچسب‌ها: زمان و شرایط ثبت نام مدارس شاهد,ثبت نام مدارس شاهد, دانش آموزانی اولویت ثبت نام در مدارس شاهد را دارند,امتیاز فرزند رزمنده نظامی یا وظیفه, ,
:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

ورود به جلسه آزمون سراسرى امسال به صورت اینترنتى خواهد بود، داوطلبان عزیز که نگران گرفتن دریافت کارت آزمون کنکور سراسری 96 - 97 هستید و می خواید محل برگزاری آزمون را بدانید مى توانید یک هفته قبل از  برگزارى آزمون سراسرى کارت ورود به جلسه آزمون خودتون را دریافت کنید. داوطلبان مى‌توانند از منازل یا مراکز اینترنتى اقدام به چاپ کارت ورود به جلسه و دریافت اطلاعات درباره زمان و مکان برگزارى آزمون سراسرى کنند. برای دریافت اطلاعات کامل می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور از هر کجا که هستید در تماس باشید تا به  راحتی کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنید.

 

   
زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96  12 و 13 تیرماه می باشد بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. لذا کلیه داوطلبان باید برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند. برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و جهت ثبت نام کنکور  96 سراسری و آزاد و اطلاعات دقیق از نحوه ثبت نام و  مدارک لازم و هرگونه سوال که دارید می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

 

آیا می خواهید از تاریخ برگزاری کنکور 96 باخبر شوید

 

دوستان کنکوری که در سال 96 باید تو آزمون سرنوشت ساز کنکور شرکت کنند توجه داشته باشند... 
ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97 در روزهای ۱۹ تا ۲۸ بهمن ماه ۹۵ صورت می گیرد و زمان برگزاری کنکور 96 در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ تیرماه ۹۶۶ برگزار می شود.
طبق گفته سازمان سنجش سوابق تحصیلی در کنکور امسال همانند سال گذشته ثأثیر مثبت دارد و بدین گونه اعمال می‌شود، میزان و نحوه تأثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری همانند آزمون سراسری سال 95 است یعنی افرادی که دیپلم خود را از سال 84 به بعد اخذ کرده‌اند و امتحانات یک یا چند درس آنها نهایی بوده است، مشمول اعمال سوابق تحصیلی هستند و سهم این سوابق 25 درصد با تأثیر مثبت است.
داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی خود را از سال تحصیلی 91 – 90 به بعد اخذ کرده‌اند و امتحانات یک یا چند درس آنها به صورت نهایی بوده است مشمول اعمال سوابق تحصیلی هستند و سهم این سوابق 5 درصد با تأثیر مثبت است.

 

 

 

 

جهتدریافت کارت ورود به جلسه و.. با

"سامانه صدای مشاور تحصیلی"

مشاوره دهنده دانشگاه های سراسری و آزاد در تماس باشید 

برای تماس با مشاورین از تلفن ثابت با شماره  9099071611  تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

 

 

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 96 - 97

 

 

 

اعلام نتایج کنکور سراسری رشته ریاضی، تجربی، انسانی، هنر، زبان

داوطلبانی که منتظر اعلام نتایج آزمون خود هستید همانطور که می دانید، بعد از برگزاری کنکور مهم ترین موضوع آگاهی از سایت اعلام نتایج کنکور سراسری می باشد، علت اهمیت این موضوع این است بعد از نتایج آزمون سراسری در مدت زمان معینی داوطلبان باید اقدام به انتخاب رشته بکنند در صورت تاخیر درانتخاب رشته، فرصت از داوطلبان گرفته می شود. بنابراین آگاهی از زمان دقیق اعلام نتایج از اهمیت زیادی برخوردار است والدینی که نگران دریافت اعلام نتایج فرزندان خود هستند می توانند با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشند تا بلافاصله بعد از اعلام نتایج  کنکور از کارنامه و رتبه فرزندان خود باخبر شوند.

 

دانلود نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری 96 - 97

 

بعد از  برگزاری کنکور سراسری بسیاری از داوطلبان به نمونه سوالات رجوع کرده و می خواهند بدانند چه تعداد از سوالاتی را در کنکور درست جواب داده اند و چه درصدی زده اند ولی  آگاهی لازم و یا نرم افزار تخمین رتبه کنکور در اختیار ندارند.
شما داوطلبی که کنکور دادی و استرس داری .......
می خوای بدونی چه درصدی زدی یا چه رتبه ای میاری و کجا قبول میشی؟
مشاوران سامانه صدای مشاور در تخمین رتبه کنکور سراسری و انتخاب رشته کنکور سراسری 96 با وارد کردن حدود درصدهایی که فکر می کنین تو کنکور زدین بهتون میگن که تقریبا چه رتبه ای تو کنکور به دست میارین.
مرحله بعد از تخمین رتبه اینه که بهتون بگیم با این رتبه کجاها قبول میشین، با توجه به رتبه ای که میارید و علاقه شما به رشته تحصیلی و دانشگاهی که دوس دارید اونجا ادامه تحصیل بدید به شما خواهیم گفت چجوری انتخاب رشته انجام بدید تا بعدن پشیمون نشید

 

 

 سایت مجازی و آنلاین انتخاب رشته کنکور سراسری 96 -97 

 

 
انتخاب رشته کنکور سراسری 96 بعد از امتحان و دریافت کارنامه داوطلب می باشد، هر داوطلب حق دارد 20 انتخاب داشته باشد، تعداد انتخاب ها هم هرچقدر کمتر باشد قطعا حساسیت بیشتر می شود. با توجه به حساسیت موضوع لیست رشته های کنکور سراسری از انتخاب رشته محل هایی که شانس قبولی زیادی در آن ندارید خودداری کنید و صرفا انتخاب هایی را وارد فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 و انتخاب رشته دانشگاه سراسری 96 داشته باشد که از لحاظ تراز قبولی با تراز شما سنخیت داشته باشد. در ابتدا رشته ها وو دانشگاه های که علاقمند به تحصیل در آن هستید در الویت قرار دهید، پس منظور از لیست رشته های مورد علاقه هم از لحاظ شهر است هم رشته، بعد  با توجه به تراز قبولی انتخاب هایی خود را انجام دهید. بحث انتخاب رشته کنکور سراسری 96 از اهمیت زیادی برخوردار است و باید علاوه بر نهایت دقت به علایق خود در رشته ای که می خواهید تحصیل کنید، باید به دانشگاه محل تحصیل هم دقت لازم را داشته باشید. ممکن است شما به رشته ای علاقمند باشید که دانشگاه آن از نظر مسافت طولانی بوده و شما شرایط تحصیل در آنجا را نداشته باشید. پس به مشاوران ما برای انتخاب رشته درست با توجه به شرایط و علایق شما اعتماد کنید، مشاوران سامانه صدای مشاور با سابقه طولانی که در انتخاب رشته دارند می توانند شما را در انتخاب رشته درست یاری کنند برای دریافت کمک و انجام انتخاب رشته درست میتوانید بصورت حضوری یا از طریق تلفن با شماره 9099071611 با مشاوران سامانه صدای مشاور تحصیلی تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 - 97

اگر شما در اعلام نتایج نهایی شهریور ماه هم در یک دانشگاه غیر آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت سنجش) و یک دانشگاه آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت Azmoom.org ) قبول شده اید نیز می توانید در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت کنید فقط به این نکته توجه داشته باشید که اگر شما در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر و بهمن ثبت نام کنید و بعد از اعلام نتایج نهایی مشخص شود که در یکدانشگاه قبول شده اید دیگر انتخابی که در شهریور ماه در هر دانشگاه آزاد قبول شده بودید لغو می شود و شما در دانشگاهی حق ثبت نام دارید که در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد  قبول شده اید. اما قبولی شما در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ارتباطی به قبولی شما در دانشگاه غیرآزاد ( مثل سراسری یا غیرانتفاعی یا پیام نور) ندارد و شما حتی اگر در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد قبول شوید باز هم قبولی های شهریور شما در دانشگاه سراسری به قوت خود باقی است.

 

 

 

برای در یافت اطلاعات در رابطه با کنکور سراسری 96 روی  لینک های زیر کلیک کنید.

 ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

انتخاب رشته کنکور سراسری 96

تخمین رتبه کنکور سراسری

زمان برگزاری کنکور سراسری 96 - 97

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96

 زمان برگزاری کنکور آزادو سراسری 96

دانلود دفترچه راهنمای آزمون(کنکور)سراسری و آزاد 96-95 

 دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون(کنکور) آزاد96-95

سایت برنامه ریزی کنکور(آزمون)96-95 

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-95

ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97

 منبع: دریافت کارت آزمون کنکور سراسری 96 - 97

مشاوره تحصیلی , سامانه مشاوره تحصیلی , مشاوره تلفنی , مشاوره تحصیلی تلفنی , آدرس مدارس شاهد , ثبت نام مدارس شاهدخرید شناسه ثبت نام کنکور سراسری  , ادغام کنکور سراسری و آزاد 96 ,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96,آزمون نظام مهندسی 96 ,ثبت نام آزمون تیزهوشان , ثبت نام آزمون نمونه دولتی , قبولی در آزمون تیزهوشان , برنامه ریزی برای تیزهوشان , تخمین رتبه سازمان سنجش , انتخاب رشته دبیرستان , راهنمای انتخاب رشته نهم , مشاوره انتخاب رشته ,  برنامه ریزی کنکور 96 , برنامه ریزی کنکور تجربی 96 , ثبت نام کنکور سراسری 96 , کارنامه سبزسازمان سنجش شرایط دانشگاه فرهنگیان 96 ,سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 96 , انتخاب رشته علوم تجربی , بهترین منابع کنکور تجربی 96 کنکور سراسری تجربی 96 , تخمین رتبه کنکور آزاد , دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی , منابع آزمون مدارس شاهد , ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 , شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ,  شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان, شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق , دفترچه انتخاب رشته تربیت معلم , رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق , چگونه انتخاب رشته دانشگاه کنیم , زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان , دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت , تیزهوشان , تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی , مشاوره تلفنی تحصیلی کنکور , ا ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان ,انتخاب رشته کنکور سراسری , نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری , شرایط پذیرش دانشگاه بقیه الله , تخمین رتبه کارشناسی ارشد 96 , نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد نمونه کارنامه کارشناسی ارشد , نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری معرفی رشته های کارشناسی ارشد پیام نور  , کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی , ثبت نام بدون کنکور پزشکی , دفترچه آزمون کارشناسی ارشد فرهنگیان , ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان ,



:: برچسب‌ها: دریافت کارت آزمون کنکور سراسری,دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری,سایت دریافت کارت کنکور سراسری,زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور,کارت ورود به جلسه کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

والدینی که نگران ثبت نام فرزندان خود در مدارس دولتی و غیر دولتی هستید، برای آگاهی از ضوابط ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی 96 در هر مدرسه ای که قصد ثبت نام در آن را دارید و همچنین برای آگاهی از آدرس بهترین مدارس دولتی و غیر دولتی با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

ضوابط ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی 96 - 97

دستورالعمل ثبت‌ نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی ۹۷‌ــ۹۶ ابلاغ شد و بر این اساس ضوابط ثبت‌نام در انواع مدارس اعلام شده است. بنابراین برای دریافت اطلاعات و ثبت نام در بهترین مدارس با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

براساس این دستورالعمل با هدف کاهش تمرکز و تفویض اختیارات و به‌منظور برنامه‌ریزی، ساماندهی و نظارت بر امور مربوط به ثبت‌نام دانش‌آموزان با حضور در کمیته برنامه‌ریزی استان و منطقه بررسی و اقدامات لازم پیش‌بینی و انجام خواهد شد. در خصوص ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی در سال تحصیلی 97ــ96 براساس شیوه‌نامه 23 تیر سال 1395 اقدام شود و هر گونه تغییر و اصلاح از سوی مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور اعلام می‌شود.

 

 ثبت‌ نام از تمام دانش‌آموزان فاقد مدارک هویتی

به‌منظور پوشش کامل تحصیلی افراد لازم التعلیم فاقد مدارک هویتی لازم که از نظر سنی امکان تحصیل در نظام آموزش رسمی کشور را دارند، به‌استناد مصوبه هیئت وزیران و نامه معاون اول رئیس جمهور در تاریخ دوم اسفند ماه 1395 با ارائه کارت حمایت تحصیلی صادرشده از سوی وزارت کشور (فرمانداری‌ها) ثبت‌نام از‌ آنها انجام می‌شود.

 

 

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی 

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

 

 

ضوابط ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی 96 - 97

 

 اتمام فرآیند ثبت‌نام تا 31 مرداد

با توجه به لزوم مدیریت منابع مالی و سرمایه انسانی ضروری است برای استفاده از فرصت شهریورماه 96 به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که تمام ثبت‌نام‌ها تا تاریخ 31 مرداد به اتمام برسد.

 

ثبت‌نام از هنرجویان هنرستان‌ها بدون لحاظ محدودیت جغرافیایی براساس ضوابط مربوط انجام خواهد شد.

ضروری است فرآیند ثبت‌نام از جمله سناد و سنجش سلامت انجام شود.

مفاد شیوه‌نامه ثبت‌نام دانش‌آموزان استثنایی سال تحصیلی 96‌ــ95 و شیوه‌نامه ثبت‌نام آموزش و پرورش عادی آیین‌نامه اجرایی مدارس و دیگر شیوه‌نامه‌های گروه‌های مختلف استثنایی ملاک عمل خواهد بود.

تمام کودکان ورودی پایه اول مطابق دستورالعمل صادره از سوی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور ملزم به شرکت در برنامه سنجش بدو ورود به دبستان هستند.

تمام مدیران مدارس ابتدایی موظفند اطلاعات دانش‌آموزان به‌ویژه در پایه اول را در اسرع وقت در سامانه سنجش بدو ورود و سناد حداکثر تا پایان مردادماه 96 ثبت کنند.

 

 ثبت‌ نام کودکان معلول و استثنایی در مدارس عادی 

ثبت‌نام و تحصیل کودکان معلول و استثنایی به‌دلیل شرایط ویژه آنها یعنی امکانات ویژه و ضرورت حضور نیروی متخصص در مدارس عادی ممنوع است و با مدیران متخلف مطابق ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.

 

 شیوه ثبت‌ نام در مدارس غیردولتی

در مدارس غیردولتی نصب نرخ شهریه مصوب ابلاغی به‌همراه رئوس تمام فعالیت‌ها در محل ثبت‌نام و در معرض دید اولیاء دانش‌آموزان الزامی است.

تعیین و دریافت هزینه خدماتی از قبیل تغذیه بین‌روز، لباس متحدالشکل و ایاب و ذهاب از اولیای دانش‌آموزان با تأیید اولیا و مربیان مدرسه و کسب موافقت اداره آموزش و پرورش منطقه در زمان مقرر امکان‌پذیر خواهد بود ضمن آنکه استفاده از خدمات مذکور کاملاً اختیاری و دریافت هرگونه وجه تحت این عناوین هنگام ثبت‌نام ممنوع است.

مدیران مدارس غیردولتی موظفند هنگام ثبت‌نام نسبت به انعقاد قرارداد اخذ شهریه بین ولی دانش‌آموز و واحد آموزشی در سامانه تعیین شهریه اقدام و یک نسخه از قرارداد تکمیل‌شده را چاپ و پس از مهر و امضا به ولی دانش‌آموز تحویل دهند. بنابراین برای پاسخ به همه ی سوالات خود در رابطه با شرایط ثبت نام مدارس دولتی و غیر دولتی می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

 منبع: ضوابط ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی 97 - 96

 

 



:: برچسب‌ها: ضوابط ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی,شرایط ثبت نام دانش آموزان در مدارس دولتی,شرایط ثبت نام در مدارس غیر دولتی,ثبت نام دانش آموزان ,
:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

داوطلبانی که علاقمند به شرکت در دوره های دستیار دندان پزشکی هستند برای دریافت اطلاعات دقیق در رابطه با زمان برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی می توانند با سامانه صدای مشاور در تماس باشند. در سامانه صدای منشاور شما می توانید از بهترین مراکز برای گذراندن دوره های دستیار دندانپزشکی باخبر شوید و همچنین هر سوالی در رابطه با منابع آزمون دستیار دندانپزشکی داشتید می توانید با سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

 

 

برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی تیر 96

آزمون دستیاری دندانپزشکی ۲۲ تیر برگزار می شود و نتیجه بررسی مدارک داوطلبان از اول خرداد اعلام می شود و افراد در

صورت نیاز تا ۸ خرداد فرصت دارند نسبت به ویرایش و تکمیل مدارک اقدام کنند.

سی و یکمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۲۲ تیر برگزار می شود و داوطلبان می توانند در روزهای اول تا هشتم خردادماه با ورود به سایت  نتیجه بررسی مدارک خود را مشاهده کنند.

 

دریافت کارت آزمون دستیار دندانپزشک

داوطلبان شرکت در دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی از ساعت ۱۸ روز دوشنبه اول خرداد تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۸ خرداد با ورود به سامانه و وارد کردن کد رهگیری می توانند از نتیجه بررسی مدارک ارسالی اطلاع یابند.

درج جمله «کامل و مورد تایید است» به منزله صدور کارت آزمون در موعد مقرر بوده و درج جمله «ناقص است» و «ناخوانا است» به منزله لزوم تکمیل مدارک بوده و در صورت عدم اقدام، کارت شرکت در آزمون برای این گروه از داوطلبان صادر نخواهد شد و در صورتی که صرفا در مدارک بومی دارای نواقص هستند در صورت عدم تکمیل مدارک سهمیه مربوطه، در سهمیه آزاد لحاظ خواهند شد. داوطلبان گرامی برای دریافت کارت ورود به جلسه خود از هر کجا و در هر شهری که باشید می توانید با سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید تا کارت ورود به جلسه خود را با خیال راحت دریافت کنید.

درج جمله «تغییر وضعیت» به منزله عدم احراز شرایط شرکت در آزمون بوده و داوطلب اساسا مجاز به ثبت نام در آزمون با توجه به مندرجات راهنمای آزمون دستیاری دندانپزشکی نبوده است.

 

 

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی 

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

 

 

برگزاری آزمون دستیار دندانپزشکی

 

 

 

اعلام نتایج آزمون دستیار دندانپزشک 96

بعد از برگزاری آزمون مهم ترین موضوع برای داوطلبان آگاهی از نتایج آزمون دستیار دندانپزشک می باشد تا در اولین فرصت اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته را انجام دهند بنابرای برای دریافت نتایج آزمون خود می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

شرایط داوطلبانی که مدارک بومی خود را تکمیل نکرده اند 96 - 97

داوطلبانی که در مهلت مقرر ثبت نام در اسفند ماه سال ۹۵ و اردیبهشت ماه ۹۶، نسبت به ارائه مدارک بومی اقدام نکرده بودند و برای آنها جمله «سهمیه آزاد، فاقد مدارک بومی» ثبت شده، به هیچ وجه در این مرحله مجاز به ارسال مدارک بومی نبوده و در سهمیه آزاد قرار گرفته اند. لذا در فرم ثبت نام می بایستی، نوع سهمیه انتخابی را تصحیح کنند.

پس از اتمام مهلت ثبت نام، سهمیه انتخاب شده به هیچ وجه قابل تغییر نیست و در این مرحله امکان تغییر سهمیه توسط داوطلب نبوده و اصلاحات و ویرایش سهمیه ها صرفا براساس توضیحاتی که در ذیل نتیجه بررسی مدارک برای داوطلب توسط کارشناسان آزمون دستیاری بر اساس ضوابط مندرج در راهنما، منظور داشته است امکان پذیر است.

گزینه های نیروهای مسلح، استعداد درخشان و سهمیه بومی باید به توضیحات اطلاعیه مراجعه کنند.

 

شرایط قبولی در آزمون دستیار دندانپزشک 96

پس از برگزاری آزمون کارنامه اولیه کلیه داوطلبان و اسامی واجدین شرایط پذیرش (احراز حداقل ۵۰ درصد نمره آزمون)، پس از آماده شدن توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی از طریق سایت اعلام خواهد شد.

آن دسته از داوطلبان که حداقل ۵۰ درصد نمره آزمون (بدون در نظر گرفتن ضرایب دروس و رشته ها) را کسب کرده باشند، اجازه انتخاب رشته را خواهند داشت. کسب نمره برای کلیه سهمیه ها به جز سهمیه آزاد، تابع مقررات مربوط به خود است.

داوطلب می توند رشته محل های مورد علاقه خود را به ترتیب اولویت مورد نظر در فرم انتخاب رشته انتخاب کند. معیار پذیرش داوطلبان ابتدا نمره کسب شده و سپس اولویت رشته محل انتخابی داوطلب خواهد بود.

 منبع: برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردیثبت نام دانشگاه علمی کاربردی,لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی,تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی مهر,تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی,دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی,لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی,دفترچه کاردانی علمی کاربردی,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اسفند 96,دانلود دفترچه کاردانی علمی کاربردی بهمن 95,دانلود دفترچه کاردانی علمی کاربردی بهمن 95,ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مهر,زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 - 97,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تهران بهمن 96,لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی 95 | دسترسی به لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بهمن 95 96,زمان و شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی 95 - 96,دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 -97,لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بهمن 95 - 96,دفترچه دانشگاه علمی کاربردی بهمن 95 | دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن95 96,تقویم آموزشی دانشگاه علمی کاربردی 96|تقویم آموزشی نیمسال دوم دانشگاه علمی کاریردی 96-95,نتایج دانشگاه علمی کاربردی 95-96,زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 - 9زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96, نتایج تیزهوشان 96 | زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 96 - 97,سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97 - 98,زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم 96 - 97, زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم 96 - 97,لیست اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان 96,زمان دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان 96 - 97,کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 96 - 97,کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان,سایت پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 96 - 97,نتایج آزمون تیزهوشان,نمونه سوالات آزمون تیزهوشان,زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم,منابع آزمون تیزهوشان, دفترچه راهنمای ثبت نام تیزهوشان,سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96,برنامه ریزی آزمون تیزهوشان | برنامه ریزی آزمون تیزهوشان 96 95,آدرس مدارس تیزهوشان | لیست مدارس تیزهوشان 96 - 97,تکمیل ظرفیت تیزهوشان 96 |ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان 96 95,منابع آزمون تیزهوشان 95 96 | معرفی منابع آزمون تیزهوشان 96 97,زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان 96 - 95,منابع آزمون تیزهوشان 95 96 | معرفی منابع آزمون تیزهوشان 96 97,معرفی بهترین کتاب های آزمون تیزهوشان 96 95,دفترچه آزمون تیزهوشان 96|دانلود دفترچه آزمون تیزهوشان 96 95,زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 96 - 95,سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96 - 97,www.natije.ir سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی اصفهاثبت نام مجدد مدارس نمونه دولتی تهران,http://reg.teo.ir سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران,آخرین مهلت ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی خوزستان 96 - 97,بهترین کتابهای آزمون نمونه دولتی,نتایج اعتراض آزمون نمونه دولتی,لیست مدارس نمونه دولتی,معرفی منابع آزمون نمونه دولتی 96 - 97,تدریس خصوصی دروس نمونه دولتی,برنامه ریزی برای قبولی در آزمون نمونه دولتی ,ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 96 - 97,برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی,دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی,سوالات آزمون نمونه دولتی,زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی,دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون نمونه دولتی,نتایج آزمون نمونه دولتی 97 - 96,آغاز ثبت نام مدارس نمونه دولتی,دریافت کارنامه نمونه دولتی,دانلود سوالات آزمون نمونه دولتی 95 - 96,http://markazi.natije.ir سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی مرکزی,8090:http://conf.khouzedu.ir سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی اهواز 96-97,www.azmoon.tehranedu.ir سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی 96-97,آزمون نمونه دولتی نهم به دهم,برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی | برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی 96 95, اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 96 - 97,زمان ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی 96 - 97,بهترین کتاب های آزمون نمونه دولتی 96 |معرفی بهترین کتاب های آزمون نمونه دولتی 96 97,تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 96 97,مدارس نمونه دولتی | لیست مدارس نمونه دولتی 96 97,تدریس خصوصی | تدریس خصوصی دروس نمونه دولتی 96 - 97,دفترچه نمونه دولتی 96 95 | دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 96 97,www.natije.ir سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی اصفهان,ثبت نام نمونه دولتی |سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی 95 زمان دقیق انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 96,پذیرش دانشجو پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد,لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد,ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون سراسری 95 دانشگاه آزاد,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 96 - 97,درصد های مورد نیاز برای قبولی در دانشگاه آزاد,معرفی واحدهای دانشگاه آزاد,انتقال دانشجو دانشگاه آزاد96|زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد96 97,نمونه کارنامه کنکور آزاد 96 - 95 | نمونه کارنامه قبولی کنکور(آزمون)دانشگاه آزاد96-95,معرفی رشته های کنکور دانشگاه آزاد 96 | لیست رشته های کنکور(آزمون) دانشگاه آزاد96-95,ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96,ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد96|شرایط و زمان ثبت نام کنکور (آزمون)دانشگاه آزاد96-95, آغاز نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 96|زمان و شرایط نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 96|,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد,ثبت نام دانشگاه آزاد 96,زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون سراسری 96 دانشگاه آزاد,فهرست نشریات دانشگاه آزاد,رشد علمی دانشگاه آزاد اسلامی,تمدید جذب نیرو در بیمارستان ها و مراکز درمانی دانشگاه آزاد,لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد,متقاضیان ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد 97,تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97, ثبت نام متقاضیان کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد ورودی بهمن,اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد, ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی بهمن,رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران شرق,رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب,رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران شمال,رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران مرکز,رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران جنوب,تخمین رتبه کنکور دانشگاه آزاد, تاریخ ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد,تفاوت بدون کنکور و با کنکور رشته های دانشگاه آزاد,نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 95 -96,اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دانشگاه آزاد اسلامی,حد نصاب نمره آزمون های دکتری مورد تایید دانشگاه آزاد اسلامی, آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی وزارت بهداشت 96 - 97,مهلت ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96,دفترچه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96,تاریخ آزمون ارشد وزارت بهداشت 95,سایت وزارت بهداشت,کنکور وزارت بهداشت,تاریخ آزمون ارشد وزارت بهداشت 96, زمان ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96, رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت | معرفی لیست رشته های ارشد وزارت بهداشت 95 96,معرفی رشته های ارشد وزارت بهداشت 95 96,تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 | اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت,انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 95 96,زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت 96 | تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 97,تخمین رتبه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 95 96,تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 95 | دانلود تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 95 96,ثبت نام آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت,ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 95 96, ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96,تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 95 | دانلود تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 95 96,دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96زمان ثبت نام کنکور سراسری 97,تاریخ برگزاری کنکور سراسری,تخمین رتبه کنکور سراسری,انتخاب رشته کنکور سراسری 96,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96,دفترچه کنکور سراسری 96,آغاز ثبت نام کنکور سراسری,دفترچه کنکور سراسری96|دانلود دفترچه کنکور سراسری و آزاد 96 95, کارنامه کنکور 96 95 | دریافت نمونه کارنامه کنکور سراسری96 97,مهلت ثبت نام کنکور سراسری 96 | آخرین مهلت ثبت نام کنکور سراسری96 97, زمان ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97,نمونه کارنامه کنکور سراسری 96,تکمیل ظرفیت کنکورسراسری 96 | زمان و تاریخ تکمیل ظرفیت کنکور(آزمون)سراسری96-95,انتخاب رشته کنکور سراسری96|سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 96-97,منابع کنکور سراسری 96| فهرست منابع کنکور(آزمون)آزادو سراسری96-95,زمان برگزاری کنکور آزادو سراسری 96|تاریخ و زمان برگزاری کنکور (آزمون) سراسری و آزاد96-95, نرم افزار تخمین رتبه (تراز) کنکور سراسری وآزاد 96,ثبت نام کنکورکارشناسی ارشد سراسری,دریافت کارت آزمون کنکور سراسری 96 - 97,زمان برگزاری کنکور سراسری 95 - 96,ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97,قبولی و ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 - 97 , ثبت نام ارشد دانشگاه فرهنگیان 95,دفترچه آزمون کارشناسی ارشد فرهنگیان ,دانلود دفترچه دانشگاه فرهنگیان ,دفترچه دانشگاه فرهنگیان95,شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان, ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان96,شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96,ثبت نام دانشگاه فرهنگیادفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96,دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای 96, ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای,زمان ثبت نام و برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97,زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97,تاریخ ثبت نام کنکور (آزمون) فنی حرفه ای 96 - 97دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری 96 - 97,نتایج آزمون دکتری 96,اعلام نتایج دکتری 96,ثبت نام در آزمون دکتری پژوهش محور,شهریه دانشگاه آزاد مقطع دکتری,اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکتری 95,جزئیات آزمون های ارزشیابی | دفترچه دکتری پزشکی 96 97,



:: برچسب‌ها: برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی,دستیار دندانپزشک,زمان برگزاری آزمون دستیار دندانپزشک, برگزاری دوره های دستیاری دندانپزشک ,
:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

داوطلبان عزیزی که در کنکور سراسری شرکت کرده اید و منتظر اعلام نتایج خود هستید بعد از اعلام نتایج مهم ترین موضوع  تخمین رتبه کنکور و انتخاب رشته درست می باشد انتخاب رشته در وهله اول باید بر اساس تراز و رتبه و در محله دوم براساس علاقه باشد بنابراین برای انتخاب درست و آگاهی از زمان دقیق و نحوه تخمین رتبه و برای آگاهی از لیست انتخاب رشته و بهترین دانشگاه ها می توانید انجام تخمین رتبه و انتخاب رشته خود را به مشاوران سامانه صدای مشاوربسپارند.

 

دانلود نرم افزار تخمین رتبه کنکور 96 - 97

 

بعد از برگزاری کنکور بسیاری از داوطلبان به نمونه سوالات رجوع کرده و می خواهند بدانند چه تعداد از سوالاتی را در کنکور درست جواب داده اند و چه درصدی زده اند ولی آگاهی لازم و یا نرم افزار تخمین رتبه کنکور در اختیار ندارند.
شما داوطلبی که کنکور دادی و استرس داری .......
می خوای بدونی چه درصدی زدی یا چه رتبه ای میاری و کجا قبول میشی؟
مشاوران سامانه صدای مشاور در نرم افزار تخمین رتبه وانتخاب رشته کنکور با وارد کردن حدود درصدهایی که فکر می کنین تو کنکور زدین بهتون میگن که تقریبا چه رتبه ای تو کنکور به دست میارین.
مرحله بعد از تخمین رتبه اینه که بهتون بگیم با این رتبه کجاها قبول میشین، با توجه به رتبه ای که میارید و علاقه شما به رشته تحصیلی و دانشگاهی که دوس دارید اونجا ادامه تحصیل بدید به شما خواهیم گفت چجوری انتخاب رشته انجام بدید تا بعدن پشیمون نشید.

 

 

 

چگونه شانس خود را در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 بالا ببریم

انتخاب رشته برای کنکور سراسری 96 بعد از امتحان و دریافت کارنامه داوطلب می باشد، هر داوطلب حق دارد 20 انتخاب داشته باشد، تعداد انتخاب ها هم هرچقدر کمتر باشد قطعا حساسیت بیشتر می شود. با توجه به حساسیت موضوع لیست رشته های کنکور سراسری از انتخاب رشته محل هایی که شانس قبولی زیادی در آن ندارید خودداری کنید و صرفا انتخاب هایی را وارد فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 و انتخاب رشته دانشگاه سراسری 96 داشته باشد که از لحاظ تراز قبولی با تراز شما سنخیت داشته باشد. در ابتدا رشته ها و دانشگاه های که علاقمند به تحصیل در آن هستید در الویت قرار دهید، پس منظور از لیست رشته های مورد علاقه هم از لحاظ شهر است هم رشته، بعد با توجه به تراز قبولی انتخاب های خود را انجام دهید. بحث انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد از اهمیت زیادی برخوردار است و باید علاوه بر نهایت دقت به علایق خود در رشته ای که می خواهید تحصیل کنید، باید به دانشگاه محل تحصیل هم دقت لازم را داشته باشید. ممکن است شما به رشته ای علاقمند باشید که دانشگاه آن از نظر مسافت طولانی بوده و شما شرایط تحصیل در آنجا را نداشته باشید. پس به مشاوران ما برای انتخاب رشته درست با توجه به شرایط و علایق شما اعتماد کنید، مشاوران سامانه صدای مشاور با سابقه طولانی که در انتخاب رشته دارند می توانند شما را در انتخاب رشته درست یاری کنند برای دریافت کمک و انجام انتخاب رشته درست میتوانید بصورت حضوری یا از طریق تلفن با ...

 

 

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی 

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

 

 

 

 

 

 

نحوه انتخاب رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد 

با توجه به حساس بودن بحث انتخاب رشته کنکور کارشناسی 96  قصد داریم شما ر ا در این امر راهنمای کنیم،برای اینکه بتوانیدبر اساس رتبه , انتخاب رشته مناسب انجام بدهید و شانس قبولی بیشتری در کنکور داشته باشید میتوانید از نرم افزار انتخاب رشته استفاده کنید

برای انتخاب رشته باید به چند نکته توجه داشته باشید

داوطلبان کنکور سراسری وآزاد 95 امسال می توانند از سیستم انتخاب رشته مجازی سامانه صدای مشاور ،فقط  با برقراری تماس و بدون گرفتن کد به شماره   9099071611  تماس گرفته و انتخاب رشته مجازی خود را انجام دهند

برای انتخاب رشته کافی است داوطلب رتبه کل، رتبه سهمیه ،رتبه خود درزیر گروه ها و در رشته های مختلف به مشاور مربوطه اعلام نمایید و براساس علایق و موقعیت جغرافیایی، بازار کاررشته ها و از همه مهمتر احتمال قبولی داوطلب در رشته های مختلف را دریافت نماید. این نرم افزار  بسیار دقیق و سریع و به روز می باشد.

 

 



:: برچسب‌ها: نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری,نرم افزار انتخاب رشته کنکور,تخمین رتبه, انتخاب رشته,دانلود نرم افزار مجازی تخمین رتبه ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

داوطلبان عزیزی که در کنکور سراسری شرکت کرده اید و منتظر اعلام نتایج خود هستید بعد از اعلام نتایج مهم ترین موضوع  تخمین رتبه کنکور و انتخاب رشته درست می باشد انتخاب رشته در وهله اول باید بر اساس تراز و رتبه و در محله دوم براساس علاقه باشد بنابراین برای انتخاب درست و آگاهی از زمان دقیق و نحوه تخمین رتبه و برای آگاهی از لیست انتخاب رشته و بهترین دانشگاه ها می توانید انجام تخمین رتبه و انتخاب رشته خود را به مشاوران سامانه صدای مشاوربسپارند.

 

دانلود نرم افزار تخمین رتبه کنکور 96 - 97

 

بعد از برگزاری کنکور بسیاری از داوطلبان به نمونه سوالات رجوع کرده و می خواهند بدانند چه تعداد از سوالاتی را در کنکور درست جواب داده اند و چه درصدی زده اند ولی آگاهی لازم و یا نرم افزار تخمین رتبه کنکور در اختیار ندارند.
شما داوطلبی که کنکور دادی و استرس داری .......
می خوای بدونی چه درصدی زدی یا چه رتبه ای میاری و کجا قبول میشی؟
مشاوران سامانه صدای مشاور در نرم افزار تخمین رتبه وانتخاب رشته کنکور با وارد کردن حدود درصدهایی که فکر می کنین تو کنکور زدین بهتون میگن که تقریبا چه رتبه ای تو کنکور به دست میارین.
مرحله بعد از تخمین رتبه اینه که بهتون بگیم با این رتبه کجاها قبول میشین، با توجه به رتبه ای که میارید و علاقه شما به رشته تحصیلی و دانشگاهی که دوس دارید اونجا ادامه تحصیل بدید به شما خواهیم گفت چجوری انتخاب رشته انجام بدید تا بعدن پشیمون نشید.

 

 

 

چگونه شانس خود را در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 بالا ببریم

انتخاب رشته برای کنکور سراسری 96 بعد از امتحان و دریافت کارنامه داوطلب می باشد، هر داوطلب حق دارد 20 انتخاب داشته باشد، تعداد انتخاب ها هم هرچقدر کمتر باشد قطعا حساسیت بیشتر می شود. با توجه به حساسیت موضوع لیست رشته های کنکور سراسری از انتخاب رشته محل هایی که شانس قبولی زیادی در آن ندارید خودداری کنید و صرفا انتخاب هایی را وارد فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 و انتخاب رشته دانشگاه سراسری 96 داشته باشد که از لحاظ تراز قبولی با تراز شما سنخیت داشته باشد. در ابتدا رشته ها و دانشگاه های که علاقمند به تحصیل در آن هستید در الویت قرار دهید، پس منظور از لیست رشته های مورد علاقه هم از لحاظ شهر است هم رشته، بعد با توجه به تراز قبولی انتخاب های خود را انجام دهید. بحث انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد از اهمیت زیادی برخوردار است و باید علاوه بر نهایت دقت به علایق خود در رشته ای که می خواهید تحصیل کنید، باید به دانشگاه محل تحصیل هم دقت لازم را داشته باشید. ممکن است شما به رشته ای علاقمند باشید که دانشگاه آن از نظر مسافت طولانی بوده و شما شرایط تحصیل در آنجا را نداشته باشید. پس به مشاوران ما برای انتخاب رشته درست با توجه به شرایط و علایق شما اعتماد کنید، مشاوران سامانه صدای مشاور با سابقه طولانی که در انتخاب رشته دارند می توانند شما را در انتخاب رشته درست یاری کنند برای دریافت کمک و انجام انتخاب رشته درست میتوانید بصورت حضوری یا از طریق تلفن با ...

 

 

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی 

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

 

 

 

 

 

 

نحوه انتخاب رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد 

با توجه به حساس بودن بحث انتخاب رشته کنکور کارشناسی 96  قصد داریم شما ر ا در این امر راهنمای کنیم،برای اینکه بتوانیدبر اساس رتبه , انتخاب رشته مناسب انجام بدهید و شانس قبولی بیشتری در کنکور داشته باشید میتوانید از نرم افزار انتخاب رشته استفاده کنید

برای انتخاب رشته باید به چند نکته توجه داشته باشید

داوطلبان کنکور سراسری وآزاد 95 امسال می توانند از سیستم انتخاب رشته مجازی سامانه صدای مشاور ،فقط  با برقراری تماس و بدون گرفتن کد به شماره   9099071611  تماس گرفته و انتخاب رشته مجازی خود را انجام دهند

برای انتخاب رشته کافی است داوطلب رتبه کل، رتبه سهمیه ،رتبه خود درزیر گروه ها و در رشته های مختلف به مشاور مربوطه اعلام نمایید و براساس علایق و موقعیت جغرافیایی، بازار کاررشته ها و از همه مهمتر احتمال قبولی داوطلب در رشته های مختلف را دریافت نماید. این نرم افزار  بسیار دقیق و سریع و به روز می باشد.

 

 



:: برچسب‌ها: نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری,نرم افزار انتخاب رشته کنکور,تخمین رتبه, انتخاب رشته,دانلود نرم افزار مجازی تخمین رتبه ,
:: بازدید از این مطلب : 1269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

داوطلبانی که به دنبال دریافت اطلاعات در رابطه  زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد  هستید برای آگاهی از رشته های کارشناسی ارشد و شرایط ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

   

شرايط ثبت‌ نام‌ کارشناسی ارشد 96 

ثبت‌نام برای آزمون ورودی تحصيلات تكميلی کارشناسی ارشد هر سال در دی ماه آغاز می شود. برای آگاهی از زمان دقیق ثبت نام می توانید با سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

علاقه مندان به تحصيل در دوره های تحصيلات تكميلی می بايست، ضمن اطلاع از شرايط عمومی و اختصاصی، مقررات وظيفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غير ايراني و توضيحات مربوط به سهميه رزمندگان (مندرج در دفترچه راهنمای شركت در آزمون كه در پايگاه اطلاع رسانی اين سازمان قرار دارد)، در صورتي كه دارای شرايط مذكور باشند به عنوان داوطلب مقطع كارشناسي ارشد حداكثر در دو رشته امتحاني (رشته امتحانی اول و رشته امتحانی دوم طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام) متقاضی ثبت نام شوند. 

 

 

 

 

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی 

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

 

 

 زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

 

زمان برگزاری کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد وسراسری 96 -97

براساس برنامه زماني پيش بيني شده آزمون تحصيلات تكميلي سال 1396 در روزهاي پنجشنبه و جمعه مورخ 7 و 96/02/8 برگزار خواهد شد و داوطلبان لازم است از روز دوشنبه مورخ 96/02/04 لغايت روز چهارشنبه مورخ 96/02/06 با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور نسبت به تهيه پرينت كارت و برگ راهنماي شركت در آزمون اقدام نمايند. محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند 36 تقاضانامه تعيين مي گردد. لذا مقتضي است داوطلبان با مراجعه به جدول شماره 2 دفترچه راهنماي ثبت نام و درج كد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت نام اقدام نمايند.

 

 

دستورالعمل و نحوه تكميل تقاضانامه ثبت نام اينترنتی 96 

 به داوطلبان توصيه مي شود كه مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام، ابتدا فرم پيش نويس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذكور را تكميل نموده و سپس بر اساس فرم پيش نويس با مراجعه به پايگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش كشور، اطلاعات لازم را بر اساس بندهای برنامه نرم افزاری ثبت نام وارد نمايند. ضمناً داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت نام دقت نمايند. بديهی است در صورت مشاهده هر گونه مغايرت در موارد قيد شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارك داوطلب درصورت پذيرفته شدن در آزمون، قبولی وی (كان لم يكن) تلقی شده و از ادامه تحصيل داوطلب جلوگيری خواهد شد.

 

 

دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 

 برای دسترسی به دفترچه راهنمای کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و همچنین داشتن ثبت نامی صحیح، آگاهی از لیست رشته محل ها، ضوابط و قوانین پذیرش در رشته های بدون کنکور و دسترسی به منابع اطلاعاتی درست با مشاوران تحصیلی سامانه صدای مشاور تماس بگیرید .....

 

 

 برنامه ریزی برای قبولی در کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

برای قبولی در کارشناسی ارشد چه بصورت سراسری و آزاد داشتن برنامه ریزی مناسب , استفاده از منبع درست و نهایت بهره از زمان از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین چگونه برای کارشناسی ارشد مطالعه کنیم شاید سوال بسیاری  از دانشجویان باشد بنابراین برای داشتن مطالعه ای فعال و پویا نوشتن نكات مهم درحین خواندن ضروری است تابرای مرور مطالب،دوباره كتاب رانخوانده و در زمانی كوتاه ازروی یادداشتهای خود مطالب را مرور كرد .

 

 

تخمین رتبه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد  

مشاورين سامانه صدای مشاور تحصیلی خدمتی ديگر را به داوطلبين عزيز كه در كنكور سراسری در مقطع كارشناسی ارشد شركت كرده اند ارائه می دهند. مشاورين سامانه صدای مشاور تحصيلی حدود ترازی را كه شما نسبت به سوالاتی كه در جلسه كنكور به آنها جواب داده ايد به طور تقريبی تخمين ميزنند. بنابراین برای آگاهی از نرم افزار تخمین رتبه کنکور سازمان سنجش و آگاهی از حدود رتبه خود می توانید از این نرم افزار استفاده کنید.

 

 

انتخاب رشته کنکور ارشد آزاد 96

بیشترین تغییر در ثبت نام ارشد آزاد 96 را در نحوه انتخاب رشته کنکور  می بینیم. سال ها بود عادت کرده بودیم که داوطلبان زمان ثبت نام لیست رشته های مورد علاقه شان را انتخاب می کردند و به نوعی پیش از آنکه بدانند نتیجه آزمون چه بوده است اقدام به انتخاب رشته می کردند. خب از آنجایی که هر داوطلب حق 100 انتخاب داشت شاید این کار زیاد دشوار و سنگین نبود ولی از آنجایی که خیلی از داوطلبان تصور می کردند انتخاب اولشان اهمیت بیشتری نسبت به سایر انتخاب ها دارد به اشتباه انتخاب اولشان را رشته محلی برمی گزیدند که شانس قبولی شان در آن خیلی زیاد باشد . ولی انتخاب رشته ارشد آزاد 96 دیگر در زمان ثبت نام انجام نمی شود و به بعد از زمان اعلام نتایج موکول می گردد. بنابراین دیگر از انتخاب رشته حین ثبت نام خبری نیست و در مرحله ثبت نام ارشد آزاد 96 صرفا داوطلبان باید مشخص کنند که قصد دارند در چه رشته ای آزمون دهند.

 

 

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشدآزاد 96

کلیه حائزین شرایط درخواست کننده دوره کارشناسی ارشد شامل استعدادهای برتر و فارغ التحصیلان ممتاز براساس حداقل معدل ۱۶ برای رشته های غیر علوم انسانی و ۱۷ برای رشته های علوم انسانی و سایر شرایط مندرج در شیوه نامه اجرایی براساس امتیازات حاصل از معدل و سایر شاخص های مرتبط ارزیابی و براساس ظرفیت ۱۰ درصدی برای هر یک از رشته/محل های انتخابی گزینش علمی خواهند شد.

 پذیرش دانش آموختگان واجد شرایط در هر سال تحصیلی تنها برای یک بار و فقط در رشته همنام و متجانس امکان پذیر است.

 ترم تابستانی و مرخصی بدون احتساب سنوات جزء نیمسال های تحصیلی محسوب نمی شوند، مشروط به این که تعداد نیمسال های تحصیلی برای دوره کارشناسی پیوسته ۸ نیمسال و برای دوره کارشناسی ناپیوسته ۴ نیمسال بیشتر نشود.

دانشجویانی که طول مدت تحصیلشان به دلایلی خارج از اختیار خود (مانند بیماری، مأموریت والدین یا همسر، ازدواج و طلاق و یا به دلیل زایمان) حداکثر دو نیمسال تحصیلی بیش از مدت مجاز این شیوه نامه شود در صورت تأیید کمیسیون موارد خاص دانشگاه می توانند از این تسهیلات استفاده نمایند.

تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده مجاز نیست.

کلیه دانش آموختگان که شرایط ممتاز را دارند برای پذیرش بدون آزمون باید تا پایان شهریور ماه هر سال دانش آموخته شوند.

 دانشجویانی که دارای دروس معادل سازی شده باشند، شامل پذیرش بدون آزمون نمی شوند.

داوطلبان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته بدون آزمون مجاز به انتخاب حداکثر ۱۰۰ رشته/محل از یک مجموعه از جدول شماره یک و دو این دفترچه راهنما می باشند.

داوطلبان مشمول وظیفه عمومی پذیرش بدون آزمون دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته در صورت پذیرفته شدن لازم است سایر شرایط را مشابه پذیرفته شدگان با آزمون این دوره دارا بوده و در موعد ثبت نام مدارک لازم، از جمله مدرک وضعیت وظیفه عمومی ارائه کنند و شرایط اشاره شده در پیوست شماره ۲ دفترچه راهنما را دارا باشند.

 

ممکن است سوالاتی در رابطه با ثبت نام کارشناسی ارشد در ذهن شما به وجود بیاید  .............. 

آیا بدون آزمون هم می توان در رشته های کارشناسی ارشد ثبت نام کرد 

برای قبولی در تکمیل طرفیت در دانشگاه شهر خود باید چه حد نصابی از رتبه را داشته باشید 

یا با رتبه ای که بدست آوردید آیا می توانید در دانشگاه مورد نظر خود تحصیل کنید 

شهریه ثبت نام به چه صورت است 

در آزمون ثبت نام کردید اما موفق به حضور درآن نشدید حالا می توانید بدون آزمون وارد دانشگاه شوید 

زمان ثبت نام به چه صورت است 

مدارک لازم برای ثبت نام چیست 

 

لینک های مرتبط در رابطه با کارشناسی ارشد

اطلاعیه سازمان سنجش درباره ثبت نام آزمون(کنکور) کارشناسی ارشد آزاد و سراسری96-95

 ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشدآزاد96

دانلوددفترچه راهنمای کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد96-95

زمان و شرایط برگزاری کنکور (آزمون) کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد96-97 

زمان و شرایط نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 96 

انتخاب رشته کارشناسی ارشد96 

 شرایط مرخصی دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد

چگونه برای کارشناسی ارشد مطالعه کنیم

منبع: زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد



:: برچسب‌ها: نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری,نرم افزار انتخاب رشته کنکور,تخمین رتبه, انتخاب رشته,دانلود نرم افزار مجازی تخمین رتبه ,
:: بازدید از این مطلب : 498
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

داوطلبانی که علاقمند به شرکت در دانشگاه نیروی انتظامی هستید ولی نمی دانید شرایط پذیرش در این دانشگاه ها به چه صورت است برای کسب اطلاعات در رابطه با شرایط پذیرش دانشجوی پلیس زن در دانشگاه انتظامی امین و برای دریافت اطلاعات در رابطه با معدل مورد نیاز پیش دانشگاهی، نحوه سوالات، شرایط عمومی و خصوصی، منابع و هر سواله دیگری که دارید میتوانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

 

آیا می خواهید از شرایط پذیرش دانشجوی پلیس زن در دانشگاه انتظامی امین باخبر شوید

دانشگاه علوم انتظامی امین، تنها دانشگاه افسری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران می باشد که وظیفه تربیت و تعلیم افسران آینده پلیس ایران اعم از مرد و زن را بر عهده دارد. این دانشگاه در بزرگراه شهید همت غرب تهران بزرگ واقع شده است. دارا بودن حداقل سن 17 و حداکثر 20 سال و داشتن  سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت موردنظر را از شرایط عمومی پذیرفته شدگان برای پلیس زن عنوان کرد. 

 

 
شرایط پذیرش دانشجو در این مجتمع:

 

 الف- شرکت در آزمون سراسری دانشگاه ها

از بین شرکت کنندگان در آزمون سراسری دانشگاه ها افرادی را که تمایل به انتخاب رشته علوم پایه انتظامی در مقاطع کارشناسی و کاردانی دارند و با انتخاب کد مربوطه و اتخاذ رتبه علمی در کنکور به صورت نیمه متمرکز و به میزان 3 برابر ظرفیت پذیرفته و در صورت دارا بودن ویژگی های لازم در دانشگاه  پذیرش می شوند.

 

ب- از طریق پذیرش دانش آموختگان سایر دانشگاهها

به دلیل نیاز پلیس زن به تخصص های مورد نیاز در بخش های مختلف، دانشگاه اقدام به پذیرش دانش آموختگان دانشگاه های دیگر نموده است. بدین طریق افراد دانش آموخته از سایر دانشگاه ها و موٌسسات آموش عالی کشور، از مقطع فوق دیپلم به بالا با طی مراحل گزینش و معاینات پزشکی و دارا بودن کلیهٌ شرایط پذیرش در مجتمع آموزش زنان پلیس طی مدت 11 ماه تحت آموزش قرار می گیرندو در پایان دوره به درجه ستوان سومی و بالاتر نائل و سپس در مشاغل مورد نیاز به کارگیری خواهند شد .دوره های آموزشی دانش آموختگان شامل 3ماه مقدماتی، 3 ماه عمومی و 5 ماه تخصصی می باشد.

 

ج- از طریق پذیرش فراگیر (درجه داری)

دانشگاه همچنین با پذیرش افرادبا مدرک دیپلم اقدام به برگزاری دوره درجه داری نموده است. افراد طی مدت 3 ماه آموزش درجه گروهبان یکمی را اخذ و در یکی از مراکز ناجا مشغول به کار می شوند. داوطلبین می توانند از طریق مراجعه به یکی از مراکز و هسته های گزینش نیروی انتظامی برای پذیرش دوره درجه داری ثبت نام کنند.

 

 

بنابراین برای دریافت اطلاعات در رابطه دانشگاه نیروی انتظامی و هر سوالی که در این رابطه با 

سامانه صدای مشاور از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

 

شرایط پذیرش دانشجوی پلیس زن در دانشگاه نیروی انتظاامی امین

 

 

 

 نحوه اطلاع رسانی برای پذیرش دانشجو دردانشگاه نیروی انتظامی 

دانشگاه نیروی انتظلمی به روش های مختلف جذب دانشجو میکند از جمله این روش ها برای جذب نیروی پلیس زن برگزاری همایش در این زمینه ، طرح فصلنامه ای تحت عنوان پلیس زن که در دو شماره و نحوه به کارگیری پلیس زن و یا از طریق مشاوران سامانه صدای مشاور در صورت  انتشار خبر از سوی نیروی انتظامی شما می توانید از زمان جذب نیروی دانشگاه نیروی انتظامی باخبر شوید.

 

 دروسی که به دانشجویان در دانشگاه نیروی انتظامی تعلیم داده می شود

به این دانشجویان علاوه بر دروس مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری، دروس تخصصی شامل دروس حقوقی، جنایی، قضایی، جامعه شناسی، روانشناسی، علوم دینی و...، ورزش های رزمی و تخصصی نیز به منظور تقویت قوای جسمانی و کسب مهارت های لازم در ورزش های رزمی و دفاع شخصی در سه رشته ورزشی تکواندو، کاراته و جودو ارائه می گردد. دانشجویان پس از گذراندن دروس آموزش مقدماتی، عمومی، پایه، اصلی و انتخاب یکی از گرایش های مورد نیاز مطابق با ضوابط موجود دروس تخصصی همان گرایش را می گذرانند.

 

آدرس و شرایط برخی از دانشکده های نیروی انتظامی

در اینجا برخی از دانشکده ها و شرایط قبولی را در اختیار شما قرار می دهیم اما برای دریافت اطلاعات بیشتر و آدرس هرکدام از دانشکده ها و شرایط قبولی در هر کدام و برای آگاهی از زمان پذیرش دانشجو می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید .

مجتمع آموزشی زنان پلیس محل تحصیل دانشجویان دختر است که به صورت متمرکز در تهران قرار دارد. دارای فضاهای متعددی از جمله کلاس های درس، کارگاه رایانه، کارگاه نقشه خوانی، واحد سمعی و بصری، کتابخانه و اطلاع رسانی، پایگاه اینترنتی و سایر فضاهای لازم در بخش آموزش و پژوهش می باشد و همچنین دانشجویان به علت شبانه روزی بودن در بخشی از سال های تحصیلی می توانند از فضای خوابگاه ها و سلف سرویس و سایر خدمات رفاهی استفاده کنند .طول دوره آموزشی برای دانشجویان کارشناسی 4 سال،کاردانی 2 سال، دانش آموخته11 ماه و فراگیر 3 ماه است. 

 

 

 
دانشکده ها دانشکده فرماندهی و ستاد

 

دانشکده علوم و فنون اطلاعات آگاهی 

دانشکده علوم و فنون راهنمایی و رانندگی

 دانشکده علوم و فنون مرزی

 دانشکده علوم و فنون اداری و پشتیبانی

 مرکز آموزش بین المللی پلیس مرکز آموزش عالی عقیدتی و سیاسی

 مجتمع آموزش عالی زنان پلیس (کوثر )

 

 

منابع مطالعه برای قبولی در دانشگاه نیروی انتظامی

در اینجا نمونه برخی از منابع اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم، برای دریافت منابع اطلاعاتی بیشتر و نحوه قبولی در دانشگاه نیروی انتظامی با مشاوران سامانه صدای مشاور در  تماس باشید.

مجتمع دارای فصلنامه پلیس زن با اعتبار علمی  ترویجی است که تاکنون بیش  10 شماره آن چاپ شود 

نشریه های موجود

 نمونه هایی از کتب تالیف شده در مجتمع

مطالعه تطبیقی پلیس زن در سایر کشورها

نمونه هایی از کتب ترجمه شده مجتمع

1- کتاب زنان در مشاغل انتظامی

2- کتاب جرم و اینترنت

3- کتاب قاچاق انسان

 

 

نوع مشاغل پلیس زن در رشته های تخصصی 

 

رشته تخصصی انتظامی از اولویت های اساسی در ناجا برای حضور زنان پلیس و متخصص در امور انتظامی است و البته مطابق با نیاز سازمان در هریک از مشاغل شروع به کار خواهند کرد. یونیفرم دانشجویان، مانتو، شلوار و مقنعه به همراه چادر می باشد .درجات نظامی و علائم رسته ای بر روی سر آستین لباس نصب می شود.

 

بت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردیثبت نام دانشگاه علمی کاربردی,لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی,تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی مهر,تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی,دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی,لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی,دفترچه کاردانی علمی کاربردی,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اسفند 96,دانلود دفترچه کاردانی علمی کاربردی بهمن 95,دانلود دفترچه کاردانی علمی کاربردی بهمن 95,ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مهر,زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 - 97,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تهران بهمن 96,لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی 95 | دسترسی به لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بهمن 95 96,زمان و شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی 95 - 96,دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 -97,لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بهمن 95 - 96,دفترچه دانشگاه علمی کاربردی بهمن 95 | دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن95 96,تقویم آموزشی دانشگاه علمی کاربردی 96|تقویم آموزشی نیمسال دوم دانشگاه علمی کاریردی 96-95,نتایج دانشگاه علمی کاربردی 95-96,زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 - 97زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96, نتایج تیزهوشان 96 | زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 96 - 97,سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97 - 98,زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم 96 - 97, زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم 96 - 97,لیست اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان 96,زمان دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان 96 - 97,کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 96 - 97,کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان,سایت پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 96 - 97,نتایج آزمون تیزهوشان,نمونه سوالات آزمون تیزهوشان,زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم,منابع آزمون تیزهوشان, دفترچه راهنمای ثبت نام تیزهوشان,سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96,برنامه ریزی آزمون تیزهوشان | برنامه ریزی آزمون تیزهوشان 96 95,آدرس مدارس تیزهوشان | لیست مدارس تیزهوشان 96 - 97,تکمیل ظرفیت تیزهوشان 96 |ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان 96 95,منابع آزمون تیزهوشان 95 96 | معرفی منابع آزمون تیزهوشان 96 97,زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان 96 - 95,منابع آزمون تیزهوشان 95 96 | معرفی منابع آزمون تیزهوشان 96 97,معرفی بهترین کتاب های آزمون تیزهوشان 96 95,دفترچه آزمون تیزهوشان 96|دانلود دفترچه آزمون تیزهوشان 96 95,زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 96 - 95,سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96 - 97,www.natije.ir سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی اصفهانثبت نام مجدد مدارس نمونه دولتی تهران,http://reg.teo.ir سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران,آخرین مهلت ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی خوزستان 96 - 97,بهترین کتابهای آزمون نمونه دولتی,نتایج اعتراض آزمون نمونه دولتی,لیست مدارس نمونه دولتی,معرفی منابع آزمون نمونه دولتی 96 - 97,تدریس خصوصی دروس نمونه دولتی,برنامه ریزی برای قبولی در آزمون نمونه دولتی ,ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 96 - 97,برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی,دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی,سوالات آزمون نمونه دولتی,زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی,دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون نمونه دولتی,نتایج آزمون نمونه دولتی 97 - 96,آغاز ثبت نام مدارس نمونه دولتی,دریافت کارنامه نمونه دولتی,دانلود سوالات آزمون نمونه دولتی 95 - 96,http://markazi.natije.ir سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی مرکزی,8090:http://conf.khouzedu.ir سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی اهواز 96-97,www.azmoon.tehranedu.ir سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی 96-97,آزمون نمونه دولتی نهم به دهم,برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی | برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی 96 95, اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 96 - 97,زمان ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی 96 - 97,بهترین کتاب های آزمون نمونه دولتی 96 |معرفی بهترین کتاب های آزمون نمونه دولتی 96 97,تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 96 97,مدارس نمونه دولتی | لیست مدارس نمونه دولتی 96 97,تدریس خصوصی | تدریس خصوصی دروس نمونه دولتی 96 - 97,دفترچه نمونه دولتی 96 95 | دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 96 97,www.natije.ir سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی اصفهان,ثبت نام نمونه دولتی |سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی 95 96زمان دقیق انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 96,پذیرش دانشجو پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد,لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد,ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون سراسری 95 دانشگاه آزاد,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 96 - 97,درصد های مورد نیاز برای قبولی در دانشگاه آزاد,معرفی واحدهای دانشگاه آزاد,انتقال دانشجو دانشگاه آزاد96|زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد96 97,نمونه کارنامه کنکور آزاد 96 - 95 | نمونه کارنامه قبولی کنکور(آزمون)دانشگاه آزاد96-95,معرفی رشته های کنکور دانشگاه آزاد 96 | لیست رشته های کنکور(آزمون) دانشگاه آزاد96-95,ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96,ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد96|شرایط و زمان ثبت نام کنکور (آزمون)دانشگاه آزاد96-95, آغاز نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 96|زمان و شرایط نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 96|,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد,ثبت نام دانشگاه آزاد 96,زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون سراسری 96 دانشگاه آزاد,فهرست نشریات دانشگاه آزاد,رشد علمی دانشگاه آزاد اسلامی,تمدید جذب نیرو در بیمارستان ها و مراکز درمانی دانشگاه آزاد,لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد,متقاضیان ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد 97,تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97, ثبت نام متقاضیان کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد ورودی بهمن,اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد, ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی بهمن,رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران شرق,رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب,رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران شمال,رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران مرکز,رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران جنوب,تخمین رتبه کنکور دانشگاه آزاد, تاریخ ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد,تفاوت بدون کنکور و با کنکور رشته های دانشگاه آزاد,نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 95 -96,اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دانشگاه آزاد اسلامی,حد نصاب نمره آزمون های دکتری مورد تایید دانشگاه آزاد اسلامی, آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامیثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی وزارت بهداشت 96 - 97,مهلت ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96,دفترچه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96,تاریخ آزمون ارشد وزارت بهداشت 95,سایت وزارت بهداشت,کنکور وزارت بهداشت,تاریخ آزمون ارشد وزارت بهداشت 96, زمان ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96, رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت | معرفی لیست رشته های ارشد وزارت بهداشت 95 96,معرفی رشته های ارشد وزارت بهداشت 95 96,تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 | اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت,انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 95 96,زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت 96 | تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 97,تخمین رتبه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 95 96,تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 95 | دانلود تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 95 96,ثبت نام آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت,ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 95 96, ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96,تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 95 | دانلود تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 95 96,دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96,زمان ثبت نام کنکور سراسری 97,تاریخ برگزاری کنکور سراسری,تخمین رتبه کنکور سراسری,انتخاب رشته کنکور سراسری 96,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96,دفترچه کنکور سراسری 96,آغاز ثبت نام کنکور سراسری,دفترچه کنکور سراسری96|دانلود دفترچه کنکور سراسری و آزاد 96 95, کارنامه کنکور 96 95 | دریافت نمونه کارنامه کنکور سراسری96 97,مهلت ثبت نام کنکور سراسری 96 | آخرین مهلت ثبت نام کنکور سراسری96 97, زمان ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97,نمونه کارنامه کنکور سراسری 96,تکمیل ظرفیت کنکورسراسری 96 | زمان و تاریخ تکمیل ظرفیت کنکور(آزمون)سراسری96-95,انتخاب رشته کنکور سراسری96|سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 96-97,منابع کنکور سراسری 96| فهرست منابع کنکور(آزمون)آزادو سراسری96-95,زمان برگزاری کنکور آزادو سراسری 96|تاریخ و زمان برگزاری کنکور (آزمون) سراسری و آزاد96-95, نرم افزار تخمین رتبه (تراز) کنکور سراسری وآزاد 96,ثبت نام کنکورکارشناسی ارشد سراسری,دریافت کارت آزمون کنکور سراسری 96 - 97,زمان برگزاری کنکور سراسری 95 - 96,ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97,قبولی و ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 - 97 , ثبت نام ارشد دانشگاه فرهنگیان 95,دفترچه آزمون کارشناسی ارشد فرهنگیان ,دانلود دفترچه دانشگاه فرهنگیان&nb



:: برچسب‌ها: شرایط پذیرش دانشجوی پلیس زن در دانشگاه انتظامی امین,دانشگاه انتظامی امین,ثبت نام دانشگاه نیروی انتظامی امین,ثبت نام در دانشگاه نیروی انتظامی,شرایط ثبت نام دانشگاه نیروی انتظامی ,
:: بازدید از این مطلب : 559
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

باتوجه به راحت بودن اشتغال برای دانشجویانی که در دانشگاه فرهنگیان تحصیل کرده اند، رشته های دانشگاه فرهنگیان از پرطرفدار ترین رشته ها می باشد، داوطلبان و دانش آموزانی که به دنبال قبولی صددرصد وثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 - 97  هستند، اما نمی دانند چگونه و از کجا باید شروع کنند و یا نحوه قبولی و  انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان به چه صورت است کافیست برای دسترسی به دفترچه انتخاب رشته و تراز مورد نیاز برای قبولی و همچنین برای آگاهی از ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان و  دسترسی به منابع مطالعه آزمون دانشگاه فرهنگیان و سوالات سال های قبل با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشند.

 

شرایط قبولی و ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 - 97 

در ابتدا باید بگوییم شرایط قبولی و ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 - 97 در دانشگاه فرهنگیان برای هر فرد متفاوت است، اعلام شرايط و ضوابط پذيرش دانشجو و ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 در رشته های تحصيلی پرديس های دانشگاه فرهنگيان و دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايی، به معنی پذيرش قطعی دانشجو در دانشگاه یی که در ابتدا گفتیم نمی باشد، در صورت دریافت مجوز توسط وزارت آمـوزش وپرورش، پذيرش دانشجو در رشته هاي تحصيلی دانشگاه های وابسته (ويژه داوطلبان آزاد) به صورت محدود خواهد بود. بنابراین پذیرش در دانشگاه فرهنگیان برای هر فرد شرایط خاص خود را دارد. بنابراین برای دریافت اطلاعات در رابطه با نحوه ثبت نام و شرایط قبولی در دانشگاه فرهنگیان و مدارک لازم جهت ثبت در دانشگاه فرهنگیان و هر سواله دیگری که دارید و....

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با 
سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی ثبت نام و قبولی در دانشگاه فرهنگیان
برای تماس با مشاورین  از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید
تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب
حتی ايام تعطيل

 

 

سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 - 97

 

 

آیا از شرایط پذیرش داوطلبان آزاد دانشگاه فرهنگیان 96 - 97 اطلاع دارید

 

 
پذيرش دانشجو در دانشگاه فرهنگيان و دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايی، همانند سنوات قبـل در صـورت اخـذ مجوزهـای قـانونی، بـا درج شـرايط و ضـوابطاختصاصی به انضمام ظرفيت پذيرش در دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره 2) و مطابق مقـررات و ضـوابط قـانونی، صـورت مـی پـذيرد . داوطلبـانمتقاضی می بايد موارد ذيل را در اعلام علاقه مندی خود به اين رشته ها مد نظر قرار دهند. بديهی است مسؤوليت عدم رعايت مـوارد ذيـل و همچنـين شـرايط وضوابطی كه متعاقبا در دفترچه شماره (2) درج خواهد شد، بر عهده داوطلب ميباشد.
دارا بودن نمره علمی كل 6500 و بالاتر در زيرگروه مربوط
داشتن حداكثر سن 20 سال تمام در بدو ورود به دانشگاه (1/7/1376 به بعد).
داشتن حداقل معدل كل 00/15 در دوره متوسطه ي دوم (پايه هاي اول، دوم و سوم).
حداكثر سن ورود به دانشگاه و حداقل معدل كل، تحت هيچ شرايطي تغيير نخواهند داشت.
بومي بودن داوطلب در كدرشته محل مربوط بر اساس ملاك هاي تعيين شده در دفترچه شماره (2) آزمون.
بنابراین برای دریافت اطلاعات در رابطه با همه ی شرایط ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان، برای فرهنگیان و داوطلبان آزاد با

 

 

آیا از استانهای مورد نیاز آزمون استخدامی آموزش پرورش اطلاع دارید

برای آگاهی از استان های که مورد نیاز استخدامی آموزش و پروش است و برای آگاهی از تعداد استخدامی ها و شرایطی که باید برای استخدام  داشته باشند، شما می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

استان های مورد پذیرش آزمون استخدامی، استخراج شده از دفترچه شرایط استخدام

استان آذربایجان شرقی (کد ۱۰)

استان آذربایجان غربی (کد ۱۱)

استان اردبیل (کد ۱۲)

استان اصفهان (کد ۱۳)

استان البرز (کد ۴۰)

استان ایلام (کد ۱۴)

استان بوشهر (کد ۱۵)

استان تهران (کد ۱۶)

استان چهارمحال و بختیاری (کد ۱۷)

استان خراسان جنوبی (کد ۱۸)

استان خراسان رضوی (کد ۱۹)

استان خراسان شمالی (کد ۲۰)

استان خوزستان (کد ۲۱)

استان زنجان (کد ۲۲)

استان سمنان (کد ۲۳)

استان سیستان و بلوچستان (کد ۲۴)

استان فارس (کد ۲۵)

استان قزوین (کد ۲۶)

استان قم (کد ۲۷)

استان کردستان (کد ۲۸)

استان کرمان (کد ۲۹)

استان کرمانشاه (کد ۳۰)

استان کهگیلویه و بویراحمد (کد ۳۱)

استان گلستان (کد ۳۲)

استان گیلان (کد ۳۳)

استان لرستان (کد ۳۴)

استان مازندران (کد ۳۵)

استان مرکزی (کد ۳۶)

استان هرمزگان (کد ۳۷)

استان همدان (کد ۳۸)

استان یزد (کد ۳۹)

خارج از کشور (کد ۴۱)

     

 

 

برای دریافت اطلاعات در رابطه با دانشگاه فرهنگیان و ثبت نام کنکور روی لینک های زیر کلیک کنید.

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان96

دانلود دفترچه دانشگاه فرهنگیان

شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96

سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97

زمان برگزاری کنکور سراسری 96 - 97

تخمین رتبه کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسری 96

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96

 منبع: قبولی و ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 - 97

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردیثبت نام دانشگاه علمی کاربردی,لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی,تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی مهر,تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی,دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی,لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی,دفترچه کاردانی علمی کاربردی,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اسفند 96,دانلود دفترچه کاردانی علمی کاربردی بهمن 95,دانلود دفترچه کاردانی علمی کاربردی بهمن 95,ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مهر,زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 - 97,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تهران بهمن 96,لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی 95 | دسترسی به لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بهمن 95 96,زمان و شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی 95 - 96,دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 -97,لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بهمن 95 - 96,دفترچه دانشگاه علمی کاربردی بهمن 95 | دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن95 96,تقویم آموزشی دانشگاه علمی کاربردی 96|تقویم آموزشی نیمسال دوم دانشگاه علمی کاریردی 96-95,نتایج دانشگاه علمی کاربردی 95-96,زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 - 97زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96, نتایج تیزهوشان 96 | زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 96 - 97,سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97 - 98,زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم 96 - 97, زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم 96 - 97,لیست اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان 96,زمان دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان 96 - 97,کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 96 - 97,کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان,سایت پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 96 - 97,نتایج آزمون تیزهوشان,نمونه سوالات آزمون تیزهوشان,زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم,منابع آزمون تیزهوشان, دفترچه راهنمای ثبت نام تیزهوشان,سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96,برنامه ریزی آزمون تیزهوشان | برنامه ریزی آزمون تیزهوشان 96 95,آدرس مدارس تیزهوشان | لیست مدارس تیزهوشان 96 - 97,تکمیل ظرفیت تیزهوشان 96 |ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان 96 95,منابع آزمون تیزهوشان 95 96 | معرفی منابع آزمون تیزهوشان 96 97,زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان 96 - 95,منابع آزمون تیزهوشان 95 96 | معرفی منابع آزمون تیزهوشان 96 97,معرفی بهترین کتاب های آزمون تیزهوشان 96 95,دفترچه آزمون تیزهوشان 96|دانلود دفترچه آزمون تیزهوشان 96 95,زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 96 - 95,سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96 - 97,www.natije.ir سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی اصفهانثبت نام مجدد مدارس نمونه دولتی تهران,http://reg.teo.ir سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران,آخرین مهلت ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی خوزستان 96 - 97,بهترین کتابهای آزمون نمونه دولتی,نتایج اعتراض آزمون نمونه دولتی,لیست مدارس نمونه دولتی,معرفی منابع آزمون نمونه دولتی 96 - 97,تدریس خصوصی دروس نمونه دولتی,برنامه ریزی برای قبولی در آزمون نمونه دولتی ,ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 96 - 97,برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی,دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی,سوالات آزمون نمونه دولتی,زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی,دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون نمونه دولتی,نتایج آزمون نمونه دولتی 97 - 96,آغاز ثبت نام مدارس نمونه دولتی,دریافت کارنامه نمونه دولتی,دانلود سوالات آزمون نمونه دولتی 95 - 96,http://markazi.natije.ir سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی مرکزی,8090:http://conf.khouzedu.ir سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی اهواز 96-97,www.azmoon.tehranedu.ir سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی 96-97,آزمون نمونه دولتی نهم به دهم,برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی | برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی 96 95, اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 96 - 97,زمان ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی 96 - 97,بهترین کتاب های آزمون نمونه دولتی 96 |معرفی بهترین کتاب های آزمون نمونه دولتی 96 97,تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 96 97,مدارس نمونه دولتی | لیست مدارس نمونه دولتی 96 97,تدریس خصوصی | تدریس خصوصی دروس نمونه دولتی 96 - 97,دفترچه نمونه دولتی 96 95 | دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 96 97,www.natije.ir سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی اصفهان,ثبت نام نمونه دولتی |سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی 95 96زمان دقیق انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 96,پذیرش دانشجو پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد,لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد,ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون سراسری 95 دانشگاه آزاد,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 96 - 97,درصد های مورد نیاز برای قبولی در دانشگاه آزاد,معرفی واحدهای دانشگاه آزاد,انتقال دانشجو دانشگاه آزاد96|زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد96 97,نمونه کارنامه کنکور آزاد 96 - 95 | نمونه کارنامه قبولی کنکور(آزمون)دانشگاه آزاد96-95,معرفی رشته های کنکور دانشگاه آزاد 96 | لیست رشته های کنکور(آزمون) دانشگاه آزاد96-95,ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96,ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد96|شرایط و زمان ثبت نام کنکور (آزمون)دانشگاه آزاد96-95, آغاز نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 96|زمان و شرایط نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 96|,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد,ثبت نام دانشگاه آزاد 96,زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون سراسری 96 دانشگاه آزاد,فهرست نشریات دانشگاه آزاد,رشد علمی دانشگاه آزاد اسلامی,تمدید جذب نیرو در بیمارستان ها و مراکز درمانی دانشگاه آزاد,لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد,متقاضیان ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد 97,تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97, ثبت نام متقاضیان کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد ورودی بهمن,اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد, ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی بهمن,رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران شرق,رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب,رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران شمال,رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران مرکز,رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران جنوب,تخمین رتبه کنکور دانشگاه آزاد, تاریخ ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد,تفاوت بدون کنکور و با کنکور رشته های دانشگاه آزاد,نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 95 -96,اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دانشگاه آزاد اسلامی,حد نصاب نمره آزمون های دکتری مورد تایید دانشگاه آزاد اسلامی, آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامیثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی وزارت بهداشت 96 - 97,مهلت ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96,دفترچه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96,تاریخ آزمون ارشد وزارت بهداشت 95,سایت وزارت بهداشت,کنکور وزارت بهداشت,تاریخ آزمون ارشد وزارت بهداشت 96, زمان ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96, رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت | معرفی لیست رشته های ارشد وزارت بهداشت 95 96,معرفی رشته های ارشد وزارت بهداشت 95 96,تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 | اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت,انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 95 96,زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت 96 | تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 97,تخمین رتبه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 95 96,تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 95 | دانلود تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 95 96,ثبت نام آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت,ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 95 96, ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96,تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 95 | دانلود تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 95 96,دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96,زمان ثبت نام کنکور سراسری 97,تاریخ برگزاری کنکور سراسری,تخمین رتبه کنکور سراسری,انتخاب رشته کنکور سراسری 96,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96,دفترچه کنکور سراسری 96,آغاز ثبت نام کنکور سراسری,دفترچه کنکور سراسری96|دانلود دفترچه کنکور سراسری و آزاد 96 95, کارنامه کنکور 96 95 | دریافت نمونه کارنامه کنکور سراسری96 97,مهلت ثبت نام کنکور سراسری 96 | آخرین مهلت ثبت نام کنکور سراسری96 97, زمان ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97,نمونه کارنامه کنکور سراسری 96,تکمیل ظرفیت کنکورسراسری 96 | زمان و تاریخ تکمیل ظرفیت کنکور(آزمون)سراسری96-95,انتخاب رشته کنکور سراسری96|سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 96-97,منابع کنکور سراسری 96| فهرست منابع کنکور(آزمون)آزادو سراسری96-95,زمان برگزاری کنکور آزادو سراسری 96|تاریخ و زمان برگزاری کنکور (آزمون) سراسری و آزاد96-95, نرم افزار تخمین رتبه (تراز) کنکور سراسری وآزاد 96,ثبت نام کنکورکارشناسی ارشد سراسری,دریافت کارت آزمون کنکور سراسری 96 - 97,زمان برگزاری کنکور سراسری 95 - 96,ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97,قبولی و ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 - 97 , ثبت نام ارشد دانشگاه فرهنگیان 95,دفترچه آزمون کارشناسی ارشد فرهنگیان ,دانلود دفترچه دانشگاه فرهنگیان ,دفترچه دانشگاه فرهنگیان95,



:: برچسب‌ها: ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 - 97, قبولی درآزمون دانشگاه فرهنگیان, چگونه در آزمون فرهنگیان قبول شوم, ثبت نام کلاس های ضمن خدمت فرهنگیان, قبولی و انتخاب رشته فرهنگیان ,
:: بازدید از این مطلب : 568
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

باتوجه به راحت بودن اشتغال برای دانشجویانی که در دانشگاه فرهنگیان تحصیل کرده اند، رشته های دانشگاه فرهنگیان از پرطرفدار ترین رشته ها می باشد، داوطلبان و دانش آموزانی که به دنبال قبولی صددرصد وثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 - 97  هستند، اما نمی دانند چگونه و از کجا باید شروع کنند و یا نحوه قبولی و  انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان به چه صورت است کافیست برای دسترسی به دفترچه انتخاب رشته و تراز مورد نیاز برای قبولی و همچنین برای آگاهی از ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان و  دسترسی به منابع مطالعه آزمون دانشگاه فرهنگیان و سوالات سال های قبل با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشند.

 

شرایط قبولی و ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 - 97 

در ابتدا باید بگوییم شرایط قبولی و ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 - 97 در دانشگاه فرهنگیان برای هر فرد متفاوت است، اعلام شرايط و ضوابط پذيرش دانشجو و ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 در رشته های تحصيلی پرديس های دانشگاه فرهنگيان و دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايی، به معنی پذيرش قطعی دانشجو در دانشگاه یی که در ابتدا گفتیم نمی باشد، در صورت دریافت مجوز توسط وزارت آمـوزش وپرورش، پذيرش دانشجو در رشته هاي تحصيلی دانشگاه های وابسته (ويژه داوطلبان آزاد) به صورت محدود خواهد بود. بنابراین پذیرش در دانشگاه فرهنگیان برای هر فرد شرایط خاص خود را دارد. بنابراین برای دریافت اطلاعات در رابطه با نحوه ثبت نام و شرایط قبولی در دانشگاه فرهنگیان و مدارک لازم جهت ثبت در دانشگاه فرهنگیان و هر سواله دیگری که دارید و....

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با 
سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی ثبت نام و قبولی در دانشگاه فرهنگیان
برای تماس با مشاورین  از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید
تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب
حتی ايام تعطيل

 

 

سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 - 97

 

 

آیا از شرایط پذیرش داوطلبان آزاد دانشگاه فرهنگیان 96 - 97 اطلاع دارید

 

 
پذيرش دانشجو در دانشگاه فرهنگيان و دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايی، همانند سنوات قبـل در صـورت اخـذ مجوزهـای قـانونی، بـا درج شـرايط و ضـوابطاختصاصی به انضمام ظرفيت پذيرش در دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره 2) و مطابق مقـررات و ضـوابط قـانونی، صـورت مـی پـذيرد . داوطلبـانمتقاضی می بايد موارد ذيل را در اعلام علاقه مندی خود به اين رشته ها مد نظر قرار دهند. بديهی است مسؤوليت عدم رعايت مـوارد ذيـل و همچنـين شـرايط وضوابطی كه متعاقبا در دفترچه شماره (2) درج خواهد شد، بر عهده داوطلب ميباشد.
دارا بودن نمره علمی كل 6500 و بالاتر در زيرگروه مربوط
داشتن حداكثر سن 20 سال تمام در بدو ورود به دانشگاه (1/7/1376 به بعد).
داشتن حداقل معدل كل 00/15 در دوره متوسطه ي دوم (پايه هاي اول، دوم و سوم).
حداكثر سن ورود به دانشگاه و حداقل معدل كل، تحت هيچ شرايطي تغيير نخواهند داشت.
بومي بودن داوطلب در كدرشته محل مربوط بر اساس ملاك هاي تعيين شده در دفترچه شماره (2) آزمون.
بنابراین برای دریافت اطلاعات در رابطه با همه ی شرایط ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان، برای فرهنگیان و داوطلبان آزاد با

 

 

آیا از استانهای مورد نیاز آزمون استخدامی آموزش پرورش اطلاع دارید

برای آگاهی از استان های که مورد نیاز استخدامی آموزش و پروش است و برای آگاهی از تعداد استخدامی ها و شرایطی که باید برای استخدام  داشته باشند، شما می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

استان های مورد پذیرش آزمون استخدامی، استخراج شده از دفترچه شرایط استخدام

استان آذربایجان شرقی (کد ۱۰)

استان آذربایجان غربی (کد ۱۱)

استان اردبیل (کد ۱۲)

استان اصفهان (کد ۱۳)

استان البرز (کد ۴۰)

استان ایلام (کد ۱۴)

استان بوشهر (کد ۱۵)

استان تهران (کد ۱۶)

استان چهارمحال و بختیاری (کد ۱۷)

استان خراسان جنوبی (کد ۱۸)

استان خراسان رضوی (کد ۱۹)

استان خراسان شمالی (کد ۲۰)

استان خوزستان (کد ۲۱)

استان زنجان (کد ۲۲)

استان سمنان (کد ۲۳)

استان سیستان و بلوچستان (کد ۲۴)

استان فارس (کد ۲۵)

استان قزوین (کد ۲۶)

استان قم (کد ۲۷)

استان کردستان (کد ۲۸)

استان کرمان (کد ۲۹)

استان کرمانشاه (کد ۳۰)

استان کهگیلویه و بویراحمد (کد ۳۱)

استان گلستان (کد ۳۲)

استان گیلان (کد ۳۳)

استان لرستان (کد ۳۴)

استان مازندران (کد ۳۵)

استان مرکزی (کد ۳۶)

استان هرمزگان (کد ۳۷)

استان همدان (کد ۳۸)

استان یزد (کد ۳۹)

خارج از کشور (کد ۴۱)

     

 

 

برای دریافت اطلاعات در رابطه با دانشگاه فرهنگیان و ثبت نام کنکور روی لینک های زیر کلیک کنید.

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان96

دانلود دفترچه دانشگاه فرهنگیان

شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96

سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97

زمان برگزاری کنکور سراسری 96 - 97

تخمین رتبه کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسری 96

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96

 منبع: قبولی و ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 - 97

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردیثبت نام دانشگاه علمی کاربردی,لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی,تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی مهر,تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی,دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی,لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی,دفترچه کاردانی علمی کاربردی,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اسفند 96,دانلود دفترچه کاردانی علمی کاربردی بهمن 95,دانلود دفترچه کاردانی علمی کاربردی بهمن 95,ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مهر,زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 - 97,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تهران بهمن 96,لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی 95 | دسترسی به لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بهمن 95 96,زمان و شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی 95 - 96,دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 -97,لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بهمن 95 - 96,دفترچه دانشگاه علمی کاربردی بهمن 95 | دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن95 96,تقویم آموزشی دانشگاه علمی کاربردی 96|تقویم آموزشی نیمسال دوم دانشگاه علمی کاریردی 96-95,نتایج دانشگاه علمی کاربردی 95-96,زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 - 97زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96, نتایج تیزهوشان 96 | زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 96 - 97,سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97 - 98,زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم 96 - 97, زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم 96 - 97,لیست اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان 96,زمان دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان 96 - 97,کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 96 - 97,کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان,سایت پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 96 - 97,نتایج آزمون تیزهوشان,نمونه سوالات آزمون تیزهوشان,زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم,منابع آزمون تیزهوشان, دفترچه راهنمای ثبت نام تیزهوشان,سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96,برنامه ریزی آزمون تیزهوشان | برنامه ریزی آزمون تیزهوشان 96 95,آدرس مدارس تیزهوشان | لیست مدارس تیزهوشان 96 - 97,تکمیل ظرفیت تیزهوشان 96 |ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان 96 95,منابع آزمون تیزهوشان 95 96 | معرفی منابع آزمون تیزهوشان 96 97,زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان 96 - 95,منابع آزمون تیزهوشان 95 96 | معرفی منابع آزمون تیزهوشان 96 97,معرفی بهترین کتاب های آزمون تیزهوشان 96 95,دفترچه آزمون تیزهوشان 96|دانلود دفترچه آزمون تیزهوشان 96 95,زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 96 - 95,سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96 - 97,www.natije.ir سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی اصفهانثبت نام مجدد مدارس نمونه دولتی تهران,http://reg.teo.ir سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران,آخرین مهلت ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی خوزستان 96 - 97,بهترین کتابهای آزمون نمونه دولتی,نتایج اعتراض آزمون نمونه دولتی,لیست مدارس نمونه دولتی,معرفی منابع آزمون نمونه دولتی 96 - 97,تدریس خصوصی دروس نمونه دولتی,برنامه ریزی برای قبولی در آزمون نمونه دولتی ,ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 96 - 97,برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی,دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی,سوالات آزمون نمونه دولتی,زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی,دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون نمونه دولتی,نتایج آزمون نمونه دولتی 97 - 96,آغاز ثبت نام مدارس نمونه دولتی,دریافت کارنامه نمونه دولتی,دانلود سوالات آزمون نمونه دولتی 95 - 96,http://markazi.natije.ir سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی مرکزی,8090:http://conf.khouzedu.ir سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی اهواز 96-97,www.azmoon.tehranedu.ir سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی 96-97,آزمون نمونه دولتی نهم به دهم,برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی | برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی 96 95, اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 96 - 97,زمان ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی 96 - 97,بهترین کتاب های آزمون نمونه دولتی 96 |معرفی بهترین کتاب های آزمون نمونه دولتی 96 97,تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 96 97,مدارس نمونه دولتی | لیست مدارس نمونه دولتی 96 97,تدریس خصوصی | تدریس خصوصی دروس نمونه دولتی 96 - 97,دفترچه نمونه دولتی 96 95 | دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 96 97,www.natije.ir سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی اصفهان,ثبت نام نمونه دولتی |سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی 95 96زمان دقیق انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 96,پذیرش دانشجو پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد,لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد,ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون سراسری 95 دانشگاه آزاد,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 96 - 97,درصد های مورد نیاز برای قبولی در دانشگاه آزاد,معرفی واحدهای دانشگاه آزاد,انتقال دانشجو دانشگاه آزاد96|زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد96 97,نمونه کارنامه کنکور آزاد 96 - 95 | نمونه کارنامه قبولی کنکور(آزمون)دانشگاه آزاد96-95,معرفی رشته های کنکور دانشگاه آزاد 96 | لیست رشته های کنکور(آزمون) دانشگاه آزاد96-95,ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96,ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد96|شرایط و زمان ثبت نام کنکور (آزمون)دانشگاه آزاد96-95, آغاز نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 96|زمان و شرایط نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 96|,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد,ثبت نام دانشگاه آزاد 96,زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون سراسری 96 دانشگاه آزاد,فهرست نشریات دانشگاه آزاد,رشد علمی دانشگاه آزاد اسلامی,تمدید جذب نیرو در بیمارستان ها و مراکز درمانی دانشگاه آزاد,لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد,متقاضیان ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد 97,تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97, ثبت نام متقاضیان کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد ورودی بهمن,اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد, ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی بهمن,رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران شرق,رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب,رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران شمال,رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران مرکز,رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران جنوب,تخمین رتبه کنکور دانشگاه آزاد, تاریخ ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد,تفاوت بدون کنکور و با کنکور رشته های دانشگاه آزاد,نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 95 -96,اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دانشگاه آزاد اسلامی,حد نصاب نمره آزمون های دکتری مورد تایید دانشگاه آزاد اسلامی, آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامیثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی وزارت بهداشت 96 - 97,مهلت ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96,دفترچه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96,تاریخ آزمون ارشد وزارت بهداشت 95,سایت وزارت بهداشت,کنکور وزارت بهداشت,تاریخ آزمون ارشد وزارت بهداشت 96, زمان ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96, رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت | معرفی لیست رشته های ارشد وزارت بهداشت 95 96,معرفی رشته های ارشد وزارت بهداشت 95 96,تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 | اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت,انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 95 96,زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت 96 | تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 97,تخمین رتبه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 95 96,تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 95 | دانلود تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 95 96,ثبت نام آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت,ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 95 96, ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96,تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 95 | دانلود تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 95 96,دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96,زمان ثبت نام کنکور سراسری 97,تاریخ برگزاری کنکور سراسری,تخمین رتبه کنکور سراسری,انتخاب رشته کنکور سراسری 96,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96,دفترچه کنکور سراسری 96,آغاز ثبت نام کنکور سراسری,دفترچه کنکور سراسری96|دانلود دفترچه کنکور سراسری و آزاد 96 95, کارنامه کنکور 96 95 | دریافت نمونه کارنامه کنکور سراسری96 97,مهلت ثبت نام کنکور سراسری 96 | آخرین مهلت ثبت نام کنکور سراسری96 97, زمان ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97,نمونه کارنامه کنکور سراسری 96,تکمیل ظرفیت کنکورسراسری 96 | زمان و تاریخ تکمیل ظرفیت کنکور(آزمون)سراسری96-95,انتخاب رشته کنکور سراسری96|سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 96-97,منابع کنکور سراسری 96| فهرست منابع کنکور(آزمون)آزادو سراسری96-95,زمان برگزاری کنکور آزادو سراسری 96|تاریخ و زمان برگزاری کنکور (آزمون) سراسری و آزاد96-95, نرم افزار تخمین رتبه (تراز) کنکور سراسری وآزاد 96,ثبت نام کنکورکارشناسی ارشد سراسری,دریافت کارت آزمون کنکور سراسری 96 - 97,زمان برگزاری کنکور سراسری 95 - 96,ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97,قبولی و ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 - 97 , ثبت نام ارشد دانشگاه فرهنگیان 95,دفترچه آزمون کارشناسی ارشد فرهنگیان ,دانلود دفترچه دانشگاه فرهنگیان ,دفترچه دانشگاه فرهنگیان95,



:: برچسب‌ها: ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 - 97, قبولی درآزمون دانشگاه فرهنگیان, چگونه در آزمون فرهنگیان قبول شوم, ثبت نام کلاس های ضمن خدمت فرهنگیان, قبولی و انتخاب رشته فرهنگیان ,
:: بازدید از این مطلب : 584
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

باتوجه به راحت بودن اشتغال برای دانشجویانی که در دانشگاه فرهنگیان تحصیل کرده اند، رشته های دانشگاه فرهنگیان از پرطرفدار ترین رشته ها می باشد، داوطلبان و دانش آموزانی که به دنبال قبولی صددرصد وثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 - 97  هستند، اما نمی دانند چگونه و از کجا باید شروع کنند و یا نحوه قبولی و  انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان به چه صورت است کافیست برای دسترسی به دفترچه انتخاب رشته و تراز مورد نیاز برای قبولی و همچنین برای آگاهی از ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان و  دسترسی به منابع مطالعه آزمون دانشگاه فرهنگیان و سوالات سال های قبل با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشند.

 

شرایط قبولی و ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 - 97 

در ابتدا باید بگوییم شرایط قبولی و ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 - 97 در دانشگاه فرهنگیان برای هر فرد متفاوت است، اعلام شرايط و ضوابط پذيرش دانشجو و ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 در رشته های تحصيلی پرديس های دانشگاه فرهنگيان و دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايی، به معنی پذيرش قطعی دانشجو در دانشگاه یی که در ابتدا گفتیم نمی باشد، در صورت دریافت مجوز توسط وزارت آمـوزش وپرورش، پذيرش دانشجو در رشته هاي تحصيلی دانشگاه های وابسته (ويژه داوطلبان آزاد) به صورت محدود خواهد بود. بنابراین پذیرش در دانشگاه فرهنگیان برای هر فرد شرایط خاص خود را دارد. بنابراین برای دریافت اطلاعات در رابطه با نحوه ثبت نام و شرایط قبولی در دانشگاه فرهنگیان و مدارک لازم جهت ثبت در دانشگاه فرهنگیان و هر سواله دیگری که دارید و....

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با 
سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی ثبت نام و قبولی در دانشگاه فرهنگیان
برای تماس با مشاورین  از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید
تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب
حتی ايام تعطيل

 

 

سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 - 97

 

 

آیا از شرایط پذیرش داوطلبان آزاد دانشگاه فرهنگیان 96 - 97 اطلاع دارید

 

 
پذيرش دانشجو در دانشگاه فرهنگيان و دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايی، همانند سنوات قبـل در صـورت اخـذ مجوزهـای قـانونی، بـا درج شـرايط و ضـوابطاختصاصی به انضمام ظرفيت پذيرش در دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره 2) و مطابق مقـررات و ضـوابط قـانونی، صـورت مـی پـذيرد . داوطلبـانمتقاضی می بايد موارد ذيل را در اعلام علاقه مندی خود به اين رشته ها مد نظر قرار دهند. بديهی است مسؤوليت عدم رعايت مـوارد ذيـل و همچنـين شـرايط وضوابطی كه متعاقبا در دفترچه شماره (2) درج خواهد شد، بر عهده داوطلب ميباشد.
دارا بودن نمره علمی كل 6500 و بالاتر در زيرگروه مربوط
داشتن حداكثر سن 20 سال تمام در بدو ورود به دانشگاه (1/7/1376 به بعد).
داشتن حداقل معدل كل 00/15 در دوره متوسطه ي دوم (پايه هاي اول، دوم و سوم).
حداكثر سن ورود به دانشگاه و حداقل معدل كل، تحت هيچ شرايطي تغيير نخواهند داشت.
بومي بودن داوطلب در كدرشته محل مربوط بر اساس ملاك هاي تعيين شده در دفترچه شماره (2) آزمون.
بنابراین برای دریافت اطلاعات در رابطه با همه ی شرایط ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان، برای فرهنگیان و داوطلبان آزاد با

 

 

آیا از استانهای مورد نیاز آزمون استخدامی آموزش پرورش اطلاع دارید

برای آگاهی از استان های که مورد نیاز استخدامی آموزش و پروش است و برای آگاهی از تعداد استخدامی ها و شرایطی که باید برای استخدام  داشته باشند، شما می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

استان های مورد پذیرش آزمون استخدامی، استخراج شده از دفترچه شرایط استخدام

استان آذربایجان شرقی (کد ۱۰)

استان آذربایجان غربی (کد ۱۱)

استان اردبیل (کد ۱۲)

استان اصفهان (کد ۱۳)

استان البرز (کد ۴۰)

استان ایلام (کد ۱۴)

استان بوشهر (کد ۱۵)

استان تهران (کد ۱۶)

استان چهارمحال و بختیاری (کد ۱۷)

استان خراسان جنوبی (کد ۱۸)

استان خراسان رضوی (کد ۱۹)

استان خراسان شمالی (کد ۲۰)

استان خوزستان (کد ۲۱)

استان زنجان (کد ۲۲)

استان سمنان (کد ۲۳)

استان سیستان و بلوچستان (کد ۲۴)

استان فارس (کد ۲۵)

استان قزوین (کد ۲۶)

استان قم (کد ۲۷)

استان کردستان (کد ۲۸)

استان کرمان (کد ۲۹)

استان کرمانشاه (کد ۳۰)

استان کهگیلویه و بویراحمد (کد ۳۱)

استان گلستان (کد ۳۲)

استان گیلان (کد ۳۳)

استان لرستان (کد ۳۴)

استان مازندران (کد ۳۵)

استان مرکزی (کد ۳۶)

استان هرمزگان (کد ۳۷)

استان همدان (کد ۳۸)

استان یزد (کد ۳۹)

خارج از کشور (کد ۴۱)

     

 

 

برای دریافت اطلاعات در رابطه با دانشگاه فرهنگیان و ثبت نام کنکور روی لینک های زیر کلیک کنید.

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان96

دانلود دفترچه دانشگاه فرهنگیان

شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96

سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97

زمان برگزاری کنکور سراسری 96 - 97

تخمین رتبه کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسری 96

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96

 منبع: قبولی و ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 - 97

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردیثبت نام دانشگاه علمی کاربردی,لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی,تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی مهر,تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی,دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی,لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی,دفترچه کاردانی علمی کاربردی,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اسفند 96,دانلود دفترچه کاردانی علمی کاربردی بهمن 95,دانلود دفترچه کاردانی علمی کاربردی بهمن 95,ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مهر,زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 - 97,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تهران بهمن 96,لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی 95 | دسترسی به لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بهمن 95 96,زمان و شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی 95 - 96,دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 -97,لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بهمن 95 - 96,دفترچه دانشگاه علمی کاربردی بهمن 95 | دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن95 96,تقویم آموزشی دانشگاه علمی کاربردی 96|تقویم آموزشی نیمسال دوم دانشگاه علمی کاریردی 96-95,نتایج دانشگاه علمی کاربردی 95-96,زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 - 97زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96, نتایج تیزهوشان 96 | زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 96 - 97,سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97 - 98,زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم 96 - 97, زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم 96 - 97,لیست اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان 96,زمان دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان 96 - 97,کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 96 - 97,کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان,سایت پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 96 - 97,نتایج آزمون تیزهوشان,نمونه سوالات آزمون تیزهوشان,زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم,منابع آزمون تیزهوشان, دفترچه راهنمای ثبت نام تیزهوشان,سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96,برنامه ریزی آزمون تیزهوشان | برنامه ریزی آزمون تیزهوشان 96 95,آدرس مدارس تیزهوشان | لیست مدارس تیزهوشان 96 - 97,تکمیل ظرفیت تیزهوشان 96 |ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان 96 95,منابع آزمون تیزهوشان 95 96 | معرفی منابع آزمون تیزهوشان 96 97,زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان 96 - 95,منابع آزمون تیزهوشان 95 96 | معرفی منابع آزمون تیزهوشان 96 97,معرفی بهترین کتاب های آزمون تیزهوشان 96 95,دفترچه آزمون تیزهوشان 96|دانلود دفترچه آزمون تیزهوشان 96 95,زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 96 - 95,سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96 - 97,www.natije.ir سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی اصفهانثبت نام مجدد مدارس نمونه دولتی تهران,http://reg.teo.ir سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران,آخرین مهلت ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی خوزستان 96 - 97,بهترین کتابهای آزمون نمونه دولتی,نتایج اعتراض آزمون نمونه دولتی,لیست مدارس نمونه دولتی,معرفی منابع آزمون نمونه دولتی 96 - 97,تدریس خصوصی دروس نمونه دولتی,برنامه ریزی برای قبولی در آزمون نمونه دولتی ,ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 96 - 97,برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی,دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی,سوالات آزمون نمونه دولتی,زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی,دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون نمونه دولتی,نتایج آزمون نمونه دولتی 97 - 96,آغاز ثبت نام مدارس نمونه دولتی,دریافت کارنامه نمونه دولتی,دانلود سوالات آزمون نمونه دولتی 95 - 96,http://markazi.natije.ir سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی مرکزی,8090:http://conf.khouzedu.ir سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی اهواز 96-97,www.azmoon.tehranedu.ir سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی 96-97,آزمون نمونه دولتی نهم به دهم,برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی | برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی 96 95, اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 96 - 97,زمان ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی 96 - 97,بهترین کتاب های آزمون نمونه دولتی 96 |معرفی بهترین کتاب های آزمون نمونه دولتی 96 97,تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 96 97,مدارس نمونه دولتی | لیست مدارس نمونه دولتی 96 97,تدریس خصوصی | تدریس خصوصی دروس نمونه دولتی 96 - 97,دفترچه نمونه دولتی 96 95 | دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 96 97,www.natije.ir سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی اصفهان,ثبت نام نمونه دولتی |سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی 95 96زمان دقیق انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 96,پذیرش دانشجو پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد,لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد,ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون سراسری 95 دانشگاه آزاد,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 96 - 97,درصد های مورد نیاز برای قبولی در دانشگاه آزاد,معرفی واحدهای دانشگاه آزاد,انتقال دانشجو دانشگاه آزاد96|زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد96 97,نمونه کارنامه کنکور آزاد 96 - 95 | نمونه کارنامه قبولی کنکور(آزمون)دانشگاه آزاد96-95,معرفی رشته های کنکور دانشگاه آزاد 96 | لیست رشته های کنکور(آزمون) دانشگاه آزاد96-95,ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96,ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد96|شرایط و زمان ثبت نام کنکور (آزمون)دانشگاه آزاد96-95, آغاز نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 96|زمان و شرایط نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 96|,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد,ثبت نام دانشگاه آزاد 96,زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون سراسری 96 دانشگاه آزاد,فهرست نشریات دانشگاه آزاد,رشد علمی دانشگاه آزاد اسلامی,تمدید جذب نیرو در بیمارستان ها و مراکز درمانی دانشگاه آزاد,لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد,متقاضیان ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد 97,تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97, ثبت نام متقاضیان کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد ورودی بهمن,اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد, ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی بهمن,رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران شرق,رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب,رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران شمال,رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران مرکز,رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران جنوب,تخمین رتبه کنکور دانشگاه آزاد, تاریخ ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد,تفاوت بدون کنکور و با کنکور رشته های دانشگاه آزاد,نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 95 -96,اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دانشگاه آزاد اسلامی,حد نصاب نمره آزمون های دکتری مورد تایید دانشگاه آزاد اسلامی, آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامیثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی وزارت بهداشت 96 - 97,مهلت ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96,دفترچه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96,تاریخ آزمون ارشد وزارت بهداشت 95,سایت وزارت بهداشت,کنکور وزارت بهداشت,تاریخ آزمون ارشد وزارت بهداشت 96, زمان ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96, رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت | معرفی لیست رشته های ارشد وزارت بهداشت 95 96,معرفی رشته های ارشد وزارت بهداشت 95 96,تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 | اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت,انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 95 96,زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت 96 | تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 97,تخمین رتبه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 95 96,تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 95 | دانلود تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 95 96,ثبت نام آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت,ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 95 96, ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96,تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 95 | دانلود تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 95 96,دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96,زمان ثبت نام کنکور سراسری 97,تاریخ برگزاری کنکور سراسری,تخمین رتبه کنکور سراسری,انتخاب رشته کنکور سراسری 96,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96,دفترچه کنکور سراسری 96,آغاز ثبت نام کنکور سراسری,دفترچه کنکور سراسری96|دانلود دفترچه کنکور سراسری و آزاد 96 95, کارنامه کنکور 96 95 | دریافت نمونه کارنامه کنکور سراسری96 97,مهلت ثبت نام کنکور سراسری 96 | آخرین مهلت ثبت نام کنکور سراسری96 97, زمان ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97,نمونه کارنامه کنکور سراسری 96,تکمیل ظرفیت کنکورسراسری 96 | زمان و تاریخ تکمیل ظرفیت کنکور(آزمون)سراسری96-95,انتخاب رشته کنکور سراسری96|سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 96-97,منابع کنکور سراسری 96| فهرست منابع کنکور(آزمون)آزادو سراسری96-95,زمان برگزاری کنکور آزادو سراسری 96|تاریخ و زمان برگزاری کنکور (آزمون) سراسری و آزاد96-95, نرم افزار تخمین رتبه (تراز) کنکور سراسری وآزاد 96,ثبت نام کنکورکارشناسی ارشد سراسری,دریافت کارت آزمون کنکور سراسری 96 - 97,زمان برگزاری کنکور سراسری 95 - 96,ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97,قبولی و ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 - 97 , ثبت نام ارشد دانشگاه فرهنگیان 95,دفترچه آزمون کارشناسی ارشد فرهنگیان ,دانلود دفترچه دانشگاه فرهنگیان ,دفترچه دانشگاه فرهنگیان95,



:: برچسب‌ها: ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 - 97, قبولی درآزمون دانشگاه فرهنگیان, چگونه در آزمون فرهنگیان قبول شوم, ثبت نام کلاس های ضمن خدمت فرهنگیان, قبولی و انتخاب رشته فرهنگیان ,
:: بازدید از این مطلب : 614
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

داوطلبان عزیزی که در کنکور سراسری شرکت کرده اید و منتظر اعلام نتایج خود هستید بعد از اعلام نتایج مهم ترین موضوع  انتخاب رشته درست می باشد انتخاب رشته در وهله اول باید بر اساس تراز و رتبه و در محله دوم براساس علاقه باشد بنابراین برای انتخاب درست و آگاهی از زمان دقیق و نحوه انتخاب رشته و برای آگاهی از لیست رشته ها و بهترین دانشگاه ها می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید. 

 

انتخاب رشته کنکور ریاضی، تجربی، انسانی، زبان 

انتخاب رشته کنکور سراسری 96  بعد از امتحان و دریافت کارنامه داوطلب می باشد، هر داوطلب حق دارد 20 انتخاب داشته باشد، تعداد انتخاب ها هم هرچقدر کمتر باشد قطعا حساسیت بیشتر می شود. با توجه به حساسیت موضوع لیست رشته های کنکور سراسری از انتخاب رشته محل هایی که شانس قبولی زیادی در آن ندارید خودداری کنید و صرفا انتخاب هایی را وارد فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 و انتخاب رشته دانشگاه سراسری 96 داشته باشد که از لحاظ تراز قبولی با تراز شما سنخیت داشته باشد. در ابتدا رشته ها و دانشگاه های که علاقمند به تحصیل در آن هستید در الویت قرار دهید، پس منظور از لیست رشته های مورد علاقه هم از لحاظ شهر است هم رشته، بعد با توجه به تراز قبولی انتخاب های خود را انجام دهید. بحث انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد از اهمیت زیادی برخوردار است و باید علاوه بر نهایت دقت به علایق خود در رشته ای که می خواهید تحصیل کنید، باید به دانشگاه محل تحصیل هم دقت لازم را داشته باشید. ممکن است شما به رشته ای علاقمند باشید که دانشگاه آن از نظر مسافت طولانی بوده و شما شرایط تحصیل در آنجا را نداشته باشید. پس به مشاوران ما برای انتخاب رشته درست با توجه به شرایط و علایق شما اعتماد کنید، مشاوران سامانه صدای مشاور با سابقه طولانی که در انتخاب رشته دارند می توانند شما را در انتخاب رشته درست یاری کنند برای دریافت کمک و انجام انتخاب رشته درست میتوانید بصورت حضوری یا از طریق تلفن با ...

 

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی کنکور سراسری

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

 

انتخاب رشته کنکور 96 - 97

 

 
 
آیا به نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری 96 -97 دسترسی دارید 

 

بعد از برگزاری آزمون بسیاری از داوطلبان به نمونه سوالات رجوع کرده و می خواهند بدانند چه تعداد از سوالاتی را در کنکور درست جواب داده اند و چه درصدی زده اند ولی آگاهی لازم و یا نرم افزار تخمین رتبه در اختیار ندارند.
شما داوطلبی که کنکور دادی و استرس داری...
می خوای بدونی چه درصدی زدی یا چه رتبه ای میاری و کجا قبول میشی؟
ما درنرم افراز تخمین رتبه کنکور سراسری و انتخاب رشته با وارد کردن حدود درصدهایی که فکر می کنین تو کنکور زدین بهتون میگیم که تقریبا چه رتبه ای تو کنکور به دست میارین. مرحله بعد از تخمین رتبه اینه که بهتون بگیم با این رتبه کجاها قبول میشین. با توجه به رتبه ای که میارید و علاقه شما به رشته تحصیلی و دانشگاهی که دوس دارید اونجا ادامه تحصیل بدید ما به شما می گیم چجوری انتخاب رشته انجام بدید تا بعدن پشیمون نشید.
بنابراین برای دسترسی به نرم افزار تخمین رتبه می توانید با شماره تماس 9099071611 با مشاوران سامانه صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

 

 
 
مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور سراسری 96

 

هنوز هم فرصت هست و دیر نشده شما دانش آموزان و داوطلبانی که تا الان وقت نزاشتید برای درس خوندن، مهم ترین موضوع از حالا به بعد استفاده و برنامه ریزی مناسب برای کنکورر، موفقیت در کنکور ابزار های خاص خودشو داره منابع مناسب، آزمون آزمایشی استاندارد و... دیگه نیازی نیست از کنکور بترسید فقط کافیه مشاوره درست و برنامه ریزی درستی داشته باشید.
بنابراین برنامه ریزی صحیح برنامه ای است که هدف گذاری مناسب همراه با قابلیت اجرا انجام شود. تا دانش آموز احساس خستگی نکند، هدف مناسب یعنی دانش آموز بداند در هر مقطعی چه کار باید انجام دهد. مشاوره در کنار برنامه ریزی بسیار اهمیت دارد، یعنی برنامه ریزی به تنهای اثر بخش نیست باید مشاوری باشد تا شمارا در این زمینه همراهی کند از ابتدا تا زمان برگزاری امتحان تا هر سوالی که دارید بدون استرس جواب آن را داشته باشید

 

بنابراین برای پاسخ به همه ی سوالات خود در زمینه ............

 

1-ثبت نام کنکور ازاد وسراسری وارائه مشاوره تحصیلی کنکور
2- بررسی علایق واخلاقیات داوطلب کنکور...
3- برنامه ریزی مطالعه براساس توانای داوطلب 
4- معرفی بهترین منابع کمک درسی برای داوطلب 
5-پشتیبانی داوطلب تا روز کنکور و پاسخگویی به تمامی سوالات و مشکلات داوطلب
6- دسترسی به مشاور خود همه روزه حتی ایام تعطیل
7- معرفی رشته ها و آینده شغلی

 

 

برای در یافت اطلاعات در رابطه با کنکور سراسری 96 روی  لینک های زیر کلیک کنید.
 

 

 روش درس خواندن و جمع بندی دو ماه آخر کنکور

چگونه کنکوری درس بخوانیم

زمان دقیق انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 96

انتخاب رشته کنکور سراسری 96

نرم افزار تخمین رتبه کنکور 96 - 97

ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردیثبت نام دانشگاه علمی کاربردی,لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی,تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی مهر,تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی,دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی,لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی,دفترچه کاردانی علمی کاربردی,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اسفند 96,دانلود دفترچه کاردانی علمی کاربردی بهمن 95,دانلود دفترچه کاردانی علمی کاربردی بهمن 95,ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مهر,زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 - 97,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تهران بهمن 96,لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی 95 | دسترسی به لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بهمن 95 96,زمان و شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی 95 - 96,دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 -97,لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بهمن 95 - 96,دفترچه دانشگاه علمی کاربردی بهمن 95 | دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن95 96,تقویم آموزشی دانشگاه علمی کاربردی 96|تقویم آموزشی نیمسال دوم دانشگاه علمی کاریردی 96-95,نتایج دانشگاه علمی کاربردی 95-96,زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 - 97زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96, نتایج تیزهوشان 96 | زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 96 - 97,سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97 - 98,زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم 96 - 97, زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم 96 - 97,لیست اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان 96,زمان دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان 96 - 97,کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 96 - 97,کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان,سایت پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 96 - 97,نتایج آزمون تیزهوشان,نمونه سوالات آزمون تیزهوشان,زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم,منابع آزمون تیزهوشان, دفترچه راهنمای ثبت نام تیزهوشان,سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96,برنامه ریزی آزمون تیزهوشان | برنامه ریزی آزمون تیزهوشان 96 95,آدرس مدارس تیزهوشان | لیست مدارس تیزهوشان 96 - 97,تکمیل ظرفیت تیزهوشان 96 |ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان 96 95,منابع آزمون تیزهوشان 95 96 | معرفی منابع آزمون تیزهوشان 96 97,زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان 96 - 95,منابع آزمون تیزهوشان 95 96 | معرفی منابع آزمون تیزهوشان 96 97,معرفی بهترین کتاب های آزمون تیزهوشان 96 95,دفترچه آزمون تیزهوشان 96|دانلود دفترچه آزمون تیزهوشان 96 95,زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 96 - 95,سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96 - 97,www.natije.ir سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی اصفهان

ثبت نام مجدد مدارس نمونه دولتی تهران,http://reg.teo.ir سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران,آخرین مهلت ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی خوزستان 96 - 97,بهترین کتابهای آزمون نمونه دولتی,نتایج اعتراض آزمون نمونه دولتی,لیست مدارس نمونه دولتی,معرفی منابع آزمون نمونه دولتی 96 - 97,تدریس خصوصی دروس نمونه دولتی,برنامه ریزی برای قبولی در آزمون نمونه دولتی ,ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 96 - 97,برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی,دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی,سوالات آزمون نمونه دولتی,زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی,دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون نمونه دولتی,نتایج آزمون نمونه دولتی 97 - 96,آغاز ثبت نام مدارس نمونه دولتی,دریافت کارنامه نمونه دولتی,دانلود سوالات آزمون نمونه دولتی 95 - 96,http://markazi.natije.ir سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی مرکزی,8090:http://conf.khouzedu.ir سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی اهواز 96-97,www.azmoon.tehranedu.ir سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی 96-97,آزمون نمونه دولتی نهم به دهم,برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی | برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی 96 95, اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 96 - 97,زمان ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی 96 - 97,بهترین کتاب های آزمون نمونه دولتی 96 |معرفی بهترین کتاب های آزمون نمونه دولتی 96 97,تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 96 97,مدارس نمونه دولتی | لیست مدارس نمونه دولتی 96 97,تدریس خصوصی | تدریس خصوصی دروس نمونه دولتی 96 - 97,دفترچه نمونه دولتی 96 95 | دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 96 97,www.natije.ir سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی اصفهان,ثبت نام نمونه دولتی |سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی 95 96زمان دقیق انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 96,پذیرش دانشجو پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد,لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد,ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون سراسری 95 دانشگاه آزاد,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 96 - 97,درصد های مورد نیاز برای قبولی در دانشگاه آزاد,معرفی واحدهای دانشگاه آزاد,انتقال دانشجو دانشگاه آزاد96|زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد96 97,نمونه کارنامه کنکور آزاد 96 - 95 | نمونه کارنامه قبولی کنکور(آزمون)دانشگاه آزاد96-95,معرفی رشته های کنکور دانشگاه آزاد 96 | لیست رشته های کنکور(آزمون) دانشگاه آزاد96-95,ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96,ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد96|شرایط و زمان ثبت نام کنکور (آزمون)دانشگاه آزاد96-95, آغاز نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 96|زمان و شرایط نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 96|,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد,ثبت نام دانشگاه آزاد 96,زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون سراسری 96 دانشگاه آزاد,فهرست نشریات دانشگاه آزاد,رشد علمی دانشگاه آزاد اسلامی,تمدید جذب نیرو در بیمارستان ها و مراکز درمانی دانشگاه آزاد,لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد,متقاضیان ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد 97,تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97, ثبت نام متقاضیان کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد ورودی بهمن,اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد, ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی بهمن,رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران شرق,رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب,رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران شمال,رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران مرکز,رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران جنوب,تخمین رتبه کنکور دانشگاه آزاد, تاریخ ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد,تفاوت بدون کنکور و با کنکور رشته های دانشگاه آزاد,نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 95 -96,اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دانشگاه آزاد اسلامی,حد نصاب نمره آزمون های دکتری مورد تایید دانشگاه آزاد اسلامی, آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامیثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی وزارت بهداشت 96 - 97,مهلت ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96,دفترچه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96,تاریخ آزمون ارشد وزارت بهداشت 95,سایت وزارت بهداشت,کنکور وزارت بهداشت,تاریخ آزمون ارشد وزارت بهداشت 96, زمان ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96, رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت | معرفی لیست رشته های ارشد وزارت بهداشت 95 96,معرفی رشته های ارشد وزارت بهداشت 95 96,تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 | اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت,انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 95 96,زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت 96 | تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 97,تخمین رتبه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 95 96,تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 95 | دانلود تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 95 96,ثبت نام آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت,ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 95 96, ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96,تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 95 | دانلود تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 95 96,دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96,زمان ثبت نام کنکور سراسری 97,تاریخ برگزاری کنکور سراسری,تخمین رتبه کنکور سراسری,انتخاب رشته کنکور سراسری 96,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96,دفترچه کنکور سراسری 96,آغاز ثبت نام کنکور سراسری,دفترچه کنکور سراسری96|دانلود دفترچه کنکور سراسری و آزاد 96 95, کارنامه کنکور 96 95 | دریافت نمونه کارنامه کنکور سراسری96 97,مهلت ثبت نام کنکور سراسری 96 | آخرین مهلت ثبت نام کنکور سراسری96 97, زمان ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97,نمونه کارنامه کنکور سراسری 96,تکمیل ظرفیت کنکورسراسری 96 | زمان و تاریخ تکمیل ظرفیت کنکور(آزمون)سراسری96-95,انتخاب رشته کنکور سراسری96|سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 96-97,منابع کنکور سراسری 96| فهرست منابع کنکور(آزمون)آزادو سراسری96-95,زمان برگزاری کنکور آزادو سراسری 96|تاریخ و زمان برگزاری کنکور (آزمون) سراسری و آزاد96-95, نرم افزار تخمین رتبه (تراز) کنکور سراسری وآزاد 96,ثبت نام کنکورکارشناسی ارشد سراسری,دریافت کارت آزمون کنکور سراسری 96 - 97,زمان برگزاری کنکور سراسری 95 - 96,ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97,قبولی و ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 - 97 , ثبت نام ارشد دانشگاه فرهنگیان 95,دفترچه آزمون کارشناسی ارشد فرهنگیان ,دانلود دفترچه دانشگاه فرهنگیان ,دفترچه دانشگاه فرهنگیان95,شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان, ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان96,شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96,ثبت نام دانشگاه فرهنگیاندفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96,دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای 96, ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای,زمان ثبت نام و برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97,زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97,تاریخ ثبت نام کنکور (آزمون) فنی حرفه ای 96 - 97دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری 96 - 97,نتایج آزمون دکتری 96,اعلام نتایج دکتری 96,ثبت نام در آزمون دکتری پژوهش محور,شهریه دانشگاه آزاد مقطع دکتری,اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکتری 95,جزئیات آزمون های ارزشیابی | دفترچه دکتری پزشکی 96 97,آزمون دکتری سراسری96 | زمان برگزاری آزمون (کنکور)دکتری سراسری 96-95,ثبت نام آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت,زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد96|شرایط و سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد96-97, تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 96|زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد96-97, رشته های دکتری دانشگاه آزاد96|معرفی رشته های دکتری دانشگاه آزاد96-97,نحوه پذیرش آزمون دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد,دفترچه راهنمای آزمون دکتری دانشگاه آزاد 96 | دانلود دفترچه راهنمای کنکور (آزمون) دکتری دانشگاه آزاد 96,آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد 96| زمان برگزاری (آزمون) جامع دکتری 96 دانشگاه آزاد,ثبت نام آزمون دکتری 96 دانشگاه آزاد|ثبت نام کنکور (آزمون) دکتری دانشگاه آزاد 96,منابع آزمون دکتری آزاد 96 -95 |منابع امتحانی دکتری ۹۶ سراسری و آزاد,رشته های کنکور (آزمون) دکتری 96 | رشته ها و مواد امتحانی کنکور دکتری 96,ادغام آزمون دکتری, منابع امتحانی دکتری ۹۶ سراسری و آزاد,زمان ثبت نام کنکور ( آزمون ) دکتری دانشگاه آزاد 96 - 97 - 95,



:: برچسب‌ها: انتخاب رشته کنکور ,نرم آفزار انتخاب رشته کنکور , لیست رشته های دانشگاه سراسری,نحوه انتخاب رشته کنکور,چگونه انتخاب رشته انجام دهیم ,
:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

همانطور که می دانید زمان و شرایط ثبت‌نام در آزمون جذب قضات ویژه شوراهای حل اختلاف کشور سال ۹۶ اعلام شد برای دریافت اطلاعات در رابطه با شرایط ثبت نام آزمون قضات شورای حل اختلاف با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

 
زمان  ثبت‌ نام در آزمون جذب قضات ویژه شوراهای حل اختلاف کشور سال ۹۶ 

آغاز ثبت‌نام از۲۴ اردیبهشت ۹۶می باشد،  قوه قضائیه در نظر دارد به منظور تأمین کادر قضایی شوراهای حل اختلاف کشور، از طریق آزمون تستی و مصاحبه علمی، از بین داوطلبان مرد و زن واجد شرایط، نسبت به جذب و استخدام قاضی ویژه شورای حل اختلاف اقدام نماید. لذا از کلیه داوطلبان دانشگاهی و حوزوی علاقه­ مند به شرکت در آزمون مذکور، دعوت به عمل می­ آید ضمن مطالعه دقیق شرایط و ضوابط ثبت­ نام، از تاریخ ۱۳۹۶/۲/۲۴ با مراجعه به سایت می توانید نسبت به ثبت­ نام خود اقدام نمایند. در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه و مدارک لازم برای ثبت نام و همچنین برای آگاهی از سایت ثبت نام می توانید با سامانه در ارتباط باشید و ثبت نام خود را به سامانه صدای مشاور بسپارید.

 داوطلبانی که سابقه قبولی در مصاحبه علمی آزمون­ های گذشته (اعم از جذب عمومی، اختصاصی، مناطق محروم و…) داشته باشند و پرونده ایشان در مراحل مختلف از جمله آزمون شخصیت، گزینش و کارآموزی در جریان باشد، حق ثبت ­نام و شرکت در این آزمون را نخواهند داشت و چنانچه داوطلبی برخلاف این مقرره اقدام به ثبت­ نام و شرکت در آزمون نماید، نتیجه حاصله بلا اثر خواهد شد.

 

 

 

 

بنابراین برای شرایط ثبت نام آزمون قضات شورای حل اختلاف و

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

 

 

شرایط ثبت نام آزمون قضات شورای حل اختلاف

 

 

 

شرایط ثبت نام و شرکت درآزمون قضات شورای حل اختلاف

برای شرکت و ثبت نام در آزمون قضات شورای حل اختلاف باید شرایط عمومی وخصوصی را داشته باشید در اینجا به برخی از این شرایط اشاره میکنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران در تماس باشید تا شما را در این امر یاری نمایند.

 

شرایط عمومی:

– تابعیت اصلی ایران

– اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام، ایمان و عدالت

– التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت مطلقه فقیه و عدم وابستگی تشکیلاتی به احزاب، سازمان ­ها و گروه­ های غیر قانونی یا هواداری از آن­ها، مگر در صورت احراز توبه

– طهارت مولد

– داشتن سلامت جسمی و روانی و توانایی برای انجام کار قضایی

– داشتن کارت پایان خدمت وظیفه، معافیت تحصیلی یا معافیت از خدمت با لحاظ مقررات ماده واحده قانون گذرانیدن مدت خدمت نظام وظیفه فارغ­ التحصیلان دانشگاه علوم قضایی در محاکم قضایی کشور

– نداشتن سابقه محکومیت کیفری مؤثر

– حسن شهرت، اخلاق و امانتداری

– عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روان­گردان

– داشتن سن حداقل ۲۲ سال و حداکثر ۴۳ سال تمام در روز ثبت‌نام

– دارندگان سابقه همکاری با شوراهای حل اختلاف، از اولویت استخدامی برخوردار می­ باشند.

 

شرایط اختصاصی:

داوطلبان دانشگاهی دارای حداقل مدرک تحصیلی شامل:

– کارشناسی حقوق در یکی از گرایش­ ها

– کارشناسی الهیات با گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی

– کارشناسی فقه و حقوق

– کارشناسی ارشد پیوسته معارف اسلامی و حقوق در یکی از گرایش­ ها

داوطلبان حوزوی دارای حداقل مدرک تحصیلی شامل:

– سطح دو عمومی با گرایش فقه و اصول از حوزه­ های مورد تأیید شورای عالی حوزه­ های علمیه

– سطح دو تخصصی با گرایش حقوق و قضای اسلامی از حوزه­های مورد تأیید شورای عالی حوزه­ های علمیه

تذکر: دارندگان مدارک تحصیلی دانشگاهی بالاتر، به شرطی می ­توانند در آزمون شرکت نمایند که مدرک کارشناسی آنان در یکی از گرایش ­های رشته حقوق و یا حوزوی باشد.

زمان ثبت‌نام و آزمون:

ثبت‌نام از تاریخ ۱۳۹۶/۲/۲۴ شروع و در تاریخ 1396/3/1 (هفت روز) خاتمه می ­یابد. داوطلبان واجد شرایط می­ توانند با مراجعه به سایت در تاریخ­ های مذکور نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. همچنین آزمون در روز جمعه مورخ ۱۳۹۶/۴/۳۰ برگزار خواهد شد.

هزینه ثبت‌نام:

داوطلبان می­ بایست جهت ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ یک میلیون ریال از طریق درگاه پرداخت سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند.

مواد امتحانی و ضرایب:

داوطلبان دانشگاهی

– استعداد شغلی: ۳۰ سؤال، ضریب ۲

– حقوق مدنی: ۲۰ سؤال، ضریب ۳

– حقوق تجارت: ۲۰ سؤال، ضریب ۱

– آئین دادرسی مدنی و شورای حل اختلاف: ۲۰ سؤال، ضریب ۳

– حقوق جزای عمومی و اختصاصی: ۲۰ سؤال، ضریب ۲

– آئین دادرسی کیفری – ۲۰ سؤال – ضریب ۲

داوطلبان حوزوی مرد

– استعداد شغلی: ۳۰ سؤال، ضریب ۲

– بیع مکاسب: ۳۰ سؤال، ضریب ۳

– جلد یک کفایه الاصول: ۲۰ سؤال، ضریب ۲

 

 

 
تغییر منابع آزمون قضاوت ویژه شوراهای حل اختلاف سال ۱۳۹۶ برای بانوان حوزوی

 منابع آزمون قضاوت ویژه شوراهای حل اختلاف سال ۹۶ برای بانوان تغییر پیدا کرده 

بنا بر اعلام این مرکز، مواد و منابع امتحانی این دسته از داوطلبان به شرح زیر است:

 

 
فقه: ١۵ کتاب از شرح لمعه، شامل: قضاء، شهادت، متاجر، دین، رهن، ضمان، صلح، اجاره، وکالت، شفعه، وصایا، نکاح، حدود، قصاص و دیات.

 

اصول فقه: الحلقه الثانیه شهید صدر.

 

 
همچنین لازم به ذکر است که مواد و منابع امتحانی برای سایر داوطلبان همان است که در اطلاعیه قبل به آن تصریح شده است.

 

آزمون جذب قضات ویژه شوراهای حل اختلاف، به منظور تأمین کادر قضایی شوراهای حل اختلاف کشور و به صورت آزمون تستی و مصاحبه علمی، از بین داوطلبان مرد و زن (دانشگاهی و حوزوی) واجد شرایط برگزار خواهد شد.

مهلت ثبت نام در این آزمون از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت سال جاری و تاریخ برگزاری آزمون، روز جمعه ۳۰ تیرماه ۱۳۹۶ خواهد بود.

 برای دریافت اطلاعات در رابطه با منابع آزمون قضات می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید .

 منبع: شرایط ثبت نام آزمون قضات شورای حل اختلاف

 

 



:: برچسب‌ها: شرایط ثبت نام آزمون قضات شورای حل اختلاف,ثبت نام قضات,ثبت نام آزمون قضات شورای حل اختلاف,شورای حل اختلاف ,
:: بازدید از این مطلب : 653
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

داوطلبانی که منتظر دریافت اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش 96 - 97 هستید برای آگاهی از لیست رشته های استخدامی آموزش و پرورش و شرایط قبولی در استخدام آموزش و پرورش و همچنین  برای دریافت اطلاعات در رابطه با نحوه پذیرش فرزندان فرهنگیان، سهمیه رزمندگان و سهمیه شاهد و همچنین برای آگاهی از منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور همراه باشید تا شمارا در امر استخدام آموزش و پروش همراهی کنند.

 

زمان ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش 96 - 97

سازمان اداری و استخدامی کشور در رابطه با چهارمین امتحان مشترک فراگیر اطلاعیه صادر کرد. داوطلبان برای دریافت اطلاعات متن زیر رامطالعه کنند در صورت داشتن هرگونه سوال با سایت سامانه صدای مشاور در تماس باشند.

 در اجرای ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده (۸) دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه های اجرایی در تاریخ ۱۹ مهرماه سال ۹۳ مبنی بر برگزاری آزمون مشترک فراگیر دوبار در سال (ماه های اردیبهشت و آبان) به آگاهی می‌رساند:

در چهارمین امتحان مشترک فراگیر، وزارت آموزش و پرورش (۸۰۰۰ نفر)، بانک صنعت و معدن (۱۸۷ نفر)، سازمان دامپزشکی کشور (۲۶۶ نفر)، سازمان پزشکی قانونی کشور (۶۱ نفر)، سازمان حسابرسی (۳۴۲ نفر)، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران (۵۰ نفر)، ۱۱ دستگاه اجرایی استان البرز (۱۳۷ نفر)، سازمان بنادر و دریانوردی (۲۰۰ نفر)، بانک مسکن (۵۴۰ نفر)، بانک سپه (۵۴۱ نفر)، سازمان ثبت اسناد و املاک (۱۱۵ نفر)، وزارت امور خارجه (۴۲ نفر) و سازمان اداری و استخدامی کشور (۵۰ نفر) استخدام می‌نمایند.

داوطلبان استخدام می‌توانند برای آگاهی از چگونگی شرایط ثبت‌نام، شغل و محل مورد تقاضا، ظرفیت‌های استخدامی به تفکیک واحدهای استانی و جنسیت مورد تقاضا، سن و شرایط عمومی و اختصاصی هریک از دستگاه های استخدام‌کننده و سایر اطلاعات موردنیاز و همچنین ثبت‌نام در چهارمین امتحان مشترک فراگیر  در نیمه خردادماه ۹۶ اقدام کنند.

 

بنابراین برای انجام ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش 96 - 97

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

 

شرایط ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش 96 - 97

 

منابع و نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 

همانطور که اعلام شده، ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش از هم اکنون آغاز شده است، در این آزمون استخدامی 10 هزار نفر جذب آموزش و پرورش خواهند شد، سال گذشته نیز آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار گردید. برای دریافت منابع و نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش و دریافت برترین کتاب ها بر اساس منابع  برای هر یک از دروس ب و صدها نمونه سوالات به همراه پاسخ می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید. تا مجموعه این سوالات را در اختیار شما قرار دهند.

 منبع: زمان ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش 96 - 97

مشاوره تحصیلی , سامانه مشاوره تحصیلی , مشاوره تلفنی , مشاوره تحصیلی تلفنی , آدرس مدارس شاهد , ثبت نام مدارس شاهدخرید شناسه ثبت نام کنکور سراسری  , ادغام کنکور سراسری و آزاد 96 ,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96ثبت نام آزمون تیزهوشان , ثبت نام آزمون نمونه دولتی , قبولی در آزمون تیزهوشان , برنامه ریزی برای تیزهوشان , تخمین رتبه سازمان سنجش , انتخاب رشته دبیرستان , راهنمای انتخاب رشته نهم , مشاوره انتخاب رشته ,  برنامه ریزی کنکور 96 ,برنامه ریزی کنکور تجربی 96 , ثبت نام کنکور سراسری 96 , کارنامه سبزسازمان سنجش , سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 96 , انتخاب رشته علوم تجربی , بهترین منابع کنکور تجربی 96 کنکور سراسری تجربی 96 , تخمین رتبه کنکور آزاد , دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی , منابع آزمون مدارس شاهد , ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 , شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ,  شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان, شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق ,دفترچه انتخاب رشته تربیت معلم , رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق , چگونه انتخاب رشته دانشگاه کنیم , زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان , دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت ,تیزهوشان , تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی , مشاوره تلفنی تحصیلی کنکور , ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان , انتخاب رشته کنکور سراسری , نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری , شرایط پذیرش دانشگاه بقیه الله , تخمین رتبه کارشناسی ارشد 96 , نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد نمونه کارنامه کارشناسی ارشد , نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری , , معرفی رشته های کارشناسی ارشد پیام نور  , کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی , ثبت نام بدون کنکور پزشکی , دفترچه آزمون کارشناسی ارشد فرهنگیان , ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان ,ثبت نام کارشناسی ارشد  پیام نور , , زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد , شرایط قبولی در دانشگاه بقیه الله ,  , ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد مهر96 , رتبه قبولی دردانشگاه بقیه الله , ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد اعتراض آزمون تیزهوشان , بهترین کتاب تیزهوشان , برنامه ریزی درسی برای تیزهوشان ششم , برنامه ریزی درسی برای تیزهوشان نهم ,تکمیل ظرفیت تیزهوشان , ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد , لیست رشته های دانشگاه ازاد , تاریخ آزمون نظام مهندسی 96 ,تفاوت تمام وقت و پاره وقت , , انتقالی دردانشگاه آزاد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی , تاریخ آزمون نظام مهندسی 96 , ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ,



:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش ,شرایط ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش, ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش,استخدام آموزش و پرورش ,
:: بازدید از این مطلب : 513
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

داوطلبانی که منتظر دریافت اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش 96 - 97 هستید برای آگاهی از لیست رشته های استخدامی آموزش و پرورش و شرایط قبولی در استخدام آموزش و پرورش و همچنین  برای دریافت اطلاعات در رابطه با نحوه پذیرش فرزندان فرهنگیان، سهمیه رزمندگان و سهمیه شاهد و همچنین برای آگاهی از منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور همراه باشید تا شمارا در امر استخدام آموزش و پروش همراهی کنند.

 

زمان ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش 96 - 97

سازمان اداری و استخدامی کشور در رابطه با چهارمین امتحان مشترک فراگیر اطلاعیه صادر کرد. داوطلبان برای دریافت اطلاعات متن زیر رامطالعه کنند در صورت داشتن هرگونه سوال با سایت سامانه صدای مشاور در تماس باشند.

 در اجرای ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده (۸) دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه های اجرایی در تاریخ ۱۹ مهرماه سال ۹۳ مبنی بر برگزاری آزمون مشترک فراگیر دوبار در سال (ماه های اردیبهشت و آبان) به آگاهی می‌رساند:

در چهارمین امتحان مشترک فراگیر، وزارت آموزش و پرورش (۸۰۰۰ نفر)، بانک صنعت و معدن (۱۸۷ نفر)، سازمان دامپزشکی کشور (۲۶۶ نفر)، سازمان پزشکی قانونی کشور (۶۱ نفر)، سازمان حسابرسی (۳۴۲ نفر)، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران (۵۰ نفر)، ۱۱ دستگاه اجرایی استان البرز (۱۳۷ نفر)، سازمان بنادر و دریانوردی (۲۰۰ نفر)، بانک مسکن (۵۴۰ نفر)، بانک سپه (۵۴۱ نفر)، سازمان ثبت اسناد و املاک (۱۱۵ نفر)، وزارت امور خارجه (۴۲ نفر) و سازمان اداری و استخدامی کشور (۵۰ نفر) استخدام می‌نمایند.

داوطلبان استخدام می‌توانند برای آگاهی از چگونگی شرایط ثبت‌نام، شغل و محل مورد تقاضا، ظرفیت‌های استخدامی به تفکیک واحدهای استانی و جنسیت مورد تقاضا، سن و شرایط عمومی و اختصاصی هریک از دستگاه های استخدام‌کننده و سایر اطلاعات موردنیاز و همچنین ثبت‌نام در چهارمین امتحان مشترک فراگیر  در نیمه خردادماه ۹۶ اقدام کنند.

 

بنابراین برای انجام ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش 96 - 97

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

 

شرایط ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش 96 - 97

 

منابع و نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 

همانطور که اعلام شده، ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش از هم اکنون آغاز شده است، در این آزمون استخدامی 10 هزار نفر جذب آموزش و پرورش خواهند شد، سال گذشته نیز آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار گردید. برای دریافت منابع و نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش و دریافت برترین کتاب ها بر اساس منابع  برای هر یک از دروس ب و صدها نمونه سوالات به همراه پاسخ می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید. تا مجموعه این سوالات را در اختیار شما قرار دهند.

 منبع: زمان ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش 96 - 97

مشاوره تحصیلی , سامانه مشاوره تحصیلی , مشاوره تلفنی , مشاوره تحصیلی تلفنی , آدرس مدارس شاهد , ثبت نام مدارس شاهدخرید شناسه ثبت نام کنکور سراسری  , ادغام کنکور سراسری و آزاد 96 ,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96ثبت نام آزمون تیزهوشان , ثبت نام آزمون نمونه دولتی , قبولی در آزمون تیزهوشان , برنامه ریزی برای تیزهوشان , تخمین رتبه سازمان سنجش , انتخاب رشته دبیرستان , راهنمای انتخاب رشته نهم , مشاوره انتخاب رشته ,  برنامه ریزی کنکور 96 ,برنامه ریزی کنکور تجربی 96 , ثبت نام کنکور سراسری 96 , کارنامه سبزسازمان سنجش , سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 96 , انتخاب رشته علوم تجربی , بهترین منابع کنکور تجربی 96 کنکور سراسری تجربی 96 , تخمین رتبه کنکور آزاد , دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی , منابع آزمون مدارس شاهد , ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 , شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ,  شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان, شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق ,دفترچه انتخاب رشته تربیت معلم , رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق , چگونه انتخاب رشته دانشگاه کنیم , زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان , دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت ,تیزهوشان , تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی , مشاوره تلفنی تحصیلی کنکور , ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان , انتخاب رشته کنکور سراسری , نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری , شرایط پذیرش دانشگاه بقیه الله , تخمین رتبه کارشناسی ارشد 96 , نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد نمونه کارنامه کارشناسی ارشد , نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری , , معرفی رشته های کارشناسی ارشد پیام نور  , کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی , ثبت نام بدون کنکور پزشکی , دفترچه آزمون کارشناسی ارشد فرهنگیان , ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان ,ثبت نام کارشناسی ارشد  پیام نور , , زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد , شرایط قبولی در دانشگاه بقیه الله ,  , ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد مهر96 , رتبه قبولی دردانشگاه بقیه الله , ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد اعتراض آزمون تیزهوشان , بهترین کتاب تیزهوشان , برنامه ریزی درسی برای تیزهوشان ششم , برنامه ریزی درسی برای تیزهوشان نهم ,تکمیل ظرفیت تیزهوشان , ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد , لیست رشته های دانشگاه ازاد , تاریخ آزمون نظام مهندسی 96 ,تفاوت تمام وقت و پاره وقت , , انتقالی دردانشگاه آزاد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی , تاریخ آزمون نظام مهندسی 96 , ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ,



:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش ,شرایط ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش, ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش,استخدام آموزش و پرورش ,
:: بازدید از این مطلب : 729
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

داوطلبانی که منتظر دریافت اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش 96 - 97 هستید برای آگاهی از لیست رشته های استخدامی آموزش و پرورش و شرایط قبولی در استخدام آموزش و پرورش و همچنین  برای دریافت اطلاعات در رابطه با نحوه پذیرش فرزندان فرهنگیان، سهمیه رزمندگان و سهمیه شاهد و همچنین برای آگاهی از منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور همراه باشید تا شمارا در امر استخدام آموزش و پروش همراهی کنند.

 

زمان ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش 96 - 97

سازمان اداری و استخدامی کشور در رابطه با چهارمین امتحان مشترک فراگیر اطلاعیه صادر کرد. داوطلبان برای دریافت اطلاعات متن زیر رامطالعه کنند در صورت داشتن هرگونه سوال با سایت سامانه صدای مشاور در تماس باشند.

 در اجرای ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده (۸) دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه های اجرایی در تاریخ ۱۹ مهرماه سال ۹۳ مبنی بر برگزاری آزمون مشترک فراگیر دوبار در سال (ماه های اردیبهشت و آبان) به آگاهی می‌رساند:

در چهارمین امتحان مشترک فراگیر، وزارت آموزش و پرورش (۸۰۰۰ نفر)، بانک صنعت و معدن (۱۸۷ نفر)، سازمان دامپزشکی کشور (۲۶۶ نفر)، سازمان پزشکی قانونی کشور (۶۱ نفر)، سازمان حسابرسی (۳۴۲ نفر)، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران (۵۰ نفر)، ۱۱ دستگاه اجرایی استان البرز (۱۳۷ نفر)، سازمان بنادر و دریانوردی (۲۰۰ نفر)، بانک مسکن (۵۴۰ نفر)، بانک سپه (۵۴۱ نفر)، سازمان ثبت اسناد و املاک (۱۱۵ نفر)، وزارت امور خارجه (۴۲ نفر) و سازمان اداری و استخدامی کشور (۵۰ نفر) استخدام می‌نمایند.

داوطلبان استخدام می‌توانند برای آگاهی از چگونگی شرایط ثبت‌نام، شغل و محل مورد تقاضا، ظرفیت‌های استخدامی به تفکیک واحدهای استانی و جنسیت مورد تقاضا، سن و شرایط عمومی و اختصاصی هریک از دستگاه های استخدام‌کننده و سایر اطلاعات موردنیاز و همچنین ثبت‌نام در چهارمین امتحان مشترک فراگیر  در نیمه خردادماه ۹۶ اقدام کنند.

 

بنابراین برای انجام ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش 96 - 97

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

 

شرایط ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش 96 - 97

 

منابع و نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 

همانطور که اعلام شده، ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش از هم اکنون آغاز شده است، در این آزمون استخدامی 10 هزار نفر جذب آموزش و پرورش خواهند شد، سال گذشته نیز آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار گردید. برای دریافت منابع و نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش و دریافت برترین کتاب ها بر اساس منابع  برای هر یک از دروس ب و صدها نمونه سوالات به همراه پاسخ می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید. تا مجموعه این سوالات را در اختیار شما قرار دهند.

 منبع: زمان ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش 96 - 97

مشاوره تحصیلی , سامانه مشاوره تحصیلی , مشاوره تلفنی , مشاوره تحصیلی تلفنی , آدرس مدارس شاهد , ثبت نام مدارس شاهدخرید شناسه ثبت نام کنکور سراسری  , ادغام کنکور سراسری و آزاد 96 ,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96ثبت نام آزمون تیزهوشان , ثبت نام آزمون نمونه دولتی , قبولی در آزمون تیزهوشان , برنامه ریزی برای تیزهوشان , تخمین رتبه سازمان سنجش , انتخاب رشته دبیرستان , راهنمای انتخاب رشته نهم , مشاوره انتخاب رشته ,  برنامه ریزی کنکور 96 ,برنامه ریزی کنکور تجربی 96 , ثبت نام کنکور سراسری 96 , کارنامه سبزسازمان سنجش , سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 96 , انتخاب رشته علوم تجربی , بهترین منابع کنکور تجربی 96 کنکور سراسری تجربی 96 , تخمین رتبه کنکور آزاد , دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی , منابع آزمون مدارس شاهد , ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 , شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ,  شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان, شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق ,دفترچه انتخاب رشته تربیت معلم , رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق , چگونه انتخاب رشته دانشگاه کنیم , زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان , دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت ,تیزهوشان , تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی , مشاوره تلفنی تحصیلی کنکور , ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان , انتخاب رشته کنکور سراسری , نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری , شرایط پذیرش دانشگاه بقیه الله , تخمین رتبه کارشناسی ارشد 96 , نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد نمونه کارنامه کارشناسی ارشد , نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری , , معرفی رشته های کارشناسی ارشد پیام نور  , کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی , ثبت نام بدون کنکور پزشکی , دفترچه آزمون کارشناسی ارشد فرهنگیان , ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان ,ثبت نام کارشناسی ارشد  پیام نور , , زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد , شرایط قبولی در دانشگاه بقیه الله ,  , ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد مهر96 , رتبه قبولی دردانشگاه بقیه الله , ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد اعتراض آزمون تیزهوشان , بهترین کتاب تیزهوشان , برنامه ریزی درسی برای تیزهوشان ششم , برنامه ریزی درسی برای تیزهوشان نهم ,تکمیل ظرفیت تیزهوشان , ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد , لیست رشته های دانشگاه ازاد , تاریخ آزمون نظام مهندسی 96 ,تفاوت تمام وقت و پاره وقت , , انتقالی دردانشگاه آزاد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی , تاریخ آزمون نظام مهندسی 96 , ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ,



:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش ,شرایط ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش, ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش,استخدام آموزش و پرورش ,
:: بازدید از این مطلب : 563
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

داوطلبانی که منتظر دریافت اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش 96 - 97 هستید برای آگاهی از لیست رشته های استخدامی آموزش و پرورش و شرایط قبولی در استخدام آموزش و پرورش و همچنین  برای دریافت اطلاعات در رابطه با نحوه پذیرش فرزندان فرهنگیان، سهمیه رزمندگان و سهمیه شاهد و همچنین برای آگاهی از منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور همراه باشید تا شمارا در امر استخدام آموزش و پروش همراهی کنند.

 

زمان ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش 96 - 97

سازمان اداری و استخدامی کشور در رابطه با چهارمین امتحان مشترک فراگیر اطلاعیه صادر کرد. داوطلبان برای دریافت اطلاعات متن زیر رامطالعه کنند در صورت داشتن هرگونه سوال با سایت سامانه صدای مشاور در تماس باشند.

 در اجرای ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده (۸) دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه های اجرایی در تاریخ ۱۹ مهرماه سال ۹۳ مبنی بر برگزاری آزمون مشترک فراگیر دوبار در سال (ماه های اردیبهشت و آبان) به آگاهی می‌رساند:

در چهارمین امتحان مشترک فراگیر، وزارت آموزش و پرورش (۸۰۰۰ نفر)، بانک صنعت و معدن (۱۸۷ نفر)، سازمان دامپزشکی کشور (۲۶۶ نفر)، سازمان پزشکی قانونی کشور (۶۱ نفر)، سازمان حسابرسی (۳۴۲ نفر)، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران (۵۰ نفر)، ۱۱ دستگاه اجرایی استان البرز (۱۳۷ نفر)، سازمان بنادر و دریانوردی (۲۰۰ نفر)، بانک مسکن (۵۴۰ نفر)، بانک سپه (۵۴۱ نفر)، سازمان ثبت اسناد و املاک (۱۱۵ نفر)، وزارت امور خارجه (۴۲ نفر) و سازمان اداری و استخدامی کشور (۵۰ نفر) استخدام می‌نمایند.

داوطلبان استخدام می‌توانند برای آگاهی از چگونگی شرایط ثبت‌نام، شغل و محل مورد تقاضا، ظرفیت‌های استخدامی به تفکیک واحدهای استانی و جنسیت مورد تقاضا، سن و شرایط عمومی و اختصاصی هریک از دستگاه های استخدام‌کننده و سایر اطلاعات موردنیاز و همچنین ثبت‌نام در چهارمین امتحان مشترک فراگیر  در نیمه خردادماه ۹۶ اقدام کنند.

 

بنابراین برای انجام ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش 96 - 97

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

 

شرایط ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش 96 - 97

 

منابع و نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 

همانطور که اعلام شده، ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش از هم اکنون آغاز شده است، در این آزمون استخدامی 10 هزار نفر جذب آموزش و پرورش خواهند شد، سال گذشته نیز آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار گردید. برای دریافت منابع و نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش و دریافت برترین کتاب ها بر اساس منابع  برای هر یک از دروس ب و صدها نمونه سوالات به همراه پاسخ می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید. تا مجموعه این سوالات را در اختیار شما قرار دهند.

 منبع: زمان ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش 96 - 97

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردیثبت نام دانشگاه علمی کاربردی,لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی,تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی مهر,تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی,دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی,لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی,دفترچه کاردانی علمی کاربردی,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اسفند 96,دانلود دفترچه کاردانی علمی کاربردی بهمن 95,دانلود دفترچه کاردانی علمی کاربردی بهمن 95,ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مهر,زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 - 97,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تهران بهمن 96,لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی 95 | دسترسی به لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بهمن 95 96,زمان و شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی 95 - 96,دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 -97,لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بهمن 95 - 96,دفترچه دانشگاه علمی کاربردی بهمن 95 | دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن95 96,تقویم آموزشی دانشگاه علمی کاربردی 96|تقویم آموزشی نیمسال دوم دانشگاه علمی کاریردی 96-95,نتایج دانشگاه علمی کاربردی 95-96,زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 - 97زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96, نتایج تیزهوشان 96 | زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 96 - 97,سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97 - 98,زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم 96 - 97, زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم 96 - 97,لیست اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان 96,زمان دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان 96 - 97,کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 96 - 97,کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان,سایت پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 96 - 97,نتایج آزمون تیزهوشان,نمونه سوالات آزمون تیزهوشان,زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم,منابع آزمون تیزهوشان, دفترچه راهنمای ثبت نام تیزهوشان,سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96,برنامه ریزی آزمون تیزهوشان | برنامه ریزی آزمون تیزهوشان 96 95,آدرس مدارس تیزهوشان | لیست مدارس تیزهوشان 96 - 97,تکمیل ظرفیت تیزهوشان 96 |ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان 96 95,منابع آزمون تیزهوشان 95 96 | معرفی منابع آزمون تیزهوشان 96 97,زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان 96 - 95,منابع آزمون تیزهوشان 95 96 | معرفی منابع آزمون تیزهوشان 96 97,معرفی بهترین کتاب های آزمون تیزهوشان 96 95,دفترچه آزمون تیزهوشان 96|دانلود دفترچه آزمون تیزهوشان 96 95,زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 96 - 95,سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96 - 97,www.natije.ir سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی اصفهانثبت نام مجدد مدارس نمونه دولتی تهران,http://reg.teo.ir سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران,آخرین مهلت ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی خوزستان 96 - 97,بهترین کتابهای آزمون نمونه دولتی,نتایج اعتراض آزمون نمونه دولتی,لیست مدارس نمونه دولتی,معرفی منابع آزمون نمونه دولتی 96 - 97,تدریس خصوصی دروس نمونه دولتی,برنامه ریزی برای قبولی در آزمون نمونه دولتی ,ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 96 - 97,برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی,دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی,سوالات آزمون نمونه دولتی,زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی,دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون نمونه دولتی,نتایج آزمون نمونه دولتی 97 - 96,آغاز ثبت نام مدارس نمونه دولتی,دریافت کارنامه نمونه دولتی,دانلود سوالات آزمون نمونه دولتی 95 - 96,http://markazi.natije.ir سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی مرکزی,8090:http://conf.khouzedu.ir سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی اهواز 96-97,www.azmoon.tehranedu.ir سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی 96-97,آزمون نمونه دولتی نهم به دهم,برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی | برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی 96 95, اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 96 - 97,زمان ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی 96 - 97,بهترین کتاب های آزمون نمونه دولتی 96 |معرفی بهترین کتاب های آزمون نمونه دولتی 96 97,تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 96 97,مدارس نمونه دولتی | لیست مدارس نمونه دولتی 96 97,تدریس خصوصی | تدریس خصوصی دروس نمونه دولتی 96 - 97,دفترچه نمونه دولتی 96 95 | دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 96 97,www.natije.ir سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی اصفهان,ثبت نام نمونه دولتی |سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی 95 96زمان دقیق انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 96,پذیرش دانشجو پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد,لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد,ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون سراسری 95 دانشگاه آزاد,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 96 - 97,درصد های مورد نیاز برای قبولی در دانشگاه آزاد,معرفی واحدهای دانشگاه آزاد,انتقال دانشجو دانشگاه آزاد96|زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد96 97,نمونه کارنامه کنکور آزاد 96 - 95 | نمونه کارنامه قبولی کنکور(آزمون)دانشگاه آزاد96-95,معرفی رشته های کنکور دانشگاه آزاد 96 | لیست رشته های کنکور(آزمون) دانشگاه آزاد96-95,ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96,ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد96|شرایط و زمان ثبت نام کنکور (آزمون)دانشگاه آزاد96-95, آغاز نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 96|زمان و شرایط نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 96|,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد,ثبت نام دانشگاه آزاد 96,زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون سراسری 96 دانشگاه آزاد,فهرست نشریات دانشگاه آزاد,رشد علمی دانشگاه آزاد اسلامی,تمدید جذب نیرو در بیمارستان ها و مراکز درمانی دانشگاه آزاد,لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد,متقاضیان ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد 97,تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97, ثبت نام متقاضیان کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد ورودی بهمن,اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد, ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی بهمن,رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران شرق,رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب,رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران شمال,رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران مرکز,رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران جنوب,تخمین رتبه کنکور دانشگاه آزاد, تاریخ ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد,تفاوت بدون کنکور و با کنکور رشته های دانشگاه آزاد,نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 95 -96,اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دانشگاه آزاد اسلامی,حد نصاب نمره آزمون های دکتری مورد تایید دانشگاه آزاد اسلامی, آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامیثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی وزارت بهداشت 96 - 97,مهلت ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96,دفترچه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96,تاریخ آزمون ارشد وزارت بهداشت 95,سایت وزارت بهداشت,کنکور وزارت بهداشت,تاریخ آزمون ارشد وزارت بهداشت 96, زمان ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96, رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت | معرفی لیست رشته های ارشد وزارت بهداشت 95 96,معرفی رشته های ارشد وزارت بهداشت 95 96,تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 | اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت,انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 95 96,زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت 96 | تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 97,تخمین رتبه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 95 96,تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 95 | دانلود تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 95 96,ثبت نام آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت,ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 95 96, ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96,تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 95 | دانلود تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 95 96,دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96,زمان ثبت نام کنکور سراسری 97,تاریخ برگزاری کنکور سراسری,تخمین رتبه کنکور سراسری,انتخاب رشته کنکور سراسری 96,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96,دفترچه کنکور سراسری 96,آغاز ثبت نام کنکور سراسری,دفترچه کنکور سراسری96|دانلود دفترچه کنکور سراسری و آزاد 96 95, کارنامه کنکور 96 95 | دریافت نمونه کارنامه کنکور سراسری96 97,مهلت ثبت نام کنکور سراسری 96 | آخرین مهلت ثبت نام کنکور سراسری96 97, زمان ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97,نمونه کارنامه کنکور سراسری 96,تکمیل ظرفیت کنکورسراسری 96 | زمان و تاریخ تکمیل ظرفیت کنکور(آزمون)سراسری96-95,انتخاب رشته کنکور سراسری96|سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 96-97,منابع کنکور سراسری 96| فهرست منابع کنکور(آزمون)آزادو سراسری96-95,زمان برگزاری کنکور آزادو سراسری 96|تاریخ و زمان برگزاری کنکور (آزمون) سراسری و آزاد96-95, نرم افزار تخمین رتبه (تراز) کنکور سراسری وآزاد 96,ثبت نام کنکورکارشناسی ارشد سراسری,دریافت کارت آزمون کنکور سراسری 96 - 97,زمان برگزاری کنکور سراسری 95 - 96,ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97,قبولی و ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 - 97 , ثبت نام ارشد دانشگاه فرهنگیان 95,دفترچه آزمون کارشناسی ارشد فرهنگیان ,دانلود دفترچه دانشگاه فرهنگیان ,دفترچه دانشگاه فرهنگیان95,شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان, ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان96,شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96,ثبت نام دانشگاه فرهنگیاندفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96,دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای 96, ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای,زمان ثبت نام و برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97,زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97,تاریخ ثبت نام کنکور (آزمون) فنی حرفه ای 96 - 97دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری 96 - 97,نتایج آزمون دکتری 96,اعلام نتایج دکتری 96,ثبت نام در آزمون دکتری پژوهش محور,شهریه دانشگاه آزاد مقطع دکتری,اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکتری 95,جزئیات آزمون های ارزشیابی | دفترچه دکتری پزشکی 96 97,آزمون دکتری سراسری96 | زمان برگزاری آزمون (کنکور)دکتری سراسری 96-95,ثبت نام آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت,زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد96|شرایط و سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد96-97, تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 96|زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد96-97, رشته های دکتری دانشگاه آزاد96|معرفی رشته های دکتری دانشگاه آزاد96-97,نحوه پذیرش آزمون دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد,دفترچه راهنمای آزمون دکتری دانشگاه آزاد 96 | دانلود دفترچه راهنمای کنکور (آزمون) دکتری دانشگاه آزاد 96,آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد 96| زمان برگزاری (آزمون) جامع دکتری 96 دانشگاه آزاد,



:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش ,شرایط ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش, ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش,استخدام آموزش و پرورش ,
:: بازدید از این مطلب : 20436
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

داوطلبانی که کنکور دارید و نگران هستید دیگر نگران نباشید، همانطور که می دانید ماه های آخر برای کنکوری ها اهمیت زیادی دارد زیرا در این ماه های آخر باید جمع بندی دروس خود را انجام دهید بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان همه ی تلاش خود را برای قبولی در کنکور انجام می دهند بنابرای برای دریافت برنامه ریزی در رابطه با روش درس خواندن و جمع بندی دو ماه آخر کنکور  می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور همراه باشید.

 

نکات مهم و جمع بندی برای دو ماه پایانی کنکور

اگر آمارها را نگاه کنید متوجه خواهید شد که در اردیبهشت ماه افت زیادی در ساعت مطالعه اکثر داوطلبان وجود دارد. به همین دلیل در این مقاله در قالب ۱۵ نکته مهم به بایدها و نبایدهایی اشاره می کنیم که می‌تواند سرنوشت شما را در کنکور سراسری به شدت تحت تاثیر قرار دهد. توجه داشته باشید که این نکات در طی سالیان اخیر و از روند مطالعاتی داوطلبان گردآوری شده است. سعی کنید تا با دقت این متن را بخوانید و در جهت کسب موفقیت هر چه بیشتر از آن‌ها استفاده کنید.

۱ـ فرصت مطالعه مباحث جدید
داوطبان کنکوری باید توجه داشته باشند که نهایتا تا آخر اردیبهشت ماه فرصت مطالعه مباحث جدید از هر درس را دارید و ما مطالعه مبحث جدید را برای اردیبهشت به بعد توصیه نمی‌کنیم چرا که شما فرصت اینکه روند مطالعاتی یک مبحث را تا انتها سپری کنید نخواهید داشت، بنابراین درس‌های خود را با دقت بررسی کنید در صورتی که نیاز می‌بینید مبحث جدیدی را که تا این زمان آن را به خوبی مطالعه نکرده‌اید در همین اردیبهشت ماه شروع به مطالعه‌ی آن کنید.

ایام اردیبشهت ماه زمانی است که شما می‌توانید مباحثی را که در ماه‌های گذشته مطالعه کرده‌اید ولی در بعضی قسمت‌های آن حس می‌کنید ضعف دارید برای بار مجدد مطالعه کنید و روند مطالعاتی آن را تکمیل کنید.

۲ـ ساعت مطالعه خود را ثبت کنید
همان طور که در تابستان زمانی که قصد شروع برای مطالعه کنکور را داشتید توصیه اکید داشتیم که حتما اقدام به ثبت امور مطالعاتی خود کنید در این زمان هم بر این موضوع تاکید می‌کنیم. نحوه استفاده شما از این ایام تاثیر به سزایی در رتبه شما خواهد داشت. سعی کنید هر روز بهتر از روز قبل خودتان باشید.

۳ـ خودتان را با دیگران مقایسه نکنید
لطفا فقط و فقط به روند مطالعاتی خودتان بپردازید و به هیچ وجه خودتان را  با دیگران مقایسه نکنید. هر شخص در کنکور سراسری برای صندلی و رتبه دلخواه خودش تلاش می‌کند، بنابراین لزومی به مقایسه وجود ندارد و این کار تنها استرس شما را در این ایام سرنوشت ساز دست خوش تغییرات خواهد ساخت.

۴ـ از خلاصه هایتان بهره ببرید
در ایام مختلف شما را به نوشتن خلاصه تشویق کردیم و از اهمیت این خلاصه‌ها در ماه‌های انتهایی سال گفتیم. در زمان حال حاضر بهترین منبعی که می‌توانید برای مرور مباحث مختلف از هر درسی استفاده کنید همان خلاصه‌ها و یادداشت‌هایی هستند که در حین مطالعه در طول سال تحصیلی برداشته‌اید.

 

بنابراین برای دسترسی به روش درس خواندن و جمع بندی دو ماه آخر کنکور و

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

 

روش درس خواندن و جمع بندی دوماه آخر کنکور

 

چگونه کنکوری درس بخوانیم و درست جمع بندی کنیم


۵ـ تمام نکردن مطالعه دروس پیش ۲
ممکن است در بین شما باشند داوطلبانی که دروس را هم چنان تمام نکرده‌اند و  بعضی از مباحث پیش دانشگاهی ۲ برای آن‌ها باقی‌مانده است. بهترین کار این است که پا به پای دبیر خود مطالب را مطالعه کنید و استرس بابت این موضوع نداشته باشید. از طرفی اکثر مدارس کار تدریس مباحث دروس را قبل از عید و تا انتهای فروردین تمام کرده‌اند این داوطلبان در این زمان باقی‌مانده باید مرور و تکرار فراوان دروس خوانده شده را داشته باشند. با برنامه ریزی عالی میتوانید به ثبیت هر چه بیشتر مباحث در ذهنتان کمک کنید.

 

۶ـ دروس عمومی را جدی بگیرید
روند مطلوب برای مطالعه دروس عمومی در زمان‌ باقی‌مانده به این صورت است  که در درجه اول نسبت مطالعه دروس اختصاصی و عمومی بهتر است به یک میزان باشد و شما نباید از اهمیت مطالعه این دروس در زمان نزدیک کنکور غافل باشید (رقابت اصلی برای کسب درصدهای عالی در دروس عمومی در این ماه‌های انتهایی در اوج خودش قرار دارد).

علاوه بر مطالعه روزانه دروس عمومی حتماً اقدام به زدن تست های زمان دار کنید. بررسی آزمون‌های زمان دار برای دروس عمومی سرعت عمل شما را افزایش می‌دهد و باعث افزایش دقت شما در مواجهه با تست های دروس عمومی در کنکور سراسری می‌شود. از طرفی اگر در آزمون‌های زمان دار برای درس‌های عمومی در مبحث خاصی مثل قرابت معنایی ادبیات و یا ترجمه عربی و یا هر موضوع دیگری در چند آزمون احساس ضعف کردید می‌توانید سریعاً اقدام به رفع کردن مشکل خودتان در آن مبحث خاص کنید.

 

۷ـ دروس محاسباتی و آزمون زمان دار
دروس اختصاصی از جمله ریاضی و فیزیک که بیشتر جنبه حل کردنی دارند، بهتر  است به این صورت کار شوند که از خودتان آزمون‌ زمان دار بگیرید. پیشنهاد می‌کنیم تعداد سوالات و هم چنین میزان زمانی که برای پاسخ دهی به سوالات اختصاص می‌دهید مطابق با کنکور سراسری باشد. هم چنین توصیه می‌شود که آزمون‌ها جامع باشد و تمامی مباحث یک درس مشخص را شامل شود. بعد از پاسخ دهی به سوالات و در حین تحلیل پاسخ‌ها ممکن است که چندین سوال را پاسخ نداده و یا اشتباه پاسخ داده باشید. در این صورت می‌توانید به کتاب و خلاصه‌های خودتان رجوع کنید و نکات را برای بار مجدد نگاهی بیندازید.

 

برای دریافت اطلاعات روی لینک های زیر کلیک کنید.

10 روش مطمئن برای قبولی در کنکور 96 - 97

روش های تست زنی

روش های برنامه ریزی درسی

علت استرس دانش آموزان در امتحان

عوامل موثر بر افت تحصیلی

چگونه کنکوری درس بخوانیم

 منبع: روش درس خواندن و جمع بندی دو ماه آخر کنکور



:: برچسب‌ها: روش درس خواندن و جمع بندی دو ماه آخر کنکور,نکات مهم و جمع بندی برای دو ماه پایانی کنکور, چکونه کنکوری درس بخوانیم,روش های درست برنامه ریزی برای کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

داوطلبان عزیزی که در کنکور سراسری شرکت کرده اید و منتظر اعلام نتایج خود هستید بعد از اعلام نتایج مهم ترین موضوع  انتخاب رشته درست می باشد انتخاب رشته در وهله اول باید بر اساس تراز و رتبه و در محله دوم براساس علاقه باشد بنابراین برای انتخاب درست و آگاهی از زمان دقیق و نحوه انتخاب رشته و برای آگاهی از لیست انتخاب رشته و بهترین دانشگاه ها می توانید انجام انتخاب رشته خود را به مشاوران سامانه صدای مشاور بسپارند.


چگونه شانس خود را در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 بالا ببریم


انتخاب رشته برای کنکور سراسری 96 بعد از امتحان و دریافت کارنامه داوطلب می باشد، هر داوطلب حق دارد 20  انتخاب داشته باشد، تعداد انتخاب ها هم هرچقدر کمتر باشد قطعا حساسیت بیشتر می شود. با توجه به حساسیت موضوع لیست رشته های کنکور سراسری از انتخاب رشته محل هایی که شانس قبولی زیادی در آن ندارید خودداری کنید و صرفا انتخاب هایی را وارد فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 و انتخاب رشته دانشگاه سراسری 96 داشته باشد که از لحاظ تراز قبولی با تراز شما سنخیت داشته باشد. در ابتدا  رشته ها و دانشگاه های که علاقمند به تحصیل در آن هستید در الویت قرار دهید، پس منظور از لیست رشته های مورد علاقه هم از لحاظ شهر است هم رشته، بعد  با توجه به تراز قبولی انتخاب های خود را انجام دهید. بحث انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد از اهمیت زیادی برخوردار است و باید علاوه بر نهایت دقت به علایق خود در  رشته ای که می خواهید تحصیل کنید، باید به دانشگاه محل تحصیل هم دقت لازم را داشته باشید. ممکن است شما به رشته ای علاقمند باشید که دانشگاه آن از نظر مسافت طولانی بوده و شما شرایط تحصیل در آنجا را نداشته باشید. پس به مشاوران ما برای انتخاب رشته درست با توجه به شرایط و علایق شما اعتماد کنید، مشاوران سامانه صدای مشاور با سابقه طولانی که در انتخاب رشته دارند می توانند شما را در انتخاب رشته درست یاری کنند برای دریافت کمک و انجام انتخاب رشته درست میتوانید بصورت حضوری یا از طریق تلفن با ...

 

شماره 9099071611 با مشاوران سامانه صدای مشاور تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

 

نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری 96 -97

بعد از برگزاری آزمون بسیاری از داوطلبان به نمونه سوالات رجوع کرده و می خواهند بدانند چه تعداد از سوالاتی را در کنکور درست جواب داده اند و چه درصدی زده اند ولی آگاهی لازم و یا نرم افزار تخمین رتبه در اختیار ندارند.
شما داوطلبی که کنکور دادی و استرس داری .......
می خوای بدونی چه درصدی زدی یا چه رتبه ای میاری و کجا قبول میشی؟
ما درنرم افزار تخمین رتبه کنکور و انتخاب رشته با وارد کردن حدود درصدهایی که فکر می کنین تو کنکور زدین بهتون میگیم که تقریبا چه رتبه ای تو کنکور به دست میارین.مرحله بعد از تخمین رتبه اینه که بهتون بگیم با این رتبه کجاها قبول میشین. با توجه به رتبه ای که میارید و علاقه شما به رشته تحصیلی و دانشگاهی که دوس دارید اونجا ادامه تحصیل بدید ما به شما می گیم چجوری انتخاب رشته انجام بدید تا بعدن پشیمون نشید.

بنابراین برای دسترسی به نرم افزار تخمین رتبه می توانید با شماره تماس  9099071611 با  مشاوران سامانه صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

 

 انتخاب رشته کنکور سراسری 96

 

 

ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 

 اگر شما در اعلام نتایج نهایی شهریور ماه هم در یک دانشگاه غیر آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت سنجش) و یک دانشگاه آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت Azmoom.org ) قبول شده اید نیز می توانید در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت کنید فقط به این نکته توجه داشته باشید که اگر شما در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر و بهمن ثبت نام کنید و بعد از اعلام نتایج نهایی مشخص شود که در یکدانشگاه قبول شده اید دیگر انتخابی که در شهریور ماه در هر دانشگاه آزاد قبول شده بودید لغو می شود و شما در دانشگاهی حق ثبت نام دارید که در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد  قبول شده اید. اما قبولی شما در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ارتباطی به قبولی شما در دانشگاه غیرآزاد ( مثل سراسری یا غیرانتفاعی یا پیام نور) ندارد و شما حتی اگر در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد قبول شوید باز هم قبولی های شهریور شما در دانشگاه سراسری به قوت خود باقی است.

 

لیست برخی از رشته های دانشگاه ها ی سراسری و آزاد 97

 

در این جداول نمونه رشته های گروه ریاضی و تجربی و هنر را در اختیار شما قرار دادیم برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

آمار و سنجش آموزشي

30127

آمار و کاربردها

40336

ايمني صنعتي

30123

رياضيات و کاربردها

40271

طراحي و مهندسي پتروشيمي

20922

علوم اقتصادي - اقتصاد نظري

30950

علوم مهندسي

30953

علوم مهندسي - رياضي مهندسي

30951

علوم مهندسي - علوم مهندسي زيست محيطي

30954

علوم مهندسي - علوم مهندسي محاسباتي

30952

علوم مهندسي - فيزيک مهندسي

50397

علوم و مهندسي آب

41018

علوم کامپيوتر

40082

فناوري صدا

30201

فيزيک

30231

فيزيک مهندسي

60220

معماري داخلي


برای در یافت اطلاعات در رابطه با کنکور سراسری 96 روی  لینک های زیر کلیک کنید.

 زمان برگزاری کنکور آزادو سراسری 96

نرم افزار تخمین رتبه کنکور آزاد96

دانلود دفترچه راهنمای آزمون(کنکور)سراسری و آزاد96-95

ثبت نام کنکور سراسری و آزاد96

 دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون(کنکور) آزاد96-95

سایت برنامه ریزی کنکور(آزمون)96-95

شرایط و زمان ثبت نام آزمون(کنکور)سراسری و آزاد96-95

ثبت نام کنکور سراسری96

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-95

ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97

م
نبع: انتخاب رشته کنکور سراسری 96



:: برچسب‌ها: نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری, سایت انتخاب رشته کنکور سراسری, دانلود نرم افزار انتخاب رشته کنکور, انتخاب رشته کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

داوطلبانی که قصد شرکت در امتحان کارشناسی وزارت بهداشت را دارند برای دریافت اطلاعات در رابطه با ثبت نام کاردانی به کارشناسی وزارت بهداشت می توانند با سامانه صدای مشاور  از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس  بگیرند تا اطلاعات و شرایط  چگونگی ثبت نام  در رشته های دانشگاه وزارت بهداشت را در اختیار شما قرار دهند.

 

نحوه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی وزارت بهداشت 96 - 97 

ثبت نام ارشد وزارت بهداشت از سوی مرکز سنجش وزارت بهداشت اطلاع داده میشود زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت تیر ماه هر سال برگزار می گردد. زمان ثبت نام این آزمون معمولا از اواسط بهمن ماه تا اواسط اسفندماه هر سال صورت می گیرد. کسانیکه از ثبت نام در این ازمون جا مانده اند معمولا در زمان ویرایش مدارک ثبت نام شدگان می توانند ثبت نام جدید انجام دهند، سازمان سنجش فرصتی دوباره را در اختیار
داوطلبان باید در هنگام پر کردن فرم ثبت نام نهایت دقت را داشته باشند زیرا در صورت بروز هرگونه مشکل تمام عواقب آن بر عهده خود داوطلب می باشد ...بنابراین برای داشتن ثبت نام صحیح و آگاهی از همه ی شرایط ثبت نام ارشد وزارت بهداشت می توانبد ثبت نام خود را به مشاوران ما بسپارید ..

بنابراین برای دریافت اطلاعات در رابطه با ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی وزارت بهداشت 96 - 97 و

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

منبع: ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی وزارت بهداشت 96 - 97   

 

لینک مرتبط با وزارت بهداشت برای دریافت اطلاعات روی لینک های زیر کلیک کنید

 

مهلت ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

ثبت نام آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت

لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

دانلود دفترچه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 95 96

تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 95

زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت 95 96

منابع آزمون ارشد وزات بهداشت 95 96

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 95 - 96

لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

مشاوره تحصیلی , سامانه مشاوره تحصیلی , مشاوره تلفنی , مشاوره تحصیلی تلفنی , آدرس مدارس شاهد , ثبت نام مدارس شاهدخرید شناسه ثبت نام کنکور سراسری  , ادغام کنکور سراسری و آزاد 96 ,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96ثبت نام آزمون تیزهوشان , ثبت نام آزمون نمونه دولتی , قبولی در آزمون تیزهوشان , برنامه ریزی برای تیزهوشان , تخمین رتبه سازمان سنجش , انتخاب رشته دبیرستان , راهنمای انتخاب رشته نهم , مشاوره انتخاب رشته ,  برنامه ریزی کنکور 96 ,برنامه ریزی کنکور تجربی 96 , ثبت نام کنکور سراسری 96 , کارنامه سبزسازمان سنجش , سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 96 , انتخاب رشته علوم تجربی , بهترین منابع کنکور تجربی 96 کنکور سراسری تجربی 96 , تخمین رتبه کنکور آزاد , دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی , منابع آزمون مدارس شاهد , ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 , شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ,  شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان, شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق ,دفترچه انتخاب رشته تربیت معلم , رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق , چگونه انتخاب رشته دانشگاه کنیم , زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان , دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت ,تیزهوشان , تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی , مشاوره تلفنی تحصیلی کنکور , ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان , انتخاب رشته کنکور سراسری , نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری , شرایط پذیرش دانشگاه بقیه الله , تخمین رتبه کارشناسی ارشد 96 , نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد نمونه کارنامه کارشناسی ارشد , نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری ,  ,معرفی رشته های کارشناسی ارشد پیام نور  , کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی , ثبت نام بدون کنکور پزشکی , دفترچه آزمون کارشناسی ارشد فرهنگیان , ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان , ثبت نام کارشناسی ارشد  پیام نور ,  زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد , شرایط قبولی در دانشگاه بقیه الله , , تراز مهم تر است یا رتبه ,  , ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد مهر96 , رتبه قبولی دردانشگاه بقیه الله , ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد اعتراض آزمون تیزهوشان , بهترین کتاب تیزهوشان , برنامه ریزی درسی برای تیزهوشان ششم , برنامه ریزی درسی برای تیزهوشان نهم , تکمیل ظرفیت تیزهوشان , ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد , لیست رشته های دانشگاه ازاد , تاریخ آزمون نظام مهندسی 96 ,تفاوت تمام وقت و پاره وقت , انتقالی دردانشگاه آزاد 



:: برچسب‌ها: ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی وزارت بهداشت, کنکور کاردانی به کارشناسی وزارت بهداشت,شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی وزارت بهداشت ,
:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

داوطلبانی که قصد شرکت در امتحان کارشناسی وزارت بهداشت را دارند برای دریافت اطلاعات در رابطه با ثبت نام کاردانی به کارشناسی وزارت بهداشت می توانند با سامانه صدای مشاور  از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس  بگیرند تا اطلاعات و شرایط  چگونگی ثبت نام  در رشته های دانشگاه وزارت بهداشت را در اختیار شما قرار دهند.

 

نحوه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی وزارت بهداشت 96 - 97 

ثبت نام ارشد وزارت بهداشت از سوی مرکز سنجش وزارت بهداشت اطلاع داده میشود زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت تیر ماه هر سال برگزار می گردد. زمان ثبت نام این آزمون معمولا از اواسط بهمن ماه تا اواسط اسفندماه هر سال صورت می گیرد. کسانیکه از ثبت نام در این ازمون جا مانده اند معمولا در زمان ویرایش مدارک ثبت نام شدگان می توانند ثبت نام جدید انجام دهند، سازمان سنجش فرصتی دوباره را در اختیار
داوطلبان باید در هنگام پر کردن فرم ثبت نام نهایت دقت را داشته باشند زیرا در صورت بروز هرگونه مشکل تمام عواقب آن بر عهده خود داوطلب می باشد ...بنابراین برای داشتن ثبت نام صحیح و آگاهی از همه ی شرایط ثبت نام ارشد وزارت بهداشت می توانبد ثبت نام خود را به مشاوران ما بسپارید ..

بنابراین برای دریافت اطلاعات در رابطه با ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی وزارت بهداشت 96 - 97 و

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

منبع: ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی وزارت بهداشت 96 - 97   

 

لینک مرتبط با وزارت بهداشت برای دریافت اطلاعات روی لینک های زیر کلیک کنید

 

مهلت ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

ثبت نام آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت

لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

دانلود دفترچه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 95 96

تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 95

زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت 95 96

منابع آزمون ارشد وزات بهداشت 95 96

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 95 - 96

لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

مشاوره تحصیلی , سامانه مشاوره تحصیلی , مشاوره تلفنی , مشاوره تحصیلی تلفنی , آدرس مدارس شاهد , ثبت نام مدارس شاهدخرید شناسه ثبت نام کنکور سراسری  , ادغام کنکور سراسری و آزاد 96 ,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96ثبت نام آزمون تیزهوشان , ثبت نام آزمون نمونه دولتی , قبولی در آزمون تیزهوشان , برنامه ریزی برای تیزهوشان , تخمین رتبه سازمان سنجش , انتخاب رشته دبیرستان , راهنمای انتخاب رشته نهم , مشاوره انتخاب رشته ,  برنامه ریزی کنکور 96 ,برنامه ریزی کنکور تجربی 96 , ثبت نام کنکور سراسری 96 , کارنامه سبزسازمان سنجش , سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 96 , انتخاب رشته علوم تجربی , بهترین منابع کنکور تجربی 96 کنکور سراسری تجربی 96 , تخمین رتبه کنکور آزاد , دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی , منابع آزمون مدارس شاهد , ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 , شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ,  شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان, شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق ,دفترچه انتخاب رشته تربیت معلم , رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق , چگونه انتخاب رشته دانشگاه کنیم , زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان , دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت ,تیزهوشان , تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی , مشاوره تلفنی تحصیلی کنکور , ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان , انتخاب رشته کنکور سراسری , نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری , شرایط پذیرش دانشگاه بقیه الله , تخمین رتبه کارشناسی ارشد 96 , نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد نمونه کارنامه کارشناسی ارشد , نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری ,  ,معرفی رشته های کارشناسی ارشد پیام نور  , کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی , ثبت نام بدون کنکور پزشکی , دفترچه آزمون کارشناسی ارشد فرهنگیان , ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان , ثبت نام کارشناسی ارشد  پیام نور ,  زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد , شرایط قبولی در دانشگاه بقیه الله , , تراز مهم تر است یا رتبه ,  , ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد مهر96 , رتبه قبولی دردانشگاه بقیه الله , ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد اعتراض آزمون تیزهوشان , بهترین کتاب تیزهوشان , برنامه ریزی درسی برای تیزهوشان ششم , برنامه ریزی درسی برای تیزهوشان نهم , تکمیل ظرفیت تیزهوشان , ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد , لیست رشته های دانشگاه ازاد , تاریخ آزمون نظام مهندسی 96 ,تفاوت تمام وقت و پاره وقت , انتقالی دردانشگاه آزاد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی , 



:: برچسب‌ها: ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی وزارت بهداشت, کنکور کاردانی به کارشناسی وزارت بهداشت,شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی وزارت بهداشت ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

داوطلبان عزیز! شما میتوانید جهت ثبت نام کنکور 96 سراسری و آزاد و اطلاعات دقیق از نحوه ثبت نام و مدارک لازم و هرگونه سوال که دارید از تلفن ثابت با شماره 9099071611 از سراسر کشور  تماس بگیرید.

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعصیل

 نحوه ثبت نام کنکور سراسری 

 ثبت نام کنکور سراسری 97 از سال 92با هم ادغام شده بنابراین آزمون جداگانه ای تحت عنوان کنکور پزشکی و کنکور غیرپزشکی برای ورود به دانشگاه آزاد برگزار نمی شود. بنابراین داوطلبان در کنار دانشگاه های سراسری می توانند شانس قبولی در لیست رشته محل های دانشگاه آزاد را هم داشته باشند در نتیجه ثبت نام جداگانه ای برای دانشگاه آزاد و سراسری وجود ندارد .بنابراین با ثبت نام  در کنکور سراسری 96  علاوه برشرکت در رشته های ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان می توانید در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 ،  در رشته محل های با آزمون دانشگاه آزاد هم انتخاب رشته کنید.

 

زمان ثبت نام کنکور سراسری 97

 زمان ثبت نام کنکور سراسری 96 از تاریخ ۱۹ بهمن ۹۵ آغاز و تا ۲۸ بهمن ادامه دارد،‌ این آزمون ۱۵ و ۱۶ تیر ماه سال ۹۶ برگزار خواهد شد. ممکن است باز هم به روال سال های گذشته برای افرادی که از ثبت نام جا مانده اندسازمان سنجش فرصتی دوباره را در نظر بگیرد. برای داشتن ثبت نام درست و صحیح نیازمند دفترچه کنکور سراسری96 می باشید که هنوز سازمان سنجش منتشر نکرده بعداز ثبت نام در کنکور سراسری باید دقت زیادی در برنامه ریزی کنکور تا بتوانید از فرصت باقی مانده بیشترین استفاده را با استفاده درست از زمان باقی مانده داشته باشید.

 همه ی اینها زمانی میسر میشه که مشاوری باشه تا لحظه برگزاری کنکور همراهیتون کنه و هر زمانی احتیاج داشتید بتونید سوالتون رو بپرسید، بنابراین برای پاسخ به سوالاتتون با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکورسراسری 96 - 97

 سوابق تحصیلی در کنکور سال 96 همانند سال 95 ثأثیر مثبت دارد و بدین گونه اعمال می‌شود، میزان و نحوه تأثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال 96  همانند آزمون سراسری سال 95 است یعنی افرادی که دیپلم خود را از سال 84 به بعد اخذ کرده‌اند و امتحانات یک یا چند درس آنها نهایی بوده است، مشمول اعمال سوابق تحصیلی هستند و سهم این سوابق 25 درصد با تأثیر مثبت است.

داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی خود را از سال تحصیلی 91 - 90 به بعد اخذ کرده‌اند و امتحانات یک یا چند درس آنها به صورت نهایی بوده است مشمول اعمال سوابق تحصیلی هستند و سهم این سوابق 5 درصد با تأثیر مثبت است.
 

 

فهرست منابع سوالات آزمون سراسری سال 96 

 فهرست منابع شامل دروس عمومی، دروس تخصصی گروه علوم ریاضی ,تجربی وعلوم انسانی میباشد که اطلاعات مختصری را در جداول مربوط برای شما قرار داده ایم .

 

 

 

الف ـ دروس عمومی

 

نام درس

نام کتاب در سالی ـ واحدی

کد کتاب

پایه تدریس

سال چاپ

ملاحظات

1- زبان و ادبیات فارسی

ادبیات فارسی (2)

220/1

دوم

93

کلیه رشته ها

ادبیات فارسی (3)

249/1

سوم

94

کلیه رشته­ ها غیر از علوم انسانی

زبان و ادبیات فارسی عمومی

283/1

پیش‌دانشگاهی

95

کلیه رشته ها

ادبیات فارسی 3 (تخصصی انسانی)

249/2

سوم

94

مخصوص علوم انسانی

زبان فارسی 3 ( تخصصی انسانی)

249/4

سوم

94

مخصوص علوم انسانی

زبان فارسی 3 (غیر علوم انسانی)

249/3

سوم

94

کلیه رشته ­ها )غیر از علوم انسانی(

2- عربی

عربی 2 (غیر از علوم انسانی)

224/1

دوم

93

کلیه رشته ­ها (غیر از علوم انسانی)

عربی 2 ( علوم انسانی)

224/2

دوم

93

مخصوص علوم انسانی

عربی 3 ( غیر از علوم انسانی)

254/1

سوم

94

کلیه رشته ­ها (غیر از علوم انسانی)

عربی 3 (علوم انسانی)

254/2

سوم

94

مخصوص علوم انسانی

3- فرهنگ و معارف اسلامی

قرآن و تعلیمات دینی 2 (دین و زندگی)

222

دوم

93

کلیه رشته­ ها

قرآن و تعلیمات دینی 3 (دین و زندگی)

251

سوم

94

کلیه رشته­ ها

معارف اسلامی (دین و زندگی)

285/1

پیش ­دانشگاهی

95

کلیه رشته­ ها

4- زبان انگلیسی

انگلیسی 3

252/1

سوم

94

کلیه رشته­ ها

انگلیسی 1 و 2

284/1

پیش‌دانشگاهی

95

کلیه رشته ­ها

 

 

ب ـ دروس تخصصی گروه علوم ریاضی

نام درس

نام کتاب در سالی ـ واحدی

کد کتاب

پایه تدریس

سال چاپ

ملاحظات

1- ریاضیات

هندسه 1

233/2

دوم

93

 

آمار و مدلسازی

234/3

دوم

93

هندسه 2

258/4

سوم

94

ریاضیات 2

234/2

دوم

93

حسابان

258/1

سوم

94

جبر و احتمال

258/2

سوم

94

هندسه تحلیلی و جبر خطی

294/1

پیش‌دانشگاهی

95

حساب دیفرانسیل و انتگرال

295/1

پیش‌دانشگاهی

95

ریاضیات گسسته

296/1

پیش‌دانشگاهی

95

2- فیزیک

فیزیک 1 و آزمایشگاه

206/2

اول

92

 

فیزیک 2 و آزمایشگاه

226/2

دوم

93

فیزیک 3 و آزمایشگاه (ویژه ریاضی)

256/4

سوم

94

فیزیک (ویژه ریاضی)

293/2

پیش‌دانشگاهی

95

3- شیمی

شیمی 2 و آزمایشگاه

227/1

دوم

93

 

شیمی 3 و آزمایشگاه

257/1

سوم

94

شیمی

289/1

پیش‌دانشگاهی

95

 

 

ج ـ دروس تخصصی گروه علوم تجربی

 

نام درس

نام کتاب در سالی ـ واحدی

کد کتاب

پایه تدریس

سال چاپ

ملاحظات

1- زمین­شناسی

زمین شناسی

262/1

سوم

94

 

علوم زمین

291/1

پیش‌دانشگاهی

95

2- ریاضیات

هندسه 1

233/2

دوم

93

 

ریاضیات 2

234/2

دوم

93

آمار و مدلسازی

258/5

سوم

94

ریاضیات 3 (ویژه علوم تجربی)

258/3

سوم

94

ریاضیات عمومی 1 و 2

292/1

پیش‌دانشگاهی

95

3- زیست شناسی

زیست­ شناسی و آزمایشگاه 1

231/1

دوم

93

 

زیست­ شناسی و آزمایشگاه 2

261/1

سوم

94

زیست­ شناسی

290/2

پیش‌دانشگاهی

95

4- فیزیک

فیزیک 1 و آزمایشگاه

206/2

اول

92

 

فیزیک 2 و آزمایشگاه

226/2

دوم

93

فیزیک 3 و آزمایشگاه (علوم تجربی)

256/3

سوم

94

فیزیک (علوم تجربی)

288/1

پیش‌دانشگاهی

95

5- شیمی

شیمی 2 و آزمایشگاه

227/1

دوم

93

 

شیمی 3 و آزمایشگاه

257/1

سوم

94

شیمی

289/1

پیش­دانشگاهی

95

 

دـ دروس تخصصی گروه علوم انسانی

 

نام درس

نام کتاب در سالی ـ واحدی

کد کتاب

پایه تدریس

سال چاپ

ملاحظات

1- ریاضیات

ریاضیات 1

211/1

اول

92

 

آمار و مدلسازی

234/3

دوم

93

ریاضی(ویژه علوم انسانی ـ علوم و معارف‌اسلامی)

258/6

سوم

94

ریاضی پایه

292/2

پیش‌دانشگاهی

95

2- اقتصاد

اقتصاد

240/1

دوم

93

 

3- زبان و ادبیات فارسی

تاریخ ادبیات ایران و جهان 1

246/1

دوم

93

 

تاریخ ادبیات ایران و جهان 2

276/1

سوم

94

آرایه­ های ادبی

280/1

سوم

94

ادبیات فارسی ویژه علوم انسانی

283/4

پیش‌دانشگاهی

95

4- زبان عربی

عربی 2 (ویژه علوم انسانی)

224/2

دوم

93

 

عربی 3 (ویژه علوم انسانی)

254/2

سوم

94

عربی

316/1

پیش‌دانشگاهی

95

5- تاریخ

تاریخ ایران و جهان 1

235/4

دوم

93

 

تاریخ ایران و جهان 2

271/3

سوم

94

تاریخ شناسی

302/1

پیش‌دانشگاهی

95

6- جغرافیا

جغرافیای 1

225/2

دوم

93

 

جغرافیای 2

271/4

سوم

94

جغرافیا

297/2

پیش‌دانشگاهی

95

7- علوم اجتماعی

جامعه ­شناسی 1

243/1

دوم

93

 

جامعه شناسی 2

281/1

سوم

94

علوم اجتماعی (جامعه­شناسی نظام جهانی)

300/1

پیش‌دانشگاهی

95

8- فلسفه

فلسفه

277/1

سوم

94

 

فلسفه (آشنایی با فلسفه /اسلامی)

317/1

پیش‌دانشگاهی

95

9- منطق

منطق

277

سوم

94

 

10- روان­شناسی

روان­شناسی

268/1

سوم

94

 

 

ثبت نام کنکور سراسری سال96 در پنج گروه اصلی برگزار می گردد که عبارتند از گروه علوم تجربی، گروه فنی ریاضی، گروه علوم انسانی، گروه هنر وزبان داوطلبان شرکت در گروه های تجربی و ریاضی وعلوم انسانی می توانند علاوه بر گروه انتخابی خود در یکی از گروه های هنروزبان نیز شرکت کنند. ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می پذیرد. داوطلبان کنکور سراسری و آزاد امسال می توانند برای آگاهی از ثبت نام کنکور سراسری، فقط  با برقراری تماس و بدون گرفتن کد به شماره 9099071611 تماس گرفته و از نحوه ثبت نام خود با خبر شوند.


 

مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور سراسری 97

هنوز هم فرصت هست و دیر نشده شما دانش آموزان و داوطلبانی که تا الان وقت نزاشتید برای درس خوندن، مهم ترین چیز از حالا به بعد استفاده و برنامه ریزی مناسب برای کنکور ، موفقیت در کنکور ابزار های خاص خودشو داره منابع مناسب، آزمون آزمایشی استاندارد و دیگه نیازی نیست از کنکور بترسید فقط کافیه مشاوره درست و برنامه ریزی درستی داشته باشید.

بنابراین برنامه ریزی صحیح برنامه ای است که هدف گذاری مناسب همراه با قابلیت اجرا انجام شود. تا دانش آموز احساس خستگی نکند، هدف مناسب یعنی دانش آموز بداند در هر مقطعی چه کار باید انجام دهد. مشاوره در کنار برنامه ریزی بسیار اهمیت دارد، یعنی برنامه ریزی به تنهای اثر بخش نیست باید مشاوری باشد تا شمارا در این زمینه همراهی کند از ابتدا تا زمان برگزاری امتحان تا هر سوالی که دارید بدون استرس جواب آن را داشته باشید. 

 

بنابراین برای پاسخ به همه ی سوالات خود در زمینه ............ 

 

1-ثبت نام کنکور ازاد وسراسری وارائه مشاوره تحصیلی کنکور

2- بررسی علایق واخلاقیات داوطلب کنکور...

3- برنامه ریزی مطالعه براساس توانای داوطلب 

4- معرفی بهترین منابع کمک درسی برای داوطلب 

5-پشتیبانی داوطلب تا روز کنکور و پاسخگویی به تمامی سوالات و مشکلات داوطلب

6- دسترسی به مشاور خود همه روزه حتی ایام تعطیل

7- معرفی رشته ها و آینده شغلی  

 

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری و آزاد 97 - 96

دفترچه کنکور سراسری در 19 بهمن ماه توسط سازمان سنجش منتشر می شود، برای داوطلبانی که زمان مطالعه دفترچه راهنمای کنکور 96 را ندارند و یا استرس زیادی برای ثبت نام وزمان برگزای دارند می توانند ثبت نام خود را به مشاوران سامانه صدای مشاور بسپارند.

 

انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد 96 - 97

انتخاب رشته کنکور سراسری 96 بعد از امتحان و دریافت کارنامه داوطلب می باشد، هر داوطلب حق دارد 20 انتخاب داشته باشد. تعداد انتخاب ها هم هرچقدر کمتر باشد قطعا حساسیت بیشتر می شود. با توجه به حساسیت موضوع اتخاب رشته کنکور 96 از انتخاب رشته محل هایی که شانس قبولی زیادی در آن ندارید خودداری کنید و صرفا انتخاب هایی را وارد فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 و سراسری 96 داشته باشد که از لحاظ تراز قبولی با تراز شما سنخیت داشته باشد، در ابتدا رشته ها و دانشگاه های که علاقمند به تحصیل در آن هستید در الویت قرار دهید. پس  منظور از لیست رشته های مورد علاقه هم از لحاظ شهر است هم رشته بعد از با توجه به تراز قبولی انتخاب های خود را انجام دهید. بحث انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد از اهمیت زیادی برخوردار است و باید علاوه بر نهایت دقت به علایق خود، در انتخاب  رشته ای که می خواهید تحصیل کنید باید به دانشگاه محل تحصیل هم دقت لازم را داشته باشید، ممکن است شما به رشته ای علاقمند باشید که دانشگاه آن از نظر مسافت طولانی بوده و شما شرایط تحصیل در آنجا را نداشته باشید. با توجه به حساس بودن انتخاب رشته کنکور سراسری برای دسترسی به لیست معرفی لیست رشته های کنکور سراسری و انتخاب رشته کنکور سراسری  با  مشاوران ما برای انتخاب رشته درست با توجه به شرایط و علایق شما اعتماد کنید.......

 

 

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی کنکور سراسری

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

 

برای دریافت اطلاعات در رابطه با کنکور سراسری روی لینک های زیر کلیک کنید.

 

دفترچه کنکور سراسری 96

آغاز ثبت نام کنکور سراسری 

زمان ثبت نام کنکور سراسری 97

زمان برگزاری کنکور سراسری 96 - 97

تخمین رتبه کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسری 96

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96

تاریخ و زمان برگزاری کنکور (آزمون) سراسری و آزاد96-95

سایت برنامه ریزی کنکور(آزمون)96-95

 ثبت نام کنکور سراسری96

 تکمیل ظرفیت کنکور(آزمون) دانشگاه آزاد96-95

 منبع: ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97   



:: برچسب‌ها: ثبت نام کنکور سراسری , برنامه ریزی برای کنکور, میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور, کنکور, زمان ثبت نام کنکور سراسری, ثبت نام کنکور, کنکور سراسری, ثبت نام کنکور سراسری, مهلت ثبت نام, مهلت ثبت نام کنکور, آخرین مهلت ثبت نام کنکور , دفترچه ثبت نام کنکور, منابع ازمون, شروع ثبت نام کنکور, چگونه برای کنکور برنامه ریزی کنیم, فهرست منابع سوالات آزمون سراسری سال , انتخاب رشته کنکور سراسری ,
:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

مهم ترین موضوع برای امروز همه ی دانش آموزان قبولی در کنکور است قبولی در کنکور به منظور قبول شدن در رشته و دانشگاه های خوب می باشد بنابرای مهم ترین موضوعاتی که امروزه دانش آموزان و والدین درگیر آن هستند نحوه مطالعه صحیح، برنامه ریزی درست دسترسی به بهترین منابع برای مطالعه و در صورت نیاز دسترسی به معلم برای تدریس خصوصی می بشد. بسیاری از دانش آموزان استعدا لازم و پشتکار و توانایی یادگیری را دارند اما به دلیل نداشتن برنامه ریزی درست و یا ندانستن روش های صحیح مطالعه ممکن است عقب بمانند بسیاری از دانش آموزان با اینکه به اندازه کافی مطالعه داشتند باز هم نگران قبولی درکنکور هستند کنکور فقط یک مرحله برای پیشرفت است بنابراین نگران نباشید مشاوران سامانه صدای مشاور تحصیلی برای کمک به شما برای رسیدن به پله های ترقی و پیشرفت  همه روزه و در تمامی ساعات همراه شما هستند تا شما را از ابتدا تا انتهای این مسیر با تلاش و پشتکار خود شما یاری کنند. در این مقاله  نکاتی ردر رابطه با چگونه کنکوری درس بخوانیم و چگونه استرس خود را کاهش دهیم را در اختیار شما قرار داده ایم .

 

چگونه کنکوری درس بخوانیم و فراموش نکنیم ؟

مرحله اول :

همانطورکه میدانید همه سوالات کنکور از کتاب درسی طرح می شوند. باتوجه به ویرایش کتاب های درسی نقاط مبهم و سوال انگیز زیادی وجود دارد بنابراین دست طراحان بسیار بازتر شده، موضوع قابل اهمیت شناخت نقاط مبهم کتاب است. ممکن است در ابتدای کار شاید درس را فراموش کرده باشید یا حتی برای بار اول می خوانید فهمیدن کلیات درس هم طاقت فرسا باشد چه برسد به اینکه بخواهید نقاط مبهم آن را بشناسید، پس توجه داشته باشید مرحله اول مطالعه، روخوانی از متن کتب قرار داده ایم.

یعنی در وحله اول کتاب را به صورت روزنامه وار مطالعه کنید تا کلیات کتاب را به چشم ببینید و به ذهن بسپارید. این کار در شکل گیری اسکلت بندی مفاهیم در ذهن شما تاثیر بسزایی دارد زیرا باعث می شود پیش از آن که شما به سراغ جزئیات بروید کلیات را در مقابل خود ببینید.

 

مرحله دوم :

برای انجام مرحله دوم نیازمند داشتن جزوه خوب هستید. یعنی  در بعضی دروس معلمان خوبی داشتید و یا الان دانش آموز هستید و جزوات معلمان سال های قبل و امسالتان مفاهیم را به سادگی بیان می کند حتما مرور جزوه را در مرحله دوم مطالعه تان قرار دهید.

همانطور که مشخص است معلمانتان در حد مدرسه هستند و این موضوع هم قابل اهمیت است که شما باید برای امتحانات کنکور آماده شوید و نه امتحانات مدرسه، ولی علت اینکه مرور جزوه را در مرحله دوم قرار داده شده این است که می خواهیم پیش از آنکه به سراغ کتب کنکوری بروید ابتدا به زبان ساده تری مطالب را بیاموزید. پس در درس هایی که احساس می کنید جزوه معلمتان خوب بوده است به عنوان مرحله دوم جزوه معلم را می توانید بخوانید و اگر در درس یا دروسی جزوه خوبی نداشتید می توانید این مرحله را حذف کنید.

مرحله سوم :

در مرحله سوم باید کمبود های مراحل قبل را جبران کنیم این کمبود ها با استفاده از کتاب های کنکوری جبران میشود بنابراین براین مشاوران تحصیلی بهترین کتابهای موجود در بازار را به شما معرفی خواهند کرد. بیشترین موضوعاتی که باید برای شیوه یدرست کنکوری خواندن یاد بگیرید بعد از برنامه ریزی و تلاش استفاده از کتاب های برگزیده کنکوری می باشد. پس زمان خود را با رفتن به کلاس های کنکوری از دست ندهید با برنامه ریزی و دقت در خواندن شما هم موفق خواهید بود.

بنابراین برای داشتن برنامه ریزی درست می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور تحصیلی همراه باشید تا شما را در امر درس خواندن درست و اینکه چگونه مطالب را درست بخوانید تا هم در ذهنتان ذخیره شود و هم برای کنکور آماده شوید شما را از ابتدا تا انتها همراهی کنید.

 

 

 "سامانه صدای مشاور تحصیلی"
مشاوره دهنده تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در تماس باشید
برای تماس با مشاورین از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید
تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب
حتی ايام تعطيل

 

 چگونه کنکوری درس بخوانیم

 

چگونه مطالبی را که برای کنکور می‌خوانیم، فراموش نکنیم؟

 خواندن کتاب به ‌ما کمک می‌کند تا با زندگی دیگران آشنا شویم. بجای شخصیت اصلی داستان حتی در یک کشور دیگر زندگی کنیم. از تجربه‌ها و رخدادهای متفاوت در نقاط مختلف دنیا باخبر شویم. اما اگر بعد از خواندن کتاب‌ها فقط مطالب کمی از آنها در خاطر شما بماند این نمی‌تواند اتفاق خوبی باشد. بهبود حافظه برای به خاطر سپردن چیزهایی که می‌خواهیم یکی از دغدغه‌های خوانندگان کتاب می‌باشد. این امر تنها به رمان ختم نمی‌شود و شامل مجلات علمی، کتاب‌های تخیلی، کتاب‌های درسی و مقالات نیز می‌باشد. روش‌های ساده‌ای که در ادامه توضیح داده می‌شود به شما کمک می‌کند که چگونه آن چیز را که می‌خوانید در مغز خود کدگذاری کنید و قدرت حافظه خود را افزایش دهید.

 اول : کم کردن سرعت
قبل از هرچیزی و بررسی روش‌های مختلف برای تکنیک‌های به خاطر سپاری مطالبی که می‌خوانید باید به سرعت خواندن توجه ویژه کنیم. اگر شما می‌خواهید بسیاری از مطالبی را که می‌خوانید به یاد آورید باید آن را آرام و با تامل بخوانید و روی چیزی که می‌خوانید فکر کنید. تکنیک‌های تندخوانی و گرفتن اصل مطلب راهکارهای کارآمدی هستند اما این روش‌ها به شما در یادآوری مطالب در دراز مدت کمکی نمی‌کند. اگر شما برای مطلبی که می‌خوانید زمان بیشتری اختصاص دهید خیلی بهتر آن مطلب را به یاد خواهید آورد.

دوم: یادداشت برداری
یادداشت برداری از چیزی که می‌خوانید یکی از روش‌های رایج برای یادآوری بهتر مطالب است. اما بسیاری از کسانی که این روش را استفاده می‌کنند معمولا بعد از خواندن کتاب مورد نظر دفتر یادداشت خود را یا گم می‌کنند یا دیگر به آن رجوع نمی‌کنند. مهمترین کلید یادداشت برداری این است که تمام یادداشت‌های خود را در یک جا مانند کامپیوتر، یا نرم افزار و سایت‌های مخصوص یادداشت برداری ذخیره کنید. سازماندهی یادداشت‌ها در به یادآوری مطالب کمک شایانی می‌کند.

سوم: نوشتن نقد یا نظر شخصی
مانند یادداشت برداری از کتاب، نوشتن یک نقد یا نظر شخصی (Review) در مورد کتاب برای سازماندهی دوباره مطالبی که خوانده‌اید بسیار مفید است.از طرفی اگر بخواهید در مورد یک کتاب خاص نقدی بنویسید مجبور می‌شوید که کتاب را دقیق‌تر بخوانید. برای نوشتن نقد برروی نقاط ضعف و قوت کتاب متمرکز می‌شوید و این ناخودآگاه باعث می‌شود مطالب کتاب در حافظه بلند مدت شما برود.

چهارم: در مورد چیزی که می‌خوانید بحث کنید
صحبت کردن در مورد مطالب کتاب با دیگران در به خاطرسپاری مطالب کتاب کمک می‌کند. می‌توانید با دوستان خودتان یا در سایت‌هایی که کتاب و مقاله مورد نظر شما را ارائه کرده‌اند در مورد کتاب به تبادل نظر بپردازید. در واقع چیزی بهتر از این وجود ندارد که نظرات تازه‌ای در مورد کتاب از دیگران بشنوید.

 سخن آخر :

 یک اشتباه رایجی که در بین مردم وجود دارد این است که فکر می‌کنند هر چه تعداد کتاب‌هایی که می‌خوانند بیشتر باشد توانسته‌اند اطلاعات بیشتری جمع‌آوری کنند. اما این مسئله اشتباه است مهم نیست که چه تعداد کتاب می‌خوانیم مهم این است که مطالبی را که می‌خوانید به خوبی به خاطر بسپارید و قادر باشید از مطالبی که یاد گرفتید در مواقع ضروری استفاده کنید.

 

برای دریافت اطلاعات روی لینک های زیر کلیک کنید.

10 روش مطمئن برای قبولی در کنکور 96 - 97

روش های تست زنی

روش های برنامه ریزی درسی

علت استرس دانش آموزان در امتحان

عوامل موثر بر افت تحصیلی 

 منبع :چگونه کنکوری درس بخوانیم    



:: برچسب‌ها: چگونه کنکوری درس بخوانیم, چگونه کنکوری درس بخوانیم و فراموش نکنیم, چگونه مطالبی را که برای کنکور می‌خوانیم، فراموش نکنیم, روش مفهومی درس خواندن ,
:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

داوطلبانی که موفق به ثبت نام در کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نشده اند، فرصتی دوباره برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات دارند، برای دریافت اطلاعات در رابطه با ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می توانند با سامانه صدای مشاور  از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل بگیرند تا اطلاعات و شرایط  چگونگی ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت  بهداشت را در اختیار داشته باشند.

 

مهلت ویرایش و ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

فرصت را از دست ندهید همانطور که گفتیم ثبت نام ارشد وزارت بهداشت تمدید شد، داوطلبانی که قصد شرکت در دانشگاه های وزارت بهداشت را دارند و می خواهند در رشته های دانشگاه وزارت بهداشت تحصیل کنند دقت داشته باشند ثبت نام ارشد وزارت بهداشت تمدید شد.

در خصوص تمدید مهلت ثبت نام – ویرایش مجدد – افزایش مدرک تحصیلی مورد پذیرش برای رشته ارزیابی فناوری سلامت در ازمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال ۹۶

۱- با توجه به اتمام مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، مهلت ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 در نظر گرفته شده است لذا داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده اند یا هزینه ثبت نام را پرداخت نموده و ثبت نام نکرده اند و همچنین افردای که نیاز به  تصحیح و ویرایش اطلاعات خود دارند، می توانند از تاریخ ۹۶/3/7 لغایت ۹۶/3/8 نسبت به ثبت نام یا ویرایش اقدام کنند.

۲- براساس اعلام مراجع، دانش آموختگان کارشناسی رشته های علوم پایه شامل بیوشیمی، فیزیک، شیمی زیست شناسی، ریاضی و آمار مجاز به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته ارزیابی فناوری سلامت می باشند . لذا دانش آموختگان این رشته ها می توانند در فرصت تعیین شده برای ثبت نام طی تاریخ فوق ثبت نام نمایند. 

 بنابراین برای دریافت اطلاعات و ثبت نام بدون نقص در رشته های دانشگاه وزارت بهداشت می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید و ثبت نام خود را به مشاوران بسپارید تا  بدون دغدقه ثبت نام صحیح و به موقع را برای شما انجام دهند.

 

 

نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

 

ثبت نام ارشد وزارت بهداشت از سوی مرکز سنجش وزارت بهداشت اطلاع داده میشود زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت تیر ماه برگزار می گردد. زمان ثبت نام این آزمون معمولا از اواسط بهمن ماه تا اواسط اسفندماه هر سال صورت می گیرد. کسانیکه از ثبت نام در این ازمون جا مانده اند معمولا در زمان ویرایش مدارک ثبت نام شدگان می توانند ثبت نام جدید انجام دهند.. 
داوطلبان باید در هنگام پر کردن فرم ثبت نام نهایت دقت را داشته باشند زیرا در صورت بروز هرگونه مشکل تمام عواقب آن بر عهده خود داوطلب می باشد ...بنابراین برای داشتن ثبت نام صحیح و آگاهی از همه ی شرایط ثبت نام ارشد وزارت بهداشت می توانبد ثبت نام خود را به مشاوران ما بسپارید ..
 
 
داوطلبانی که قصد ثبت نام درآزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را دارند لازم است چند نکته مهم را بدانند.
 
1- کسانیکه مشمول طرح اجباری وزارت بهداشت هستند فقط می توانند تا قبل از طرح یکبار در کنکور شرکت کنند.
2 - قابل توجه انصراف دهندگان آزمون ارشد سال قبل
کسانی که در آزمون سال قبل وزارت بهداشت شرکت نموده و پس از پذیرفته شدن ثبت نام ننموده و یا انصراف داده اند ، به دلیل محرومیت یک ساله حق شرکت در این آزمون را ندارند.
3- مدارك مورد نیاز برای ثبت نام
4- چه منابع ای باید خوانده شود 
5- کدام رشته کارشناسی ارشد اینده شغلی بهتری دارد 
6- مدارک لازم و حدنصاب قبولی به چه صورت است

 

 

 

بنابراین برای دریافت اطلاعات در رابطه با مهلت ثبت نام مجدد برای داوطلبان کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۶ 

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

 

 ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

 

دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

برای داشتن ثبت نام صحیح باید به دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت دسترسی داشته باشید تا بتوانید از ضوابط و قوانینی که تعیین شده اطلاع پیدا کنید تا ثبت نام درستی را انجام دهید داوطلبانی که زمان مطالعه دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را ندارند و یا می خواهند از دفترچه ارشد وزارت بهداشت 96 و چگونگی شرایط ثبت نام آگاهی پیدا کنند می توانند با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند.... 

 

معرفی لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

 

داوطلب عزیز در صورت داشتن آگاهی کامل و ملاحظه کليه رشته محل ها و شرایط دانشگاهها اعم از دولتی و شهریه ها، انتخاب رشته خود را انجام دهند. اولویت انتخاب هر فرد در ميان دانشگاههای انتخابی اش بر اساس علاقه فردی باید باشد. بنابراین بهتر است انتخاب رشته بصورتی باشد که در وهله اول علاقمندی به رشته بعد دانشگاهی را در نظر بگیرد که در مقایسه با سایر دانشگاهها داوطلب تحصيل در آن مرکز را ترجيح میدهد.
پيشنهاد میشود داوطلب که ابتدا تمام رشته های مورد نظر خود را به ترتيب علاقه به آن رشته و دانشگاه مربوطه روی صفحه ای یادداشت کند تا به ترتيب وارد سامانه نماید. کسانی که در دو گروه آزمون شرکت داشته اند و یا مجموعه امتحانی از یک گروه و یک رشته یا مجموعه از گروه دیگر را آزمون داده اند، میتوانند ترکيبی از رشته های مورد علاقه خود را از دو گروه آزمونی وارد نمایند. بنابراین برای معرفی رشته های ارشد وزارت بهداشت داشتن انتخاب رشته درست بر اساس رتبه و تراز و علایق و آگاهی از همه ی رشته های موجود در دانشگاه ها با مشاوران سامانه صدای مشاور تحصیلی در تماس باشید....

 

 

تخمین رتبه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 

با توجه به سختی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ممکن است که پس از آزمون کارشناسی ارشد بسیاری از افراد از انتخاب رشته صرف نظر می کنند. شاید آزمون امسال در رشته شما، بسیار سخت بوده باشد و شما پس از اعلام کلید فکر می کنید در قیاس با قبولیهای سال قبل درصد پایینی کسب کرده اید ولی وقتی خود را با رقبایی که امسال در کنکور شرکت کرده اند مقایسه می کنید متوجه می شوید که وضعیت شما آنچنان هم که فکر می کردید بد نیست. لذا هیچ فرد یا حتی نرم افزاری نمی تواند رتبه افراد را به طور صد در صد در قیاس با درصدهای سال قبل پیش بینی کند. سامانه صدای مشاور با توجه به این موضوع و در راستای سایر خدمات خود سعی نموده است با اضافه کردن امکان جدیدی اقدام به حل مشکلات بسیاری از داوطلبان کنکور ارشد امسال نماید.

 

لینک مرتبط با وزارت بهداشت برای دریافت اطلاعات روی لینک های زیر کلیک کنید 

مهلت ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

ثبت نام آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت

لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 

دفترچه آزمون ارشد وزارت بهداشت 95 | دانلود دفترچه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 95 96

تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 95 | دانلود تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 95 96

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 95 - 96 

زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت 95 96

منابع آزمون ارشد وزات بهداشت 95 96

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 95 - 96 

دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

ثبت نام آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت 

لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

دفترچه آزمون ارشد وزارت بهداشت 95 | دانلود دفترچه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 95 96

 منبع:ثبت نام مجددکارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96   



:: برچسب‌ها: مهلت ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , ثبت نام مجدد و ویرایش کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , ویرایش برای داوطلبان کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ,
:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

داوطلبانی که موفق به ثبت نام در کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نشده اند، فرصتی دوباره برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات دارند، برای دریافت اطلاعات در رابطه با ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می توانند با سامانه صدای مشاور  از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل بگیرند تا اطلاعات و شرایط  چگونگی ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را در اختیار داشته باشند.

 

مهلت ویرایش و ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

فرصت را از دست ندهید همانطور که گفتیم ثبت نام ارشد وزارت بهداشت تمدید شد، داوطلبانی که قصد شرکت در دانشگاه های وزارت بهداشت را دارند و می خواهند در رشته های دانشگاه وزارت بهداشت تحصیل کنند دقت داشته باشند ثبت نام ارشد وزارت بهداشت تمدید شد.

در خصوص تمدید مهلت ثبت نام – ویرایش مجدد – افزایش مدرک تحصیلی مورد پذیرش برای رشته ارزیابی فناوری سلامت در ازمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال ۹۶

۱- با توجه به اتمام مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، مهلت ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 در نظر گرفته شده است لذا داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده اند یا هزینه ثبت نام را پرداخت نموده و ثبت نام نکرده اند و همچنین افردای که نیاز به  تصحیح و ویرایش اطلاعات خود دارند، می توانند از تاریخ ۹۶/3/7 لغایت ۹۶/3/8 نسبت به ثبت نام یا ویرایش اقدام کنند.

۲- براساس اعلام مراجع، دانش آموختگان کارشناسی رشته های علوم پایه شامل بیوشیمی، فیزیک، شیمی زیست شناسی، ریاضی و آمار مجاز به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته ارزیابی فناوری سلامت می باشند . لذا دانش آموختگان این رشته ها می توانند در فرصت تعیین شده برای ثبت نام طی تاریخ فوق ثبت نام نمایند. 

 بنابراین برای دریافت اطلاعات و ثبت نام بدون نقص در رشته های دانشگاه وزارت بهداشت می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید و ثبت نام خود را به مشاوران بسپارید تا  بدون دغدقه ثبت نام صحیح و به موقع را برای شما انجام دهند.

 

 

نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

ثبت نام ارشد وزارت بهداشت از سوی مرکز سنجش وزارت بهداشت اطلاع داده میشود زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت تیر ماه برگزار می گردد. زمان ثبت نام این آزمون معمولا از اواسط بهمن ماه تا اواسط اسفندماه هر سال صورت می گیرد. کسانیکه از ثبت نام در این ازمون جا مانده اند معمولا در زمان ویرایش مدارک ثبت نام شدگان می توانند ثبت نام جدید انجام دهند.. 
داوطلبان باید در هنگام پر کردن فرم ثبت نام نهایت دقت را داشته باشند زیرا در صورت بروز هرگونه مشکل تمام عواقب آن بر عهده خود داوطلب می باشد ...بنابراین برای داشتن ثبت نام صحیح و آگاهی از همه ی شرایط ثبت نام ارشد وزارت بهداشت می توانبد ثبت نام خود را به مشاوران ما بسپارید ..


داوطلبانی که قصد ثبت نام درآزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را دارند لازم است چند نکته مهم را بدانند.

1- کسانیکه مشمول طرح اجباری وزارت بهداشت هستند فقط می توانند تا قبل از طرح یکبار در کنکور شرکت کنند.
2 - قابل توجه انصراف دهندگان آزمون ارشد سال قبل
کسانی که در آزمون سال قبل وزارت بهداشت شرکت نموده و پس از پذیرفته شدن ثبت نام ننموده و یا انصراف داده اند ، به دلیل محرومیت یک ساله حق شرکت در این آزمون را ندارند.
3- مدارك مورد نیاز برای ثبت نام
4- چه منابع ای باید خوانده شود 
5- کدام رشته کارشناسی ارشد اینده شغلی بهتری دارد 
6- مدارک لازم و حدنصاب قبولی به چه صورت است

 

 

بنابراین برای دریافت اطلاعات در رابطه با مهلت ثبت نام مجدد برای داوطلبان کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۶ 

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

 

 ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

 

دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

برای داشتن ثبت نام صحیح باید به دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت دسترسی داشته باشید تا بتوانید از ضوابط و قوانینی که تعیین شده اطلاع پیدا کنید تا ثبت نام درستی را انجام دهید داوطلبانی که زمان مطالعه دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را ندارند و یا می خواهند از دفترچه ارشد وزارت بهداشت 96 و چگونگی شرایط ثبت نام آگاهی پیدا کنند می توانند با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند.... 

 

معرفی لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

داوطلب عزیز در صورت داشتن آگاهی کامل و ملاحظه کليه رشته محل ها و شرایط دانشگاهها اعم از دولتی و شهریه ها، انتخاب رشته خود را انجام دهند. اولویت انتخاب هر فرد در ميان دانشگاههای انتخابی اش بر اساس علاقه فردی باید باشد. بنابراین بهتر است انتخاب رشته بصورتی باشد که در وهله اول علاقمندی به رشته بعد دانشگاهی را در نظر بگیرد که در مقایسه با سایر دانشگاهها داوطلب تحصيل در آن مرکز را ترجيح میدهد.
پيشنهاد میشود داوطلب که ابتدا تمام رشته های مورد نظر خود را به ترتيب علاقه به آن رشته و دانشگاه مربوطه روی صفحه ای یادداشت کند تا به ترتيب وارد سامانه نماید. کسانی که در دو گروه آزمون شرکت داشته اند و یا مجموعه امتحانی از یک گروه و یک رشته یا مجموعه از گروه دیگر را آزمون داده اند، میتوانند ترکيبی از رشته های مورد علاقه خود را از دو گروه آزمونی وارد نمایند. بنابراین برای معرفی رشته های ارشد وزارت بهداشت داشتن انتخاب رشته درست بر اساس رتبه و تراز و علایق و آگاهی از همه ی رشته های موجود در دانشگاه ها با مشاوران سامانه صدای مشاور تحصیلی در تماس باشید....

 

تخمین رتبه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 

با توجه به سختی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ممکن است که پس از آزمون کارشناسی ارشد بسیاری از افراد از انتخاب رشته صرف نظر می کنند. شاید آزمون امسال در رشته شما، بسیار سخت بوده باشد و شما پس از اعلام کلید فکر می کنید در قیاس با قبولیهای سال قبل درصد پایینی کسب کرده اید ولی وقتی خود را با رقبایی که امسال در کنکور شرکت کرده اند مقایسه می کنید متوجه می شوید که وضعیت شما آنچنان هم که فکر می کردید بد نیست. لذا هیچ فرد یا حتی نرم افزاری نمی تواند رتبه افراد را به طور صد در صد در قیاس با درصدهای سال قبل پیش بینی کند. سامانه صدای مشاور با توجه به این موضوع و در راستای سایر خدمات خود سعی نموده است با اضافه کردن امکان جدیدی اقدام به حل مشکلات بسیاری از داوطلبان کنکور ارشد امسال نماید.

 

لینک مرتبط با وزارت بهداشت برای دریافت اطلاعات روی لینک های زیر کلیک کنید  

مهلت ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

ثبت نام آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت

لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

دفترچه آزمون ارشد وزارت بهداشت 95

دانلود دفترچه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 95 96

تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 95 

دانلود تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 95 96

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 95 - 96

زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت 95 96

منابع آزمون ارشد وزات بهداشت 95 96

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 95 - 96

دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

ثبت نام آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت

لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

دفترچه آزمون ارشد وزارت بهداشت 95 

دانلود دفترچه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 95 96

 منبع :مهلت ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96   



:: برچسب‌ها: ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت, آخرین مهلت ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت, شرایط ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت, آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

آیا از نتایج آزمون کارشناسی ارشد خود باخبر هستید 

آیا می دانید به چند درصد از سوالات پاسخ درست داده اید 

آیا از لیست سوالات و نمونه سوالات امسال و سال قبل آگاهی دارید

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با مشاوران تحصیلی سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

توجه توجه فرصت را از دست ندهید برای دریافت نتایج آزمون کارشناسی ارشد 96 با اقدام کنید.

 

اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد 96

داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اند و موفق به حضور در جلسه امتحان شده اند، بدانند اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد 96، هفته دوم خرداد ماه 96 می باشد.برای دریافت اطلاعات و زمان دقیق دریافت نتایج آزمون کارشناسی ارشد می توانند با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشند.

 

دریافت سوالات ، تخمین رتبه و انتخاب رشته کارشناسی ارشد 96 - 97

داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کرده اند، مهم ترین موضوعی که بعد از امتحان ذهن آنها را درگیر میکند، دریافت سوالات و کلید آزمون کارشناسی ارشد 96 و اینکه به چه تعداد از سوالات پاسخ درست داده اند درصد پاسخویی آنها به هر درس چقد بوده آیا امکان قبولی در آزمون کارشناسی ارشد را دارند یا نه رتبه و تراز قبولی آنها به چه صورت است آیا با تراز و رتبه ای که آورده اند در دانشگاه قبول می شوند ومهم ترین سوالی که برای آنها به وجود می آید این است با این رتبه و ترازی که آورده اند در کدام دانشگاه ویا چه رشته ای قبول می شوند آیا شانس قبولی در رشته دلخواه خود را دارند.. داوطلبان عزیز باید این خبر را به شما بدهیم که برای پاسخ به همه سوالات خود شما می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا در وهله اول لیست سوالات و کلید پاسخگویی آن را در اختیار شما قرار دهند بعد از مشخص شدم میزان درصد شما با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه ای که در اختیار شما قرار می دهند می توانید از تراز و یا رتبه خود باخبر شوید بعد از مشخص شدن رتبه ، مهم ترین موضوع انتخاب رشته برای داوطلبان می باشد. مشاوران سامانه صدای مشاور برای انتخاب رشته درست بر اساس تراز و علایق شما نرم افزار انتخاب رشته را در اختیار شما قرار می دهند، بنابراین برای پاسخ به تمامی سوالات خود با مشاوران در تماس باشید.

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی کارشناسی ارشد

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

 

ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96


اگر شما در اعلام نتایج نهایی شهریور ماه هم در یک دانشگاه غیر آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت سنجش) و یک دانشگاه آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت Azmoom.org ) قبول شده اید نیز می توانید در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت کنید فقط به این نکته توجه داشته باشید که اگر شما در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ثبت نام کنید و بعد از اعلام نتایج نهایی مشخص شود که در یک دانشگاهقبول شده اید دیگر انتخابی که در شهریور ماه در هر دانشگاه آزاد قبول شده بودید لغو می شود و شما در دانشگاهی حق ثبت نام دارید که در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد قبول شده اید. اما قبولی شما در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ارتباطی به قبولی شما در دانشگاه غیر آزاد( مثل سراسری یا غیرانتفاعی یا پیام نور) ندارد و شما حتی اگر در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد قبول شوید باز هم قبولی های شهریور شما در دانشگاه سراسری به قوت خود باقی است.
ترتیب انتخاب ها در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد تنها باید بر اساس اولویت علاقه هر دانش آموز باشد و نه ترس از شانس قبولی! یعنی به هیج وجه تصور نکنید که شانس قبولی شما در انتخاب اول بالاتر است و اگر انتخاب اولتان رشته محلی باشد که ترازش از ترازی که شما شانس قبولی در آن را دارید بالاتر باشد با انتخاب این رشته محل شما به کل شانس قبولی تان در انتخاب های پایین تر را نیز از دست خواهید داد.

 

آیا از بهترین منابع آزمون کارشناسی ارشد باخبر هستید

با توجه به تعدد رشته های کارشناسی ارشد منابع مطالعه آن ها نیز متفاوت می باشد در اینجا منابع برخی از رشته هارا در اختیار شما قرار می دهیم برای دریافت بهترین منابع برای رشته های دیگر می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

 

منابع کارشناسی ارشد مدیریت مالی : 

تاب زبان تخصصی دکتر داور ونوس در کنار نرم افزار گزینه آخر نیز گزینه ی خوبی برای مطالعه می باشد.

كسب درصد بالا با تسلط بر بانک لغت نرم افزار گزینه آخر و مطالعه كتاب‌های فوق با توجه به اظهار قبولی‌های سال‌های گذشته به راحتی ممكن است.

ریاضی عمومی، مولف: محمودیان

با توجه به تکرار سوالات در سال های مختلف، حل سؤالات كنكور سال های گذشته، بسیار توصیه می شود.

آمار و احتمال :

آمار و کاربرد آن در مدیریت، آذر و مومنی

آمار و کاربرد آن در مدیریت و اقتصاد و حسابداری، محمد نژاد شورکایی

ا توجه به تکرار سوالات در سال های مختلف، حل سؤالات كنكور سال های گذشته، بسیار توصیه می شود.

 

لینک های مرتبط با کارشناسی ارشد برای دریافت اطلاعات روی لینک های زیر کلیک کنید.

 دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد 96

دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 96

انتخاب رشته کارشناسی ارشد 96

نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد96-97

مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد96

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد96 97

تمدید ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه آزاد

پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد 97-96

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان

 ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

مهلت ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد علوم قضایی

برنامه ریزی برای قبولی در کنکور کارشناسی ارشد 96 

 منبع: اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد 96

 



:: موضوعات مرتبط: دانشگاه ازاد , ,
:: برچسب‌ها: اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد, نتایج کارشناسی ارشد, دریافت نتایج کارشناسی ارشد, نتیجه آزمون کارشناسی ارشد ,
:: بازدید از این مطلب : 593
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کرده اند، مهم ترین موضوعی که بعد از امتحان ذهن آنها را درگیر میکند، دریافت سوالات و کلید آزمون کارشناسی ارشد 96 و اینکه به چه تعداد از سوالات پاسخ درست داده اند درصد پاسخویی آنها به  هر درس چقد بوده آیا امکان قبولی در آزمون کارشناسی ارشد را دارند یا نه رتبه و تراز قبولی آنها به چه صورت است آیا با تراز و رتبه ای که آورده اند در دانشگاه قبول می شوند ومهم ترین سوالی که برای آنها به وجود می آید این است با این رتبه و ترازی که آورده اند در کدام دانشگاه ویا چه رشته ای قبول می شوند آیا شانس قبولی در رشته دلخواه خود را دارند.. داوطلبان عزیز باید این خبر را به شما بدهیم که برای پاسخ به همه سوالات خود شما می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا در وهله اول لیست سوالات و کلید پاسخگویی آن را در اختیار شما قرار دهند بعد از مشخص شدم میزان درصد شما با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه ای که در اختیار شما قرار می دهند می توانید از تراز و یا رتبه خود باخبر شوید بعد از مشخص شدن رتبه ، مهم ترین موضوع انتخاب رشته برای داوطلبان می باشد. مشاوران سامانه صدای مشاور برای انتخاب رشته درست بر اساس تراز و علایق شما نرم افزار انتخاب رشته را در اختیار شما قرار می دهند، بنابراین برای پاسخ به تمامی سوالات خود با مشاوران در تماس باشید.

 

انتشار سؤالات آزمون كارشناسی ارشد ناپيوسته سال 1396 و كليد سؤالات پس از برگزاری آزمون


سؤالات هريک از كد رشته‌هاي امتحانی مذكور تا پايان روز شنبه (9/2/96) برروی سايت سازمان سنجش قرار مي‌گيرد. كليد اوليه سؤالات آزمون نيز از روز چهارشنبه 13/2/96 برروي سايت قرار خواهد گرفت. داوطلبان مي‌توانند هرگونه مطلبی در خصوص سؤالات و كليد آزمون دارند، از روز پنج‌شنبه 14/2/96 لغايت دوشنبه 18/2/96 منحصراً از طريق «سيستم پاسخگویی الكترونيكی» به سازمان ارسال نمايند. بديهی است، تقاضاهایی كه از طريق ديگر و يا بعد از تاريخ 18/2/96 واصل گردد قابل بررسي و پاسخگویی نمی باشد.
بنابراین برای دریافت اطلاعات در رابطه با دریافت سوالات و کلید آزمون با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

 

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی کارشناسی ارشد

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

 

 

 

دریافت سوالات و کلید آزمون کارشناسی ارشد 96

 

اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد 96

داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اند و موفق به حضور در جلسه امتحان شده اند، بدانند اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد 96، هفته دوم خرداد ماه 96 می باشد.برای دریافت اطلاعات دقیق و زمان دقیق دریافت نتایج  نتیجه آزمون کارشناسی ارشد می توانند با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشند. 

 

ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96 

اگر شما در اعلام نتایج نهایی شهریور ماه هم در یک دانشگاه غیر آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت سنجش) و یک دانشگاه آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت Azmoom.org ) قبول شده اید نیز می توانید در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت کنید فقط به این نکته توجه داشته باشید که اگر شما در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ثبت نام کنید و بعد از اعلام نتایج نهایی مشخص شود که در یک دانشگاهقبول شده اید دیگر انتخابی که در شهریور ماه در هر دانشگاه آزاد قبول شده بودید لغو می شود و شما در دانشگاهی حق ثبت نام دارید که در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد قبول شده اید. اما قبولی شما در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ارتباطی به قبولی شما در دانشگاه غیر آزاد( مثل سراسری یا غیرانتفاعی یا پیام نور) ندارد و شما حتی اگر در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد قبول شوید باز هم قبولی های شهریور شما در دانشگاه سراسری به قوت خود باقی است.
 ترتیب انتخاب ها در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد تنها باید بر اساس اولویت علاقه هر دانش آموز باشد و نه ترس از شانس قبولی! یعنی به هیج وجه تصور نکنید که شانس قبولی شما در انتخاب اول بالاتر است و اگر انتخاب اولتان رشته محلی باشد که ترازش از ترازی که شما شانس قبولی در آن را دارید بالاتر باشد با انتخاب این رشته محل شما به کل شانس قبولی تان در انتخاب های پایین تر را نیز از دست خواهید داد.

 

لینک های مرتبط با کارشناسی ارشد برای دریافت اطلاعات روی لینک های زیر کلیک کنید.

 دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد 96

دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 96

انتخاب رشته کارشناسی ارشد 96

نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد96-97

مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد96

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد96 97

تمدید ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه آزاد

پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد 97-96

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان

 ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

مهلت ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد علوم قضایی

برنامه ریزی برای قبولی در کنکور کارشناسی ارشد 96 - 97 

منبع: دریافت سوالات و کلید آزمون کارشناسی ارشد 96



:: موضوعات مرتبط: دانشگاه ازاد , ,
:: برچسب‌ها: دریافت سوالات و کلید آزمون کارشناسی ارشد 96, دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد, نمونه سوالات کارشناسی ارشد, کلید پاسخگویی به سوالات آزمون کارشناسی ارشد, سوالت کارشناسی ارشد ,
:: بازدید از این مطلب : 567
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

داوطلبان فرصت را از دست ندهید برای دریافت اطلاعات در رابطه با زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97 و انجام ثبت نام صحیح نیازمند دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96 هستید، دفترچه ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد. عده ای از داوطلبان زمان مطالعه دفترچه را ندارند بنابرای برای دریافت اطلاعات در رابطه با سهمیه بندی، لیست رشته های فنی حرفه ای بدون آزمون، شرایط ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی و همچنین برای آگاهی از همه شرایط پذیرش در رشته های کاردانی دانشگاه های فنی حرفه ای با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

 

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97

 

برای انجام  ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97 صحیح بر اساس شرایط و ضوابط نیازمند دفترچه راهنمای ثبت نام هستید برای  دسترسی به دفترچه ثبت نام باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید، در صورت مطالعه دفترچه هرگونه سوال در رابطه با شرایط ثبت نام نحوه انتخاب رشته داشتید می توانید سوالات خود را از هرجای که هستید از مشاوران سامانه صدای مشاور تحصیلی بپرسید.
پيرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌های كاردانی پيوسته نظام جديد دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غيرانتفاعی با توجه به اعلام رشته محل‌های جديد (به شرح ذيل) علاوه بر رشته‌های تحصيلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون داوطلبان باید نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. داوطلباني كه قبلاً ثبت‌نام خود را تكميل و كدرهگيری ثبت‌نام دريافت نموده‌اند نيز، در صورت تمايل می توانند نسبت به ويرايش اطلاعات ثبت‌نام اقدام نمايند.

 

 

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور فنی حرفه ای و زمان دقیق برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96 

داوطلبانی که به دنبال دریافت کارت ورود به جلسه کنکور فنی حرفه ای هستید، کارت ورود به جلسه  3 تا 5 روز قبل از برگزاری کنکور توزیع میشود، داوطلبان آگاه باشند زمان برگزاری کنکور فنی حرفه ای روز 13 مرداد ماه 96 میباشد، برای حضور در کنکور فنی حرفه ای نیازمند کارت ورود به جلسه آزمون هستید برای دریافت اطلاعات در رابطه با دریافت کارت ورود به جلسه با مشاوران در تماس باشید تا شما را در جریان همه ی اطلاعات آزمون قرار دهند.

 

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی 

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

 

 دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96

 

 

 

منابع آزمون کاردانی فنی حرفه ای 96 

 

به دلیل تنوع رشته های فنی حرفه ای، منابع آزمون هم متفاوت است. یعنی با توجه به رشته تحصیلی دانش آموزان در هنرستان، بخشی از سوالات کنکور آن ها هم بر اساس رشته ای که در هنرستان خوانده اند می باشد . در اینجا برخی از رشته ها و منابع آزمون کاردانی فنی حرفه ای آن را معرفی می کنیم اما همانطور که گفتیم به دلیل تنوع بالای رشته ها منابع هم برای درسخواندن متفاوت است برای آگاهی از منابع رشته های دانشگاه فنی حرفه با صدای مشاور در  تماس باشید تا شما را در امر درس خواندمن و انتخاب منابع درست یاری کنند.
 
دروس عمومی و پایه:
ــ زبان فارسی (۱و۲) – ادبیات فارسی (۱و۲)
ــ عربی (۱و۲)
ــ دین و زندگی (۱و۲)
ــ انگلیسی (۱و۲)
ــ ریاضی (۱و۲)
ــ فیزیک (۱) و آزمایشگاه
ــ شیمی (۱) و شیمی برای زندگی
 
منابع دروس تخصصی به تفکیک رشته:
رشته کامپیوتر:
ــ مبانی کامپیوتر
ــ سخت افزار
ــ برنامه سازی (۱و۲و۳)
ــ شبکه های کامپیوتری
ــ سیستم عامل (۱و۲)
ــ بانک اطلاعاتی
ــ ریاضی3
 
رشته ساختمان:
ــ فن آوری ساختمانهای بتونی-فن آوری ساختمانهای فلزی
ــ روش های اجرایی ساختمان سازی
ــ نقشه کشی ساختمان
ــ نقشه برداری ساختمان
ــ ایستایی ساختمان
ــ ریاضی3
 
رشته نقشه کشی معماری:
ــ شناخت مواد و مصالح
ــ آشنایی با بناهای تاریخی
ــ عناصر و جزئیات
ــ مبانی هنرهای تجسمی – مبانی طراحی معماری
ــ ترسیم فنی و نقشه کشی – نقشه کشی معماری
ــ تاسیسات ساختمان
 
رشته نقشه برداری:
ــ مبانی نقشه برداری – نقشه برداری عمومی
ــ روشهای تعیین موقعیت
ــ فتوگرامتری مقدماتی
ــ کارگاه محاسبه و ترسیم (۱و۲)
ــ هندسه (نقشه برداری) – مساحی
ریاضی3
 
رشته گرافیک:
ــ تاریخ و هنر ایران – تاریخ هنر جهان
ــ مبانی هنرهای تجسمی
ــ پایه و اصول صفحه آرایی ـ خط در گرافیک
ــ عکاسی 2
ــ طراحی (۱و۲)
 
رشته الکترونیک:
ــ مبانی برق ـ مدارهای الکتریکی
ــ الکترونیک عمومی 1و 2 و کارگاه
ــ مبانی مخابرات و رادیو و آزمایشگاه1و2
ــ ریاضی3
ــ مبانی دیجیتال

 

 

برای دریافت اطلاعات در رابطه با دانشگاه فنی حرفه ای روی لینک های زیر کلیک کنید.

 زمان ثبت نام کنکور فنی حرفه ای 96 - 97

تاریخ ثبت نام کنکور (آزمون) فنی حرفه ای 96 - 97

زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97

زمان ثبت نام و برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای 96


 منبع: دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96   



:: موضوعات مرتبط: دانشگاه ازاد , ,
:: برچسب‌ها: دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای, دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور فنی حرفه ای, دفترچه فنی حرفه ای, دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور فنی حرفه ای, دانلود دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 563
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

داوطلبان و دانشجویان عزیز که قصد ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی را دارید برای دریافت اطلاعات در رابطه با زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی و شرایط ثبت نام ، شهریه پرداختی دانشگاه ها و هر سواله دیگری که دارید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

 

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 96 - 97 با سوابق تحصیلی

دفترچه راهنمای ثبت‌نام و جدول کدرشته محل‌های مربوط به پذیرش براساس سوابق تحصیلی بر روی سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است. متقاضیان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج دفترچه راهنمای مربوط برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از مرداد نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر 150 کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند. در روش پذیرش با سوابق تحصیلی هر داوطلب می‌تواند متقاضی یک گروه آزمایشی اصلی و دو گروه آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی باشد. ثبت‌نام و انتخاب رشته فقط به روش اینترنتی است و تمام داوطلبان باید اطلاعات مندرج در کارت اعتباری شامل شماره سریال ثبت‌نام و رمز ورود را برای انجام امور بعدی به دقت نگه‌داری کنند. پس از تکمیل فرم اینترنتی تقاضانامه ثبت‌نام،‌ انتخاب رشته کد پیگیری 16 رقمی خود را یادداشت کنند. پس برای داشتن ثبت نام صحیح، ثبت نام خود را به مشاوران سامانه صدای مشاور بسپارید .معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از امکان ثبت نام با تاخیر از پذیرفته شدگان مقاطع کارشناسی ارشد ودکتری تخصصی سال 95 این دانشگاه خبر داد.

برای دریافت اطلاعات در رابطه با ثبت نام کاردانی با کارشناسی و آگاهی از شرایط ثبت نام با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

 

آیا از زمان دقیق ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 96 - 97 خبر دارید 

اگر می خواهید از زمان ثبت نام شهریه و منابع مطالعاتی و هر سوالی که در رابطه با ثبت نام کاردانی به کارشناسی دارید

با خبر شوید با سامانه صدای مشاور

اکنون از سراسرکشور با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید تماس

از 8 صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

 زمان دقیق ثبت نام کاردانی به کارشناسی 96 -97

 

 ثبت نام بدون کنکور متقاضیان کارشناسی ارشد و دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی 

کلیه پذیرفته شدگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی که به هر دلیلی در مهرماه سال جاری موفق به ثبت نام و شروع به تحصیل درواحد های دانشگاهی محل پذیرش خود نشده اند، میتوانند از بهمن ماه سال جاری نسبت به ثبت نام خود در واحد های دانشگاهی محل پذیرش اقدام کنند. وی با اشاره به عدم دریافت هزینه‌ای برای این دسته از متقاضیان ثبت نام نیمسال اول مرخصی بدون احتساب در سنوات و بدون پرداخت شهریه منظور خواهد شد وی از متقاضیان خواست تا برای اطلاع از چگونگی و زمان ثبت نام نیمسال دوم به واحد های دانشگاهی محل پذیرش خود مراجعه نمایند. بنابراین متقاضیان ثبت نام کاردانی به کارشناسی و کارشناسی و دکتری  می توانند برای دریافت اطلاعات با مشاوران سامانه صدای مشاور در زمینه های لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و ثبت نام کنکور سراسری و هر دانشگاه نزدیک محل پذیرش  یا سکونت خود در تماس باشند.

 

نحوه پذیرش در رشته های غیر پزشکی دانشگاه آزاد

ﭘﺬﻳﺮش داﻧﺸﺠﻮ در ﻛﻠﻴﻪ رشته های تحصیلی ﻏﻴﺮﭘﺰﺷﻜﻲ داﻧﺸﮕﺎه آزاد اﺳﻼﻣﻲ و رﺷﺘﻪ ﺗﺤﺼﻴﻠﻲ ﻣﻬﻨﺪﺳـﻲ ﺑﻬﺪاﺷـﺖ ﻣﺤـﻴﻂ، ﺻـﺮﻓﺎ ﺑﺮاﺳﺎس ﺳﻮاﺑﻖ ﺗﺤﺼﻴﻠﻲ معدل کل دوره کاردانی متقاضیان و در سایر رشته های گروه پزشکی این دانشگاه ﺷـﺎﻣﻞ اﺗـﺎق ﻋﻤـﻞ،ﻣﺎﻣـﺎﻳﻲ ﺳـﺎﺧﺖ پروتزهای دندانی علوم آزﻣﺎﻳﺸﮕﺎﻫﻲ، بهداشت عمومی و هوشبری ﺑﺮاﺳﺎس آزﻣﻮن ﺻﻮرت ﮔﻴﺮد،بنابرای داوطلبان برای آگاهی و دریافت اطلاعات در رابطه با ﺗﺎرﻳﺦ، ﻧﺤﻮه اﻧﺘﺨﺎب رﺷﺘﻪ و ﻫﻤﭽﻨـﻴﻦ ﻛﺪ رﺷـﺘﻪ ﻣﺤﻞ های دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشند تا شما را در امر ثبت نام و انتخاب رشته یاری کنند.

 

 
آغاز ثبت نام از متقاضیان مقطع کارشناسی و کاردانی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال دوم از اول آبان ماه

 کلیه متقاضیان تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته وناپیوسته در نیمسال دوم سال جاری از چند روز آینده می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. داوطلبان پس از ثبت نام و تهیه نسخه چاپی از رسید ثبت نام خود می توانند برای اطلاع از زمان و چگونگی ثبت نام خود به واحد دانشگاهی محل پذیرش و یا وب سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش خود مراجعه کنند. معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی اظهارکرد: هیچگونه محدودیتی برای داوطلبان برای مراجعه به سامانه برای ثبت نام وجود ندارد و کلیه متقاضیان اعم از افرادی که در آزمون سراسری شرکت نموده و یا ننموده اندامکان بهره مندی از پذیرش بدون آزمون را در این مقاطع خواهند داشت. بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از زمان دقیق ثبت نام و شرایط و مدارک لازم و همچنین آگاهی از شهریه پرداختی با مشاوران سامانه صدای مشاور با شماره 9099071611 در تماس باشید.

 

 

برای دریافت اطلاعات در رابطه با ثبت نام در مقاطع و دانشگاه ها روی لینک های زیر کلیک کنید.

تخمین رتبه کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسری 96

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96

تاریخ برگزاری کنکور سراسری

تکمیل ظرفیت کنکورسراسری 96 

منابع کنکور سراسری 96| فهرست منابع کنکور(آزمون)آزادو سراسری96-95

زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای 96

روش های برنامه ریزی درسی

ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97

نرم افزار تخمین رتبه کنکور آزاد96

 دانلود نرم افزار تخمین رتبه کنکور آزاد96-95

 دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون(کنکور) آزاد96-95

 ثبت نام کنکور سراسری و آزاد96

 شرایط و زمان ثبت نام آزمون(کنکور)سراسری و آزاد96-95

 ثبت نام کنکور سراسری96

 تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-95

 شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

ثبت نام کنکور (آزمون) دکتری دانشگاه آزاد 96

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد96

  منبع: زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 96 - 97   



:: موضوعات مرتبط: دانشگاه ازاد , ,
:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 96, 97, آخرین مهلت زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 96, 97, اطلاع از زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 96, 97, دسترسی زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 96, 97, ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 96 ,
:: بازدید از این مطلب : 529
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

توجه توجه فرصت را از دست ندهید، دانش آموزانی که به دنبال آگاهی از زمان دقیق ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی 96 - 97 هستید، همانطور که می دانید آگاهی از زمان دقیق ثبت نام مدارس نمونه دولتی برای دانش آموزان اهمیت زیادی دارد بنابراین والدینی که نگران ثبت نام به موقع فرزندان خود هستند می توانند برای انجام ثبت نام صحیح و به موقع با سامانه صدای مشاور در تماس باشند تا از ثبت نام مدارس نمونه دولتی عقب نمانند.

 

 

زمان ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی 96 - 97

همانطور که گفتیم با توجه به اینکه مدارس نمونه دولتی بعد از مدارس تیزهوشان از بهترین مدارس است، ثبت نام در مدارس نمونه دولتی برای دانش آموزان و والدین اهمیتی زیادی دارد، والدینی که نگران ثبت نام فرزندان خود هستید فرصت را از دست ندهید ثبت نام مجدد مدارس نمونه دولتی تهران تمدید شد دانش آموزانی که موفق به ثبت نام نشده اند فرصت را از دست ندهند و هرچه سریعتر برای ثبت نام اقدام کنند، شروع ثبت نام از 23 اردیبهشت ماه می باشد و تا 27 اردیبهشت ماه ادامه دارد در صورت داشتن هرگونه سوال و ثبت نام صددرصد فرزندان خود در بهترین و نزدیک ترین مدارس نمونه دولتی نزدیک به محل سکونت خود می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.  

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی نمونه دولتی

برای تماس با مشاورین ما از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

 

 

تکمیل ظرفیت در مدارس نمونه دولتی مربوط به پایه های میانی مقاطع تحصیلی 

شرط قبولی در ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی قبولی در آزمون ورودی آن است. در پایه های دوم و سوم این مقاطع تحصیلی در مدارس نمونه دولتی در صورتی که ظرفیت خالی در کلاسی موجود باشد، از تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی برای جایگزینی دانش آموزان جدید استفاده می شود. شرایط پذیرش در آزمون تکمیل ظرفیت برای دانش آموزانی که در جلسه امتحان حاضر نشدند و یا موفق به ثبت نام در زمان تعیین شده نشده اند.

ممکن است در کلاس درس یک مدرسه نمونه دولتی 4 یا 5 دانش آموز به دلایلی از ادامه تحصیل در آن مدرسه منصرف شده یا نقل مکان کرده باشند، در چنین شرایطی برای تکمیل ظرفیت این کلاس ها، از متقاضیان تحصیل در مدرسه مذکور، ثبت نام به عمل می آید و یک آزمون داخلی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می شود. در صورت قبولی و کسب نمره در آزمونی که برگزار میشود، دانش آموز می تواند در مدرسه نمونه دولتی که امکان تکمیل ظرفیت دارد، ثبت نام کند. شرط معدل در انتخاب دانش آموز برای ورود به مدارس نمونه دولتی موثر است، نحوه و تاریخ برگزاری آزمون های داخلی جهت ثبت نام در تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی، بر عهده خود استانها گذاشته شده است.
بنابر این شرایط پذیرش و برگزاری امتحان تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی و دسترسی به اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی در هر شهر و منطقه برای دانش آموزان متفاوت است. 
 

 

شرایط ثبت نام در مدارس نمونه دولتی

در ابتدا برای ورود به مدارس نمونه دولتی باید در سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی  شرکت کرد تا بتوان در آزمون ورودی مدارس شرکت کرد برای ثبت نام درست باید به  دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی دسترسی داشت والدینی که نگران ثبت نام درست فرزندان خود هستند می توانند ثبت نام خود را به مشاوران سامانه صدای مشاور بسپارند. و همچنین برای آگاهی از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی  می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

در هر منطقه از تهران یک مدرسه نمونه دولتی دخترانه و یک مدرسه نمونه دولتی پسرانه داریم، این مدارس گروه دیگری از دانش‌آموزان را جذب می‌کنند که به لحاظ طبقه‌ بندی استعدادها، از سطح استانداردهای متوسط بالاترند، اما در اندازه استعدادهای درخشان هم نیستند. این دانش‌آموزان نیز براساس آزمون انتخاب می‌شوند ودر صورت قبولی در آزمون ورودی در مدارس ثبت نام میشوند. زمان برگزاری آزمون و اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی متفاوت می باشد.

 

معرفی بهترین کتاب های آزمون نمونه دولتی 96 97

دسترسی به منابع درست مطالعاتی برای قبولی در آزمون نمونه دولتی از اهمیت زیادی برخوردار است، بنابراین دانش آموزان برای قبولی در آزمون نمونه دولتی باید از بهترین کتابهای درسی و منابع آزمون نمونه دولتی و به نمونه سوالات سال قبل دسترسی داشته باشند. بسیاری از والدین تمایل دارند فرزندانشان در مدارس عالی ادامه تحصیل دهند تا بتوانند در آینده از نظر اجتماعی موقعیت عالی داشته باشند، اما نمی دانند از کجا باید شروع کنند چه کتاب های را مطالعه کنند چگونه برای آزمون نمونه دولتی برنامه ریزی  کنند ویا چه مدارسی از بهترین مدارس از نظر تحصیل می باشد.

بعضی اوقات پیش می آید که دانش آموز استعداد لازم برای قبولی در آزمون نمونه دولتی و حتی تیزهوشان را دارد. اما عدم دسترسی به مشاور ویا عدم مطالعه صحیح و یا عدم دسترسی به کتاب های خوب باعث میشود از این فرصت برای قبولی در بهترین مدارس عقب بماند، پس والدین گرامی برای اینکه آینده درخشانی را برای فرزندان خود رقم بزنید می توانید با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

 

تدریس خصوصی دروس نمونه دولتی 96 97

دانش آموزان و والدینی که نیازمند داشتن معلم برای یاد گیری بهتر و قبولی در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان هستند می توانند برای دسترسی به معلمان برتر با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشند، شما می توانید به راحتی لیست کاملی از بهترین معلمان منطقه خود را در ست داشته باشید و می توانید متناسب با وقت و زمان خود از معلمان خصوصی استفاده کنید. 

 

دانلود سوالات آزمون نمونه دولتی

سوالات آزمون نمونه دولتی بصورت چهارگزینه ای فقط با یک پاسخ صحیح می باشد، پاسخ اشتباه به سوالات امتیاز منفی دارد به این صورت که هر پاسخ درست 3 امتیاز مثبت و هرپاسخ اشتباه یک امتیاز منفی داردو برای سوالات بدون پاسخ امتیازی در نظر گرفته نمی شود. سوالات درس قرآن و هدیه آسمان به گونه ای طراحی میشود که اکثر دانش آموزان می توانند به آن پاسخ دهند. برای دریافت نمونه سوالات آزمون دولتی سال های قبل و کلید پاسخ به سوالات می توانید با سامانه صدای مشاور با از تلفن ثابت باشماره9099071611 تماس حاصل فرمایید.

 

 

برای دریافت اطلاعات در رابطه با مدارس نمونه دولتی کلیک کنید.

ثبت نام مجدد مدارس نمونه دولتی تهران

بهترین کتابهای آزمون نمونه دولتی

نتایج اعتراض آزمون نمونه دولتی

لیست مدارس نمونه دولتی

معرفی منابع آزمون نمونه دولتی 96 - 97

تدریس خصوصی دروس نمونه دولتی

برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی

سوالات آزمون نمونه دولتی

زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون نمونه دولتی

نتایج آزمون نمونه دولتی 97 - 96

زمان ثبت نام در آزمون تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 96 - 97 

 دانلود دفترچه نمونه دولتی 96 95 

 منابع آزمون نمونه دولتی 96 97

آدرس مدارس نمونه دولتی 96 - 97

مدارس برتر نمونه دولتی

ثبت نام مدارس نمونه دولتی 95-96

معرفی سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

مهلت ثبت نام مدارس نمونه دولتی

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 

برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی 

لیست مدارس نمونه دولتی 

زمان ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی 

نتایج اعتراض به آزمون نمونه دولتی 

منابع آزمون نمونه دولتی 

معرفی بهترین کتاب های آزمون نمونه دولتی 

زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی 96 97

تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی 

تدریس خصوصی دروس نمونه دولتی 

ثبت نام نمونه دولتی 95 96

دفترچه آزمون نمونه دولتی 

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 

ثبت نام مدارس نمونه دولتی 

زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 

زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی

سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی 

96www.natije.ir سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی اصفهان

 

 

منبع: زمان ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی 96 - 97

 

 



:: موضوعات مرتبط: نمونه دولتی , ,
:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی, ثبت نام مدارس نمونه دولتی,ثبت نام مجدد آزمون مدارس نمونه دولتی تهران,ازمون نمونه دولتی,شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی ,
:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

آیا به دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در دوره های کاردانی نظام جدید فنی حرفه ای دسترسی دارید...

آیا از شرایط ثبت نام در دوره های کاردانی فنی حرفه ای آگاهید...

فرصت را از دست ندهید برای دریافت اطلاعات در رابطه با دانلود دفترچه ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97 و  آگاهی از لیست رشته های فنی حرفه ای و شرایط ثبت نام و هر سوالی که در رابطه دوره های کاردانی فنی حرفه ای دارید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

 

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97

 

برای انجام  ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97 صحیح بر اساس شرایط و ضوابط نیازمند دفترچه راهنمای ثبت نام هستید برای  دسترسی به دفترچه ثبت نام باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید، در صورت مطالعه دفترچه هرگونه سوال در رابطه با شرایط ثبت نام نحوه انتخاب رشته داشتید می توانید سوالات خود را از هرجای که هستید از مشاوران سامانه صدای مشاور تحصیلی بپرسید.
پيرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌های كاردانی پيوسته نظام جديد دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غيرانتفاعی با توجه به اعلام رشته محل‌های جديد (به شرح ذيل) علاوه بر رشته‌های تحصيلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون داوطلبان باید نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. داوطلباني كه قبلاً ثبت‌نام خود را تكميل و كدرهگيری ثبت‌نام دريافت نموده‌اند نيز، در صورت تمايل می توانند نسبت به ويرايش اطلاعات ثبت‌نام اقدام نمايند.

 

 

زمان دقیق ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96 

همانطور که گفتیم رشته های فنی حرفه ای با توجه به تنوع زیاد و بازار کار برای داوطلبان اهمیت زیادی دارد بنابراین زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97 از 244 اردیبهشت آغاز شده و تا 31 اردیبهشت ادامه دارد. نکته مهم این است  که انتخاب رشته کنکور کاردانی همزمان با ثبت نام انجام می شود. اگر در ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96 به مشکل برخورده اید می توانید از هرجای ایران که هستید سوال خود را از مشاوران سامانه صدای مشاور تحصیلی در تماس  باشید.

 

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور فنی حرفه ای و زمان دقیق برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96 

داوطلبانی که به دنبال دریافت کارت ورود به جلسه کنکور فنی حرفه ای هستید، کارت ورود به جلسه  3 تا 5 روز قبل از برگزاری کنکور توزیع میشود، داوطلبان آگاه باشند زمان برگزاری کنکور فنی حرفه ای روز 13 مرداد ماه 96 میباشد، برای حضور در کنکور فنی حرفه ای نیازمند کارت ورود به جلسه آزمون هستید برای دریافت اطلاعات در رابطه با دریافت کارت ورود به جلسه با مشاوران در تماس باشید تا شما را در جریان همه ی اطلاعات آزمون قرار دهند.

 

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی 

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

 

 

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96

 

اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96 

همانطور که می دانید انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای همزمان با ثبت نام آن انجام میشود بنابر این جواب نهایی به طور یکجا در اواخر شهریور ماه اعلام میشود. بعد از اعلام نتایج داوطلبان می توانند درصد های که در هر درس زده اند و اینکه در کدام رشته قبول شده اند ببیندد. بنابرای برای دریافت اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96  و دسترسی به سایت ثبت نام با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

برنامه ریزی برای قبولی در آزمون فنی حرفه ای 96 

 

حتماً همه‌ی شما به‌خوبی اهمیت برنامه‌ریزی و روش های برنامه ریزی درسی را درک می‌کنید و متوجه هستید که برای رسیدن به هدف مطلوب، داشتن برنامه‌ای مناسب و البته پیش رفتن مطابق آن،‌ ضروری است. برنامه‌ریزی مناسب، علاوه بر بالا بردن بازده‌ی مطالعه و تمرکز، آرامش‌تان را هم بیش‌تر می‌کند و بی‌دقتی‌تان را نیز کاهش می‌دهد!
برنامه به 3 نوعِ بلند مدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت تقسیم می‌شود. در این‌جا بیش‌تر می‌خواهم راجع به برنامه‌ی کوتاه‌مدت (هفتگی) که البته تقریباً از روی برنامه‌ی میان‌مدت (آزمونی یا ماهانه) تعیین می‌شود، صحبت کنیم.
برای دریافت روش های برنامه ریزی درسی و داشتن بهترین منابع برای مطالعه و استفاده از مشاوران برای همراهی شما از ابتدا تا زمان کنکور می توانید با مشاوران روش های برنامه ریزی درسی در تماس باشید.

 

 

منابع آزمون کاردانی فنی حرفه ای 96 

 

به دلیل تنوع رشته های فنی حرفه ای، منابع آزمون هم متفاوت است. یعنی با توجه به رشته تحصیلی دانش آموزان در هنرستان، بخشی از سوالات کنکور آن ها هم بر اساس رشته ای که در هنرستان خوانده اند می باشد . در اینجا برخی از رشته ها و منابع آزمون کاردانی فنی حرفه ای آن را معرفی می کنیم اما همانطور که گفتیم به دلیل تنوع بالای رشته ها منابع هم برای درسخواندن متفاوت است برای آگاهی از منابع رشته های دانشگاه فنی حرفه با صدای مشاور در  تماس باشید تا شما را در امر درس خواندمن و انتخاب منابع درست یاری کنند.
 
دروس عمومی و پایه:
ــ زبان فارسی (۱و۲) – ادبیات فارسی (۱و۲)
ــ عربی (۱و۲)
ــ دین و زندگی (۱و۲)
ــ انگلیسی (۱و۲)
ــ ریاضی (۱و۲)
ــ فیزیک (۱) و آزمایشگاه
ــ شیمی (۱) و شیمی برای زندگی
 
منابع دروس تخصصی به تفکیک رشته:
رشته کامپیوتر:
ــ مبانی کامپیوتر
ــ سخت افزار
ــ برنامه سازی (۱و۲و۳)
ــ شبکه های کامپیوتری
ــ سیستم عامل (۱و۲)
ــ بانک اطلاعاتی
ــ ریاضی3
 
رشته ساختمان:
ــ فن آوری ساختمانهای بتونی-فن آوری ساختمانهای فلزی
ــ روش های اجرایی ساختمان سازی
ــ نقشه کشی ساختمان
ــ نقشه برداری ساختمان
ــ ایستایی ساختمان
ــ ریاضی3
 
رشته نقشه کشی معماری:
ــ شناخت مواد و مصالح
ــ آشنایی با بناهای تاریخی
ــ عناصر و جزئیات
ــ مبانی هنرهای تجسمی – مبانی طراحی معماری
ــ ترسیم فنی و نقشه کشی – نقشه کشی معماری
ــ تاسیسات ساختمان
 
رشته نقشه برداری:
ــ مبانی نقشه برداری – نقشه برداری عمومی
ــ روشهای تعیین موقعیت
ــ فتوگرامتری مقدماتی
ــ کارگاه محاسبه و ترسیم (۱و۲)
ــ هندسه (نقشه برداری) – مساحی
ریاضی3
 
رشته گرافیک:
ــ تاریخ و هنر ایران – تاریخ هنر جهان
ــ مبانی هنرهای تجسمی
ــ پایه و اصول صفحه آرایی ـ خط در گرافیک
ــ عکاسی 2
ــ طراحی (۱و۲)
 
رشته الکترونیک:
ــ مبانی برق ـ مدارهای الکتریکی
ــ الکترونیک عمومی 1و 2 و کارگاه
ــ مبانی مخابرات و رادیو و آزمایشگاه1و2
ــ ریاضی3
ــ مبانی دیجیتال

 

 

برای دریافت اطلاعات در رابطه با دانشگاه فنی حرفه ای روی لینک های زیر کلیک کنید.

 زمان ثبت نام کنکور فنی حرفه ای 96 - 97

تاریخ ثبت نام کنکور (آزمون) فنی حرفه ای 96 - 97

زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97

 

 



:: موضوعات مرتبط: فنی حرفه ای , ,
:: برچسب‌ها: دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای, دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه فنی حرفه ای, دفترچه فنی حرفه ای, دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان  سیستان وبلوچستان 96 - 97 

 

 

دانش آموزان و والدینی که منتظر اعلام نتیجه آزمون فرزندان خود هستید همانطور که می دانید، بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان مهم ترین موضوع آگاهی از سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96 - 97  می باشد، علت اهمیت این موضوع این است بعد از نتایج آزمون تیزهوشان در مدت زمان معینی دانش آموزان باید اقدام به ثبت نام در مدارس نمونه تیزهوشان بکنند در صورت تاخیر در ثبت نام، فرصت ثبت نام از دانش آموز گرفته می شود. بنابراین آگاهی از زمان دقیق ثبت نام برای دانش آزمون از اهمیت زیادی برخوردار است والدینی که نگران آگاهی از زمان دقیق اعلام نتایج فرزندان خود هستند می توانند با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشند.

 

 زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96 - 97

بنابراین داوطلبان و دانش آموزانی که میخواهند به زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96 - 97 دسترسی داشته باشند و بلافاصله بعد از اعلام نتایج اقدام به ثبت نام در مدارس تعیین شده توسط آموزش و پرورش بکنند نباید فرصت را از دست بدهند، در صورت عدم حضور در مدت زمان معینی که برای هر دانش آموز تعیین شده اگر نسبت به ثبت نام خود اقدام نکنند این فرصت به شخص دیگری داده خواهد شد پس این موضوع از اهمیت زیادی برای والدین و دانشش آموزان برخوردار است و دانش آموزانی که در آزمون تیزهوشان قبول نشده اند می توانند برای دریافت اطلاعات و برای پاسخ به همه ی سوالات خود با سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی تیزهوشان برای تماس با مشاورین ما از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید.

 

اعتراض آزمون تیزهوشان | اعلام نتایج اعتراض آزمون تیزهوشان 96 - 97

 دانش آموزان و یا والدینی که نسبت به آزمون فرزندان خود اعتراض دارند برای آگاهی از نحوه و شرایط اعتراض و زمان اعتراض می توانند با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند.....

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 96 95 1 تا 2 ماه بعد از زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 95 96 می باشد. بین 1 تا 1.5 ماه بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان ، نتایج ازمون تیزهوشان اعلام میشود...بعد از اعلام نتایج آزمون در صورت داشتن هرگونه اعتراض ,دانش آمزان ویا والدین دانش آموزان باید اعتراض خود را درسامانه ثبت کنید. زمان برگزاری آزمون و اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی متفاوت می باشد. بنا براین برای آگاهی بیشتر در رابطه با نحوه ثبت نام در آزمون تیزهوشان مطمئنن برای والدین و دانش آموزان از اهمیت زیادی برخوردار است .

اگر در رابطه با زمان برگزاری آزمون تیزهوشان و نحوه ثبت نام سوال دارید سوال خود را از مشاوران ما بپرسید...

 

جهت ثبت نام و واریز وجه و دریافت نتایج آزمون با 

"سامانه صدای مشاور تحصیلی"

مشاوره دهنده تلفنی مدارس تیزهوشان در تماس باشید 

برای تماس با مشاورین از تلفن ثابت با شماره  9099071611  تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

اعتراض به نتایج ازمون تیزهوشان 96 - 97

 

  


ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان 96 - 97

وهمان طور که گفتیم شرط قبولی در مدارس تیزهوشان قبولی در آزمون ورودی آن است، در صورتی که ظرفیت خالی در مدارس تیزهوشان موجود باشد، از ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان برای جایگزینی دانش آموزان جدید استفاده می شود.بنا براین برای آگاهی از نحوه ثبت نام در تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان با مشاوران سامانه صدای مشاور از تلفن ثابت با شماره 90990716111 در تماس باشید.

 

دانش آموزانی که نسبت به نتیجه ی آزمون خود اعتراض دارند

دانش آموزان و یا والدینی که نسبت به آزمون فرزندان خود اعتراض دارند برای آگاهی از نحوه و شرایط اعتراض و زمان اعتراض می توانند با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند. بعد از اعلام نتایج آزمون داوطلبانی که نسبت به کارنامه خود اعتراض دارند با ثبت اعتراض خود در صورت درست بودن انتقادشان ، نسبت به ویرایش کارنامه ایشان اقدام می شود، بنابراین برای آگاهی از زمان و چگونگی ثبت اعتراضات خود و اعلام نتایج اعتراضات خود در آزمون تیزهوشان و.....

 

نحوه طراحی سوالات آزمون تیزهوشان 96 - 97 

طراحی و تصویر طراحی سوالات آزمون سمپاد بر اساس مفهوم می باشد...
سوالات آزمون های ورودی مدارس راهنمایی و متوسطه سمپاد در سطح شناخت به بالا طراحی شده است تا دانش آموزی که مفهوم سوال را در می یابد، بتواند جواب درست را بدهد. برای در یافت نمونه سوالات آزمون تیزهوشان و آگاهی از معلمان برای تدریس خصوصی دروس تیزهوشان می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور همراه باشید.
منابع آزمون تیزهوشان فقط از محتوای کتابهای درسی می باشد کتب درسی ششم ابتدایی و سوم راهنمایی به ترتیب از منابع آزمون تیزهوشان ورود به مدارس راهنمایی و متوسطه سمپاد است.
مدت زمان پاسخگویی برای هر دو آزمون، 100 دقیقه است، 80سوال برای آزمون ورودی مدارس راهنمایی و 100سوال برای آزمون ورودی مدارس متوسطه سمپاد درنظر گرفته شده که به صورت تستی نیز طراحی شده اند.

 


لینک مرتبط با تیزهوشان برای دریافت اطلاعات روی لینک های زیر کلیک کنید

اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان 96 - 97

زمان دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان 96 - 97

سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96 - 97

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 96 - 97

سایت پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 96 - 97

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان

زمان آزمون تیزهوشان 96-97

منابع آزمون تیزهوشان

دفترچه راهنمای ثبت نام تیزهوشان

برنامه ریزی آزمون تیزهوشان 

تکمیل ظرفیت تیزهوشان 96 

معرفی بهترین کتاب های آزمون تیزهوشان 96 95

تدریس خصوصی دروس تیزهوشان 

www.natije.ir سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی اصفهان

زمان ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدای اسفند 95 96

 زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان (سمپاد) 95-96

دانلود دفترچه آزمون تیزهوشان 96 95 

دفترچه آزمون تیزهوشان 96 

اعلام نتایج اعتراض آزمون تیزهوشان 96 - 97 

معرفی منابع آزمون تیزهوشان 96 97 

ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان 96 95   

 تدریس خصوصی دروس تیزهوشان 

تدریس خصوصی دروس تیزهوشان 96 95

منبع:  سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96 - 97 



:: موضوعات مرتبط: تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: ازمون تیزهوشان , نتایج ازمون تیزهوشان , ساین اعلام نتایج ازمون تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 590
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان  سیستان وبلوچستان 96 - 97 

 

 

دانش آموزان و والدینی که منتظر اعلام نتیجه آزمون فرزندان خود هستید همانطور که می دانید، بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان مهم ترین موضوع آگاهی از سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96 - 97  می باشد، علت اهمیت این موضوع این است بعد از نتایج آزمون تیزهوشان در مدت زمان معینی دانش آموزان باید اقدام به ثبت نام در مدارس نمونه تیزهوشان بکنند در صورت تاخیر در ثبت نام، فرصت ثبت نام از دانش آموز گرفته می شود. بنابراین آگاهی از زمان دقیق ثبت نام برای دانش آزمون از اهمیت زیادی برخوردار است والدینی که نگران آگاهی از زمان دقیق اعلام نتایج فرزندان خود هستند می توانند با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشند.

 

 زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96 - 97

بنابراین داوطلبان و دانش آموزانی که میخواهند به زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96 - 97 دسترسی داشته باشند و بلافاصله بعد از اعلام نتایج اقدام به ثبت نام در مدارس تعیین شده توسط آموزش و پرورش بکنند نباید فرصت را از دست بدهند، در صورت عدم حضور در مدت زمان معینی که برای هر دانش آموز تعیین شده اگر نسبت به ثبت نام خود اقدام نکنند این فرصت به شخص دیگری داده خواهد شد پس این موضوع از اهمیت زیادی برای والدین و دانشش آموزان برخوردار است و دانش آموزانی که در آزمون تیزهوشان قبول نشده اند می توانند برای دریافت اطلاعات و برای پاسخ به همه ی سوالات خود با سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی تیزهوشان برای تماس با مشاورین ما از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید.

 

اعتراض آزمون تیزهوشان | اعلام نتایج اعتراض آزمون تیزهوشان 96 - 97

 دانش آموزان و یا والدینی که نسبت به آزمون فرزندان خود اعتراض دارند برای آگاهی از نحوه و شرایط اعتراض و زمان اعتراض می توانند با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند.....

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 96 95 1 تا 2 ماه بعد از زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 95 96 می باشد. بین 1 تا 1.5 ماه بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان ، نتایج ازمون تیزهوشان اعلام میشود...بعد از اعلام نتایج آزمون در صورت داشتن هرگونه اعتراض ,دانش آمزان ویا والدین دانش آموزان باید اعتراض خود را درسامانه ثبت کنید. زمان برگزاری آزمون و اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی متفاوت می باشد. بنا براین برای آگاهی بیشتر در رابطه با نحوه ثبت نام در آزمون تیزهوشان مطمئنن برای والدین و دانش آموزان از اهمیت زیادی برخوردار است .

اگر در رابطه با زمان برگزاری آزمون تیزهوشان و نحوه ثبت نام سوال دارید سوال خود را از مشاوران ما بپرسید...

 

جهت ثبت نام و واریز وجه و دریافت نتایج آزمون با 

"سامانه صدای مشاور تحصیلی"

مشاوره دهنده تلفنی مدارس تیزهوشان در تماس باشید 

برای تماس با مشاورین از تلفن ثابت با شماره  9099071611  تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

اعتراض به نتایج ازمون تیزهوشان 96 - 97

 

  


ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان 96 - 97

وهمان طور که گفتیم شرط قبولی در مدارس تیزهوشان قبولی در آزمون ورودی آن است، در صورتی که ظرفیت خالی در مدارس تیزهوشان موجود باشد، از ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان برای جایگزینی دانش آموزان جدید استفاده می شود.بنا براین برای آگاهی از نحوه ثبت نام در تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان با مشاوران سامانه صدای مشاور از تلفن ثابت با شماره 90990716111 در تماس باشید.

 

دانش آموزانی که نسبت به نتیجه ی آزمون خود اعتراض دارند

دانش آموزان و یا والدینی که نسبت به آزمون فرزندان خود اعتراض دارند برای آگاهی از نحوه و شرایط اعتراض و زمان اعتراض می توانند با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند. بعد از اعلام نتایج آزمون داوطلبانی که نسبت به کارنامه خود اعتراض دارند با ثبت اعتراض خود در صورت درست بودن انتقادشان ، نسبت به ویرایش کارنامه ایشان اقدام می شود، بنابراین برای آگاهی از زمان و چگونگی ثبت اعتراضات خود و اعلام نتایج اعتراضات خود در آزمون تیزهوشان و.....

 

نحوه طراحی سوالات آزمون تیزهوشان 96 - 97 

طراحی و تصویر طراحی سوالات آزمون سمپاد بر اساس مفهوم می باشد...
سوالات آزمون های ورودی مدارس راهنمایی و متوسطه سمپاد در سطح شناخت به بالا طراحی شده است تا دانش آموزی که مفهوم سوال را در می یابد، بتواند جواب درست را بدهد. برای در یافت نمونه سوالات آزمون تیزهوشان و آگاهی از معلمان برای تدریس خصوصی دروس تیزهوشان می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور همراه باشید.
منابع آزمون تیزهوشان فقط از محتوای کتابهای درسی می باشد کتب درسی ششم ابتدایی و سوم راهنمایی به ترتیب از منابع آزمون تیزهوشان ورود به مدارس راهنمایی و متوسطه سمپاد است.
مدت زمان پاسخگویی برای هر دو آزمون، 100 دقیقه است، 80سوال برای آزمون ورودی مدارس راهنمایی و 100سوال برای آزمون ورودی مدارس متوسطه سمپاد درنظر گرفته شده که به صورت تستی نیز طراحی شده اند.

 


لینک مرتبط با تیزهوشان برای دریافت اطلاعات روی لینک های زیر کلیک کنید

اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان 96 - 97

زمان دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان 96 - 97

سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96 - 97

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 96 - 97

سایت پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 96 - 97

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان

زمان آزمون تیزهوشان 96-97

منابع آزمون تیزهوشان

دفترچه راهنمای ثبت نام تیزهوشان

برنامه ریزی آزمون تیزهوشان 

تکمیل ظرفیت تیزهوشان 96 

معرفی بهترین کتاب های آزمون تیزهوشان 96 95

تدریس خصوصی دروس تیزهوشان 

www.natije.ir سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی اصفهان

زمان ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدای اسفند 95 96

 زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان (سمپاد) 95-96

دانلود دفترچه آزمون تیزهوشان 96 95 

دفترچه آزمون تیزهوشان 96 

اعلام نتایج اعتراض آزمون تیزهوشان 96 - 97 

معرفی منابع آزمون تیزهوشان 96 97 

ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان 96 95   

 تدریس خصوصی دروس تیزهوشان 

تدریس خصوصی دروس تیزهوشان 96 95

منبع:  سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96 - 97 



:: موضوعات مرتبط: تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: ازمون تیزهوشان , نتایج ازمون تیزهوشان , ساین اعلام نتایج ازمون تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 516
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

داوطلبان عزیز ی که در کنکور سراسری امسال شرکت نکرده اند و یا در جلسه امتحان غایب بوده اند فرصت را از دست ندهندبرای آگاهی از زمان دقیق انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 و همچنین برای دریافت اطلاعات در رابطه با نحوه انتخاب رشته، شهریه پرداختی با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

 

 

زمان دقیق ثبت نام رشته های دانشگاه آزاد 96 - 97

زمان دقیق انتخاب رشته کنکور سراسری 96 هفته دوم اردیبهشت می باشد. دانشگاه آزاد برای ترم های مهر و بهمن هر ساله به صورت بدون آزمون دانشجو می پذیرد. برای ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 95 - 96 ابتدا هر شخص باید به سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد سر بزند. این  سامانه ثبت نام مخصوص کسانی است که دیپلم و پیش دانشگاهی دارند و اکنون می خواهند در مقطع کارشناسی پیوسته است شرکت کنند. نکته قابل توجه اینجاست که رشته ای که شما انتخاب می کنید لزوما نباید ارتباطی به دیپلم یا پیش دانشگاهی تان داشته باشد. یعنی یک نفر ممکن است دیپلم و پیش دانشگاهی ریاضی داشته باشد و بخواهد در رشته الهیات ثبت نام کند و یا دیگری دیپلم و پیش دانشگاهی تجربی دارد و می خواهد رشته حقوق ثبت نام کند. این بدین معنی است که دانشگاه از شما یک دیپلم و یک پیش دانشگاهی می خواهد. نوع دیپلم و پیش دانشگاهی مهم نیست. برای دریافت اطلاعات در رابطه با نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 96 و انجام انتخاب رشته خود با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید. 

 

شماره 9099071611 با مشاوران سامانه صدای مشاور تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

 

ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

بیش از 4 سال است که دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی بصورت بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می کند. معیار ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد در ابتدا بر اساس سوابق تحصیلی بود که از سال 93 معیار پذیرش دانشجو در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد تغییر پیدا کرد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به دو دسته کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته تقسیم می شود. شما داوطلب و دانش آموزی که نتونستی تو کنکور شرکت کنی یا اینکه حد نصاب نمره قبولی رو نیوردی دیگه نگران نباشید دانشگاه آزادبدون کنکور هم دانشجو ثبت نام می کنه برای آگاهی از لیست رشته ها، لیست دانشگاه های آزاد که بدون کنکور ثبت نام می کنند یا اینکه می خواید بدونید تو چه دانشگاهی چه رشته های بدون کنکور قبول می کنند شرایط پرداخت شهریه، سوابق تحصیلی ویا هر سوالی که توذهنه شما وجود داره و جوابشو نمی دونید می توانید سوالاتتون رو از مشاوران ما بپرسید.

 

زمان دقیق انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

 

نرم افزار تخمین رتبه کنکور 96 

بعد از تاریخ برگزاری کنکور سراسری بسیاری از داوطلبان به نمونه سوالات رجوع کرده و می خواهند بدانند چه تعداد از سوالاتی را در کنکور درست جواب داده اند و چه درصدی زده اند ولی آگاهی لازم و یا نرم افزار تخمین رتبه در اختیار ندارند.
شما داوطلبی که کنکور دادی و استرس داری .......
می خوای بدونی چه درصدی زدی یا چه رتبه ای میاری و کجا قبول میشی؟
ما درنرم افزار تخمین رتبه کنکور و انتخاب رشته با وارد کردن حدود درصدهایی که فکر می کنین تو کنکور زدین بهتون میگیم که تقریبا چه رتبه ای تو کنکور به دست میارین.مرحله بعد از تخمین رتبه اینه که بهتون بگیم با این رتبه کجاها قبول میشین. با توجه به رتبه ای که میارید و علاقه شما به رشته تحصیلی و دانشگاهی که دوس دارید اونجا ادامه تحصیل بدید ما به شما می گیم چجوری انتخاب رشته انجام بدید تا بعدن پشیمون نشید.

بنابراین برای دسترسی به نرم افزار تخمین رتبه می توانید با شماره تماس  9099071611 با مشاوران سامانه صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

 

ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری96

 اگر شما در اعلام نتایج نهایی شهریور ماه هم در یک دانشگاه غیر آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت سنجش) و یک دانشگاه آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت Azmoom.org ) قبول شده اید نیز می توانید در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت کنید فقط به این نکته توجه داشته باشید که اگر شما در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر و بهمن ثبت نام کنید و بعد از اعلام نتایج نهایی مشخص شود که در یکدانشگاه قبول شده اید دیگر انتخابی که در شهریور ماه در هر دانشگاه آزاد قبول شده بودید لغو می شود و شما در دانشگاهی حق ثبت نام دارید که در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد  قبول شده اید. اما قبولی شما در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ارتباطی به قبولی شما در دانشگاه غیرآزاد ( مثل سراسری یا غیرانتفاعی یا پیام نور) ندارد و شما حتی اگر در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد قبول شوید باز هم قبولی های شهریور شما در دانشگاه سراسری به قوت خود باقی است.

 

لیست برخی از رشته های دانشگاه ها ی سراسری و آزاد

 

در این جداول نمونه رشته های گروه ریاضی و تجربی و هنر را در اختیار شما قرار دادیم برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

آمار و سنجش آموزشي

30127

آمار و کاربردها

40336

ايمني صنعتي

30123

رياضيات و کاربردها

40271

طراحي و مهندسي پتروشيمي

20922

علوم اقتصادي - اقتصاد نظري

30950

علوم مهندسي

30953

علوم مهندسي - رياضي مهندسي

30951

علوم مهندسي - علوم مهندسي زيست محيطي

30954

علوم مهندسي - علوم مهندسي محاسباتي

30952

علوم مهندسي - فيزيک مهندسي

50397

علوم و مهندسي آب

41018

علوم کامپيوتر

40082

فناوري صدا

30201

فيزيک

30231

فيزيک مهندسي

60220

معماري داخلي

 

برای در یافت اطلاعات در رابطه با کنکور سراسری 96 روی  لینک های زیر کلیک کنید.

 

روش های تست زنی

روش های برنامه ریزی درسی

علت استرس دانش آموزان در امتحان

نمونه کارنامه کنکور سراسری 

عوامل موثر بر افت تحصیلی

 5 روش درست مطالعه برای قبولی در کنکور

مهلت (زمان) دریافت کارت ورود به جلسه آزمون (کنکور)

تاریخ برگزاری کنکور سراسری

تخمین رتبه کنکور سراسری

زمان برگزاری کنکور سراسری 96

انتخاب رشته کنکور سراسری 96

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96

دفترچه کنکور سراسری 96

لیست رشته های کنکور سراسری

سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 96-97

دفترچه راهنمای کنکور سراسری و آزاد96

تاریخ و زمان برگزاری کنکور (آزمون) سراسری و آزاد96-95

نرم افزار تخمین رتبه کنکور آزاد96

دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون(کنکور) آزاد96-95

تخمین رتبه کنکور سراسری

شرایط و زمان ثبت نام آزمون(کنکور)سراسری و آزاد96-95

ثبت نام کنکور سراسری96

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-95

زمان برگزاری کنکور سراسری 96 - 97

مهلت (زمان) دریافت کارت ورود به جلسه آزمون (کنکور)

سایت برنامه ریزی کنکور(آزمون)96-95  

ثبت نام رشته های بدون کنکور(آزمون)دانشگاه آزاد96-97

 منابع کنکور سراسری و آزاد96

دفترچه کنکور سراسری 96

نرم افزار تخمین رتبه کنکور سازمان سنجش

 زمان برگزاری کنکور آزادو سراسری 96

نرم افزار تخمین رتبه کنکور آزاد96

دانلود دفترچه راهنمای آزمون(کنکور)سراسری و آزاد96-95

ثبت نام کنکور سراسری و آزاد96

 دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون(کنکور) آزاد96-95

سایت برنامه ریزی کنکور(آزمون)96-95

شرایط و زمان ثبت نام آزمون(کنکور)سراسری و آزاد 96-95

ثبت نام کنکور سراسری96

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-95

ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97

 منبع:  زمان دقیق انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 96    



:: موضوعات مرتبط: دانشگاه ازاد , ,
:: برچسب‌ها: زمان دقیق انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد, لیست رشته های دانشگاه آزاد, انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه, لیست رشته های بدون کنکور, انتخاب رشته دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 994
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

داوطلبان و دانشجویانی که در کنکور سراسری امسال شرکت نکرده اند و یا در جلسه امتحان  غایب بوده اند فرصت را از دست ندهند، برای آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سراسر کشور، شرایط و مدارک لازم جهت ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و همچنین برای آگاهی از شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد با مشاوران سامانه صدای مشاور، مشاور دهنده دانشگاه آزاد در تماس باشید.

 

لیست رشته های بدون کنکوردانشگاه آزاد 96 | ثبت نام رشته های بدون کنکور(آزمون)دانشگاه آزاد 96-97

 

دانشگاه آزاد برای ترم های مهر و بهمن هر ساله به صورت بدون آزمون دانشجو می پذیرد.

برای ثبت نام بدون کنکور ابتدا هر شخص باید به سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد سر بزند.

این سامانه ثبت نام مخصوص کسانی است که دیپلم و پیش دانشگاهی دارند و اکنون می خواهند در مقطع کارشناسی پیوسته است شرکت کنند. نکته قابل توجه اینجاست که رشته ای که شما انتخاب می کنید لزوما نباید ارتباطی به دیپلم یا پیش دانشگاهی تان داشته باشد. یعنی یک نفر ممکن است دیپلم و پیش دانشگاهی ریاضی داشته باشد و بخواهد در رشته الهیات ثبت نام کند و یا دیگری دیپلم و پیش دانشگاهی تجربی دارد و می خواهد رشته حقوق ثبت نام کند. این بدین معنی است که دانشگاه از شما یک دیپلم و یک پیش دانشگاهی می خواهد. نوع دیپلم و پیش دانشگاهی مهم نیست .

 

لیست رشته های بدون کنکوردانشگاه آزاد96

ثبت نام رشته های بدون کنکور(آزمون)دانشگاه آزاد96-97

 

 

ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

 بیش از 4 سال است که دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی بصورت بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می کند. معیار ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد در ابتدا بر اساس سوابق تحصیلی بود که از سال 93 معیار پذیرش دانشجو در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد تغییر پیدا کرد.ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به دو دسته کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته تقسیم می شود.شما داوطلب و دانش آموزی که نتونستی تو کنکور شرکت کنی یا اینکه حد نصاب نمره قبولی رو نیوردی دیگه نگران نباشید دانشگاه آزادبدون کنکور هم دانشجو ثبت نام می کنه برای آگاهی از لیست رشته ها، لیست دانشگاه های آزاد که بدون کنکور ثبت نام می کنند یا اینکه می خواید بدونید تو چه دانشگاهی چه رشته های بدون کنکور قبول می کنند شرایط پرداخت شهریه، سوابق تحصیلی ویا هر سوالی که توذهنه شما وجود داره و جوابشو نمی دونید می توانید سوالاتتون رو از مشاوران ما بپرسید.

 

 

 

 
مشاوره دهنده تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در تماس باشید 
برای تماس با مشاورین از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید
تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب
حتی ايام تعطيل

 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 - 97

 

 

 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

در این جداول نمونه رشته های گروه ریاضی و تجربی و هنر را در اختیار شما قرار دادیم برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

آمار و سنجش آموزشي

30127

آمار و کاربردها

40336

ايمني صنعتي

30123

رياضيات و کاربردها

40271

طراحي و مهندسي پتروشيمي

20922

علوم اقتصادي - اقتصاد نظري

30950

علوم مهندسي

30953

علوم مهندسي - رياضي مهندسي

30951

علوم مهندسي - علوم مهندسي زيست محيطي

30954

علوم مهندسي - علوم مهندسي محاسباتي

30952

علوم مهندسي - فيزيک مهندسي

50397

علوم و مهندسي آب

41018

علوم کامپيوتر

40082

فناوري صدا

30201

فيزيک

30231

فيزيک مهندسي

60220

معماري داخلي

40033

مهندسي پليمر - پليمر

40904

مهندسي دريا- دريانوردي

40201

مهندسي شيمي

40310

مهندسي صنايع

41202

مهندسي هسته اي

30228

مهندسي اپتيک و ليزر

30253

مهندسي اپتيک و ليزر - اپتوالکترونيک

30251آب و هواشناسي

20107

ادبيات داستاني

20927

اقتصاد اسلامي

20401

الهيات و معارف اسلامي - اديان و عرفان

20402

الهيات و معارف اسلامي - تاريخ و تمدن ملل اسلامي

20407

الهيات و معارف اسلامي - فقه ومباني حقوق اسلامي

21202

امور گمرکي

21117

ايران شناسي

60119

باستان شناسي

20929

بانکداري اسلامي

21103

تاريخ

21098

تاريخ - دبيري

21413

تربيت دبير تربيت بدني و علوم ورزشي

20122

تربيت دبير زبان و ادبيات فارسي

21518

جغرافيا و برنامه ريزي روستايي

21532

جغرافيا و برنامه ريزي گردشگري

21533

جغرافيا و برنامه ريزي منطقه اي

21501

جغرافياوبرنامه ريزي شهري

21531

جغرافياي سياسي (آمايش و مديريت سياسي فضا)

21301

حسابداري

21311

حسابداري - حسابرسي

21310

حسابداري -دولتي

21309

حسابداري- مالياتي

20803

حقوق

20404

دبيري الهيات و معارف اسلامي

20206

دبيري زبان و ادبيات عربي

20878

روابط سياسي ( روابط ديپلماتيک

اقيانوس شناسي

10503

بهداشت مواد غذايي

50502

جنگلداري

50201

زراعت و اصلاح نباتات

50195

زراعت و اصلاح نباتات - اصلاح نباتات

50194

زراعت و اصلاح نباتات - زراعت

30401

زمين شناسي

30552

زيست شناسي - دبيري

30551

زيست شناسي - علوم جانوري

30547

زيست شناسي - علوم گياهي

30524

زيست شناسي دريا

30546

زيست شناسي سلولي و مولکولي

30530

زيست شناسي سلولي و مولکولي ـ ژنتيک

30522

زيست شناسي سلولي و مولکولي- بيوشيمي

30542

زيست شناسي سلولي و مولکولي- بيوفيزيک

30541

زيست شناسي سلولي و مولکولي- علوم سلولي و مولکولي

30561

زيست شناسي سلولي و مولکولي-زيست فناوري

30540

زيست شناسي سلولي و مولکولي-ميکروبيولوژي

30501

زيست شناسي- عمومي

50507

شيلات

50638

شيلات - بوم شناسي آبزيان شيلاتي

50639

شيلات - تکثير و پرورش آبزيان

50640

شيلات - صيد و بهره برداري آبزيان

50641

شيلات - فرآوري محصولات شيلاتي

ادبيات نمايشي

60140

ارتباط تصويري

60147

تلويزيون و هنرهاي ديجيتالي

60301

سينما- کارگرداني

60106

صنايع دستي

60102

طراحي صنعتي

60145

طراحي پارچه

60130

طراحي پارچه و لباس - طراحي چاپ پارچه

60128

طراحي پارچه و لباس - طراحي لباس

60129

طراحي پارچه و لباس- طراحي بافت پارچه

60148

طراحي لباس

60303

عکاسي

60124

فرش

60142

مرمت بناهاي تاريخي

60118

مرمت و احيا بناهاي تاريخي

60302

موسيقي

60111

نقاشي

60307

نمايش - ادبيات نمايشي

60305

نمايش - بازيگري

60315

نمايش - صحنه آرايي

60323

نمايش - نمايش عروسکي

60314

نمايش- کارگرداني

60172

نوازندگي موسيقي ايراني

 

 

 
برای دریافت اطلاعات در رابطه با کنکور و دانشگاه آزاد روی لینک های زیر کلیک کنید.

 

تاریخ برگزاری کنکور سراسری

تخمین رتبه کنکور سراسری

زمان برگزاری کنکور سراسری 96

انتخاب رشته کنکور سراسری 96

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96

دفترچه کنکور سراسری 96

لیست رشته های کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسری 96-97

دفترچه راهنمای کنکور سراسری و آزاد96

تاریخ و زمان برگزاری کنکور (آزمون) سراسری و آزاد96-95

نرم افزار تخمین رتبه کنکور آزاد96

دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون(کنکور) آزاد96-95

تخمین رتبه کنکور سراسری

شرایط و زمان ثبت نام آزمون(کنکور)سراسری و آزاد96-95

ثبت نام کنکور سراسری96

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-95

زمان برگزاری کنکور سراسری 96 - 97

مهلت (زمان) دریافت کارت ورود به جلسه آزمون (کنکور)

سایت برنامه ریزی کنکور(آزمون)96-95

ثبت نام رشته های بدون کنکور(آزمون)دانشگاه آزاد96-97

 منابع کنکور سراسری و آزاد96

دفترچه کنکور سراسری 96

 



:: موضوعات مرتبط: دانشگاه ازاد , ,
:: برچسب‌ها: لیست رشته های بدون کنکوردانشگاه آزاد , ثبت نام رشته های بدون کنکور(آزمون)دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکوررشته های دانشگاه ازاد , رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 560
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

دانش آموزانی که به دنبال دریافت اطلاعات در رابطه با  ثبت نام مجدد مدارس نمونه دولتی تهران هستید، همانطور که می دانید ثبت نام نمونه دولتی تهران دوباره تمدید شده و زمان ثبت نام مجدد از 222 اردیبهشت ماه شروع شده و  تا 27 اردیبهشت ماه ادامه دارد. بنابراین  آگاهی از زمان دقیق ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران برای دانش آموزان اهمیت زیادی دارد بنابراین والدینی که نگران ثبت نام به موقع فرزندان خود هستند می توانند برای انجام ثبت نام مجدد و به موقع با سامانه صدای مشاور در تماس باشند تا از ثبت نام مدارس نمونه دولتی 97 عقب نمانند.

 

ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران تمدید شد 

دانش آموزانی که نگران هستید و از ثبت نام عقب افتاده اید دیگر نگران نباشید ثبت نام مجدد مدارس نمونه دولتی تهران تمدید شد، دانش آموزانی که ثبت نام نکرده اند در این فرصت دوباره می توانند ثبت نام خود را انجام دهند و دانش آموزانی که ثبت نام کرده اند می توانند نسبت به ویرایش ثبت نام خود اقدام کنند بنابراین برای انجام ثبت نام درست و به موقع می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

 

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 3 الی 4 روز قبل از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی توضیع می شود.مدارس مربوط باید کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون ورودی نمونه دولتی رابه همراه نشانی و کروکی دقیق حوزه امتحانی به داوطلبان ارائه دهند. دانش آموزان دقت لازم را داشته باشند که مشخصات روی کارت با اصل شناسنامه داوطلب یکی باشد،شرکت در آزمون نمونه دولتی بدون ارائه کارت ممنوع می باشد. بنابراین برای دریافت اطلاعات در رابطه با کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی،محل دقیق برگزاری و زمان دقیق برگزاری با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

برای پاسخ به همه ی سوالات خود 

در رابطه با مدارس نمونه دولتی با 
سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی 
از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید
تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب
حتی ايام تعطيل

 

 ثبت نام مجدد مدارس نمونه دولتی تهران

 

ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی  تهران 96 - 97

وهمان طور که گفتیم شرط قبولی در مدارس نمونه دولتی قبولی در آزمون ورودی آن است، در صورتی که ظرفيت خالی در مدارس نمونه دولتی موجود باشد، از ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی برای جايگزينی دانش آموزان جديد استفاده می شود.بنا براین برای آگاهی از نحوه ثبت نام در تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی و آگاهی از ثبت نام مجدد مدارس نمونه دولتی تهران با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

 

آیا از نتایج آزمون نمونه دولتی خبر دارید


بعد از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی مهم ترین موضوع آگاهی از نتایج آزمون نمونه دولتی می باشد، علت اهمیت این موضوع این است بعد از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی  در مدت زمان معینی دانش آموزان باید اقدام به ثبت نام در مدارس نمونه دولتی بکنند در صورت تاخیر در ثبت نام، فرصت ثبت نام از دانش آموز گرفته می شود. بنابراین آگاهی از زمان دقیق ثبت نام برای دانش آزمون از اهمیت زیادی برخوردار است والدینی که نگران آگاهی از زمان دقیق اعلام نتایج فرزندان خود هستند می توانند. برای آگاهی از اعلام دقیق نتایج آزمون نمونه دولتی 96 می توانید با سامانه صدای مشاور از تلفن ثابت باشماره  9099071611  تماس حاصل فرمایید.

 

لیست آدرس بهترین مدارس نمونه دولتی شهرستان ها

والدین گرامی برای آگاهی از آدرس مدارس نمونه دولتی نزدیک به محل زندگی خود، برای آگاهی از لیست مدارس همه ی شهرها و هر سوالی در رابطه با نحوه تماس، شرایط ثبت نام و زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی می خواهید بدانید با سامانه صدای مشاور تحصیلی تماس بگیرید...

 

برای دریافت اطلاعات در رابطه با مدارس نمونه دولتی روی لینک هایی زیر کلیک کنید.

 

 http://10.249.7.199:8080 سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی کردستان

دانلود سوالات آزمون نمونه دولتی 95 - 96

http://10.187.50.27:8010 سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی بندرعباس

http://markazi.natije.ir سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی مرکزی

http://result.yazdedu.ir سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی یزد

زمان ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی 

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 

تدریس خصوصی دروس نمونه دولتی 

تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی 

معرفی بهترین کتاب های آزمون نمونه دولتی 96 

منابع آزمون نمونه دولتی 96 97

اعتراض آزمون نمونه دولتی 

نتایج اعتراض به آزمون نمونه دولتی 96 

تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 96 

 لیست مدارس نمونه دولتی 

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 

برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی

سوالات آزمون نمونه دولتی

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون نمونه دولتی

آغاز ثبت نام مدارس نمونه دولتی

www.azmoon.tehranedu.ir سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی 96-97

مدارس برتر نمونه دولتی

نتایج اعتراض به آزمون نمونه دولتی 96 97

www.natije.ir سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی اصفهان

 

منبع: ثبت نام مجدد مدارس نمونه دولتی تهران



:: موضوعات مرتبط: نمونه دولتی , ,
:: برچسب‌ها: ثبت نام مجدد مدارس نمونه دولتی تهران , سایت ثبت نام مدارس تهران , ثبت نام نمونه دولتی , ثبت نام آزمون مدارس نمونه , شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی , چگونه درمدارس نمونه دولتی ثبت نام کنید ,
:: بازدید از این مطلب : 797
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

کنکور کاردانی فنی حرفه ای هر ساله توسط سازمان سنجش و برای ورود فارغ التحصیلان دبیرستان های فنی حرفه ای و کار و دانش به دانشگاه های سراسری و آزاد برگزار می شود داوطلبانی که به دنبال آگاهی از زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97 هستند برای دریافت اطلاعات در رابطه با نحوه و شرایط ثبت نام و رشته های دانشگاه فنی حرفه ای می توانند با مشاوران سامانه صدای مشاور همراه باشید تا شمارا در امر ثبت نام یاری کنند.

 

زمان دقیق ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97

 همانطور که گفتیم رشته های فنی حرفه ای با توجه به تنوع زیاد و بازار کار برای داوطلبان اهمیت زیادی دارد بنابراین زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96 از 24 اردیبهشت آغاز شده و تا 31 اردیبهشت ادامه دارد. نکته مهم این است که انتخاب رشته کنکور کاردانی همزمان با ثبت نام انجام می شود. اگر در ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96 به مشکل برخورده اید می توانید از هرجای ایران که هستید سوال خود را از مشاوران سامانه صدای مشاور تحصیلی در تماس  باشید.

زمان برگزاری آزمون کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97 

زمان برگزاری کنکور فنی حرفه ای کاردانی نظام جدید جمعه 6 مرداد ماه سال 96 می باشد .برای آگاهی از محل برگزاری و همچنین دریافت کارت ورود به جلسه می توانید با مشاوران سامانه در تماس باشید. مهم ترین موضوع بعد از ثبت نام آگاهی از زمان برگزاری و دریافت کارت ورود به جلسه است بنابراین فرصت را از دست ندهید و برای دریافت اطلاعات دقیق اقدام کنید.

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97

برای انجام ثبت نام صحیح بر اساس شرایط و ضوابط نیازمند دفترچه راهنمای ثبت نام هستید برای دسترسی به دفترچه ثبت نام باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید، در صورت مطالعه دفترچه هرگونه سوال در رابطه با شرایط ثبت نام نحوه انتخاب رشته داشتید می توانید سوالات خود را از هرجای که هستید از مشاوران سامانه صدای مشاور تحصیلی بپرسید. پيرو انتشار دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌هاي كارداني پيوسته نظام جديد دانشگاه فني و حرفه‌اي و موسسات آموزش عالي غيرانتفاعي با توجه به اعلام رشته محل‌هاي جديد (به شرح ذيل) علاوه بر رشته‌هاي تحصيلي مندرج در دفترچه راهنماي آزمون داوطلبان باید نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. داوطلباني كه قبلاً ثبت‌نام خود را تكميل و كدرهگيری ثبت‌نام دريافت نموده‌اند نيز، در صورت تمايل می توانند نسبت به ويرايش اطلاعات ثبت‌نام اقدام نمايند. 

 

 

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی 

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

 

زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97

 

 

 

منابع آزمون کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97

به دلیل تنوع رشته های فنی حرفه ای، منابع آزمون هم متفاوت است. یعنی با توجه به رشته تحصیلی دانش آموزان در هنرستان، بخشی از سوالات کنکور آن ها هم بر اساس رشته ای که در هنرستان خوانده اند می باشد . در اینجا برخی از رشته ها و منابع آن را معرفی می کنیم اما همانطور که گفتیم به دلیل تنوع بالای رشته ها منابع هم برای درسخواندن متفاوت است برای آگاهی از منابع  رشته های دانشگاه فنی حرفه با صدای مشاور در تماس باشید تا شما را در امر درس خواندمن و انتخاب منابع درست یاری کنند.

 

دروس عمومی و پایه:

ــ زبان فارسی (۱و۲) – ادبیات فارسی (۱و۲)

ــ عربی (۱و۲)

ــ دین و زندگی (۱و۲)

ــ انگلیسی (۱و۲)

ــ ریاضی (۱و۲)

ــ فیزیک (۱) و آزمایشگاه

ــ شیمی (۱) و شیمی برای زندگی

 

منابع دروس تخصصی به تفکیک رشته:

رشته کامپیوتر:

ــ مبانی کامپیوتر

ــ سخت افزار

ــ برنامه سازی (۱و۲و۳)

ــ شبکه های کامپیوتری

ــ سیستم عامل (۱و۲)

ــ بانک اطلاعاتی

ــ ریاضی3

 

رشته ساختمان:

ــ فن آوری ساختمانهای بتونی-فن آوری ساختمانهای فلزی

ــ روش های اجرایی ساختمان سازی

ــ نقشه کشی ساختمان

ــ نقشه برداری ساختمان

ــ ایستایی ساختمان

ــ ریاضی3

 

رشته نقشه کشی معماری:

ــ شناخت مواد و مصالح

ــ آشنایی با بناهای تاریخی

ــ عناصر و جزئیات

ــ مبانی هنرهای تجسمی – مبانی طراحی معماری

ــ ترسیم فنی و نقشه کشی – نقشه کشی معماری

ــ تاسیسات ساختمان

 

رشته نقشه برداری:
ــ مبانی نقشه برداری – نقشه برداری عمومی

ــ روشهای تعیین موقعیت

ــ فتوگرامتری مقدماتی

ــ کارگاه محاسبه و ترسیم (۱و۲)

ــ هندسه (نقشه برداری) – مساحی

ریاضی3

 

رشته گرافیک:
ــ تاریخ و هنر ایران – تاریخ هنر جهان

ــ مبانی هنرهای تجسمی

ــ پایه و اصول صفحه آرایی ـ خط در گرافیک

ــ عکاسی 2

ــ طراحی (۱و۲)

 

رشته الکترونیک:

ــ مبانی برق ـ مدارهای الکتریکی

ــ الکترونیک عمومی 1و 2 و کارگاه

ــ مبانی مخابرات و رادیو و آزمایشگاه1و2

ــ ریاضی3

ــ مبانی دیجیتال

برنامه ریزی برای قبولی در آزمون فنی حرفه ای 96 - 97

 

حتماً همه‌ی شما به‌خوبی اهمیت برنامه‌ریزی و روش های برنامه ریزی درسی را درک می‌کنید و متوجه هستید که برای رسیدن به هدف مطلوب، داشتن برنامه‌ای مناسب و البته پیش رفتن مطابق آن،‌ ضروری است. برنامه‌ریزی مناسب، علاوه بر بالا بردن بازده‌ی مطالعه و تمرکز، آرامش‌تان را هم بیش‌تر می‌کند و بی‌دقتی‌تان را نیز کاهش می‌دهد!
برنامه به 3 نوعِ بلند مدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت تقسیم می‌شود. در این‌جا بیش‌تر می‌خواهم راجع به برنامه‌ی کوتاه‌مدت (هفتگی) که البته تقریباً از روی برنامه‌ی میان‌مدت (آزمونی یا ماهانه) تعیین می‌شود، صحبت کنیم.
برای دریافت روش های برنامه ریزی درسی و داشتن بهترین منابع برای مطالعه و استفاده از مشاوران برای همراهی شما از ابتدا تا زمان کنکور می توانید با مشاوران روش های برنامه ریزی درسی در تماس باشید.

 

 

برای دریافت اطلاعات در رابطه با دانشگاه فنی حرفه ای روی لینک های زیر کلیک کنید.

مان ثبت نام کنکور فنی حرفه ای 96 - 97

تاریخ ثبت نام کنکور (آزمون) فنی حرفه ای 96 - 97

زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97

 منبع : زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97



:: موضوعات مرتبط: فنی حرفه ای , ,
:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای, زمان ثبت نام کنکور فنی حرفه ای, تاریخ ثبت نام کنکور (آزمون) فنی حرفه ای, ثبت نام کنکور فنی حرفه ای, ثبت نام فنی حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 960
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396 | نظرات ()