نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لیست رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد با مشاورین صدای مشاور در تماس باشید.

تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 

اخیرا بعضی استان ها نمیتوانند از تلفن ثابت تماس بگیرند به همین جهت

تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595

پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 
 
 
 لیست رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد
 
 
 
 
داوطلبان گرامی توجه داشته باشند دانشگاه آزاد برخلاف ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری در مقطع کاردانی ناپیوسته که معیار پذیرش خود را سوابق تحصیلی متقاضیان قرار میدهند، شرط معدل را حذف نموده است. متقاضیان تنها در صورت داشتن مدرک دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی می توانند در ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناییوسته دانشگاه آزاد شرکت نمایند و اقدام به انتخاب رشته موردعلاقه خود کنند. دانشگاه آزاد به منظور قبولی داوطلبان در مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد اقدام به پذیرش دانشجو می کند به همین دلیل تحصیل بدون کنکور در دانشگاه آزاد به یکی از پر متقاضی ترین شرایط برای داوطلبان شده است. دانشگاه آزاد این شرایط را برای تمامی داوطلبان و کسانی که قصد ادامه تحصیل دارند و یا افرادی که بعد از چند سال تصمیم به ادامه تحصیل گرفتند این امکان را فراهم آورده تا با ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه آزاد فرصتی دوباره برای قبولی در رشته های که به آن علاقمند هستند را داشته باشند. 
 
 
 

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97 – 96

 
داوطلبانی که قصد شرکت درثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97 – 96 را دارند باید حتما مدرک دیپلم داشته باشند و با مراجعه به دفترچه بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97 – 96 و مطالع آن رشته مورد علاقه خود را از لیست رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97 – 96 انتخاب نمایند و برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اقدام نمایند.
 
 
 
 
 
 
 
 

شرایط ثبت نام در کاردانی دانشگاه آزاد 96 - 97


داوطلبان عزیز توجه داشته باشند در ثبت نام کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد متقاضیان می توانند بعد از دریافت دیپلم مستقیم وارد دانشگاه شوند و در مقطع کاردانی (فوق دیپلم) تحصیل نمایند. تمامی افرادی که در رشته های ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنرستانهای فنی حرفه ای و کاردانش دیپلم خود را گرفته اند، می توانند در ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد ثبت نام کنند. این نکته را در نظر داشته باشید که افرادی که در هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش تحصیل نموده اند علاقه بیشتری برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد دارند. طول مدت تحصیل در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد حداقل 2 سال بوده است و تا3 سال نیز قابل تمدید می باشد.
توجه داشته باشید هر متقاضی با توجه به مدرک پایان دوره متوسطه خود در شاخه های ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش تنها مجاز به انتخاب یک رشته از لیست رشته های کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد می باشد.همچنین کلیه داوطلبان علاقمند برای شرکت در رشته های دانشگاه آزاد بعد از مطالعه مقاله  شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 و لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد  با کلیک بر روی لینک آبی در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.



 

 

 
 
 

 



:: موضوعات مرتبط: درس و دانشگاه , ,
:: برچسب‌ها: لیست رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد,لیست رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد, رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد,ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد, بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت نام کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) با مشاورین صدای مشاور در تماس باشید.

تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 

اخیرا بعضی استان ها نمیتوانند از تلفن ثابت تماس بگیرند به همین جهت

تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595

پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

آیا از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96 - 97 خبر دارید...

آیا از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی باخبر هستید...

 جزئیات زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی  به این صورت است که برای پذیرش در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای و همچنین دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی برای نیمسال تحصیلی به زودی اعلام می شود.

توجه توجه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) از 29 مرداد تا 5 شهریور ماه شروع می شود. دانشگاه علمی کاربری با توجه به تنوع بالای رشته و ثبت نام بدون کنکور جز دانشگاه هایی است که متقاضیان زیادی برای ثبت نام دارد، بسیاری از داوطلبان از شرایط ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی و لیست رشته های آن اطلاع ندارند در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با دریافت آدرس نزدیکترین دانشگاه علمی کاربردی شهر محل زندگی خود و همچنین آگاهی از شهریه رشته های دانشگاه علمی کاربردی می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید. دانشگاه علمی کاربردی برای بالابردن مهارت های حرفه ای اقدام به ثبت نام در دوره های علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی می نماید. ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی بصورت اینترنتی و همچنین در بعضی موارد بصورت حضوری انجام می شود. 

 

 

زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 

داوطلبان گرامی دقت داشته باشند که زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی در دو دوره مهر و بهمن انجام میشود، بنابرای داوطلبان دقت داشته باشند زمان ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی برای ورودی مهر از اوایل شهریور آغاز شده وزمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 - 97 از اوایل دی ماه انجام میشود.

بنابرای داوطلبان باید ثبت نام خود را اینترنتی انجام دهند و هنگام ثبت نام انتخاب های خود را مشخص نمایند. تعدا انتخاب برای داوطلبان ثبت نام کاردانی علمی کاربردی 30 رشته و برای داوطلبان ثبت نام کارشناسی ارشد 20رشته می باشد بنابراین با عضو شدن در کانال تلگرام علمی کاربردی می توانید از زمان و شرایط و رشته های علمی کاربردی باخبر شوید. همانطور که گفتیم ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به صورت اینترنتی می باشد داوطلبان دقت داشته باشند در فرم ثبت باید نوع سهمیه خود را در تقاضانامه مشخص نمایید. این سهمیه ها شامل سهمیه بومی ، داوطلب آزاد و داوطلب شاغلین ، رزمندگان و ایثارگران می باشد.

ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 96

 داوطلب بر اساس معدل در گواهینامه کاردانی و همچنین ، نوع مدرک کاردانی، سهمیه‌ های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی‌ بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

داوطلبان سهمیه آزاد که رشته انتخابی آنها مطابق با رشته کاردانی است در الویت قرار دارند. و ظرفیت باقی مانده برای داوطلبانی است که مدرک کاردانی آنها با رشته هی که انتخاب کرده اند غیر مرتبط است. داوطلبان سهمیه شاغل در رشته مرتبط با شغل آنان پذیرش خواهند شد. برای هر یک از موارد فوق ارایه مستندات مربوط در زمان ثبت‌نام توسط دانشجو به مرکز آموزشی ضروری می‌باشد.

  

شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 97

در اینجا اطلاعاتی را در رابطه با شرایط پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در اختیار شما قرار می دهیم. مرکز آموزش علمی کاربردی، طی دو نوبت در سال، بدون کنکور دانشجو می پذیرد. کلیه دیپلمه های نظام قدیم و جدید آموزش متوسط (مشترک شاخه ها) اعم از شاغل و آزاد در نظام آموزشی دانشگاه جامع پذیرش می شوند. متقاضیان می توانند در زمان های مقرر سازمان سنجش در دو نوبت در سال جهت ثبت نام به اقدام نمایند، برای کسب اطلاعات در رابطه باثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ، نحوه ثبت نام و لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی  با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

 

 

 

 

 

 

 زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96 - 97

 

 

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 96 - 97

 برای آگاهی از شرایط ثبت نام، آگاهی از لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی  باید به دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی  دسترسی داشته باشید، داوطلبان و دانش آموزان برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور نیاز دارند دفترچه ثبت نام را مطالعه کنند تا ثبت نام درستی را انجام دهند ممکن است عده ای از داوطلبان زمان مطالعه و یا دسترسی به دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی  را نداشته باشند ویا استرس زیادی برای ثبت نام درست دارند نگران نباشند برای داشتن ثبت نام صحیح و دسترسی به دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با مشاوران ما تماس بگیرید.

 

انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی

بعد از ثبت نام باید برای داشتن انتخاب رشته درست از لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی  آگاهی داشته باشید، در اینجا برخی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی را در اختیار شما قرار می دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی، نحوه ثبت نام هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و هرسوالی که در رابطه با  انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی دارید می توانید با سامانه صدای مشاور از تلفن ثابت با شماره  9099071611  تماس حاصل فرمایید.

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه صنعت
لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه کشاورزی
برای افرادی که شاغل هستند می توانند در زمینه شغلی خود در انشگاه علمی کاربردی رشته های را بیابند.

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه مدیریت و خدمات اجتماعی
لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه فرهنگ و هنر

  

 منبع :  زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96 - 97

 

 

 



:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن, ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی, شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی, شرایط لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی, ثبت نام علمی ,
:: بازدید از این مطلب : 468
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با  شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد با مشاورین صدای مشاور در تماس باشید.

تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 

اخیرا بعضی استان ها نمیتوانند از تلفن ثابت تماس بگیرند به همین جهت

تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595

پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد

 

داوطلبانی که در آزمون دکتری شرکت کرده اند در صورتی که حد نصاب قبولی را نیاورده اند و یا کسانی که از گرایش و رشته محل خود راضی نیستند می توانند در تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 96 شرکت کنند و فرصت خود رابرای قبولی در یک رشته بهتر امتحان کنند. با توجه به اینکه شرکت در تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد برای بسیاری از داوطلبان از اهمیت زیادی برخوردار است  نباید هیچ فرصتی را برای ثبت نام از دست بدهند بنابراین برای آگاهی از شرایط و ضوابط انتخاب رشته تکمیل ظرفیت مهر و بهمن و همچنین داوطلبانی که در مصاحبه دعوت نشده اند با چه شرایطی می توانند در تکمیل ظرفیت شرکت نمایند و مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت می توانید بعد از مطالعه مقاله ثبت نام بدون کنکور دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران و نحوه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد در صورت داشتن سوال با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

 

زمان و شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 

متقاضیان ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد دقت داشته باشند، ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد دوبار در سال انجام می شود. زمان شرکت و ثبت نام در تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد در مرحله اول از اوایل مهرماه شروع شده و تا اواسط مهرماه ادامه دارد، مرحله دوم تکمیل ظرفیت دربهمن ماه بوده و از اواخر دی ماه شروع شده و تا اوایل بهمن ادامه دارد. نحوه ثبت نام در تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد به این صورت است که برای ثبت نام باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد را تکمیل نمایند. در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه و زمان دقیق ثبت نام و انتخاب رشته های تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید. 

 

 

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 96 - 97

 

داوطلبانی که در آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد ثبت نام و شرکت کرده اند توجه داشته باشند در صورتی که در انتخاب رشته دکتری شهریور ماه شرکت کنند، درصورت قبولی و حتی عدم قبولی می توانند در تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد در مهر و بهمن ثبت نام نمایند. بنابراین داوطلبان دقت داشته باشند تنها شرط شرکت در تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد حضور در کنکور دکتری دانشگاه آزاد می باشد. بنابراین در رشته محلی که در شهریور ماه انتخاب کرده اید چه قبول شده باشید و یا نه می توانید در تکمیل ظرفیت ثبت نام کنید. البته متقاضیان عزیز به این نکته توجه داشته باشید که قبولی شما در یک رشته محل مانع از عدم ثبت نام در تکمیل ظرفیت دکتری نمیشود، بلکه تنها دلیلی که حق ثبت نام در تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 96 از شما می گیرد این است که شما در مقطع دکتری دانشگاه آزاد در یکی از دانشگاه های دیگر ثبت نام کرده باشید.

 

نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 96

با توجه به توضیحاتی که به آن اشاره کردیم کلیه داوطلبانی که در آزمون دکتری شرکت کرده اند می توانند در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ثبت نام کنند، بنابراین داوطلبان باید بر اساس لیست رشته های اعلام شده در تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد و با در نظر گرفتن علاقه ترتیب رشته محل های مورد نظر خود را انتخاب کنند. نکته مهمی که داوطلبان باید به آن دقت کنند این است که به دلیل محدود بود انتخاب رشته در دکتری دانشگاه آزاد داوطلبان باید به نمره نهای یا همان تراز خود نسبت به تراز آخرین نفر قبولی در آن رشته توجه کنند تا فاصله زیادی نداشته باشند در غیر این صورت شانس قبولی در آن رشته را نخواهند داشت. داوطلبان نهایت دقت را داشته باشند در صورتی که در یک رشته محل قبول شده باشند و در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری شرکت کنند و بر این اساس در یک رشته محل جدید قبول شوند باید بدانند که قبولی قبلی منتفی خواد شد. بنابراین داوطلبان دقت داشته باشند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد انتخاب هایی را وارد نمایید که علاقه بیشتری نسبت به قبولی فعلی خود داشته باشید. باید در نظر داشت که اصولا در تکمیل ظرفیت بهمن کسانی که قبلا قبول شده اند و در دانشگاه ثبت نام نموده اند دیگر قادر نخواهند بود در تکمیل ظرفیت شرکت نمایند .

 

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 96 - 97

داوطلبانی که منتظر اعلام نتایج خود هستند توجه داشته باشند در سال های پیشین زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت مهر ماه دکتری دانشگاه آزاد در پایان مهر ماه و زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت بهمن ماه دکتری دانشگاه آزاد ابتدای بهمن ماه بوده است. توجه داشته باشید که به احتمال فراوان در این سال جاری افرادی که در تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 96 شرکت می نمایند باید در یک مصاحبه دیگر هم شرکت نمایند تا قبولی آنان تحقق یابد بنابراین لازم است که از زمان دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد اطلاع داشته باشید تا فرصت شرکت در مصاحبه را از دست ندهید.برای این که بتوانید از مهمترین و اخرین اخبار دکتری اطلاع یابید میتوانید با عضویت در کانال تلگرام دکتری تخصصی و یا در صورت نیاز و داشتن سوال شرایط آمادگی روز مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

منبع : شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد

 

  

 

 



:: موضوعات مرتبط: درس و دانشگاه , ,
:: برچسب‌ها: شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد,تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد ,دکتری,دکتری دانشگاه آزاد,زمان دقیق ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد,انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد,شهریه ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد, ,
:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با  شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد با مشاورین صدای مشاور در تماس باشید.

تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 

اخیرا بعضی استان ها نمیتوانند از تلفن ثابت تماس بگیرند به همین جهت

تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595

پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد

 

داوطلبانی که در آزمون دکتری شرکت کرده اند در صورتی که حد نصاب قبولی را نیاورده اند و یا کسانی که از گرایش و رشته محل خود راضی نیستند می توانند در تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 96 شرکت کنند و فرصت خود رابرای قبولی در یک رشته بهتر امتحان کنند. با توجه به اینکه شرکت در تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد برای بسیاری از داوطلبان از اهمیت زیادی برخوردار است  نباید هیچ فرصتی را برای ثبت نام از دست بدهند بنابراین برای آگاهی از شرایط و ضوابط انتخاب رشته تکمیل ظرفیت مهر و بهمن و همچنین داوطلبانی که در مصاحبه دعوت نشده اند با چه شرایطی می توانند در تکمیل ظرفیت شرکت نمایند و مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت می توانید بعد از مطالعه مقاله ثبت نام بدون کنکور دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران و نحوه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد در صورت داشتن سوال با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

 

زمان و شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 

متقاضیان ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد دقت داشته باشند، ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد دوبار در سال انجام می شود. زمان شرکت و ثبت نام در تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد در مرحله اول از اوایل مهرماه شروع شده و تا اواسط مهرماه ادامه دارد، مرحله دوم تکمیل ظرفیت دربهمن ماه بوده و از اواخر دی ماه شروع شده و تا اوایل بهمن ادامه دارد. نحوه ثبت نام در تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد به این صورت است که برای ثبت نام باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد را تکمیل نمایند. در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه و زمان دقیق ثبت نام و انتخاب رشته های تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید. 

 

 

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 96 - 97

 

داوطلبانی که در آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد ثبت نام و شرکت کرده اند توجه داشته باشند در صورتی که در انتخاب رشته دکتری شهریور ماه شرکت کنند، درصورت قبولی و حتی عدم قبولی می توانند در تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد در مهر و بهمن ثبت نام نمایند. بنابراین داوطلبان دقت داشته باشند تنها شرط شرکت در تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد حضور در کنکور دکتری دانشگاه آزاد می باشد. بنابراین در رشته محلی که در شهریور ماه انتخاب کرده اید چه قبول شده باشید و یا نه می توانید در تکمیل ظرفیت ثبت نام کنید. البته متقاضیان عزیز به این نکته توجه داشته باشید که قبولی شما در یک رشته محل مانع از عدم ثبت نام در تکمیل ظرفیت دکتری نمیشود، بلکه تنها دلیلی که حق ثبت نام در تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 96 از شما می گیرد این است که شما در مقطع دکتری دانشگاه آزاد در یکی از دانشگاه های دیگر ثبت نام کرده باشید.

 

نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 96

با توجه به توضیحاتی که به آن اشاره کردیم کلیه داوطلبانی که در آزمون دکتری شرکت کرده اند می توانند در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ثبت نام کنند، بنابراین داوطلبان باید بر اساس لیست رشته های اعلام شده در تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد و با در نظر گرفتن علاقه ترتیب رشته محل های مورد نظر خود را انتخاب کنند. نکته مهمی که داوطلبان باید به آن دقت کنند این است که به دلیل محدود بود انتخاب رشته در دکتری دانشگاه آزاد داوطلبان باید به نمره نهای یا همان تراز خود نسبت به تراز آخرین نفر قبولی در آن رشته توجه کنند تا فاصله زیادی نداشته باشند در غیر این صورت شانس قبولی در آن رشته را نخواهند داشت. داوطلبان نهایت دقت را داشته باشند در صورتی که در یک رشته محل قبول شده باشند و در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری شرکت کنند و بر این اساس در یک رشته محل جدید قبول شوند باید بدانند که قبولی قبلی منتفی خواد شد. بنابراین داوطلبان دقت داشته باشند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد انتخاب هایی را وارد نمایید که علاقه بیشتری نسبت به قبولی فعلی خود داشته باشید. باید در نظر داشت که اصولا در تکمیل ظرفیت بهمن کسانی که قبلا قبول شده اند و در دانشگاه ثبت نام نموده اند دیگر قادر نخواهند بود در تکمیل ظرفیت شرکت نمایند .

 

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 96 - 97

داوطلبانی که منتظر اعلام نتایج خود هستند توجه داشته باشند در سال های پیشین زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت مهر ماه دکتری دانشگاه آزاد در پایان مهر ماه و زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت بهمن ماه دکتری دانشگاه آزاد ابتدای بهمن ماه بوده است. توجه داشته باشید که به احتمال فراوان در این سال جاری افرادی که در تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 96 شرکت می نمایند باید در یک مصاحبه دیگر هم شرکت نمایند تا قبولی آنان تحقق یابد بنابراین لازم است که از زمان دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد اطلاع داشته باشید تا فرصت شرکت در مصاحبه را از دست ندهید.برای این که بتوانید از مهمترین و اخرین اخبار دکتری اطلاع یابید میتوانید با عضویت در کانال تلگرام دکتری تخصصی و یا در صورت نیاز و داشتن سوال شرایط آمادگی روز مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

منبع : شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد

 

  

 

 



:: برچسب‌ها: شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد,تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد ,دکتری,دکتری دانشگاه آزاد,زمان دقیق ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد,انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد,شهریه ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد, ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت نام کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) با مشاورین صدای مشاور در تماس باشید.

تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 

اخیرا بعضی استان ها نمیتوانند از تلفن ثابت تماس بگیرند به همین جهت

تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595

پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 توجه توجه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) از 29 مرداد تا 5 شهریور ماه شروع می شود. دانشگاه علمی کاربری با توجه به تنوع بالای رشته و ثبت نام بدون کنکور جز دانشگاه هایی است که متقاضیان زیادی برای ثبت نام دارد، بسیاری از داوطلبان از شرایط ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی و لیست رشته های آن اطلاع ندارند در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با دریافت آدرس نزدیکترین دانشگاه علمی کاربردی شهر محل زندگی خود و همچنین آگاهی از شهریه رشته های دانشگاه علمی کاربردی می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید. دانشگاه علمی کاربردی برای بالابردن مهارت های حرفه ای اقدام به ثبت نام در دوره های علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی می نماید. ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی بصورت اینترنتی و همچنین در بعضی موارد بصورت حضوری انجام می شود. 

 

 

زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 

داوطلبان گرامی دقت داشته باشند که زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی در دو دوره مهر و بهمن انجام میشود، بنابرای داوطلبان دقت داشته باشند زمان ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی برای ورودی مهر از اوایل شهریور آغاز شده وزمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 - 97 از اوایل دی ماه انجام میشود.

بنابرای داوطلبان باید ثبت نام خود را اینترنتی انجام دهند و هنگام ثبت نام انتخاب های خود را مشخص نمایند. تعدا انتخاب برای داوطلبان ثبت نام کاردانی علمی کاربردی 30 رشته و برای داوطلبان ثبت نام کارشناسی ارشد 20رشته می باشد بنابراین با عضو شدن در کانال تلگرام علمی کاربردی می توانید از زمان و شرایط و رشته های علمی کاربردی باخبر شوید. همانطور که گفتیم ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به صورت اینترنتی می باشد داوطلبان دقت داشته باشند در فرم ثبت باید نوع سهمیه خود را در تقاضانامه مشخص نمایید. این سهمیه ها شامل سهمیه بومی ، داوطلب آزاد و داوطلب شاغلین ، رزمندگان و ایثارگران می باشد.

 

 

 

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

 

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 96 - 97

 همانطور که در ابتدا گفتیم دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی نیز دانشجو می پذیرد بنابراین برای آگاهی از ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مهر 96 به شرایط زیر می باشد.  داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (کار دانش،نظری،فنی حرفه ای) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه ( چهارساله یا شش ساله نظری و فنی حرفه ای) برای داوطلبان ضروری میباشد. سایر شرایط اختصاصی اعلام شده توسط هریک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه علمی کاربردی میباشد برخورداری از قدرت جسمی لازم متناسب با رشته های انتخابی داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان ذکر شده است. توجه داشته باشید که داوطلب در زمان ثبت نام میبایست گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه یا گواهینامه معتبر دیپلم خود را به مرکز آموزشی ارائه دهد.

 

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 96

داوطلبانی که قصد ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی را دارند دقت داشته باشند که داشتن مدرک کاردانی دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، ورزارت بهداشت و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی باشد. داوطلبین سهمیه آزاد قادر خواهند بود بر حسب ضوابط بدون در نظر گرفتن عنوان مدرک کاردانی خود و بر مبنای علاقه مندی به هریک از رشته های تحصیلی در این پذیرش ،ثبت نام و انتخاب رشته نمایند. در صورتی که دانشجویان مقطع کاردانی در صورت پذیرفته شدن در زمان ثبت نام علمی کاربردی ، دانش آموخته شده باشند و مدارک دانش آموختگی خود را به مرکز آموزش مربوط ارائه نمایند.

 

 

شرایط داوطلبان بومی، شاغل و آزاد

داوطلب شاغل به شخصی اطلاق میشود که در رشته انتخابی مورد نظر اشتغال به کار داشته و دارای تجربه و سابقه کار مرتبط باشد. حداقل میزان سابقه کار مرتبط برای متقاضیان سهمیه مشاغل مراکز آموزشی یکسال میباشد. داوطلب شاغل فقط مجاز به انتخاب رشته های مرتبط با زمینه شغلی از گروه آموزشی مربوط به خود میباشند. بنابر این واضح است که داوطلبینی که مشغول به کار بوده اما شرایط آنها با تعاریف گفته شده تطابق نداشته باشد، قادر نخواهند بود از سهمیه مراکز آموزشی مورد نظر استفاده نمایند.

داوطلب بومی به شخصی اطلاق میشود که در استان مورد نظر مرکز آموزشی برگزار کننده رشته تحصیلی ساکن باشد. داوطلب بومی پس از قبولی میبایست تمامی مدارک لازم در راستای تایید محل سکونت را ارائه نماید.

داوطلب آزاد به شخصی اطلاق میگردد که در زمان ثبت نام به کاری اشتغال نداشته باشد و یا در شغلی به غیر از رشته تحصیلی انتخابی مشغول به کار بوده و یا شغل وی با مندرجات جدول مطابقت نداشته باشد.

در صورت ایجاد هرگونه ابهاماتی در شرایط پذیرش دانشجویان بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96 - 97 میتوانید سوالات خود را از مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاور بپرسید و از خدمات  مشاوره تحصیلی تلفنی و هم مشاوره حضوری به صورت کامل استفاده نمایید.

 

 

 

لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی


باتوجه به توضیحاتی که در ابتدا دادیم علت افزایش تقاضا برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی تنوع رشته های تحصیلی بسیار بالا در هر دو مقطع کاردانی و کارشناسی میباشد. داوطلبان دقت داشته باشند دانشگاه علمی کاربردی برای همه ی داوطلبان با هر مدرک و رشته ای امکان انتخاب رشته را فراهم کرده است. بنابراین  آن دسته از داوطلبینی که بدون توجه به رشته تحصیلی و نوع مدرک کاردانی خود ثبت نام مینمایند ، میبایست تمام دروس پیش نیاز یا جبرانی رشته قبولی را با نظر گروه آموزشی مربوط و مطابق با سر فصل برنامه مصوب بگذرانند. بنابراین برای آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی و دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و هر سوالی که دارید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

 

 

جهت ورود به کانال رسمی دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید

 

 

 

منبع :  زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

 



:: موضوعات مرتبط: درس و دانشگاه , ,
:: برچسب‌ها: ثبت نام کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) ,کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی,زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی, ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی,زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی,دانشگاه علمی کاربردی,لیست رشته های علمی کاربردی ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

برای آگاهی و دریافت دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری  با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)
 

توجه توجه فرصت را از دست ندهید دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96 منتشر شد در صورتی که داوطلبان گرامی درصورتی که قصد دارید خودتان انتخاب رشته کنید حتما باید دفترچه انتخاب رشته را مطالعه کنید تا انتخاب درستی را داشته باشید در حال حاضر دفترچه انتخاب رشته ریاضی و تجربی منتشر شده که ما دانلود دفترچه را در همین سایت در انتهای مطلب قرار داده ایم تا به روند بهبودی انتخاب رشته شما عزیزان کمک شایانی کرده باشیم. بعد از مطالعه دفترچه در صورت داشتن هرگونه سوال  و گرفتن مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری می توانید با مشاوران در ارتباط باشید تا بهترین انتخاب رشته را داشته باشید.

 

دانلود اطلاعیه سوم اصلاحیات دفترچه های انتخاب رشته کنکور سراسری 

 

 

 دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96

همانطور که می دانید دفترچه کنکور سراسری شامل توضیحات و جداول است که مجموعا شامل 3 فصل می باشد. در این مطلب توضیحات کلی در رابطه با دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. در فصل اول دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96 شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو و نتایج علمی (اولیه) و گزینش دانشجو و انتخاب رشته توضیح داده شده است که داوطلبان برای ثبت نام خود و انتخاب رشته باید به طور کامل این بخش را مطالعه کنند. در فصل دوم دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96  توضیحات و جدول زیر گروه های آزمایشی کد رشته های تحصیلی و ظرفیت دوره های روزانه، شبانه، مجازی، پردیس خودگردان، نیمه حضوری و کد رشته تحصیلی و ظرفیت رشته های سهمیه مناطق محروم و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و دانشگاه پیام نور و کد رشته های تحصیلی و ظرفیت رشته های متمرکز (اعم از روزانه و شبانه و ...) به طور کامل برای داوطلبان توضیح داده شده است و در فصل سوم در رابطه با جداول کارایی لازم اعضا در رشته های مختلف تحصیلی، شرایط و ضوابط عمومی اختصاصی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوردی، غیر دولتی - غیر انتفاعی و جدول نام واحد ها و مراکز دانشگاه های پیام نور و شهرستان های تحت پوشش هر مرکز یا واحد و فرم پیش نویس انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد.

 

دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی

دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی

دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی

دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری هنر و زبان های خارجی

 

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری

  

 

 
 اعلام نتایج کنکور سراسری 96


با توجه به حساس بودن کنکور سراسری همهی داوطلبان بی صبرانه منتظر دریافت نتایج خود هستند پس کنکوری های عزیز توجه داشته باشید نتایج کنکور 15 مرداد ماه اعلام می شود بعد از دریافت نتایج تا زمان انتخاب رشته فاصله بسیار کمی وجود دارد کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری توسط سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار میگیرد، کارنامه شامل درصدهای هر درس، رتبه در هر سهمیه و رتبه در هر زیر گروه و رتبه کشوری و نمره ها می باشد بنابراین نتایج اولیه آزمون سراسری 96 حدود یک ماه بعد از برگزاری کنکور در خرداد ماه اعلام می شود و بعد از آن داوطلبان گرامی با توجه به رتبه و تراز می توانند انتخاب رشته خود را انجام دهند، بنابراین برای دسترسی سریع به نتایج کنکور و آگاهی ازمشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری می توانید از خدمات مشاور تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور استفاده کنید. 

 

  
نحوه درست انتخاب رشته کنکور سراسری


بعد از کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری و دریافت رتبه و تراز توسط داوطلب، مهم ترین موضوع آگاهی از نکات مهم انتخاب رشته کنکور سراسری 96 می باشد. داوطلبان عزیز با انجام انتخاب رشته نادرست دچار پشیمانی نشوند اولین موضوع تاثیر گذار در انتخاب رشته تحصیلی شامل خانواده، تواناییها، ویژگی های شخصیتی و اهداف و تجربیات و همچنین مهم ترین آن علاقه خود داوطلب می باشد پس شما کنکوری های عزیز برای داشتن یک انتخاب رشته درست باید از نظر افرادی استفاده کنید که دارای تجربه کافی و اطلاعات درست باشد تا با استفاده از منابع درست شما را در انجام یک انتخاب راهنمایی دهند. موضوع مهم بعدی در انتخاب رشته توجه به محدودیتها و شرایط خاص شما می باشد یعنی تصوير روشنی از عوامل درونی خود داشته باشيد و پس از انجام مشورتهای لازم، جمع بندی و بر اساس نتايج حاصله، تصميم گيری كنيد. با توجه به حساس بودن این موضوع مشاوران سامانه صدای مشاور آماده هستند تا در زمینه مشاوره درست، طریقه استفاده از کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه و انتخاب رشته کنکور برای گروه ریاضی، تجربی، انسانی و هرسوالی که دارید بصورت تلفنی و حضوری شما را در این امر مهم راهنمایی کنند تا آینده درخشانی را برای خود رقم بزنید.

 

 

 ما بهترینها را برای شما آرزومندیم

 

  

 
 

 



:: موضوعات مرتبط: درس و دانشگاه , ,
:: برچسب‌ها: اطلاعیه سوم اصلاحیات دفترچه های انتخاب رشته کنکور سراسری,دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری, دفترچه انتخاب رشته, انتخاب رشته کنکور, سایت دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور, دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی, دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

برای آگاهی و دریافت دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری  با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)
 

توجه توجه فرصت را از دست ندهید دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96 منتشر شد در صورتی که داوطلبان گرامی درصورتی که قصد دارید خودتان انتخاب رشته کنید حتما باید دفترچه انتخاب رشته را مطالعه کنید تا انتخاب درستی را داشته باشید در حال حاضر دفترچه انتخاب رشته ریاضی و تجربی منتشر شده که ما دانلود دفترچه را در همین سایت در انتهای مطلب قرار داده ایم تا به روند بهبودی انتخاب رشته شما عزیزان کمک شایانی کرده باشیم. بعد از مطالعه دفترچه در صورت داشتن هرگونه سوال  و گرفتن مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری می توانید با مشاوران در ارتباط باشید تا بهترین انتخاب رشته را داشته باشید.

 

 

 

 دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96

همانطور که می دانید دفترچه کنکور سراسری شامل توضیحات و جداول است که مجموعا شامل 3 فصل می باشد. در این مطلب توضیحات کلی در رابطه با دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. در فصل اول دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96 شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو و نتایج علمی (اولیه) و گزینش دانشجو و انتخاب رشته توضیح داده شده است که داوطلبان برای ثبت نام خود و انتخاب رشته باید به طور کامل این بخش را مطالعه کنند. در فصل دوم دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96  توضیحات و جدول زیر گروه های آزمایشی کد رشته های تحصیلی و ظرفیت دوره های روزانه، شبانه، مجازی، پردیس خودگردان، نیمه حضوری و کد رشته تحصیلی و ظرفیت رشته های سهمیه مناطق محروم و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و دانشگاه پیام نور و کد رشته های تحصیلی و ظرفیت رشته های متمرکز (اعم از روزانه و شبانه و ...) به طور کامل برای داوطلبان توضیح داده شده است و در فصل سوم در رابطه با جداول کارایی لازم اعضا در رشته های مختلف تحصیلی، شرایط و ضوابط عمومی اختصاصی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوردی، غیر دولتی - غیر انتفاعی و جدول نام واحد ها و مراکز دانشگاه های پیام نور و شهرستان های تحت پوشش هر مرکز یا واحد و فرم پیش نویس انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد.

 

دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی

دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی

دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی

دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری هنر و زبان های خارجی

 

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری

  

 

 
 اعلام نتایج کنکور سراسری 96


با توجه به حساس بودن کنکور سراسری همهی داوطلبان بی صبرانه منتظر دریافت نتایج خود هستند پس کنکوری های عزیز توجه داشته باشید نتایج کنکور 15 مرداد ماه اعلام می شود بعد از دریافت نتایج تا زمان انتخاب رشته فاصله بسیار کمی وجود دارد کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری توسط سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار میگیرد، کارنامه شامل درصدهای هر درس، رتبه در هر سهمیه و رتبه در هر زیر گروه و رتبه کشوری و نمره ها می باشد بنابراین نتایج اولیه آزمون سراسری 96 حدود یک ماه بعد از برگزاری کنکور در خرداد ماه اعلام می شود و بعد از آن داوطلبان گرامی با توجه به رتبه و تراز می توانند انتخاب رشته خود را انجام دهند، بنابراین برای دسترسی سریع به نتایج کنکور و آگاهی ازمشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری می توانید از خدمات مشاور تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور استفاده کنید. 

 

  
نحوه درست انتخاب رشته کنکور سراسری


بعد از کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری و دریافت رتبه و تراز توسط داوطلب، مهم ترین موضوع آگاهی از نکات مهم انتخاب رشته کنکور سراسری 96 می باشد. داوطلبان عزیز با انجام انتخاب رشته نادرست دچار پشیمانی نشوند اولین موضوع تاثیر گذار در انتخاب رشته تحصیلی شامل خانواده، تواناییها، ویژگی های شخصیتی و اهداف و تجربیات و همچنین مهم ترین آن علاقه خود داوطلب می باشد پس شما کنکوری های عزیز برای داشتن یک انتخاب رشته درست باید از نظر افرادی استفاده کنید که دارای تجربه کافی و اطلاعات درست باشد تا با استفاده از منابع درست شما را در انجام یک انتخاب راهنمایی دهند. موضوع مهم بعدی در انتخاب رشته توجه به محدودیتها و شرایط خاص شما می باشد یعنی تصوير روشنی از عوامل درونی خود داشته باشيد و پس از انجام مشورتهای لازم، جمع بندی و بر اساس نتايج حاصله، تصميم گيری كنيد. با توجه به حساس بودن این موضوع مشاوران سامانه صدای مشاور آماده هستند تا در زمینه مشاوره درست، طریقه استفاده از کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه و انتخاب رشته کنکور برای گروه ریاضی، تجربی، انسانی و هرسوالی که دارید بصورت تلفنی و حضوری شما را در این امر مهم راهنمایی کنند تا آینده درخشانی را برای خود رقم بزنید.

 

 

 ما بهترینها را برای شما آرزومندیم

 

  منبع : دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری

 
 
 

 



:: برچسب‌ها: دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری, دفترچه انتخاب رشته, انتخاب رشته کنکور, سایت دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور, دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی, دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

جهت کسب اطلاعات در رابطه با لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 - 97 با مشاورین صدای مشاور در تماس باشید.
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

با توجه به توضیحاتی که در شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 گفته شد، دانشگاه آزاد در چند سال گذشته علاوه بر پذیرش بر اساس کنکورسراسری، به طریق بدون کنکور هم دانشجو می پذیرد. هرساله استقبال زیادی از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی و کارشناسی و لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد می شود، داوطلبان دقت داشته باشند مدرک فارغ التحصیلی دریافتی در رشته های با آزمون سراسری و بدون آزمون دانشگاه آزاد هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. همه ی داوطلبان می توانند برای انتخاب رشته در هر دو دوره با آزمون و بدون آزمون اقدام کنند. هیچ محدودیتی در هر 5 گروه هنر، زبان، ریاضی، تجربی و انسانی در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای انتخاب رشته و همینطور تعداد آن در دوره بدون آزمون نخواهند داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر روی مقاله های با لینک آبی کلیک کنید در صورت داشتن سوال بعد از مطالعه می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

دانلود لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد

 

 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

 

دسترسی به لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد96 - 97


داوطلبان عزیز دقت داشته باشند در ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 96 بیش از 90 درصد از رشته های کارشناسی و کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی بدون کنکور می باشد. قبل از اینکه بخواهیم در مورد لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی به شما داوطلبان عزیز توضیحاتی را ارائه دهیم، باید این موضوع را بیان کنیم که تمامی رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد به دو دسته رشته های علوم پزشکی و رشته های غیر پزشکی تقسیم می شوند. داوطلبان عزیز دقت داشته باشند تمام رشته های غیر پزشکی به صورت بدون کنکور ارائه می شوند بنابراین تمامی داوطلبان برای تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد قادر خواهند بود که در کلیه رشته های مهندسی، رشته های علوم انسانی، رشته های زبان های خارجه، رشته های هنر و رشته های علوم تجربی شرکت نمایند. داوطلبان گرامی توجه داشته باشند  که برای تحصیل در تعداد کمی از رشته های پرطرفدار و پر متقاضی در دانشگاه های معروف دانشگاه آزاد، می بایست از طریق آزمون سراسری قبولی در آن ها را کسب نمایید. در مقابل تمامی رشته های پزشکی در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی را نخواهید دید چرا که حتما می بایست برای شرکت در رشته های پزشکی در آزمون سراسری و انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرکت نمایید. به محض اعلام لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی، لینک دانلود را در اختیار شما قرار خواهیم داد. برای دسترسی و دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید. 

 

شرایط تحصیل در دانشگاه های دوره مجازی دانشگاه آزاد 96

داوطلبان دقت داشته باشند کلاس های دوره های مجازی بصورت الکترونیکی و غیر همزمان برگزار خواهد شد به این صورت که همه ی دانشجویان می توانند با استادان خود ارتباط برقرار کنند و در کلاس درس حضور یابند. البته دانشجویان دقت داشته باشند در بعضی از موارد در واحدهای آزمایشگاهی و مواردی که نیاز به نتیجه فوری می باشد دانشجویان و استادان باید همزمان وارد سیستم اینترنت شوند. 
دانشجویان با استفاده از تکنولوژی اینترنت، نیازی به حضور فیزیکی در کلاس های آموزشی ندارند چرا که در دوره مجازی دروس و برنامه های آموزشی از طریق اینترنت به دانشجو ارائه داده میشود.
امتحانات یک نیمسال شامل میان ترم و پایان ترم ، برای آموزش وارزشیابی دانشجو به کار میرود. برای کسب اطلاعات در رابطه با شرایط تحصیل دردانشگاه های دوره مجازی می توانید مقاله مورد نظر را مطالعه کنید.

 


نحوه استفاده از نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت


در این قسمت توضیحاتی در رابطه بااستفاده از نرم افزار تکمیل ظرفیت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. داوطلبان گرامی دقت داشته باشند که در نرم افزار تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد برای شما به این صورت دسته بندی کرده ایم که عنوان خوشبینانه را در صورتی برای شما به کار میبریم که اگر تراز شما کمتر از تراز قبولی یک رشته محل باشد و این فاصله بیش از 100 تا باشد آن رشته محل را برای شما اینگونه نامگذاری مینماییم و در صورتی که در بازه +100 و -100 تا تراز فاصله داشته باشد از عنوان منطقی استفاده نموده و در صورتی که تراز شما بیشتر از تراز قبولی یک رشته محل باشد و این فاصله بیش از 100 تا باشد از عنوان بدبینانه استفاده می نماییم. بنابراین پس از این که ترازتان در زیر گروه 1 و زیر گروه 2 و رتبه کشوری را در نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 وارد نمودید نرم افزار بر مبنای الگویی که توضیح دادیم لیستی از رشته محل هایی را به شما نشان خواهد داد که بر اساس آن شانس قبولی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد را خواهید داشت بنابراین برای دسترسی و استفاده از نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید و از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری سامانه صدای مشاور استفاده کنید.

 

منبع :  لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 - 97

 

 



:: موضوعات مرتبط: درس و دانشگاه , ,
:: برچسب‌ها: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی, رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد, ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد, شرایط ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آازد ,
:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

داوطلبان گرامی دقت داشته باشید که دانشگاه آزاد در رشته های بدون کنکور هم دانشجو می پذیرد بنابراین فرصت را از دست ندهید، داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت کرده اند و موفق به شرکت در آزمون شده اند اما ممکن است مجاز به انتخاب رشته نشده باشند و یا رتبه لازم برای قبولی در رشته های مورد علاقه و دانشگاه مورد علاقه خود را نیاوردند دیگر نگران نباشند همانطور که می دانید دانشگاه آزاد در کلیه شهر ها و استان ها در بسیاری از رشته ها بدون آزمون هم دانشجو می پذیرد بنابراین داوطلبانی که قصد ثبت نام وآگاهی از زمان دقیق انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 96  را دارند توجه داشته باشند که دانشگاه آزاد  در رشته های بدون آزمون هم دانشجو می پذیرد بنابراین داوطلبان عزیز می توانند هر سوالی در رابطه با نحوه ثبت نام و شرایط و مدارک لازم جهت ثبت نام نیاز دارند را از مشاوران سامانه صدای مشاور بپرسند و حتی ثبت نام دانشگاه آزاد 96 در  را از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی در منزل و یا محل کارتان و در کمترین زمان برایتان انجام دهند. 

 

نحوه پذیرش در برخی رشته های پزشکی 96 - 97

داوطلبان گرامی این مژده را به شما می دهیم که امسال تعدادی از رشته های پیراپزشکی مقطع کاردانی دانشگاه های علوم پزشکی و همچنین تعدادی از رشته های شعبه کیش دانشگاه تهران و صنعتی شریف نیز به این رشته های بدون کنکور اضافه شده اند. بنابراین داوطلبان باید شرایطی رابرای قبولی در کاردانی رشته های پزشکی بدون کنکور داشته باشند که برخی از شرایط را برای شما متقاضیان عزیز ذکر میکنیم. 

 

شرایط پذیرش در رشته های پزشکی بدون کنکور  

دارا بودن شرایط بومی حوزه جغرافیایی تحت پوشش دانشگاه دانشكده علوم پزشكی برگزاركننده دوره (شامل: تولد یا محل سكونت فعلی و یا یكی از سه سال محل اخذ مدرك تحصیلی دو سال آخر دبیرستان و یكسال دوره پیش دانشگاهی برای داوطلبان نظام جدید و یا یكی از سه سال آخر دبیرستان و یا هنرستان برای داوطلبان نظام قدیم البته در ثبت نام سال 95 تنها محل اخد دیپلم را می شد به عنوان استان بومی معرفی کرد. متقاضیان تحصیل مجدد شامل دانش آموختگان مقطع كاردانی، كارشناسی پیوسته، كارشناسی ناپیوسته، كارشناسی ارشد، دكتری عمومی، دكتری حرفهای و همچنین دكترای تخصصی حق ثبت نام و شركت در این دورهها را ندارند، مگر با پرداخت شهریه مربوطه در ثبت نام سال 95 فارغ التحصیلان کلیه واحدهای دانشگاهی اعم از کاردانی یا کارشناسی یا کارشناسی ارشد حق ثبت نام در این دوره ها را نداشتند.

 

داوطلبان عزیز توجه داشته باشید پذیرش در این كدرشته محل ها بصورت نیمه متمركز انجام می شود و داوطلبان واجد شرایط به میزان چند برابر ظرفیت های اعلام شده برای مرحله مصاحبه معرفی می شوند. پس از اعلام نتیجه مصاحبه ، اسامی پذیرفته شدگان نهایی از سوی سازمان سنجش آموزش كشور اعلام میشود. پذیرفته شدگان از مزایای آموزش رایگان برخوردار می باشند. تسهیلات اعطایی به پذیرفته شدگان دولتی، همانند سایر پذیرفته شدگان از محل آزمون سراسری میباشد. برای آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

 

پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد  

داوطلبان عزیز دقت داشته باشد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 با ثبت نام با کنکور هیچ تفاوتی در مدرک تحصیلی و شهریه ندارند بنابراین خیال داوطلبان از این بابت کاملا راحت باشد تنها تفاوت نقل و انتقالات دانشگاه آزاد برای این داوطلبان ممکن نمی باشد. بنابراین اگر قصد ثبت نام در رشته های عالی بدون کنکور دانشگاه آزاد  را دارید بدون معطلی اقدام کنید. اما متقاضیان عزیز توجه داشته باشند در برخی از رشته های پزشکی دانشگاه آزاد  مثل دندانپزشکی ، داروسازی ، پرستاری ، اتاق عمل ، علوم آزمایشگاهی ، مامایی ، علوم تغذیه ، هوشبری ، فیزیوتراپی ، بینایی سنجی ، شنوایی سنجی ، دامپزشکی ، بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای و رادیولوژی مثل نمی توانند بدون کنکور ثبت نام کنند. 

 

 

 رشته های بدون کنکور دانشگاه ها 96 - 97

داوطلبان عزیزی که رشته های مورد علاقه خود را در دانشگاه آزاد پیدا نکردند نگران نباشد همانطور که می دانید در حال حاضر بسیاری از دانشگاه ها هستند که با شرایط مختلف دانشجو می پذیرند اگر شما داوطلب گرامی به هر دلیلی موفق به ثبت نام در رشته یا دانشگا مورد علاقه خود نشدید نگران نباشید زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 - 97 هم در بسیاری از رشته ها دانشچو می پذیرد بنابراین برای آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 و  نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و کلیه رشته ها و همه ی دانشگاه ها می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

 

منبع :  لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: درس و دانشگاه , ,
:: برچسب‌ها: رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد, لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد, رشته های بدون کنکور دانشگاه, شرایط پذیرش در رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه, لیست رشته های بدون کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

  

جهت مشاوره آزمون لیسانس به دندانپزشکی کافیست
باتلفن ثابت بدون گرفتن کد : 9099071611 
یا موبایل همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595  تماس بگیرید.
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

شرایط ثبت نام در آزمون لیسانس به داندپزشکی



با توجه به افزایش و علاقمندی داوطلبان به گروه آزمایشی تجربی امسال رشته تجربی از پر متقاضی ترین گروه آزمایشی از میان ریاضی ،  انسانی، هنرو زبان می باشد. قبولی در رشته های زیر گروه پزشکی و دندان پزشکی از اهمیت خاصی برخوردار می باشد چرا که هدف اکثر داوطلبین در کنکور سراسری تجربی 96 قبولی در زیر گروه های پزشکی و دندان پزشکی می باشد.
هدف داوطلبان چنین رشته های پر طرفداری در کنکور سراسری  ملزم به بررسی حداقل در صد و آخرین رتبه قبولی رشته دندان پزشکی کنکور سراسری  و آخرین رتبه قبولی رشته پزشکی کنکور سراسری  می باشند. بنابراین برای دریافت اطلاعات در رابطه با نحوه ثبت نام در پذیرش بدون کنکور در رشته های پزشکی و آشنایی با رشته دندان پزشکی بعد از مطالعه این مقاله در صورت داشتن هرگونه سوال با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

 

جدول تراز و درصدهای مورد نیاز برای قبولی در رشته داندانپزشکی

 

رشته ی دندانپزشکی از زیر گروه های ۱ رشته های علوم تجربی است .بنابراین ضرایب دروس اختصاصی برای این رشته به صورت زیر است

 

زمین شناسی———>صفر
زیست شناسی ——–>4
شیمی—————–>3
فیزیک—————->2
ریاضیات————–>2

 
توجه داشته باشید همه ی دروس بالا اختصاصی بوده و ضریب همه در ۳ ضرب میشود.

 


چارک پایین رتبه کشوری برای قبولی در رشته ی دندانپزشکی دانشگاه تهران در سال گذشته ۴۲۰ بوده است.
چارک پایین آخرین رتبه کشوری برای قبولی در رشته ی دندانپزشکی در کشور در سال گذشته۶۸۰۰ بوده است.

 

 

حداقل درصد های مورد نیاز برای قبولی در رشته ی دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی

 


ادبیات فارسی
 عربی  معارف  زبان  زمین شناسی ریاضی  زیست شناسی  فیزیک  شیمی
۸۰% ۸۰% ۸۰% ۷۰%  ۱۰% ۸۰% ۷۰% ۹۰%
 ۷۰%

 

 

حدود حداقل درصد های مورد نیاز برای قبولی در رشته دندانپزشکی در کشور

 

 

ادبیات فارسی  عربی معارف  زبان  زمین شناسی ریاضی  زیست شناسی  فیزیک  شیمی
۶۰% ۶۰%  ۷۰%  ۳۰%  ۱۰% ۵۰% ۶۰%  ۶۰% ۶۰%

 

 

شرايط و نحوه ورود به دوره لیسانس به داندانپزشکی 96 - 97

 

داوطلبانی که قصد ثبت نام و شرکت در رشته دندانپزشکی را دارند توجه داشته باشند مدارک مورد نیاز برای ثبت نام شامل برگ ثبت نام تکمیل شده، مدرک معتبر که نشان دهنده معدل کل مقطع دیپلم متوسطه باشد، مدرک معتبر که نشان دهنده معدل مقطع کارشناسی رشته های مورد پذیرش باشد، کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم برای داوطلبان مرد است.

همچنین مدرک پایان و یا معافیت از طرح برای مشمولان طرح نیروی انسانی، مدرک زبان انگلیسی بر اساس جدول اعلام شده از سوی دانشگاه، تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی، عکس ۴*۳ و پرداخت مبلغ ۵۰۰ هزار ریال به صورت الکترونیکی به حساب دانشگاه علوم پزشکی تهران از دیگر مدارک اعلام شده ثبت نام است.

در صورت قبولی در آزمون با توجه به آموزش رایگان، ضروری است پذیرفته شدگان همانند سهمیه آزاد، برگ تعهد خدمت مربوطه را تکمیل کنند.

شرایط ورود به دوره شامل برخورداری از شرایط عمومی تحصیل رایگان، دانش آموخته مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته کلیه رشته های گروه علوم پزشکی و گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم تجربی است.

دارا بودن حداکثر ۲۵ سال سن در زمان ثبت نام آزمون (متولدین ۲۵ دی ماه ۱۳۷۰ به بعد) الزامی است. مدت زمان سربازی و طرح نیروی انسانی به حداکثر سن اضافه می شود.

دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم از نظر نظام وظیفه (در مورد آقایان) الزامی است.

 کسانی که خدمت نظام وظیفه آنان حداکثر تا قبل از شروع نیمسال اول سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ (زمان ثبت نام پس از قبولی) به اتمام می‌رسد می‌توانند به صورت مشروط در آزمون شرکت کنند.

در صورتی که پذیرفته شدگان در آزمون تا زمان ثبت نام کارت پایان خدمت دریافت نکرده باشند، قبولی آنان کان لم یکن تلقی خواهد شد. دانشگاه هیچ مسئولیتی در مورد مکاتبه با سازمان نظام وظیفه و اخذ مجوز یا مهلت ندارد. دانشگاه هیچ مسئولیتی در مورد خسارات احتمالی که از این ناحیه به داوطلب وارد می‌شود ندارد.

دانش آموختگان و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری عمومی از دانشگاه‌های سراسری و آزاد و غیره حق شرکت در آزمون را ندارند.

دارا بودن معدل کل دیپلم بالاتر از ۱۷، دارا بودن معدل مقطع کارشناسی بالاتر از ۱۶ و دارا بودن یکی از مدارک زبان انگلیسی به شرح جدول اعلام شده از سوی دانشگاه از جمله شرایط ورود به دوره است.

داوطلبانی که مدرک زبان ندارند می‌توانند به صورت مشروط در آزمون کتبی شرکت کنند. لکن ارائه مدرک زبان جهت شرکت در مرحله دوم(مصاحبه و ارزیابی فراشناختی) الزامی است.

قبولی در آزمون ورودی به صورت چند مرحله ای و شامل آزمون کتبی، مصاحبه و ارزیابی فرا شناختی است.

دانشجویان مشمول آیین نامه استعدادهای درخشان و برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی از احراز شرط معدل دیپلم ۱۷ و بالاتر و معدل کارشناسی ۱۶ و بالاتر معاف هستند.

بنابراین داوطلبان عزیز در صورتی داشتن هرگونه ابهام و سوال در رابطه با نحوه ثبت نام تاریخ دقیق ثبت نام آزمون لیسانس به داندانپزشکی و شرابط ثبت نام، زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به دندانپزشکی و مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری و هر سوالی که در رابطه با آزمون لیسانس به دندانپزشکی دارید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

آینده شغلی ، بازار کار، درآمدرشته دندانپزشکی

امروزه در کشور ایران نزدیک به ۱۲ هزار دندانپزشک وجود دارد و از سوی دیگر سالانه ۱۸ دانشکده دندانپزشکی دولتی و خصوصی موجود در کشور بیش از ۱۰۰۰ دندانپزشک تربیت می‌کنند. حال سوال اینجاست که آیا برای این تعداد فارغ‌ التحصیل رشته دندانپزشکی فرصت‌های کاری وجود دارد؟

 

 

تعداد و عناوین واحدهای اصلی و اختصاصی دندانپزشکی

طول دوره دندان‌پزشکی پنج سال است و درسهای آن در سه بخش : عمومی ، پایه و اختصاصی برنامه‌ریزی شده است که از لحاظ نحوه تعلیم و تدریس، به درسهای نظری ، عملی نظری، عملی تقسیم می‌شود.

 

درسهای پایه رشته دندانپزشکی

درس های پایه به درسهایی گفته می‌شوند که زمینه‌ساز ورود دانشجو به درسهای اصلی و تخصصی و فراگیری آنهایند. در این رشته درسهای پایه جمعا به تعداد ۴۳ واحد درسی است که عبارتند از: فیزیک پزشکی ، بیوشیمی ، بافت‌شناسی انسانی، جنین‌شناسی، تشریح ، ژنتیک انسانی، میکروب‌شناسی، ایمنی شناسی، فیزیولوژی، روان‌شناسی عمومی، آسیب‌شناسی عمومی.

 

درسهای اختصاصی رشته دندانپزشکی

درسهای تخصصی به درسهایی گفته می‌شود که اطلاعات و آگاهیهای لازم را درباره رشته تخصصی به دانشجو داده، او را با مفاهیم تخصصی و عمده رشته مورد نظر آشنا می‌کند و آموزشهای لازم را به او می‌دهند.

در رشته دندان‌پزشکی درسهای تخصصی عبارتند از: کالبدشناسی و مرفولوژی دندان، زبان خارجی اختصاصی، جنین و بافت‌شناسی فک و دهان ، آسیب‌شناسی دهان، ارتودنسی، اندودنتیکس، بیماریهای دهان و تشخیص ، بیولوژی دهان، پریودنتولوژی، دندان‌پزشکی ترمیمی(پروتز متحرک پارسیل، پروتز ثابت ، پروتز کامل) جراحی دهان و فک و صورت ، دندان‌پزشکی کودکان، رادیولوژی دهان ، گوش و حلق و بینی ، نظام پزشکی و طب قانونی، بهداشت عمومی و اکولوژی ، بهداشت محیط زیست ، دندان‌پزشکی مجتمعی ، بیماریهای روانی ، بیماریهای درونی، فارماکولوژی ، بهداشت دهان و تغذیه و ندان‌پزشکی پیشگیری مواد دندانی و پایان‌نامه (رساله)‌.

 

دانشجویان در سال چهارم با تایید استاد راهنما، موضوعی را برای پایان‌نامه انتخاب وراجع به آن تحقیقاتی را آغاز می‌نمایند، ولی واحد پایان‌نامه در سال آخر محاسبه خواهد گردید که در آن زمان دانشجو پایان‌نامه را به هیات داوران منتخب ارایه و از آن دفاع می‌نماید.

 

 

منبع :  شرایط ثبت نام در آزمون لیسانس به دندانپزشکی

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: درس و دانشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 2553
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

جهت کسب اطلاعات در رابطه با لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 - 97 با مشاورین صدای مشاور در تماس باشید.
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 داوطلبان و دانشجویانی که در کنکور سراسری امسال شرکت نکرده اند و یا در جلسه امتحان غایب بوده اند فرصت را از دست ندهند، برای آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سراسر کشور، شرایط و مدارک لازم جهت ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و همچنین برای آگاهی از شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد با مشاوران سامانه صدای مشاور، مشاور دهنده دانشگاه آزاد در تماس باشید.

 

لیست رشته های دانشگاه آزاد 96 - 97

 

موضوع انتخاب رشته برای داوطلبان خیلی مهمه.... برای آگاهی از لیست رشته های دانشگاه آزاد 96 - 97 و همچنین برای آگاهی از شرایط ثبت نام می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید. مطمنا بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان از مشاغل و رشته های مختلف دانشگاهی  آگاهی لازم را ندارند. برای آگاهی از  رشته های دانشگاه و زمینه های شغلی وابسته به آن و اطلاعاتی در رابطه با آشنایی با بیش از ۲۰۰رشته مختلف در ۵ گروه مختلف، آشنایی با توانایی‌های‌ لازم‌ هر رشته، آشنایی با موقعیت‌ شغلی‌ در ایران را در اختیار شما قرار خواهیم داد. تا بتونید انتخاب درست و حتی زمینه اطلاعاتی گسترده ای داشته باشید.

 

با توجه به اهمیت انتخاب رشته در اینجا ما دانلود رشته های دانشگاه آزاد را در اختیار شما قرارمی دهیم......

 

 

 

معرفی لیست رشته های دانشگاه آزاد 96 - 97

 

 

ثبت نام رشته های بدون کنکور(آزمون)دانشگاه آزاد 96-97

دانشگاه آزاد برای ترم های مهر و بهمن هر ساله به صورت بدون آزمون دانشجو می پذیرد. بنابراین برای دریافت اطلاعات در رابطه با شرایط و نحوه ثبت نام بدون کنکور و هر سوالی که دارید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.
برای ثبت نام بدون کنکور ابتدا هر شخص باید به سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد سر بزند.
این سامانه ثبت نام مخصوص کسانی است که دیپلم و پیش دانشگاهی دارند و اکنون می خواهند در مقطع کارشناسی پیوسته است شرکت کنند. نکته قابل توجه اینجاست که رشته ای که شما انتخاب می کنید لزوما نباید ارتباطی به دیپلم یا پیش دانشگاهی تان داشته باشد. یعنی یک نفر ممکن است دیپلم و پیش دانشگاهی ریاضی داشته باشد و بخواهد در رشته الهیات ثبت نام کند و یا دیگری دیپلم و پیش دانشگاهی تجربی دارد و می خواهد رشته حقوق ثبت نام کند. این بدین معنی است که دانشگاه از شما یک دیپلم و یک پیش دانشگاهی می خواهد. نوع دیپلم و پیش دانشگاهی مهم نیست.




ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

بیش از 4 سال است که دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی بصورت بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می کند. معیار ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد در ابتدا بر اساس سوابق تحصیلی بود که از سال 93 معیار پذیرش دانشجو در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد تغییر پیدا کرد.ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به دو دسته کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته تقسیم می شود.شما داوطلب و دانش آموزی که نتونستی تو کنکور شرکت کنی یا اینکه حد نصاب نمره قبولی رو نیوردی دیگه نگران نباشید دانشگاه آزادبدون کنکور هم دانشجو ثبت نام می کنه برای آگاهی از لیست رشته ها، لیست دانشگاه های آزاد که بدون کنکور ثبت نام می کنند یا اینکه می خواید بدونید تو چه دانشگاهی چه رشته های بدون کنکور قبول می کنند شرایط پرداخت شهریه، سوابق تحصیلی ویا هر سوالی که توذهنه شما وجود داره و جوابشو نمی دونید می توانید سوالاتتون رو از مشاوران سامانه صدای مشاور بپرسید. 

 

 

لیست رشته های دانشگاه آزاد 96 - 97


در این جداول نمونه رشته های گروه ریاضی و تجربی و هنر را در اختیار شما قرار دادیم برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.
آمار و سنجش آموزشي
30127
آمار و کاربردها
40336
ايمني صنعتي
30123
رياضيات و کاربردها
40271
طراحي و مهندسي پتروشيمي
20922
علوم اقتصادي - اقتصاد نظري
30950
علوم مهندسي
30953
علوم مهندسي - رياضي مهندسي
30951
علوم مهندسي - علوم مهندسي زيست محيطي
30954
علوم مهندسي - علوم مهندسي محاسباتي
30952
علوم مهندسي - فيزيک مهندسي
50397
علوم و مهندسي آب
41018
علوم کامپيوتر
40082
فناوري صدا
30201
فيزيک
30231
فيزيک مهندسي
60220
معماري داخلي
40033
مهندسي پليمر - پليمر
40904
مهندسي دريا- دريانوردي
40201
مهندسي شيمي
40310
مهندسي صنايع
41202
مهندسي هسته اي
30228
مهندسي اپتيک و ليزر
30253
مهندسي اپتيک و ليزر - اپتوالکترونيک
30251آب و هواشناسي
20107
ادبيات داستاني
20927
اقتصاد اسلامي
20401
الهيات و معارف اسلامي - اديان و عرفان
20402
الهيات و معارف اسلامي - تاريخ و تمدن ملل اسلامي
20407
الهيات و معارف اسلامي - فقه ومباني حقوق اسلامي
21202
امور گمرکي
21117
ايران شناسي
60119
باستان شناسي
20929
بانکداري اسلامي
21103
تاريخ
21098
تاريخ - دبيري
21413
تربيت دبير تربيت بدني و علوم ورزشي
20122
تربيت دبير زبان و ادبيات فارسي
21518
جغرافيا و برنامه ريزي روستايي
21532
جغرافيا و برنامه ريزي گردشگري
21533
جغرافيا و برنامه ريزي منطقه اي
21501
جغرافياوبرنامه ريزي شهري
21531
جغرافياي سياسي (آمايش و مديريت سياسي فضا)
21301
حسابداري
21311
حسابداري - حسابرسي
21310
حسابداري -دولتي
21309
حسابداري- مالياتي
20803
حقوق
20404
دبيري الهيات و معارف اسلامي
20206
دبيري زبان و ادبيات عربي
20878
روابط سياسي ( روابط ديپلماتيک

 

 منبع:  معرفی رشته های کنکور دانشگاه آزاد 96 | لیست رشته های کنکور(آزمون) دانشگاه آزاد 96 - 97

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: درس و دانشگاه , ,
:: برچسب‌ها: معرفی رشته های کنکور دانشگاه آزاد 96 | لیست رشته های کنکور(آزمون) دانشگاه آزاد, لیست رشته های دانشگاه آزاد, معرفی رشته های دانشگته ازاد, چگونه انتخاب رشته کنیم ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

ای گاهی از شرایط پذیرش دانشجویان بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96 - 97 با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

داوطلبانی که قصد شرکت و ادامه تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی را دارند و از شرایط ثبت نام آن آگاه نیستند برای دریافت اطلاعات در رابطه با شرایط پذیرش دانشجویان بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96 - 97 و لیست رشته های بدون کنکور می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید. داوطلبان باید دیپلم کامل متوسطه در رشته های ریاضی - فیزیک، علوم تجربی وعلوم انسانی، فنی حرفه ای و کارو دانش را داشته باشند تا بتوانند در  ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرکت کنند. افرادی که دیپلم ریاضی فیزیک و علوم تجربی و علوم انسانی دارند نیاز به گذراندن دوره پیش دانشگاهی ندارند. ثبت نام برای هر ترم، مهر از آخر تیر تا اوایل مرداد می باشد و برای ورودی بهمن از آخر آدر تا اوایل دی ماه است.

 

 

ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 96

 داوطلب بر اساس معدل در گواهینامه کاردانی و همچنین ، نوع مدرک کاردانی، سهمیه‌ های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی‌ بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

داوطلبان سهمیه آزاد که رشته انتخابی آنها مطابق با رشته کاردانی است در الویت قرار دارند. و ظرفیت باقی مانده برای داوطلبانی است که مدرک کاردانی آنها با رشته هی که انتخاب کرده اند غیر مرتبط است. داوطلبان سهمیه شاغل در رشته مرتبط با شغل آنان پذیرش خواهند شد. برای هر یک از موارد فوق ارایه مستندات مربوط در زمان ثبت‌نام توسط دانشجو به مرکز آموزشی ضروری می‌باشد. در صورت داشتن سوال در رابطه با دانشگاه علمی کاربردی با مشاوره تحصیلی تلفنی سامانهصدای مشاور در ارتباط باشید.

  

 

 

 

 زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96 - 97

 

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 96 - 97

 برای آگاهی از شرایط ثبت نام، آگاهی از لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی  باید به دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی  دسترسی داشته باشید، داوطلبان و دانش آموزان برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور نیاز دارند دفترچه ثبت نام را مطالعه کنند تا ثبت نام درستی را انجام دهند ممکن است عده ای از داوطلبان زمان مطالعه و یا دسترسی به دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را نداشته باشند ویا استرس زیادی برای ثبت نام درست دارند نگران نباشند برای داشتن ثبت نام صحیح و دسترسی به دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی از مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی

بعد از ثبت نام باید برای داشتن انتخاب رشته درست از لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی  آگاهی داشته باشید، در اینجا برخی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی را در اختیار شما قرار می دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی، نحوه ثبت نام هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و هرسوالی که در رابطه با  انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی دارید می توانید با سامانه صدای مشاور از تلفن ثابت با شماره  9099071611  تماس حاصل فرمایید.

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه صنعت
لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه کشاورزی
برای افرادی که شاغل هستند می توانند در زمینه شغلی خود در انشگاه علمی کاربردی رشته های را بیابند.

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه مدیریت و خدمات اجتماعی
لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه فرهنگ و هنر

  

 

 منبع :  شرایط پذیرش دانشجویان بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96 - 97

 
 


:: برچسب‌ها: شرایط پذیرش دانشجویان بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی, آگاهی از شرایط پذیرش دانشجویان بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی, ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

برای گاهی از رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

 

 

دانشگاه پیام نور جز یکی از بزرگ‌ترین و وسیع‌ترین دانشگاه‌های می باشد که تعداد قابل‌ توجهی از داوطلبان را تحت پوشش قرار می دهد. دانشگاه پیام نور براساس روش آموزش از راه دور و نیمه‌حضوری تأسیس شده و دارای شیوهٔ آموزشی خاصی می باشد. با توجه به افزایش پذیرش داوطلبان در دانشگاه پیام نور، دانشجویان رسمی دانشگاه پیام‌نور با کنکور رسمی سازمان سنجش کشور و داوطلبان دیگر می توانند بر اساس سوابق تحصیلی و یا بصورت بدون کنکور در دانشگاه پیام نور تحصیل کنند. با توجه به زمان کلاس های دانشگاه پیام نور و مناسب بودن شهریه این دانشگاه باعث شده که در دو ساله  گذشته دانشجویان زیادی پیام نور را برای تحصیل انتخاب کنند.

 


لیست رشته های کارشناسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور

دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو بدون کنکور در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ،دانشگاه پیام نور ،و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی برای سال 1396 توسط سازمان سنجش منتشر می شود در زیر لیست رشته های بدون کنکور 96 را قرار دادیم. در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با لیست رشته های پیام نور و شرایط ثبت نام با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

 

دانلود لیست رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور گروه آزمایشی ریاضی

دانلود لیست رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور گروه آزمایشی تجربی

دانلود لیست رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور گروه آزمایشی انسانی

دانلود لیست رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور گروه آزمایشی هنر

دانلود لیست رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور گروه آزمایشی زبان

 

 

نحوه ثبت نام بدون آزمون پیام نور 96 - 97


در فراگیر دانشگاه پیام نور ادامه تحصیل درهر رشته ای که متقاضی علاقه مند تحصیل به آن رشته باشد، بدون در نظرگرفتن رشته تحصیلی قبلی داوطلب امکان پذیر است.متقاضیان جهت بررس توانمندی ها و توانایی ها در رشته مورد علاقه به عنوان دانش پذیر ثبت نام میکنند. بعد از ثیت نام دوره های آموزشی و آمادگی تعدادی از واحدهای درسی رشته انتخابی خویش را به صورت حضوری و یا مکاتبه ای گذرانده و با کسب آمادگی های علمی لازم در آزمون پایان نیمسال دانش پذیری که توسط سازمان سنجش آموزش کشور به صورت سراسری برگزار می شود، شرکت می کنند. متقاضیان درصورت کسب حد نصاب های علمی لازم درآزمون بر طبق ضوابط و مقررات مصوب شورای گسترش آموزش عالی کشور از وضعیت دانش پذیری به وضعیت دانشجویی تغییرمیکنند و تحصیل متقاضیان در دانشگاه پیام نور به صورت دانشجو در نیمسال دوم دانشگاه در رشته تحصیلی انتخابی قابل قبول می شود لازم به تذکر است طبق آخرین تغییرات در پذیرش دانشجو در مقطع فراگیر بر اساس امکانات و ظرفیت دانشگاه در دفترچه ظرفیتی را جهت انتخاب دانشجویان با رتبه کمتر ملاک قرار گرفته است که دانشجویان در هرکد رشته محل ( هر رشته و شیوه در هر دانشگاه) طبق همان ظرفیت پذیرش شوند پس اولویت با داوطلبانی است که رتبه کمتری را در به دست آورند. بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت نام بدون کنکور فراگیر پیام نور با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.
با این مراحل داوطلبان می‌توانند با گذر مدت زمانی حداقل و کوتاه و با کمترین هزینه بدون اذیت شدن و سختی نه چندان زیاد کنکور، پس از گذراندن دوره دانش پذیری و احراز شرایط پذیرش، وارد دانشگاه شده و در مقاطع بالاتر دانشگاه های معتبر داخل و خارج از کشور، ادامه تحصیل دهند.
لازم به ذکر است دانشگاه پیام نور در قالب نظام آموزشی باز و از راه دور از طریق دوره‌های فراگیر در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

 

 

نحوه ثبت نام دانشجویان فراگیر


داوطلبان (فقط کارشناسی ارشد) ابتدا در یکی از مراکز دانشگاه پیام‌نور به‌عنوان دانش‌پذیر (نه دانشجو) ثبت‌نام می‌کنند؛ و دروس ترم اول رشتهٔ موردنظر به آن‌ها ارائه می‌شود و در صورت قبولی به‌عنوان دانشجوی فراگیر در ترم بعدیِ دانشگاه تحصیل می‌کنند و همچنین درصورت گذراندن دروس نیازی به امتحان مجدد ندارند. درضمن شهریهٔ ثابت دانشجویان فراگیر برابر با دانشجویان رسمی می‌باشد. همچنین عنوان فراگیر از مدارک (فارغ‌التحصیلی) دانشگاه پیام‌نور حذف شده است. 

 

 

لینک های مرتبط با دانشگاه پیام نور برای دریافت اطلاعات کلیک کنید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 - 97

شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور 96 - 97

ثبت نام بدون کنکور(آزمون)دانشگاه پیام نور مهر و بهمن 96 - 97

 

منبع :  رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور

 

 




:: موضوعات مرتبط: درس و دانشگاه , ,
:: برچسب‌ها: رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور,لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور,دانلود رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور,ثبت نام بدون کنکور پیام نور,دانشگاه پیام نور,نحوه ثبت نام بدون کنکور پیام نور ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

 

برای گاهی از رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 - 97

 

 

با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور جز یکی از بزرگ‌ترین و وسیع‌ترین دانشگاه‌های می باشد پذیرش داوطلب در دانشگاه پیام نور در چند سال گذشته با برداشتن شرط آزمون ورودی ، رشد قابل توجهی داشته است. بنابراین بسیاری از داوطلبان به دلیل نداشتن زمان برای حضور در کلاس های دانشگاه علاقمند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بودهاند. در سالهای گذشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور تنها در صورتی میسر بود که در دوره های فراگیر شرکت میکردید اما از 2 سال پیش فقط سوابق تحصیلی برای تحصیل بدون کنکور در دانشگاه پیام نور معیار قرار داده شده است. 

 

 

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96

 

داوطلبانی که علاقمند به شرکت در دوره های پیام نور هستند دقت داشته باشند که دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی برای ورودی مهر و بهمن در دو نوبت ثبت نام انجام میدهد. بنابراین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 هم مطابق سال های قبل دوبار در سال انجام می شود. زمان پذیرش در نیمسال اول در مرداد ماه همزمان با انتخاب رشته انجام میشود، دومین پذیرش در آبان ماه و مختص به متقاضیان تحصیل در ورودی بهمن 96 میباشد. متقاضیانی که میخواهند در پذیرش بدون آزمون دانشگاه پیام نور 96 ورودی مهرماه شرکت کنند باید انتخاب خود را از لیست رشته محل هایی که بر اساس سوابق تحصیلی بوده نهایتاً 150 رشته محل را براساس اولویت بندی خودشان انتخاب نمایند تا از بررسی سوابق تحصیلی داوطلب توسط سازمان سنجش، نتایج آن اطلاع رسانی خواهد شد.
داوطلبانی که در ثبت نام مرداد ماه جا ماده اند می توانند در مهلت دوم برای پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 ورودی بهمن که پذیرش تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور 96 می باشد شرکت کنند بنابراین داوطلبانی که در تکمیل ظرفیت شرکت می کنند فقط می توانند با انتخاب تنها یکی از رشته محل های معرفی شده در تکمیل ظرفیت، احتمال قبولی خود را امتحان کنند. بعد از ثبت نام در تکمیل ظرفیت با توجه به پذیرفته شدن زیر نظر مرکز دانشگاه پیام نوری که در آن پذیرش شده اند، برای ورودی مهر و یا بهمن ( نیمسال اول یا دوم ) مشغول به تحصیل خواهند شد. باید توجه داشت که پذیرش به روش تکمیل ظرفیت در ورودی بهمن در سالهای گذشته انجام میشده و معلوم نیست که آیا برای ورودی بهمن 96 هم پذیرش برمبنای تکمیل ظرفیت انجام میشود برای آگاهی اطز شرایط ثبت نام و زمان دقیق ثبت نام بدون آزمون پیام نور می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور درارتباط باشید.

 

 

شرایط و زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور پیام نور 

 

داوطلبانی که می خواهند از شرایط دقیق ثبت نام در بدون کنکور پیام نور باخبر شوند توجه داشته باشند در درجه اول باید مدرک فوق دیپلم ( کاردانی ) یا دیپلم 4ساله نظام قدیم را داشته باشند و همچنین داشتن مدرک پیش دانشگاهی برای داوطلبان جدید ضروری می باشد اما 
متقاضیان گرامی به این نکته توجه داشته باشند داوطلبانی که شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 را ندارند آخرین مدرک تحصیلی آنها دیپلم فنی و حرفه ای میباشد و این داوطلبان فقط می توانند در مقطع کاردانی شروع به تحصیل کنند. بنابراین پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور فقط در مقطع کارشناسی ( لیسانس ) امکان پذیر می باشد، اگر تصمیم به تحصیل در مقطع کاردانی را دارید به شما شرایط پذیرش دانشجویان بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96 - 97  و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 96 - 97 را توصیه مینماییم.

 

 


شرایط تحصیل در دانشگاه پیام نور

 

با توجه به متقاضیان بالا برای شرکت و ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه های گوناگون، انتخاب از میان دانشگاه های بدون کنکور دشوار شده است. همانطور که گفتیم یکی از مزیتهای تحصیل در دانشگاه پیام نور هزینه کم تحصیل در این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه های شهریه ای و اجباری نبودن برگزاری کلاس های پیام نور می باشد یعنی عدم حضور در کلاس ها باعث کسر نمره از درس نخواهد شد. یکی دیگر از نکات قابل تامل تحصیل در این دانشگاه این است که امتحانات به صورت هماهنگ کشوری برگزار میشود و استاد سوالات امتحانات نهایی را طرح نمیکند. بنابراین شما عزیزان برای آگاهی از ثبت نام بدون آزمون فراگیر پیام نور 96 -97 ، ابتدا باید از رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور اطلاعداشته باشند. بعد از مطالعه مقاله و داشتن سوال می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

 منبع : زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 - 97

 

 



:: موضوعات مرتبط: درس و دانشگاه , ,
:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور,شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور,نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور,لیست رشته های دانشگاه پیام نور,دانشگاه پیام نور چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

 

برای گاهی ازلیست رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور دانشگاه آزاد و سراسری 96 با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 لیست رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور دانشگاه آزاد و سراسری

 

با توجه به تقاضای بالای داوطلبان برای ثبت نام در رشته های بدون آزمون، بساری از دانشگاه ها در رشته های متنوع اقدام به پذیرش دانشجو کرده اند ممکن است علاقمندان برای تحصیل در رشته های بدون کنکور از لیست رشته های بدون کنکور وشرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 خبر نداشته باشند بنابراین این مژده را به شما می دهیم در این مقاله به طور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 - 97  در هر گروه آزمایشی و نحوه ثبت نام را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم در صورت داشتن هرگونه سوال با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید. 

همانطور که می دانید سوابق تحصیلی (معدل کتبی) در پذیرش و ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و سراسری تاثیر گذار است. بنابراین داوطلبانی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور را دارند باید معدل کتبی خود را در تقاضانامه ثبت نام اینترنتی که شامل دیپلم های نظام قدیم ،نظام جدید و دیپلمه های فنی و حرفه ای و کاردانش که دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی می باشند ثبت کنند.

 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و سراسری 

همانطور که می دانید داوطلبان در هر صورت برای تحصیل در رشته های باکنکور و بدون کنکور باید در کنکور سراسری ثبت  نام کنند. اما داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت کرده اند ولی مجاز به انتخاب رشته نشده اند و یا غایب جلسه ی امتحان بوده اند می توانند به روش بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی (معدل دیپلم)  انتخاب خود را انجام دهند نکته ای که تمامی داوطلبان باید به آن دقت کنند این است که در پذیرش بدون کنکور براساس سوابق تحصیلی هر داوطلب باید در یکی از گروه های آزمایشی ریاضی، تجربی و انسانی هنر و زبان انتخاب خود را انجام دهد. بنابراین داوطلبان قادر به انتخاب همزمان در دو گروه آزمایشی اصلی نخواهد بود.

 

شرایط پذیرش در رشته های بدون آزمون 

شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه ها در پذیرش بدون کنکور در انتخاب رشته کنکور سراسری 96  :

1)واجد شرایط تمامی ضوابط عمومی و خصوصی مندرج در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96 و از نظر مقررات وظیفه عمومی منعی نداشته باشد .

2)دارا بودن دیپلم کامل متوسطه برای داوطلبان نظام قدیم و مدرک پیش دانشگاهی برای داوطلبین نظام جدید

3)مدرک کاردانی دانشگاه هاو موسسات آموزش عالی و یا شاغل به تحصیل دوره کاردانی (برای داوطلبین دارای دیپلم فنی و حرفه ای یا کاردانش که فاقد مدرک پیش دانشگاهی می باشند )توجه داشته باشید که مدرک کاردانی دانش آموختگان دوره های کاردانی پیوسته به جای مدرک پیش دانشگاهی می باشند.)

داوطلبان گرامی دقت داشته باشند در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 باید به انواع سهمیه در کنکور سراسری 96 و تاثیر سهمیه خانواده شهدا در انتخاب رشته کنکور سراسری توجه داشته باشید بنابراین آنچه داوطلبانی که در انتخاب رشته بدون کنکور باید با آن توجه داشته باشند تاثیربومی گزینی و تاثیر سهمیه مناطق و ایثاگران می باشد در صورتی که بعد از مطالعه مقله سوالی د راین رابطه داشتید می توانید سوالات خود را از مشاوران سامانه صدای مشاور بپرسید.

 

شرایط ثبت نام بدون ازمون در دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد در ثبت نام بدون کنکور حدود 90 درصد از رشته های مهندسی و لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد خود را در دسترس تمامی متقاضیان قرار داده البته داوطلبان علاقمند دقت داشته باشند که دانشگاه آزاد در انتخاب رشته بدون کنکور شرط معدل را حذف نموده و تمامی داوطلبان گروه های آزمایشی ریاضی،تجربی،انسانی ،هنرو زبان بدون هیچ محدودیتی قادر به انتخاب رشته در گروه هایی آزمایشی یکدیگر خواهند بود بنابراین در انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد هر داوطلب با خرید کارت اعتباری می تواند یکانتخاب یک کد رشته محل در دانشگاه مورد علاقه خود می باشد . بدیهی است در صورتیکه هر داوطلب قصد انتخاب بیش از یک کد رشته محل باشد می بایست دوبا ره اقدام به خرید کارت اعتباری دیگر نماید.

 

 


لیست رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور دانشگاه سراسری 96

بر اساس ماده 5 قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی پذیرش برای تعدادی از رشته های تحصیلی دانشگاه هاو موسسات آموزش عالی کشور براساس سوابق تحصیلی انجام می شود. بنابراین ثبت نام بدون کنکور در تعدادی از کد رشته محل های دوره های روزانه ؛شبانه ،مجازی و پردیس هاب خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ،پردیس دانشگاه و فرهنگیان (ویژه شاغلین وزارت آموزش و پرورش) و براساس لیست رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی و لیست رشته های بدون کنکور پیام نور و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی صرفا براساس سوابق تحصیلی (معدل دیپلم ) و به صورت بدون کنکور صورت می پذیرد.

 

دانلود لیست رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور گروه آزمایشی ریاضی

دانلود لیست رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور گروه آزمایشی تجربی

دانلود لیست رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور گروه آزمایشی انسانی

دانلود لیست رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور گروه آزمایشی هنر

دانلود لیست رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور گروه آزمایشی زبان

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 

 

البته متقاضیان گرامی توجه داشته باشند که هیچ تفاوتی میان دانشجویانی که از طریق کنکور سراسری ثبت نام نموده اند با کسانی که در ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد نمی باشد یعنی در مدرک و حتی کارت دانشجویی آنها به هیچ عنوان بدون کنکور ذکر نخواهد شد. تنها تفاوتی می توان به آن اذعان داشت این است که دانشجویانی که در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شرکت می نمایند حق انتقالی یا مهمانی به دانشگاه های دیگر را نخواهند داشت. بنابراین تراز مورد نیاز برای قبولی دانشگاه آزاد و دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد می توانید مقاله مورد نظر را مطالعه کنید.

 

دانلود لیست رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 96

دانلود لیست رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 96

دانلود لیست رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 96

 

 

منبع : لیست رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور دانشگاه آزاد و سراسری 96

 

 

 

 

 

  
 

 



:: موضوعات مرتبط: درس و دانشگاه , ,
:: برچسب‌ها: لیست رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور دانشگاه آزاد و سراسری 96,لیست رشته های بدون کنکوردانشگاه آزاد,شرایط ثبت نام دررشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد,ثبت نام بدون کنکور,رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

 

برای گاهی از پذیرش ظرفیت مازاد رشتهعلوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

افزایش ظرفیت مازاد رشته علوم آزمایشگاهی

 

 

داوطلبان گرامی توجه داشته باشنددر انتخاب رشته سراسری 96، ظرفیت رشته علوم آزمایشگاهی در دوره های روزانه و پردیس خودگردان/ظرفیت مازاد،در قیاس با 95،به ترتیب حدودا %3.8 و %40.7 افزایش یافته است. برخی از دانشگاه ها که پردیس خودگردان ندارند اقدام به پذیرش دانشجو بر اساس ظرفیت مازاد کرده اند، دانشگاه آزاد از جمله دانشگاه های است که در برخی از رشته ها ظرفیت مازاد اعلام می کند  در واقع دانشگاه آزاد ظرفیت مازاد را برای بسیاری از رشته ها اعلام کرده است. تا متقاضیانی که علاقمند به ثبت نام در رشت ه های پر متقاضی هستند فرصتی دوباره برای ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه خود داشته باشند داوطلبانی که علاقمند به شرکت در رشته علوم آزمایشگاهی هستند برای آگاهی از شرایط ثبت نام، شهریه و رشته ها و دانشگاه های که ظرفیت مازاد اعلام کرده اند و جهت استفاده از نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد می توانند با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشند.

 

آگاهی از میزان افزایش ظرفیت مازاد رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد

ظرفیت مازاد که برای بسیاری جای سوال است، در واقع چیزی مشابه دانشگاه بین الملل است در واقع دانشگاه هایی که توانایی لازم برای کسب عنوان بین الملل را ندارند تحت عنوان ظرفیت مازاد دانشجو می پذیرند که شهریه هایی معادل و یا کمقداری کمتر از دانشگاه بین الملل  دارد. با توجه به اینکه پردیس خودگردان در بسیاری از دانشگاه ها تشکیل شده چند سالی است که موضوع ظرفیت مازاد برای بقیه دانشگاه ها مطرح شده بر همین اساس دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی که پردیس خودگردان ندارند می توانند دانشجوی مازاد بر ظرفیت پذیرش می کنند. به عنوان مثال دانشگاهی برای یک رشته 100 نفر ظرفیت دارد اما 130 نفر پذیرش می کند 30 نفر اضافی که پذیرش می کند، ظرفیت مازاد نامیده می شود. بسیاری از داوطلبان که علاقمند به ثبت نام در رشته پرستاری دانشگاه آزاد هستند توجه داشته باشند که دانشگاه آزاد تعداد زیادی رشته محل برای پرستاری به صورت ظرفیت مازاد اعلام کرده است.

 

 

شهریه و شرایط نقل و انتقال دانشجویان مازاد ظرفیت 

داوطلبان دقت داشته باشند شهریه رشته های ظرفیت مازاد خودگردان مطابق شهریه رشته های پردیس های خودگردان مصوب وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی می باشد و لازم است داوطلبان در زمان انتخاب رشته نهایت دقت را در انتخاب این رشته محل ها داشته باشند، پذیرش دانشجو در ظرفیت مازاد مشروط به پرداخت هزینه تحصیل و خدمات رفاهی توسط پذیرفته شدگان بر اساس تعرفه ای کهدانشگاه تعیین می کند می باشد. محل تشکیل کلاس های پذیرفته شدگان مازاد ظرفیت بر عهده دانشگاه می باشد و ممکن است جای ثابتی نداشته باشند. نقل و انتقال و مهمانی پذیرفته شدگان مازاد میان دانشگاه هایی که دارای ظرفیت مازاد می باشد باید با موافقت مبدا و مقصد و با رعایت سایر ضوابط باشد همچنین داوطلبان گرامی دقت داشته باشند ارائه خوابگاه و دیگر امکانات رفاهی به هیچ عنوان در وظایف دانشگاه برای دانشجویان مازاد نبوده و همه چیز به تصمیم دانشگاه بوده و نیازمند پرداخت هزینه مشخص می باشد. سایر شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی پذیرش دانشجوی مازاد همانند پذیرش دانشجو در پردیس خودگردان دانشگاه ها می باشد. 

 

در نهایت توصیه ما به شما داوطلبان عزیزاین است که قبل از انتخاب رشته در ظرفیت مازاد دانشگاه ها حتمن وب سایت هر دانشگاه را مشاهده کنید و اطلاعات لازم برای آگاهی از پذیرش مازاد آن دانشگاه را بدست آورید. و در صورت داشتن هر گونه ابهام در این رابطه و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 و پذیرش دانشجو پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

منبع :  افزایش ظرفیت مازاد و پردیس خودگردان رشته علوم آزمایشگاهی

 

 

 

 

 

  



:: برچسب‌ها: افزایش ظرفیت مازاد و پردیس خودگردان رشته علوم آزمایشگاهی, علوم آزمایشگاهی, افزایش ظرفیت مازاد چیست, افزایش ظرفیت مازاد رشته علوم آزمایشگاهی, پردیس خودگردان رشته علوم آزمایشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

برای گاهی از آخرین تراز قبولی رشته مهندسی صنایع دانشگاه آزاد با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

تراز لازم برای قبولی در رشته مهندسی پزشکی

 

 

با توجه به ادغام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد، انتخاب رشته بصورت جداگانه انجام می شود. داوطلبان دقت داشته باشند با ترازی که در کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری دریافت میکنند می توانند برای انتخاب رشته اقدام کنند داوطلبانی که تراز لازم را کسب کرده باشند مجاز به انتخاب رشته از میان کد رشته ها می شوند. رشته مهندسی پزشکی زیر گروهه گروه ریاضی می باشد بنابر این داوطلبانی که قصد تحصیل در رشته مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد را دارند، باید با توجه به ترازی که کسب می کنند ( تراز زیرگروه یک ) نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند. داوطلبانی که قصد ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته مهندسی پزشکی را دارند در این مقاله توضیحاتی در رابطه با تراز لازم برای قبولی در رشته مهندسیثبت نام در دانشگاه آزاد با سه سهمیه عادی ، بسیج فعال و ایثارگران انجام می شود. داوطلبانی که علاقمند به تحصیل در دانشگاه آزاد هستند برای دسترسی به دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد و هرگونه سوال در رابطه حداقل تراز قبولی برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

 

 

 

رشته مهندسی پزشکی تراز
دانشگاه تهران مرکز 5196
دانشگاه تهران جنوب 5149
دانشگاه علوم تحقیقات 7360
دانشگاه پزشکی تهران 5652

 

 


آخرین رتبه و تراز لازم برای قبولی رشته مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد

 

با توجه به اینکه ظرفیت پذیرش دانشگاه ها در هر سال تحصیلی تغییر می کند، رتبه و تراز قبولی در هر رشته در انتخاب نیز تغییر خواهد کرد بنابراین با استفاده به این درصدها نمی توان تضمین کرد که در مهندسی پزشکی به طور حتم قبول میشوید بنابراین برای مطمئن شدن نیازمند به کارگیری محدوده درصد ها و آخرین رتبه و تراز قبولی در دانشگاه ها هستید پس برای آگاهی از اطلاعات دقیق برای قبولی در رشته مورد علاقه خود در دانشگاهی که می خواهید و آگاهی از آخرین رتبه و تراز لازم برای قبولی رشته مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد، در صورتی که وقت کافی برای حضور ندارید تنها با تماس تلفن و بدون حضور می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید و بهترین مشاوره را دریافت کنید تا آینده خود را با انجام انتخاب درست تضمین کنید.

دانشگاه آزاد اسلامی مطابق با دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 95 در واحد های نجف آباد ، تهران - جنوب پزشکی تهران، اسلامشهر ، تهران - مرکزی و علوم و تحقیقات دانشجوی رشته مهندسی پزشکی پذیرش کرده است .

 

 

بازار کار رشته مهندسی صنایع

 

در رابطه با بازار کار در ایران،مهندسان پزشکی در بیمارستانها،شرکتهای خصوصی،پژوهشکده ها،دانشگاه علوم پزشکی و … است.بصورت کارمند کار میکنند و معمولا کار در این مراکز بصورت قرار دادی میباشد.

 

 

 منبع : تراز آخرین نفر قبولی مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد

 

  

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: درس و دانشگاه , ,
:: برچسب‌ها: تراز آخرین نفر قبولی مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد,رشته مهندسی پزشکی چیست,بازار کار رشته مهندسی پزشکی,تراز لازم برای قبولی در رشته مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد,تراز رشته مهندسی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

 

برای مشاوره و آگاهی از تراز قبولی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 95 - 96  با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

تراز مورد نیاز برای قبولی در دانشگاه آزاد

 

همانطور که می دانید رشته های دانشگاه آزاد بدون کنکور و با کنکور دارای متقاضیان بسیار زیادی می باشد، با توجه به اینکه کنکور سراسری و آزاد باهم برگزار می شود، داوطلبان عزیز دقت داشته باشند که انتخاب رشته دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد بصورت جداگانه انجام می شود در انتخاب رشته کنکور سراسری ملاک برای انتخاب رشته رتبه می باشد یعنی برای آگاهی از شانس قبولی در هر رشته بابد رتبه قبولی در همان رشته در سال گذشته را بدانیم تا انتخاب درستی را داشته باشیم. اما انتخاب رشته دانشگاه آزاد براساس تراز انجام می شود به این صورت که آگاهی از تراز آخرین نفر در هر شته محل در سال گذشته برای دریافت شانس قبولی در همان رشته محل کفایت می کند بنابراین نمره کنکور آخرین نفر برای انتخاب در هر رشته از اهمیت زیادی برخوردار است، رشته های مثل پزشکی با توجه به اینکه متقاضیان بسیار بالای دارند بنابراین ترازی قبولی بالاتری را می خواهند و رشته هایی که متقاضیان کمتری دارند تراز قبولی پایین تر هم کفایت می کند. البته دانشگاه آزاد در گروه های آزمایشی انسانی، ریاضی و هنر و زبان بدون کنکور در بسیاری از رشته های مهندسی دانشجو می پذیرد بنابراین برای آگاهی از تراز قبولی کلیه دانشگاه های آزاد استان ها و هر سوالی که دارید می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

 


آیا از تاثیر سهمیه در تراز قبولی دانشگاه آزاد خبر دارید

داوطلبان گرامی دقت داشته باشند توضیحاتی که دادیم در رابطه با تراز و سهمیه عادی می باشد سهمیه عادی شامل داوطلبانی است که در کنکور سراسری در سهمیه مناطق دسته بندی شده اند همانطور که می دانید سهمیه در تراز هر داوطلب تاثیر گزار است یعنی زمانی که شما از هیچ سهمیه ای در انتخاب رشته دانشگاه آزاد استفاده نمی کنید شامل سهمیه عادی میشوید. بنابراین قبولی برای داوطلبانی که جز سهمیه عادی هستند اندکی سختر از داوطلبانی است که شامل سهمیه بسیج فعال و ایثارگران می باشند. شما عزیزان برای آگاهی از تراز قبولی سال گذشته دانشگاه آزاد در کلیه رشته ها می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید تا چینش مناسب تری برای انتخاب رشته در دانشگاه آزاد داشته باشید. 

 

 


چگونه در ذخیره دانشگاه آزاد قبول شویم

بنابراین داوطلبان گرامی نهایت دقت را داشته باشند در صورتی که در کارنامه آنها کلمه ذخیره ثبت شده باشد باید به دانشگاهی که کد رشته در آن اعلام شده مراجعه کنند و در صورت علاقه به رشته و دانشگاه و بادر نظر گرفتن قوانین ثبت نام خود را انجام دهند، به طور معمول همه ی داوطلبان که از طریق ذخیره برای ثبت نام اقدام می کنند در ورودی مهر یا بهمن می توانند ثبت نام خود را انجام دهند. البته داوطلبانی که قصد آگاهی از  شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96و انتخاب رشته مجازی و آنلاین 96 - 97 را دارند می توانند روی لینک کلیک کنند و یا در صورت آگاهی از شرایط با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشند و از خدمات تلفنی تحصیلی سامانه صدای مشاور در ارتباط باشد. 

 

 

منبع : تراز مورد نیاز برای قبولی دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: تراز مورد نیاز برای قبولی دانشگاه آزاد,آگاهی از تراز مورد نیاز برای قبولی دانشگاه آزاد,تراز دانشگاه آزاد,تراز لازم برای قبولی در رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد,تراز لازم برای قبولی در رشته پزشکی دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

برای گاهی از دانلود دفترچه ثبت نام بدون كنكور كاردانی به كارشناسی دانشگاه آزاد با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 

 

 

داوطلبانی که علاقمند به ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی به کارشناسی هستند توجه داشته باشند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمسال اول از مرداد ماه آغاز می شود. داوطلبانی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد را دارند توجه داشته باشند ثبت نام کاملا اینترنتی بوده و باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و بعد از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و دریافت اطلاعات مورد نیاز به قسمت دریافت کارت اعتباری مراجعه کرده و کارت اعتباری ثبت نام را خریداری کنید. پس از تهیه کارت ثبت نام در یک رشته و یک محل مورد نظر خود اقدام به ثبت نام کنید. با وجود اینکه ثبت نام در برخی از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد، همه ی داوطلبان باید در مدت زمان مشخص حتما ثبت نام خود را انجام دهند. پس داوطلبان به این موضوع دقت داشته باشند رشته ای که انتخاب می کنند حتی اگر با آزمون ویا بدون آزمون حتما باید ثبت نام خود را در سایت انجام دهند. جهت اطلاع کامل از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 کلیک کنید بعد از مطالعه مقاله در صورت داشتن هرگونه سوال با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

 

 دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 

 

 

زمان ثبت نام رشته های بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

همانطور که گفتیم ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمسال اول از مرداد آغازمی شود. داوطلبانی که موفق به ثبت نام شده اند دقت داشته باشند بعد از ثبت نام یک نسخه پرینت چاپی از ثبت نام خود را همراه داشته باشید تا در زمان اعلام شده به واحد دانشگاهی مورد نظر مراجعه کنید و ثبت نام خود را انجام دهید. در صورتی که در انجاک ثبت نام خود دچار مشکل شده اید و یا می خواهید از لیست کلیه رشته ها و شهریه دانشگاه آازد باخبر شوید می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

همانطور که گفتیم با توجه به تنوع بالای رشته های دانشگاه آزاد حداقل داوطلبان دقت داشته باشند قبل از ثبت نام ، رشته و دانشگاهی را انتخاب کنند که علاقمند به تحصیل در آن باشند بنابراین تحقیقات لازم را به عمل آورید زیرا ممکن است در صورت سهل انگاری و انتخاب رشته نادرست، به رشته تحصیلی خود علاقه ای نداشته و پشیمان شوید یا پس از اتمام تحصیل بازار کار مناسبی برای رشته تحصیلی شما وجود نداشته باشد. پس پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که حتما قبل از انتخاب در رابطه با رشته و دانشگاهی که می خواهید نهایت دقت را داشته باشید.

 

 

 

شرایط ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی

داوطلبان عزیز دقت داشته باشند ثبت نام و انتخاب رشته مقطع کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بصورت همزمان انجام می شود، کلیه داوطلبانی که در حال حاضر مدرک کاردانی ( فوق دیپلم ) دارند یا تا 31 شهریور 96 فارغ التحصیل می شوند می توانند در آزمون شرکت کنند. اگر داوطلبی مدرک فوق دیپلم خود را تا پایان بهمن 96 اخذ می کند حق دارد در آزمون شرکت کند ولی صرفا می تواند رشته محل های نیمسال دوم را انتخاب کند. همانطور که گفتیم ثبت نام و انتخاب رشته در مقطع کاردانی به کارشناسی همزمان انجام می شود و هر داوطلب حق دارد در رشته خود حداکثر 50  رشته محل را انتخاب کند. همانطور که گفتیم دانشگاه آزاد به دو صورت یعنی با آزمون و بدون آزمون دانشجو می پذیرد اگر پذیرش بصورت با آزمون باشد داوطلب باید بدون اطلاع از نتیجه آزمون خود انتخاب رشته کند. اما اگر پذیرش بدون آزمون باشد پذیرش بر اساس سوابق تحصیلیبوده و داوطلب از آزمون معافشده و فقط باید انتخاب رشته خود را انجام دهد. بنابراین هم در رشته های با آزمون و هم رشته های بدون آزمون، هم ثبت نام و هم انتخاب رشته باید انجام شود، بنابراین در انتخاب خود در درجه اول به علایق خود باید دقت کنید. تحصیل در مقطع کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد در اکثر رشته های مهندسی  بدون کنکور اما در رشته های گروه پزشکی با کنکور می باشد.

 

 منبع : دانلود دفترچه ثبت نام بدون كنكور كاردانی به كارشناسی دانشگاه آزاد

 

 

 
 
 

 



:: موضوعات مرتبط: درس و دانشگاه , ,
:: برچسب‌ها: دفترچه ثبت نام بدون كنكور كاردانی به كارشناسی دانشگاه آزاد,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد,ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی,نحوه ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد,کاردانی به کارشناسی ,
:: بازدید از این مطلب : 498
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

برای گاهی از پذیرش ظرفیت مازاد رشته پرستاری دانشگاه آزاد با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

داوطلبان گرامی توجه داشته باشند برخی از دانشگاه ها که پردیس خودگردان ندارند اقدام به پذیرش دانشجو بر اساس ظرفیت مازاد کرده اند، دانشگاه آزاد از جمله دانشگاه های است که در برخی از رشته ها ظرفیت مازاد اعلام می کند  در واقع دانشگاه آزاد ظرفیت مازاد را برای بسیاری از رشته ها اعلام کرده است. تا متقاضیانی که علاقمند به ثبت نام در رشت ه های پر متقاضی هستند فرصتی دوباره برای ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه خود داشته باشند با توجه به درخواست بالا برای رشته پرستاری، دانشگاه آزاد ظرفیت مازاد برای این رشته اعلام کرده است با توجه به اطلاعیه دانشگاه آزاد در رشته پرستاری ظرفیت مازاد را 80 نفر اعلام کرده داوطلبانی که علاقمند به شرکت در رشته پرستاری هستند برای آگاهی از شرایط ثبت نام، شهریه و رشته ها و دانشگاه های که ظرفیت مازاد اعلام کرده اند و جهت استفاده از نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد می توانند با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشند.

 

آگاهی از شرایط پذیرش ظرفیت مازاد رشته پرستاری دانشگاه آزاد

ظرفیت مازاد که برای بسیاری جای سوال است، در واقع چیزی مشابه دانشگاه بین الملل است در واقع دانشگاه هایی که توانایی لازم برای کسب عنوان بین الملل را ندارند تحت عنوان ظرفیت مازاد دانشجو می پذیرند که شهریه هایی معادل و یا کمقداری کمتر از دانشگاه بین الملل  دارد. با توجه به اینکه پردیس خودگردان در بسیاری از دانشگاه ها تشکیل شده چند سالی است که موضوع ظرفیت مازاد برای بقیه دانشگاه ها مطرح شده بر همین اساس دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی که پردیس خودگردان ندارند می توانند دانشجوی مازاد بر ظرفیت پذیرش می کنند. به عنوان مثال دانشگاهی برای یک رشته 100 نفر ظرفیت دارد اما 130 نفر پذیرش می کند 30 نفر اضافی که پذیرش می کند، ظرفیت مازاد نامیده می شود. بسیاری از داوطلبان که علاقمند به ثبت نام در رشته پرستاری دانشگاه آزاد هستند توجه داشته باشند که دانشگاه آزاد تعداد زیادی رشته محل برای پرستاری به صورت ظرفیت مازاد اعلام کرده است.

 

 پذیرش ظرفیت مازاد رشته پرستاری دانشگاه آزاد

 

 

شهریه و شرایط نقل و انتقال دانشجویان مازاد ظرفیت 

داوطلبان دقت داشته باشند شهریه رشته های ظرفیت مازاد خودگردان مطابق شهریه رشته های پردیس های خودگردان مصوب وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی می باشد و لازم است داوطلبان در زمان انتخاب رشته نهایت دقت را در انتخاب این رشته محل ها داشته باشند، پذیرش دانشجو در ظرفیت مازاد مشروط به پرداخت هزینه تحصیل و خدمات رفاهی توسط پذیرفته شدگان بر اساس تعرفه ای کهدانشگاه تعیین می کند می باشد. محل تشکیل کلاس های پذیرفته شدگان مازاد ظرفیت بر عهده دانشگاه می باشد و ممکن است جای ثابتی نداشته باشند. نقل و انتقال و مهمانی پذیرفته شدگان مازاد میان دانشگاه هایی که دارای ظرفیت مازاد می باشد باید با موافقت مبدا و مقصد و با رعایت سایر ضوابط باشد همچنین داوطلبان گرامی دقت داشته باشند ارائه خوابگاه و دیگر امکانات رفاهی به هیچ عنوان در وظایف دانشگاه برای دانشجویان مازاد نبوده و همه چیز به تصمیم دانشگاه بوده و نیازمند پرداخت هزینه مشخص می باشد. سایر شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی پذیرش دانشجوی مازاد همانند پذیرش دانشجو در پردیس خودگردان دانشگاه ها می باشد. 

 

در نهایت توصیه ما به شما داوطلبان عزیزاین است که قبل از انتخاب رشته در ظرفیت مازاد دانشگاه ها حتمن وب سایت هر دانشگاه را مشاهده کنید و اطلاعات لازم برای آگاهی از پذیرش مازاد آن دانشگاه را بدست آورید. و در صورت داشتن هر گونه ابهام در این رابطه و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 و پذیرش دانشجو پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

 

 منبع :  پذیرش ظرفیت مازاد رشته پرستاری دانشگاه آزاد

 

 



:: موضوعات مرتبط: درس و دانشگاه , ,
:: برچسب‌ها: پذیرش ظرفیت مازاد رشته پرستاری دانشگاه آزاد,ظرفیت مازاد چیست,ظرفیت مازاد رشته پرستاری,شهریه ظرفیت مازاد خودگردان دانشگاه آزاد,شهریه مازاد رشته پرستاری,ثبت نام در ظرفیت مازاد رشته پرستاری دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 1486
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

توجه توجه فرصت را از دست ندهید دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد منتشر شد برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید. بعد از برگزاری کنکور سراسری و دریافت اعلام نتایج کنکور سراسری مهم ترین موضوع در یافت کارنامه و انجام انتخاب رشته می باشد. بنابراین دانشگاه آزاد بلافاصله بعد از اعلام نتایج اقدام به انتشار دفترچه می نماید که شامل دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد و شرایط ثبت نام و انتخاب رشته با کنکور می باشد. متقاضیان عزیز برای آگاهی از انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد و شرایط ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 و هر سوالی که دارند می توانند بصورت تلفنی و یا حضوری با مشاوران در ارتباط باشند.

 


دریافت لیست رشته های با آزمون در دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 96

داوطلبان گرامی دقت داشته باشند که  بسیاری از رشته های ارائه شده در دفترچه انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد رشته های مهندسی، پزشکی و پیراپزشکی می باشد. بنابراین داوطلبانی که قصد شرکت در رشته های پزشکی دانشگاه آزاد را دارند در صورت نداشتن اطلاعات می توانند مقاله لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد  را مطالعه کنید و در صورت داشتن هرگونه ابهام ، سوالات خود را از مشاوران سامانه صدای مشاور بپرسید. لازم به ذکر است که بعضی از کد رشته محل هایی که در دانشگاه های معتبر و برتر دانشگاه های آزاد اسلامی ارائه می شوند نیز از طریق ثبت نام با آزمون دانشگاه آزاد انجام می پذیرد.

 


دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 

 

 

 

آگاهی از رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد

با توجه به اینکه دانشگاه آزاد در بسیاری از رشته های مهندسی و در برخی رشته های پزشکیو پیرا پزشکی بدون کنکور دانشجو می پذیرد در صورتی که داوطلبان علاقمند به کسب اطلاعات در رابطه با شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 و دریافت  لیست رشته های بدون کنکوردانشگاه آزاد 96 هستند می توانند با کلیک بر روی لینک مقاله مورد نظر را مطالعه کنند و اطلاعات لازم را دریافت کنند.  

 

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

 

شرایط ثبت نام و انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97

 داوطلبانی که موفق به انتخاب رشته نشده اید و یا با توجه به رتبه و تراز خود در رشته ای قبول شده اید که در محل سکونت خود نمی باشد می توانید بلافاصله بعد از اعلام نتایج دانشگاه آزاد با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد  که مشاوران سامانه صدای مشاور تحصیلی در اختیار شما قرار می دهند در ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت کنید بنابراین کلیه داوطلبانی که در هیچ یک از رشته محل ها قبول نشده اند یا از قبولی خود راضی نیستند می توانند با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت و اعلام تراز شما در کنکور آن را با تراز قبولی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 مقایسه و بررسی نماید و لیست رشته محل هایی را به شما بدهد که شانس قبولی شما در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 بیشتر باشد. در راستای تحقق این امر می توانید بصورت حضوری در پایگاه انتخاب رشته و یا از طریق تماس تلفنی با ارائه رتبه و تراز خود از لیست رشته هایی که می توانید در تکمیل ظرفیت ثبت نام کنید آگاه شوید و در مرحله بعدی ثبت نام در این رشته ها را به مشاوران سامانه صدای مشاور بسپارید و یا با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد ثبت نام خود را انجام دهید. همچنین برای دریافت اطلاعات در رابطه با لیست رشته های مجازی دانشگاه آزاد و نحوه قبولی در ذخیره دانشگاه آزاد 96 - 97   می توانید با کلیک بر روی لینک مقاله مورد نظر را مطالعه نمایید و در صورت داشتن هرگونه سوال با مشاوران در ارتباط باشید.

 

 

 


شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد چیست

همانطور که می دانید انتخاب رشته دانشگاه آزاد با استفاده از کنکور سراسری و رتبه ای است که در کنکور سراسری کسب میکنید اولین مرحله برای ثبت کردن انتخاب های 20 گانه در وب سایت دانشگاه آزاد شناسه انتخاب رشته می باشد. شناسه انتخاب رشته عددی 7 رقمی ای می باشد که در انتهای کارنامه کنکور سراسری داوطلب درج شده است. جهت مطالعه  شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد و  زمان نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.


1) ابتدا به سایت Azmoon.org سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی وارد شوید.
2) به سامانه انتخاب رشته با آزمون کنکور سراسری 96 وارد شوید.
3) وارد کردن نوع دوره، رشته تحصیلی، شناسه انتخاب رشته، شماره شناسنامه و سال تولد
4) با ورود به سیستم انتخاب رشته و طبق اولویت بندی هایمان، به ترتیب از شماره 1 تا شماره 20 را با ثبت کد دانشگاه و کد رشته تکمیل می نماییم.

 

 منبع : دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد, دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد, لیست رشته های دانشگاه آزاد, انتخاب رشته دانشگاه آزاد, چگونه دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد دانلود کنیم, دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

توجه توجه فرصت را از دست ندهید دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد منتشر شد برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید. بعد از برگزاری کنکور سراسری و دریافت اعلام نتایج کنکور سراسری مهم ترین موضوع در یافت کارنامه و انجام انتخاب رشته می باشد. بنابراین دانشگاه آزاد بلافاصله بعد از اعلام نتایج اقدام به انتشار دفترچه می نماید که شامل دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد و شرایط ثبت نام و انتخاب رشته با کنکور می باشد. متقاضیان عزیز برای آگاهی از انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد و شرایط ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 و هر سوالی که دارند می توانند بصورت تلفنی و یا حضوری با مشاوران در ارتباط باشند.

 


دریافت لیست رشته های با آزمون در دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 96

داوطلبان گرامی دقت داشته باشند که  بسیاری از رشته های ارائه شده در دفترچه انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد رشته های مهندسی، پزشکی و پیراپزشکی می باشد. بنابراین داوطلبانی که قصد شرکت در رشته های پزشکی دانشگاه آزاد را دارند در صورت نداشتن اطلاعات می توانند مقاله لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد  را مطالعه کنید و در صورت داشتن هرگونه ابهام ، سوالات خود را از مشاوران سامانه صدای مشاور بپرسید. لازم به ذکر است که بعضی از کد رشته محل هایی که در دانشگاه های معتبر و برتر دانشگاه های آزاد اسلامی ارائه می شوند نیز از طریق ثبت نام با آزمون دانشگاه آزاد انجام می پذیرد.

 


دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 

 

 

 

آگاهی از رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد

با توجه به اینکه دانشگاه آزاد در بسیاری از رشته های مهندسی و در برخی رشته های پزشکیو پیرا پزشکی بدون کنکور دانشجو می پذیرد در صورتی که داوطلبان علاقمند به کسب اطلاعات در رابطه با شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 و دریافت  لیست رشته های بدون کنکوردانشگاه آزاد 96 هستند می توانند با کلیک بر روی لینک مقاله مورد نظر را مطالعه کنند و اطلاعات لازم را دریافت کنند.  

 

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

 

شرایط ثبت نام و انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97

 داوطلبانی که موفق به انتخاب رشته نشده اید و یا با توجه به رتبه و تراز خود در رشته ای قبول شده اید که در محل سکونت خود نمی باشد می توانید بلافاصله بعد از اعلام نتایج دانشگاه آزاد با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد  که مشاوران سامانه صدای مشاور تحصیلی در اختیار شما قرار می دهند در ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت کنید بنابراین کلیه داوطلبانی که در هیچ یک از رشته محل ها قبول نشده اند یا از قبولی خود راضی نیستند می توانند با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت و اعلام تراز شما در کنکور آن را با تراز قبولی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 مقایسه و بررسی نماید و لیست رشته محل هایی را به شما بدهد که شانس قبولی شما در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 بیشتر باشد. در راستای تحقق این امر می توانید بصورت حضوری در پایگاه انتخاب رشته و یا از طریق تماس تلفنی با ارائه رتبه و تراز خود از لیست رشته هایی که می توانید در تکمیل ظرفیت ثبت نام کنید آگاه شوید و در مرحله بعدی ثبت نام در این رشته ها را به مشاوران سامانه صدای مشاور بسپارید و یا با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد ثبت نام خود را انجام دهید. همچنین برای دریافت اطلاعات در رابطه با لیست رشته های مجازی دانشگاه آزاد و نحوه قبولی در ذخیره دانشگاه آزاد 96 - 97   می توانید با کلیک بر روی لینک مقاله مورد نظر را مطالعه نمایید و در صورت داشتن هرگونه سوال با مشاوران در ارتباط باشید.

 

 

 


شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد چیست

همانطور که می دانید انتخاب رشته دانشگاه آزاد با استفاده از کنکور سراسری و رتبه ای است که در کنکور سراسری کسب میکنید اولین مرحله برای ثبت کردن انتخاب های 20 گانه در وب سایت دانشگاه آزاد شناسه انتخاب رشته می باشد. شناسه انتخاب رشته عددی 7 رقمی ای می باشد که در انتهای کارنامه کنکور سراسری داوطلب درج شده است. جهت مطالعه  شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد و  زمان نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.


1) ابتدا به سایت Azmoon.org سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی وارد شوید.
2) به سامانه انتخاب رشته با آزمون کنکور سراسری 96 وارد شوید.
3) وارد کردن نوع دوره، رشته تحصیلی، شناسه انتخاب رشته، شماره شناسنامه و سال تولد
4) با ورود به سیستم انتخاب رشته و طبق اولویت بندی هایمان، به ترتیب از شماره 1 تا شماره 20 را با ثبت کد دانشگاه و کد رشته تکمیل می نماییم.

 

 منبع : دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد, دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد, لیست رشته های دانشگاه آزاد, انتخاب رشته دانشگاه آزاد, چگونه دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد دانلود کنیم, دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کنکور سراسری با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

با توجه به اعلام نتایج کنکور سراسری برای داوطلبان بعد از مطالعه و دریافت کارنامه دسترسی به دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری و نحوه مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری درست می باشد. مهم ترین موضوع بعد از کنکور برای شما داوطلبان اینه که بدونید چه درصدی زدید با این درصد کجا و کدوم دانشگاه قبول میشد، برای دونستن همه ی این مطالب باید به نرم افزار تخمین رتبه دسترسی داشته باشید، مشاوران سامانه صدای مشاور با دادن اطلاعات در این مورد شمارا در تخمین رتبه و همچنین انتخاب رشته و قبولی در بهترین دانشگاه ها یاری می کنند.

 

دسترسی به نرم افزار تخمین رتبه کنکور سازمان سنجش 96 - 97

میخوای بدونی با درصدایی که زدی چه رتبه ای میاری و کجا قبول میشی ؟
میخوای بدونی کنکوری های 95با چه درصدایی و کجا قبول شدن؟
چند تا مثال میخوای برات بیاریم؟ 10 تا ؟ 100 تا؟ 1000 تا؟
بعد از دریافت نتایج  بسیاری از داوطلبان به نمونه سوالات رجوع کرده و می خواهند بدانند چه تعداد از سوالاتی را در کنکور درست جواب داده اند و چه درصدی زده اند ولی آگاهی لازم و یا نرم افزار تخمین رتبه کنکور سازمان سنجش در اختیار ندارند.
شما داوطلبی که کنکور دادی و استرس داری .......
می خوای بدونی چه درصدی زدی یا چه رتبه ای میاری و کجا قبول میشی؟
مشاوران سامانه صدای مشاور در تخمین رتبه کنکور سراسری و انتخاب رشته کنکور با وارد کردن حدود درصدهایی که فکر می کنین تو کنکور زدین بهتون میگن که تقریبا چه رتبه ای تو کنکور به دست میارین.
مرحله بعد از تخمین رتبه اینه که بهتون بگیم با این رتبه کجاها قبول میشین، با توجه به رتبه ای که میارید و علاقه شما به رشته تحصیلی و دانشگاهی که دوس دارید اونجا ادامه تحصیل بدید به شما خواهیم گفت چجوری انتخاب رشته انجام بدید تا بعدن پشیمون نشید.

در نرم افزار تخمین رتبه و انتخاب رشته کنکور95 سامانه صدای مشاور برای کنکوری های ریاضی، تجربی و انسانی از آمار قبولی 100 هزار کنکوری 95 ( اره درست خوندین 100 هزار نفر !) استفاده کردیم تا با وارد کردن حدود درصدهایی که فکر می کنین تو کنکور 95 زدین بهتون بگیم چه رتبه ای در کنکور بدست میارین و شانس قبولی در چه دانشگاهی را دارید.

 

 

 

نرم افزار تخمین رتبه کنکور سازمان سنجش 

 

 

 

 

رعایت نکات مهم درانتخاب رشته کنکور سراسری


بعد از دریافت کارنامه کامل با رتبه و تراز توسط داوطلب، مهم ترین موضوع بعد از انتخاب رشته درستطریقه استفاده از کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه می باشد. با رعایت نکات اصولی و انجام انتخاب درست داوطلبان می توانند بهترین آینده رابرای خود رقم بزنند و دچار پشیمانی نشوند اولین موضوع تاثیر گذار در انتخاب رشته تحصیلی شامل خانواده، تواناییها، ویژگی های شخصیتی و اهداف و تجربیات و همچنین مهم ترین آن علاقه خود داوطلب می باشد پس شما کنکوری های عزیز برای داشتن یک انتخاب رشته درست باید از نظر افرادی استفاده کنید که دارای تجربه کافی و اطلاعات درست باشد تا با استفاده از منابع درست شما را در انجام یک انتخاب راهنمایی دهند. موضوع مهم بعدی در انتخاب رشته توجه به محدودیتها و شرایط خاص شما می باشد یعنی تصوير روشنی از عوامل درونی خود داشته باشيد و پس از انجام مشورتهای لازم، جمع بندی و بر اساس نتايج حاصله، تصميم گيری كنيد. با توجه به حساس بودن این موضوع مشاوران سامانه صدای مشاور آماده هستند تا در زمینه مشاوره درست و انتخاب رشته کنکور برای گروه ریاضی، تجربی، انسانی و هرسوالی که دارید بصورت تلفنی و حضوری شما را در این امر مهم راهنمایی کنند تا آینده درخشانی را برای خود رقم بزنید.

 

 

نحوه ثبت نام در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 - 97 

 اگر شما در اعلام نتایج نهایی شهریور ماه هم در یک دانشگاه غیر آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت سنجش) و یک دانشگاه آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت Azmoom.org ) قبول شده اید نیز می توانید در نحوه قبولی در ذخیره دانشگاه آزاد 96 - 97 شرکت کنید فقط به این نکته توجه داشته باشید که اگر شما در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر و بهمن ثبت نام کنید و بعد از اعلام نتایج نهایی مشخص شود که در یکدانشگاه قبول شده اید دیگر انتخابی که در شهریور ماه در هر دانشگاه آزاد قبول شده بودید لغو می شود و شما در دانشگاهی حق ثبت نام دارید که در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد  قبول شده اید. اما قبولی شما در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ارتباطی به قبولی شما در دانشگاه غیرآزاد ( مثل سراسری یا غیرانتفاعی یا پیام نور) ندارد و شما حتی اگر در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد قبول شوید باز هم قبولی های شهریور شما در دانشگاه سراسری به قوت خود باقی است. همچنین داوطلبانی که شرکت در رشته های بدون آزمون دانشگاه ازاد را دارند برای آگاهی از  شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

 

لیست رشته محل های نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد


داوطلبان گرامی دقت داشته باشند بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری 96 لیست اولیه رشته های قرار گرفته در نرم افزار تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد سامانه صدای مشاور تحصیلی را بر روی سایت سامانه صدای مشاور تحصیلی در اختیار شما مخاطب عزیز قرار دادیم بنابراین شما در لیست رشته محل های قدیمی ارائه شده درنرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد به لیست تمامی رشته محل های دانشگاه آزاد دسترسی پیدا می کنید بعد از شروع انتخاب رشته تکمیل ظرفیت و معین شدن لیست رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 تنها رشته هایی را در نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد گذاشتیم که در تکمیل ظرفیت اعلام شده بودند و از نمایش دیگر رشته محل ها خودداریشده است بنابر این نرم افزار تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد سامانه صدای مشاور تحصیلی امکان بررسی بیشتر رشته محل های احتمالی که در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اعلام شده اند را در اختیارتان قرار می دهد تا بر اساس آن بتوانید شانس قبولی خود را در آن ها بررسی نمایید. بنابراین در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و هر سوالی که دارید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 منبع:  نرم افزار تخمین رتبه کنکور سازمان سنجش

 

  

 

 



:: برچسب‌ها: نرم افزار تخمین رتبه کنکور سازمان سنجش, تخمین رتبه بر اساس رشته و دانشگاه, نرم افزار تخمین رتبه, تخمین رتبه سازمان سنجش, تخمین رتبه کنکور, تخمین رتبه سنجش ,
:: بازدید از این مطلب : 1685
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

با توجه به توضیحاتی که در شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 گفته شد، دانشگاه آزاد در چند سال گذشته علاوه بر پذیرش بر اساس کنکورسراسری، به طریق بدون کنکور هم دانشجو می پذیرد. هرساله استقبال زیادی از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی و کارشناسی و لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد می شود، داوطلبان دقت داشته باشند مدرک فارغ التحصیلی دریافتی در رشته های با آزمون سراسری و بدون آزمون دانشگاه آزاد هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. همه ی داوطلبان می توانند برای انتخاب رشته در هر دو دوره با آزمون و بدون آزمون اقدام کنند. هیچ محدودیتی در هر 5 گروه هنر، زبان، ریاضی، تجربی و انسانی در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای انتخاب رشته و همینطور تعداد آن در دوره بدون آزمون نخواهند داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر روی مقاله های با لینک آبی کلیک کنید در صورت داشتن سوال بعد از مطالعه می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

 

 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

 

دسترسی به لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد96 - 97


داوطلبان عزیز دقت داشته باشند در ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 96 بیش از 90 درصد از رشته های کارشناسی و کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی بدون کنکور می باشد. قبل از اینکه بخواهیم در مورد لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی به شما داوطلبان عزیز توضیحاتی را ارائه دهیم، باید این موضوع را بیان کنیم که تمامی رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد به دو دسته رشته های علوم پزشکی و رشته های غیر پزشکی تقسیم می شوند. داوطلبان عزیز دقت داشته باشند تمام رشته های غیر پزشکی به صورت بدون کنکور ارائه می شوند بنابراین تمامی داوطلبان برای تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد قادر خواهند بود که در کلیه رشته های مهندسی، رشته های علوم انسانی، رشته های زبان های خارجه، رشته های هنر و رشته های علوم تجربی شرکت نمایند. داوطلبان گرامی توجه داشته باشند  که برای تحصیل در تعداد کمی از رشته های پرطرفدار و پر متقاضی در دانشگاه های معروف دانشگاه آزاد، می بایست از طریق آزمون سراسری قبولی در آن ها را کسب نمایید. در مقابل تمامی رشته های پزشکی در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی را نخواهید دید چرا که حتما می بایست برای شرکت در رشته های پزشکی در آزمون سراسری و انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرکت نمایید. به محض اعلام لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی، لینک دانلود را در اختیار شما قرار خواهیم داد. برای دسترسی و دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید. 

 

شرایط تحصیل در دانشگاه های دوره مجازی دانشگاه آزاد 96

داوطلبان دقت داشته باشند کلاس های دوره های مجازی بصورت الکترونیکی و غیر همزمان برگزار خواهد شد به این صورت که همه ی دانشجویان می توانند با استادان خود ارتباط برقرار کنند و در کلاس درس حضور یابند. البته دانشجویان دقت داشته باشند در بعضی از موارد در واحدهای آزمایشگاهی و مواردی که نیاز به نتیجه فوری می باشد دانشجویان و استادان باید همزمان وارد سیستم اینترنت شوند. 
دانشجویان با استفاده از تکنولوژی اینترنت، نیازی به حضور فیزیکی در کلاس های آموزشی ندارند چرا که در دوره مجازی دروس و برنامه های آموزشی از طریق اینترنت به دانشجو ارائه داده میشود.
امتحانات یک نیمسال شامل میان ترم و پایان ترم ، برای آموزش وارزشیابی دانشجو به کار میرود. برای کسب اطلاعات در رابطه با شرایط تحصیل دردانشگاه های دوره مجازی می توانید مقاله مورد نظر را مطالعه کنید.

 


نحوه استفاده از نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت


در این قسمت توضیحاتی در رابطه بااستفاده از نرم افزار تکمیل ظرفیت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. داوطلبان گرامی دقت داشته باشند که در نرم افزار تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد برای شما به این صورت دسته بندی کرده ایم که عنوان خوشبینانه را در صورتی برای شما به کار میبریم که اگر تراز شما کمتر از تراز قبولی یک رشته محل باشد و این فاصله بیش از 100 تا باشد آن رشته محل را برای شما اینگونه نامگذاری مینماییم و در صورتی که در بازه +100 و -100 تا تراز فاصله داشته باشد از عنوان منطقی استفاده نموده و در صورتی که تراز شما بیشتر از تراز قبولی یک رشته محل باشد و این فاصله بیش از 100 تا باشد از عنوان بدبینانه استفاده می نماییم. بنابراین پس از این که ترازتان در زیر گروه 1 و زیر گروه 2 و رتبه کشوری را در نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 وارد نمودید نرم افزار بر مبنای الگویی که توضیح دادیم لیستی از رشته محل هایی را به شما نشان خواهد داد که بر اساس آن شانس قبولی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد را خواهید داشت بنابراین برای دسترسی و استفاده از نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید و از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری سامانه صدای مشاور استفاده کنید.

 

 

 

 

 

 منبع :  لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 - 97



:: موضوعات مرتبط: درس و دانشگاه , ,
:: برچسب‌ها: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی, رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد, ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد, شرایط ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آازد ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

شاید برای بسیاری از کنکوری ها و داوطلبان عزیز این سوال به وجود آمده باشد که چگونه باید از سهمیه های کنکور سراسری باید آگاه شوند و سوالات بسیاری در رابطه با سهمیه در کنکور سراسری داشته باشند در این مقاله  تمام آنچه درباره سهمیه های کنکور باید بدانید را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم تا به بهبود انتخاب شما عزیزان کمکی کرده باشیم. 

 

 

 

نحوه سهمیه بندی داوطلبان در آزمون سراسری 

با توجه به اینکه داوطلبان به سه گروه كلی داوطلبان آزاد، داوطلبان منطقه ای و داوطلبان نهادها تقسیم می شوند.

1) داوطلبان آزاد، شامل كسانی میشد كه دیپلم خود را از استان تهران یا یكی از شهرهای تبریز، ارومیه، رشت، ساری، مشهد، كرمان، زنجان، سمنان، یزد، اراك، اصفهان، كرمانشاه، همدان و شیراز اخذ کرده بودند.

2) داوطلبان منطقه ای نیز شامل افرادی كه جزو منطقه آزاد نبودند میشد؛ البته این داوطلبان درصورت تمایل میتوانستند از سهمیه آزاد استفاده كنند. سهمیه هریک از این گروهها حدوداً معادل یک سوم كل ظرفیت دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی بود. در حال حاضر با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص ارائه قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران، تغییراتی در نحوه سهمیه بندی داوطلبان آزمون سراسری سال1396صورت پذیرفته اسـت كه توضحیات لازم برای شما عزیزان شرح داده شده است. بر اساس مصوبات مراجع ،هر یک از داوطلبان در آزمون سراسری دارای سهمیه مشخصی هسـتند. این سهمیه بر اساس اطلاعاتی كه داوطلبان در فرم تقاضانامه ثبت نامی تكمیل کرده اند، در كارنامـه اولیه آنان درج خواهد شد (اطلاعات ارسالی داوطلبان در تقاضانامه در زمان قبولی توسـط دانشـگاه محـل قبـولی كنترل می شود).
میزان ظرفیت اختصاص یافته به سهمیه ها بر اساس نسبت شركت كنندگان سهمیه بندی مناطق است. این سهمیه شامل سهمیه مناطق (منطقه یك، دو و سه) خانواده شهداء، ایثارگران و رزمندگان است .

 


سهمیه مناطق یک ، دو و سه چیست 

در این بخش اطلاعاتی در رابطه با سهمیه مناطق و نحوه وارد کردن اطلاعات را در اختیار عزیزان می گذاریم. در تقسیمات كشوری كه توسط وزارت كشور تعیین شده است، كشور دارای استان، شهر ، بخش و زیـربخش یا دهستان است. داوطلبان باید توجه داشته باشند كه بخش محل تحصـیل سه سال آخر متوسطه برای داوطلبان نظام قدیم و بخش اخذ مدرك پیش دانشگاهی و دو سال آخر متوسطه برای داوطلبان نظـام ترمـی واحدی یا سالی - واحدی در اختصاص سهمیه نهایی آنان تعیین كننده است.
1- داوطلبانی كه در بند 16 فرم ثبت نامی خود در آزمون سراسری، سهمیه ثبـت نامی مناطق را انتخـاب کرده اند، بر اساس سه سال آخر بخش محل تحصیل دارای سهمیه نهایی منطقه یك، دو یا سه خواهند شد.

 2- در صورتی كه بخشهای محل تحصیلی سه سال آخر متوسطه داوطلبان از سهمیه مناطق متفاوت باشد، سهمیه داوطلب براساس محل اخذ مدرک تحصیلی بخش مرفه تر (حتی یك سال از سه سال) تعیین می شود.

 3- فارغ التحصیلان كاردانی آموزشكده های فنی و حرفه ای، بر اساس بخش محـل تحصـیل سال اول، دوم و سوم هنرستان، دارای یكی از سهمیه های منطقه یك، دو یا سه خواهند بود.

 4- داوطلبانی كه دو سال آخر تحصیل خود را در خارج از كشور گذرانده اند، جزو منطقه سه محسـوب می شوند.

 5- كلیه داوطلبان معلول (نابینا، ناشنوا، نیمه بینا، نیمه شنوا و معلولان جسمی حركتی) جزو سهمیه منطقه سه محسوب می شوند.

 

گزینش آزاد: در كلیه كد رشته محل ها، انتخاب كنندگان بدون توجه به سهمیه و گزینش بـومی، صرفاً براساس نمره مرتب شده و نمره آخرین نفر پذیرفته شده هركد رشته محل كه صرفاً براساس ظرفیت آن كد رشته محل تعیین می شود، نمره گزینش آزاد نامیده می شود.

 

سهمیه های ایثارگران و رزمندگان به چه صورت می باشد


با توجه به تصویب قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، گزینش داوطلبان واجد شرایط براساس این قانون صورت می گیرد.

ایثارگران: همسر و فرزندان شهدا، آزادگان و همسر و فرزندان آنان، جانبازان، همسر و فرزندان جانبازان با جانبازی 25 درصد به بالا، جزو سهمیه ایثارگران محسوب می شوند و تـابع ضـوابط مربوط بـه سهمیه ایثارگران هستند. ظرفیت اختصاصی برای این دسته از داوطلبان 25 درصد از ظرفیت هر كدرشـته محـل است و حدنصاب نمره این داوطلبان 80 درصد نمره گزینش آزاد برای تمامی رشته های تحت پوشـش وزارت بهداشت (رشته هایی كه در دانشگاههای علوم پزشكی ارائه می شوند) و 75 درصد نمره گزینش آزاد برای سایر رشته هاست.

رزمندگان: رزمندگان (با حداقل شش ماه حضور در جبهه) جزو سهمیه رزمندگان محسوب می شوند و تابع ضوابط مربوط به سهمیه رزمندگان هستند. حدنصاب نمره برای این داوطلبان 75 درصد نمره گزینش آزاد در رشته محل مورد نظر است.

خانواده شهدا: پدر، مادر، خواهر و برادر شهید جزو سهمیه خانواده شهدا محسوب می شوند و تابع ضـوابط مربوط به سهمیه خانواده شهدا هستند.

نکته مهم: امسال برای اولین بار سهمیه 5 درصدی برای فرزندان و همسران جانبازان زیر 25 درصد و رزمندگان توسط سازمان سنجش در نظر گرفته شده است.

داوطلبان مشمول سهمیه رزمندگان سپاه پاسداران و وزارت جهاد كشاورزی از سـال 1368 به بعد و داوطلبان مشمول سهمیه های رزمندگان و ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران از سال 1376 به بعد، فقط یكبار می توانند با استفاده از سهمیه مربوط در رشته های تحصیلی دوره روزانه پذیرفته شوند. این داوطلبان مجاز به استفاده مجدد از سهمیه نیستند.
داوطلبانی كه با استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران در دوره های نوبت دوم (شـبانه)، پیام نور، غیرانتفـاعی، نیمه حضوری، مجازی و پردیس های خودگردان آزمون سراسری پذیرفته شوند، در صـورت انصراف از قبولی اولیه، منحصراً یك بار دیگر مجاز به استفاده از سهمیه مذكور خواهند بود.

 

انواع سهمیه ها در کنکور سراسری 96 - 97

سهمیه آموزگاران 

حدود 80 درصد از ظرفیت رشته راهنمایی و مشاوره به سهمیه آموزگاران وزارت آموزش و پرورش اختصـاص می یابد. 
تعهدات پذیرفته شدگان سهمیه های مختلف
پذیرفته شدگان دارای سهمیه نهایی منطقه یك، ایثارگر و رزمنده در صورت پذیرفته شدن یك برابـر مدت تحصیل تعهد خدمت دارند.
پذیرفته شدگان دارای سهمیه نهایی منطقه دو یا سه، در صورت پذیرفته شدن دو برابر مدت تحصیل تعهد خدمت دارند.
تبصره 1: میزان تعهد خدمت سهمیه مناطق، فقط برای پذیرفته شدگان دوره روزانه است و پذیرفتـه شدگان سایر دوره ها شامل تعهد خدمت نخواهند بود. 
تبصره 2: پذیرفته شدگان دارای سهمیه نهایی منطقه دو یا سه، در صورتی كه حداقل سهمیه منطقه یك یا سهمیه آزاد را در كدرشته محل قبولی كسب کنند به تشخیص دانشگاه یك برابـر مدت تحصیل تعهد خدمت دارند.
تبصره 3: تعهدات پذیرفته شدگان كد رشته های خاص (به عنوان نمونه مخصوص داوطلبان استان یا شهر خاص، بورسیه ها یا مناطق محروم) بر اسا قراردادهای منعقد شده بین نهادهای مربوط صورت می پذیرد و مشمول موارد فوق نیست.

 

سهمیه مناطق محروم

40 درصد ظرفیت هر یك از كد رشته های دوره روزانه 9 استان محروم شامل استان های (ایـلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، كردستان، كرمانشاه، كهكیلویـه و بویراحمـد، لرسـتان، هرمزگان) به داوطلبان بومی خود این استان ها اختصاص دارد.
بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و به منظور تأمین نیروی متخصـص اسـتان هـای ایـلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان،كردستان، كرمانشاه، كهكیلویه و بویر احمـد، لرسـتان و هرمزگان در رشته های مورد نیاز برحسب نظر استانداری های این استانها و بـه تعـداد 500 نفر به نسبت شانس قبولی هر یك از استانها در دانشگاهها تقسیم می شوند.
سهمیه داوطلبان شهرستانهای جنوب استان كرمان (جیرفت، عنبرآباد، كهنوج، رودبار، قلعه گنج و منوجان) و بخش بشاگرد در استان هرمزگان
بر اساس مصوبه شصتمین جلسه كمیته مطالعه و برنامه ریزی آزمون سراسری، داوطلبان بومی شهرستانهای مذكور كه سه سال آخر تحصیلات دوره متوسطه آنان (سال دوم، سوم و پیش دانشگاهی) در این شهرستانها یا یكی از بخشهای تابع آن بوده است، می توانند كدرشته های اختصاصی این شهرستانها را از بخـش های مربوط در این دفترچه انتخاب کنند.
در صورت پذیرفته شدن در این كدرشته ها، داوطلبان باید گواهی مربوط را در زمان ثبت نام به موسسه هایی كه در آن قبول شده اند، ارائه کنند، در غیر این صورت، قبولی آنها لغو می شود. پذیرفته شدگان مشمول تسهیلات این طرح باید متعهد شوند كه به مدت دو برابر مدت تحصیل در مناطق محروم استان خود خدمت کنند.
سهمیه داوطلبان زلزله زده شهرستانهای اهر، ورزقان و هریس استان آذربایجان شرقی
بنا بر مصوبه 732 شورای عالی انقلاب فرهنگی در تاریخ 20 فروردین ماه 92 داوطلبان بومی(اقامت یا یكی از سه سال آخر تحصیل) كلیه بخشهای شهرستانهای اهر، ورزقان و هریس می توانند از سهمیه اختصاصی به خود (در قسمت ظرفیت های اختصاصی به مناطق محروم) استفاده کنند.
سهمیه داوطلبان شهرستان ابوموسی
در راستای اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر اختصاص سهمیه برای داوطلبان شهرستان ابوموسی در آزمون سراسری، پذیرش داوطلبان بومی ابوموسی در دانشگاه هرمزگان، همانند شرایط پذیرش رزمندگان است (سهمیه 40 درصدی ظرفیت با اعمال 75 درصد حدنصاب گزینش آزاد).
تبصره1- سكونت مستمر داوطلب به مدت سه سال در شهرستان ابوموسی ملاك بومی بودن است.
تبصره2- چنانچه داوطلبان واجد شرایط حدنصاب لازم را در رشته های دانشگاه هرمزگان كسب نکنند در دانشگاه پیام نور ابوموسی جایابی و معرفی می شوند.

 

سهمیه بهیاران

مطابق ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای شماره 1، دارندگان دیپلم بهیاری مورد تأیید آمـوزش و پرورش كه بند 24 تقاضانامه ثبت نامی را علامتگذاری کرده اند، چنانچه مجاز به انتخاب رشته شـده باشـند، در صورت انتخاب كدرشته های پرستاری با نمره كل زیرگروه یك گروه آزمایشی علوم تجربـی كه رشـته پرستاری در این زیرگروه قرار دارد و احتساب با تأثیر مثبت نمره درس تخصصی بهیاری با ضریب 4 گزینش خواهند شد. ضمناً گزینش این گونه داوطلبان برای سایر رشـته ها با نمره كل بدون احتساب دروس تخصصی بهیاری خواهد بود.

 

نكات مهمی كه باید داوطلبان در سهمیه به آن دقت کنند


نكته 1: سهمیه های منطقه یك، دو، سه و خانواده شهداء در كد رشته محل هایی كه داوطلب، بومی آن كدرشته هاست اعمال می شود؛ در واقع داوطلب دارای سهمیه منطقه سه اگر در كدرشته ای بومی محسوب نشود، در قسمت آزاد گزینش خواهد شد و در سهمیه منطقه سه گزینش نمی شود . برای روشن تر شدن مطلب، به این مثال توجه کنید:
فرض كنید كه داوطلبی، بومی استان یزد بوده و دارای سهمیه منطقه سه در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی است. چنانچه این داوطلب متقاضی رشته مهندسی معماری در دانشگاههای یزد، اصفهان یا چهارمحال- بختیاری باشد، با توجه به اینكه نوع گزینش بومی رشته مذكور ناحیه ای است، بومی این استانها محسـوب می شود و در بین داوطلبان هم سهمیه خود یعنی منطقه سه گزینش خواهد شد ؛ اما اگر این داوطلب، متقاضی رشته مهندسی معماری دانشگاه تهران یا زنجان یا زاهدان باشد، از آنجا كه بومی (هم ناحیه ای) این استانها نیست، در سهمیه آزاد به رقابت با سایر داوطلبان خواهد پرداخت .
نكته 2 : با توجه به اجرای قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران، مصوب مجلس شورای اسـلامی، از آزمون سراسری سال 1393 سهمیه شاهد به سهمیه ایثارگران تغییر یافته است.

نكته 3: كلیه داوطلبان مشمول سهمیه ایثارگر و رزمنده، فقط یكبار می توانند با استفاده از سـهمیه مـورد نظر در رشته های تحصیلی دوره روزانه آزمون سراسری پذیرفته شوند (برای داوطلبان ایثارگر از سال 76 به بعد و رزمنده از سال 68 به بعد) و حتی در صورتی كه در رشته قبولی ثبت نام كرده یا نكرده باشند، حق استفاده مجدد از سهمیه مذكور را در آزمون سراسری نخواهند داشت. همچنین این دسته از داوطلبان، در صـورت پذیرفته شدن (سال 1387 و قبل آن) در دوره هایی به غیر از دوره روزانه (شبانه، پیام نور، غیرانتفـاعی، نیمه حضوری و مجازی) در صورت انصراف از رشته قبولی می تواننـد مجدداً فقـط یـك بار دیگـر در آزمـون سراسری از سهمیه استفاده کنند.
سایر سهمیه ها(تسهیلات)

 

 

 

مشاوران مجرب سامانه صدای مشاور تحصیلی آماده کمک رسانی به شما داوطلبان عزیز می باشند.

 

 منبع: انواع سهمیه در کنکور سراسری 96



:: برچسب‌ها: انواع سهمیه در کنکور سراسری ,کنکور سراسری,سهمیه فرزندان رزمندگان,سهمیه فرزندان ایثارگران,تاثیر سهمیه جانبازی در کنکور,تاثیر سهمیه مناطق در کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کنکور سراسری با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

با توجه به اعلام نتایج کنکور سراسری برای داوطلبان بعد از مطالعه و دریافت کارنامه دسترسی به دفترچه انتخاب رشته و نحوه انجام انتخاب رشته درست می باشد. مهم ترین موضوع بعد از کنکور برای شما داوطلبان اینه که بدونید چه درصدی زدید با این درصد کجا و کدوم دانشگاه قبول میشد، برای دونستن همه ی این مطالب باید به نرم افزار تخمین رتبه دسترسی داشته باشید، مشاوران سامانه صدای مشاور با دادن اطلاعات در این مورد شمارا در تخمین رتبه و همچنین انتخاب رشته و قبولی در بهترین دانشگاه ها یاری می کنند.

 

دسترسی به نرم افزار تخمین رتبه کنکور سازمان سنجش 96 - 97

میخوای بدونی با درصدایی که زدی چه رتبه ای میاری و کجا قبول میشی ؟
میخوای بدونی کنکوری های 95با چه درصدایی و کجا قبول شدن؟
چند تا مثال میخوای برات بیاریم؟ 10 تا ؟ 100 تا؟ 1000 تا؟
بعد از برگزاری کنکور سراسری بسیاری از داوطلبان به نمونه سوالات رجوع کرده و می خواهند بدانند چه تعداد از سوالاتی را در کنکور درست جواب داده اند و چه درصدی زده اند ولی آگاهی لازم و یا نرم افزار تخمین رتبه کنکور سازمان سنجش در اختیار ندارند.
شما داوطلبی که کنکور دادی و استرس داری .......
می خوای بدونی چه درصدی زدی یا چه رتبه ای میاری و کجا قبول میشی؟
مشاوران سامانه صدای مشاور در تخمین رتبه کنکور سراسری و انتخاب رشته کنکور با وارد کردن حدود درصدهایی که فکر می کنین تو کنکور زدین بهتون میگن که تقریبا چه رتبه ای تو کنکور به دست میارین.
مرحله بعد از تخمین رتبه اینه که بهتون بگیم با این رتبه کجاها قبول میشین، با توجه به رتبه ای که میارید و علاقه شما به رشته تحصیلی و دانشگاهی که دوس دارید اونجا ادامه تحصیل بدید به شما خواهیم گفت چجوری انتخاب رشته انجام بدید تا بعدن پشیمون نشید.

در نرم افزار تخمین رتبه و انتخاب رشته کنکور95 سامانه صدای مشاور برای کنکوری های ریاضی، تجربی و انسانی از آمار قبولی 100 هزار کنکوری 95 ( اره درست خوندین 100 هزار نفر !) استفاده کردیم تا با وارد کردن حدود درصدهایی که فکر می کنین تو کنکور 95 زدین بهتون بگیم چه رتبه ای در کنکور بدست میارین و شانس قبولی در چه دانشگاهی را دارید.

 

 

 

نرم افزار تخمین رتبه کنکور سازمان سنجش 

 

 

 

 

رعایت نکات مهم درانتخاب رشته کنکور سراسری


بعد از دریافت کارنامه کامل با رتبه و تراز توسط داوطلب، مهم ترین موضوع مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری درست با رعایت نکات اصولی می باشد تا داوطلبان عزیز با انجام انتخاب رشته نادرست دچار پشیمانی نشوند اولین موضوع تاثیر گذار در انتخاب رشته تحصیلی شامل خانواده، تواناییها، ویژگی های شخصیتی و اهداف و تجربیات و همچنین مهم ترین آن علاقه خود داوطلب می باشد پس شما کنکوری های عزیز برای داشتن یک انتخاب رشته درست باید از نظر افرادی استفاده کنید که دارای تجربه کافی و اطلاعات درست باشد تا با استفاده از منابع درست شما را در انجام یک انتخاب راهنمایی دهند. موضوع مهم بعدی در انتخاب رشته توجه به محدودیتها و شرایط خاص شما می باشد یعنی تصوير روشنی از عوامل درونی خود داشته باشيد و پس از انجام مشورتهای لازم، جمع بندی و بر اساس نتايج حاصله، تصميم گيری كنيد. با توجه به حساس بودن این موضوع مشاوران سامانه صدای مشاور آماده هستند تا در زمینه مشاوره درست و انتخاب رشته کنکور برای گروه ریاضی، تجربی، انسانی و هرسوالی که دارید بصورت تلفنی و حضوری شما را در این امر مهم راهنمایی کنند تا آینده درخشانی را برای خود رقم بزنید.

 

 

نحوه ثبت نام در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 - 97 

 اگر شما در اعلام نتایج نهایی شهریور ماه هم در یک دانشگاه غیر آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت سنجش) و یک دانشگاه آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت Azmoom.org ) قبول شده اید نیز می توانید در نحوه قبولی در ذخیره دانشگاه آزاد 96 - 97 شرکت کنید فقط به این نکته توجه داشته باشید که اگر شما در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر و بهمن ثبت نام کنید و بعد از اعلام نتایج نهایی مشخص شود که در یکدانشگاه قبول شده اید دیگر انتخابی که در شهریور ماه در هر دانشگاه آزاد قبول شده بودید لغو می شود و شما در دانشگاهی حق ثبت نام دارید که در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد  قبول شده اید. اما قبولی شما در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ارتباطی به قبولی شما در دانشگاه غیرآزاد ( مثل سراسری یا غیرانتفاعی یا پیام نور) ندارد و شما حتی اگر در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد قبول شوید باز هم قبولی های شهریور شما در دانشگاه سراسری به قوت خود باقی است. همچنین داوطلبانی که شرکت در رشته های بدون آزمون دانشگاه ازاد را دارند برای آگاهی از  شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

 

لیست رشته محل های نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد


داوطلبان گرامی دقت داشته باشند بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری 96 لیست اولیه رشته های قرار گرفته در نرم افزار تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد سامانه صدای مشاور تحصیلی را بر روی سایت سامانه صدای مشاور تحصیلی در اختیار شما مخاطب عزیز قرار دادیم بنابراین شما در لیست رشته محل های قدیمی ارائه شده درنرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد به لیست تمامی رشته محل های دانشگاه آزاد دسترسی پیدا می کنید بعد از شروع انتخاب رشته تکمیل ظرفیت و معین شدن لیست رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 تنها رشته هایی را در نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد گذاشتیم که در تکمیل ظرفیت اعلام شده بودند و از نمایش دیگر رشته محل ها خودداریشده است بنابر این نرم افزار تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد سامانه صدای مشاور تحصیلی امکان بررسی بیشتر رشته محل های احتمالی که در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اعلام شده اند را در اختیارتان قرار می دهد تا بر اساس آن بتوانید شانس قبولی خود را در آن ها بررسی نمایید. بنابراین در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و هر سوالی که دارید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

 

منبع : نرم افزار تخمین رتبه کنکور سازمان سنجش

 

  



:: برچسب‌ها: نرم افزار تخمین رتبه کنکور سازمان سنجش, تخمین رتبه بر اساس رشته و دانشگاه, نرم افزار تخمین رتبه, تخمین رتبه سازمان سنجش, تخمین رتبه کنکور, تخمین رتبه سنجش ,
:: بازدید از این مطلب : 543
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کنکور سراسری با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

 رتبه لازم برای قبولی در رشته مهندسی مواد و پلیمر

 


با توجه به اطلاع رسانی سازمان سنجش گروه ریاضی بعد از گروه تجربی متقاضیان بسیار زیادی نسبت به گروه های آزمایشی انسانی، هنرو زبان داشته. بنابراین شاهد رقابت بین داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 خواهیم بود. رشته مهندسی پلیمر شامل دو گرایش صنایع پلیمر و تکنولوژی و علوم رنگ و رشته مهندسی مواد شامل دو گرایش متالوژی و سرامیک می باشد.
با توجه به موارد گفته شده داوطلبان متقاضی قبولی در این رشته ها بسیار زیاد می باشد بسیاری از داوطلبان علاقمند به بررسی درصدها و آخرین تراز و رتبه قبولی مهندسی مواد و مهندسی پلیمر می باشند. بنابراین در این مقاله اطلاعاتی در رابطه با درصد دروس و آخرین تراز و رتبه قبولی مهندسی مواد و مهندسی پلیمر بر مبنای انتخاب رشته 95 را در اختیارتان قرار می دهیم. در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهام در رابطه با کلیه رشته ها و دانشگاه ها با توجه به تراز و رتبه خود می توانید از راهنمایی مشاوران سامانه صدای مشاور و انتخاب رشته کنکور در ارتباط باشید.

 


آخرین رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی مواد و مهندسی پلیمر 

 
اطلاعاتی که در جداول در لینک پایین در اختیار شما می گذاریم مربوط  به کارنامه داوطلبان درشته های مهندسی مواد و مهندسی پلیمر در دانشگاه های دولتی روزانه در کنکور سراسری 95 می باشد. با توجه به اینکه ظرفیت پذیرش دانشگاه ها در هر سال تحصیلی تغییر می کند، رتبه قبولی در هر رشته در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 تغییر خواهد کرد بنابراین با استفاده به این درصدها نمی توان قبولی مهندسی مواد دانشگاه دولتی روزانه در کنکور 95 -96 و قبولی مهندسی دانشگاه دولتی روزانه در کنکور 96تضمین کرد بنابراین با به کارگیری محدوده درصد ها و آخرین رتبه قبولی در بالا و استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری صدای مشاور و نرم افزار تخمین رتبه سازمان سنجش می توانید بهترین انتخاب رت برای خود رقم بزنید. 
در ضمن به تمامی داوطلبین شرکت کننده در گروه آزمایشی ریاضی پیشنهاد می کنیم که حتما مقاله مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری  و در صورت نیاز شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 را مطالعه  کنید.

در صورتیکه در مورد آخرین رتبه و تراز های قبولی در مهندسی مواد و مهندسی پلیمر،تمامی درصدها و استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور صدای مشاورو نرم افزار تخین رتبه سازمان سنجش و انتخاب رشته کنکور سراسری 96 سوال و ابهامی برایتان ایجاد شد حتما با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور در میان بگذارید. 

 

 

دانلود کارنامه قبولی مهندسی پلیمر دانشگاه تهران

دانلود کارنامه قبولی مهندسی پلیمر دانشگاه شریف

 

 

منبع :  آخرین تراز و رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی مواد و مهندسی پلیمر

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: درس و دانشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کنکور سراسری با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

 رتبه لازم برای قبولی در رشته مهندسی مواد و پلیمر

 


با توجه به اطلاع رسانی سازمان سنجش گروه ریاضی بعد از گروه تجربی متقاضیان بسیار زیادی نسبت به گروه های آزمایشی انسانی، هنرو زبان داشته. بنابراین شاهد رقابت بین داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 خواهیم بود. رشته مهندسی پلیمر شامل دو گرایش صنایع پلیمر و تکنولوژی و علوم رنگ و رشته مهندسی مواد شامل دو گرایش متالوژی و سرامیک می باشد.
با توجه به موارد گفته شده داوطلبان متقاضی قبولی در این رشته ها بسیار زیاد می باشد بسیاری از داوطلبان علاقمند به بررسی درصدها و آخرین تراز و رتبه قبولی مهندسی مواد و مهندسی پلیمر می باشند. بنابراین در این مقاله اطلاعاتی در رابطه با درصد دروس و آخرین تراز و رتبه قبولی مهندسی مواد و مهندسی پلیمر بر مبنای انتخاب رشته 95 را در اختیارتان قرار می دهیم. در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهام در رابطه با کلیه رشته ها و دانشگاه ها با توجه به تراز و رتبه خود می توانید از راهنمایی مشاوران سامانه صدای مشاور و انتخاب رشته کنکور در ارتباط باشید.

 


آخرین رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی مواد و مهندسی پلیمر 

 
اطلاعاتی که در جداول در لینک پایین در اختیار شما می گذاریم مربوط  به کارنامه داوطلبان درشته های مهندسی مواد و مهندسی پلیمر در دانشگاه های دولتی روزانه در کنکور سراسری 95 می باشد. با توجه به اینکه ظرفیت پذیرش دانشگاه ها در هر سال تحصیلی تغییر می کند، رتبه قبولی در هر رشته در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 تغییر خواهد کرد بنابراین با استفاده به این درصدها نمی توان قبولی مهندسی مواد دانشگاه دولتی روزانه در کنکور 95 -96 و قبولی مهندسی دانشگاه دولتی روزانه در کنکور 96تضمین کرد بنابراین با به کارگیری محدوده درصد ها و آخرین رتبه قبولی در بالا و استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری صدای مشاور و نرم افزار تخمین رتبه سازمان سنجش می توانید بهترین انتخاب رت برای خود رقم بزنید. 
در ضمن به تمامی داوطلبین شرکت کننده در گروه آزمایشی ریاضی پیشنهاد می کنیم که حتما مقاله مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری  و در صورت نیاز شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 را مطالعه  کنید.

در صورتیکه در مورد آخرین رتبه و تراز های قبولی در مهندسی مواد و مهندسی پلیمر،تمامی درصدها و استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور صدای مشاورو نرم افزار تخین رتبه سازمان سنجش و انتخاب رشته کنکور سراسری 96 سوال و ابهامی برایتان ایجاد شد حتما با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور در میان بگذارید. 

 

 

دانلود کارنامه قبولی مهندسی پلیمر دانشگاه تهران

دانلود کارنامه قبولی مهندسی پلیمر دانشگاه شریف

 

 

منبع :  آخرین تراز و رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی مواد و مهندسی پلیمر

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: درس و دانشگاه , ,
:: برچسب‌ها: آخرین تراز و رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی مواد و مهندسی پلیمر,رتبه لازم برای قبولی در رشته پلیمر,رشته مهندسی مواد و مهندسی پلیمر,تراز رتبه قبولی در رشته پلیمر,نحوه انتخاب رشته بر اساس رتبه و تراز ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کنکور سراسری با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

 رتبه لازم برای قبولی در رشته مهندسی مواد و پلیمر

 


با توجه به اطلاع رسانی سازمان سنجش گروه ریاضی بعد از گروه تجربی متقاضیان بسیار زیادی نسبت به گروه های آزمایشی انسانی، هنرو زبان داشته. بنابراین شاهد رقابت بین داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 خواهیم بود. رشته مهندسی پلیمر شامل دو گرایش صنایع پلیمر و تکنولوژی و علوم رنگ و رشته مهندسی مواد شامل دو گرایش متالوژی و سرامیک می باشد.
با توجه به موارد گفته شده داوطلبان متقاضی قبولی در این رشته ها بسیار زیاد می باشد بسیاری از داوطلبان علاقمند به بررسی درصدها و آخرین تراز و رتبه قبولی مهندسی مواد و مهندسی پلیمر می باشند. بنابراین در این مقاله اطلاعاتی در رابطه با درصد دروس و آخرین تراز و رتبه قبولی مهندسی مواد و مهندسی پلیمر بر مبنای انتخاب رشته 95 را در اختیارتان قرار می دهیم. در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهام در رابطه با کلیه رشته ها و دانشگاه ها با توجه به تراز و رتبه خود می توانید از راهنمایی مشاوران سامانه صدای مشاور و انتخاب رشته کنکور در ارتباط باشید.

 


آخرین رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی مواد و مهندسی پلیمر 

 
اطلاعاتی که در جداول در لینک پایین در اختیار شما می گذاریم مربوط  به کارنامه داوطلبان درشته های مهندسی مواد و مهندسی پلیمر در دانشگاه های دولتی روزانه در کنکور سراسری 95 می باشد. با توجه به اینکه ظرفیت پذیرش دانشگاه ها در هر سال تحصیلی تغییر می کند، رتبه قبولی در هر رشته در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 تغییر خواهد کرد بنابراین با استفاده به این درصدها نمی توان قبولی مهندسی مواد دانشگاه دولتی روزانه در کنکور 95 -96 و قبولی مهندسی دانشگاه دولتی روزانه در کنکور 96تضمین کرد بنابراین با به کارگیری محدوده درصد ها و آخرین رتبه قبولی در بالا و استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری صدای مشاور و نرم افزار تخمین رتبه سازمان سنجش می توانید بهترین انتخاب رت برای خود رقم بزنید. 
در ضمن به تمامی داوطلبین شرکت کننده در گروه آزمایشی ریاضی پیشنهاد می کنیم که حتما مقاله مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری  و در صورت نیاز شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 را مطالعه  کنید.

در صورتیکه در مورد آخرین رتبه و تراز های قبولی در مهندسی مواد و مهندسی پلیمر،تمامی درصدها و استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور صدای مشاورو نرم افزار تخین رتبه سازمان سنجش و انتخاب رشته کنکور سراسری 96 سوال و ابهامی برایتان ایجاد شد حتما با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور در میان بگذارید. 

 

 

دانلود کارنامه قبولی مهندسی پلیمر دانشگاه تهران

دانلود کارنامه قبولی مهندسی پلیمر دانشگاه شریف

 

 

منبع :  آخرین تراز و رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی مواد و مهندسی پلیمر

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: درس و دانشگاه , ,
:: برچسب‌ها: آخرین تراز و رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی مواد و مهندسی پلیمر,رتبه لازم برای قبولی در رشته پلیمر,رشته مهندسی مواد و مهندسی پلیمر,تراز رتبه قبولی در رشته پلیمر,نحوه انتخاب رشته بر اساس رتبه و تراز ,
:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

 
 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کنکور سراسری با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

آخرین رتبه لازم برای قبولی در رشته کامپیوتر



با توجه به اطلاع رسانی سازمان سنجش گروه ریاضی بعد از گروه تجربی متقاضیان بسیار زیادی نسبت به گروه های آزمایشی انسانی، هنرو زبان داشته. بنابراین شاهد رقابت بین داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 خواهیم بود.  رشته مهندسی کامپیوتر شامل گرایش های مهندسی نرم افزار، مهندسی سخت افزار ، مهندسی فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر می باشد. 

همانطور که می دانید داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی، رشته های مهندسی جزء اولویت های انتخابی این داوطلبان بوده بنابراین رقابت در انتخاب رشته های مهندسی بسیار بالا می باشد. با توجه به موارد گفته شده داوطلبان متقاضی قبولی در این رشته ها بسیار زیاد می باشد بسیاری از داوطلبان علاقمند به بررسی درصدها و آخرین تراز و رتبه قبولی رشته مهندسی فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر می باشند. بنابراین در این مقاله اطلاعاتی در رابطه با درصد دروس و آخرین تراز و رتبه قبولی مهندسی فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر بر مبنای انتخاب رشته 95 را در اختیارتان قرار می دهیم در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهام در رابطه با کلیه رشته ها و دانشگاه ها با توجه به تراز و رتبه خود می توانید از راهنمایی مشاوران سامانه صدای مشاور و انتخاب رشته کنکور در ارتباط باشید.


 

آخرین تراز و رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار انتخاب رشته کنکور

 
اطلاعاتی که در جداول در لینک پایین در اختیار شما می گذاریم مربوط به کارنامه داوطلبان درشته های مهندسی کامپیوتر در دانشگاه های دولتی روزانه در کنکور سراسری 95 می باشد. با توجه به اینکه ظرفیت پذیرش دانشگاه ها در هر سال تحصیلی تغییر می کند، رتبه قبولی در هر رشته در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 تغییر خواهد کرد بنابراین با استفاده به این درصدها نمی توان قبولی مهندسی کامپیوتر دانشگاه دولتی روزانه در کنکور 96 و قبولی مهندسی دانشگاه دولتی روزانه در کنکور 96 تضمین کرد بنابراین با به کارگیری محدوده درصد ها و آخرین رتبه قبولی در بالا و استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری صدای مشاور و نرم افزار تخمین رتبه سازمان سنجش می توانید بهترین انتخاب را برای خود رقم بزنید. 
در ضمن به تمامی داوطلبین شرکت کننده در گروه آزمایشی ریاضی پیشنهاد می کنیم که حتما مقاله مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری و در صورت نیاز شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 را مطالعه کنید.
در صورتیکه در مورد آخرین رتبه و تراز های قبولی در مهندسی مواد و مهندسی پلیمر،تمامی درصدها و استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور صدای مشاور و نرم افزار تخین رتبه سازمان سنجش و انتخاب رشته کنکور سراسری 96 سوال و ابهامی برایتان ایجاد شد حتما با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور در میان بگذارید.

 

دانلود کارنامه قبولی مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهران

دانلود کارنامه قبولی مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیر کبیر

 

 

منبع :  آخرین تراز و رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی کامپیوتر

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: درس و دانشگاه , ,
:: برچسب‌ها: آخرین تراز و رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی کامپیوتر, رشته مهندسی کامپیوتر,نحوه قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر,چگونه در رشته کامپیوتر قبول شویم,تراز قبولی در رشته کامپیوتر,رتبه لازم برای قبولی در رشته کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

 
 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کنکور سراسری با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

آخرین رتبه لازم برای قبولی در رشته کامپیوتر



با توجه به اطلاع رسانی سازمان سنجش گروه ریاضی بعد از گروه تجربی متقاضیان بسیار زیادی نسبت به گروه های آزمایشی انسانی، هنرو زبان داشته. بنابراین شاهد رقابت بین داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 خواهیم بود.  رشته مهندسی کامپیوتر شامل گرایش های مهندسی نرم افزار، مهندسی سخت افزار ، مهندسی فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر می باشد. 

همانطور که می دانید داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی، رشته های مهندسی جزء اولویت های انتخابی این داوطلبان بوده بنابراین رقابت در انتخاب رشته های مهندسی بسیار بالا می باشد. با توجه به موارد گفته شده داوطلبان متقاضی قبولی در این رشته ها بسیار زیاد می باشد بسیاری از داوطلبان علاقمند به بررسی درصدها و آخرین تراز و رتبه قبولی رشته مهندسی فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر می باشند. بنابراین در این مقاله اطلاعاتی در رابطه با درصد دروس و آخرین تراز و رتبه قبولی مهندسی فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر بر مبنای انتخاب رشته 95 را در اختیارتان قرار می دهیم در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهام در رابطه با کلیه رشته ها و دانشگاه ها با توجه به تراز و رتبه خود می توانید از راهنمایی مشاوران سامانه صدای مشاور و انتخاب رشته کنکور در ارتباط باشید.


 

آخرین تراز و رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار انتخاب رشته کنکور

 
اطلاعاتی که در جداول در لینک پایین در اختیار شما می گذاریم مربوط به کارنامه داوطلبان درشته های مهندسی کامپیوتر در دانشگاه های دولتی روزانه در کنکور سراسری 95 می باشد. با توجه به اینکه ظرفیت پذیرش دانشگاه ها در هر سال تحصیلی تغییر می کند، رتبه قبولی در هر رشته در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 تغییر خواهد کرد بنابراین با استفاده به این درصدها نمی توان قبولی مهندسی کامپیوتر دانشگاه دولتی روزانه در کنکور 96 و قبولی مهندسی دانشگاه دولتی روزانه در کنکور 96 تضمین کرد بنابراین با به کارگیری محدوده درصد ها و آخرین رتبه قبولی در بالا و استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری صدای مشاور و نرم افزار تخمین رتبه سازمان سنجش می توانید بهترین انتخاب را برای خود رقم بزنید. 
در ضمن به تمامی داوطلبین شرکت کننده در گروه آزمایشی ریاضی پیشنهاد می کنیم که حتما مقاله مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری و در صورت نیاز شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 را مطالعه کنید.
در صورتیکه در مورد آخرین رتبه و تراز های قبولی در مهندسی مواد و مهندسی پلیمر،تمامی درصدها و استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور صدای مشاور و نرم افزار تخین رتبه سازمان سنجش و انتخاب رشته کنکور سراسری 96 سوال و ابهامی برایتان ایجاد شد حتما با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور در میان بگذارید.

 

دانلود کارنامه قبولی مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهران

دانلود کارنامه قبولی مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیر کبیر

 

 

منبع :  آخرین تراز و رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی کامپیوتر

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: آخرین تراز و رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی کامپیوتر, رشته مهندسی کامپیوتر,نحوه قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر,چگونه در رشته کامپیوتر قبول شویم,تراز قبولی در رشته کامپیوتر,رتبه لازم برای قبولی در رشته کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 486
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

 
 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کنکور سراسری با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

آخرین رتبه لازم برای قبولی در رشته کامپیوتر



با توجه به اطلاع رسانی سازمان سنجش گروه ریاضی بعد از گروه تجربی متقاضیان بسیار زیادی نسبت به گروه های آزمایشی انسانی، هنرو زبان داشته. بنابراین شاهد رقابت بین داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 خواهیم بود.  رشته مهندسی کامپیوتر شامل گرایش های مهندسی نرم افزار، مهندسی سخت افزار ، مهندسی فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر می باشد. 

همانطور که می دانید داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی، رشته های مهندسی جزء اولویت های انتخابی این داوطلبان بوده بنابراین رقابت در انتخاب رشته های مهندسی بسیار بالا می باشد. با توجه به موارد گفته شده داوطلبان متقاضی قبولی در این رشته ها بسیار زیاد می باشد بسیاری از داوطلبان علاقمند به بررسی درصدها و آخرین تراز و رتبه قبولی رشته مهندسی فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر می باشند. بنابراین در این مقاله اطلاعاتی در رابطه با درصد دروس و آخرین تراز و رتبه قبولی مهندسی فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر بر مبنای انتخاب رشته 95 را در اختیارتان قرار می دهیم در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهام در رابطه با کلیه رشته ها و دانشگاه ها با توجه به تراز و رتبه خود می توانید از راهنمایی مشاوران سامانه صدای مشاور و انتخاب رشته کنکور در ارتباط باشید.


 

آخرین تراز و رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار انتخاب رشته کنکور

 
اطلاعاتی که در جداول در لینک پایین در اختیار شما می گذاریم مربوط به کارنامه داوطلبان درشته های مهندسی کامپیوتر در دانشگاه های دولتی روزانه در کنکور سراسری 95 می باشد. با توجه به اینکه ظرفیت پذیرش دانشگاه ها در هر سال تحصیلی تغییر می کند، رتبه قبولی در هر رشته در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 تغییر خواهد کرد بنابراین با استفاده به این درصدها نمی توان قبولی مهندسی کامپیوتر دانشگاه دولتی روزانه در کنکور 96 و قبولی مهندسی دانشگاه دولتی روزانه در کنکور 96 تضمین کرد بنابراین با به کارگیری محدوده درصد ها و آخرین رتبه قبولی در بالا و استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری صدای مشاور و نرم افزار تخمین رتبه سازمان سنجش می توانید بهترین انتخاب را برای خود رقم بزنید. 
در ضمن به تمامی داوطلبین شرکت کننده در گروه آزمایشی ریاضی پیشنهاد می کنیم که حتما مقاله مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری و در صورت نیاز شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 را مطالعه کنید.
در صورتیکه در مورد آخرین رتبه و تراز های قبولی در مهندسی مواد و مهندسی پلیمر،تمامی درصدها و استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور صدای مشاور و نرم افزار تخین رتبه سازمان سنجش و انتخاب رشته کنکور سراسری 96 سوال و ابهامی برایتان ایجاد شد حتما با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور در میان بگذارید.

 

دانلود کارنامه قبولی مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهران

دانلود کارنامه قبولی مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیر کبیر

 

 

منبع :  آخرین تراز و رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی کامپیوتر

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: درس و دانشگاه , ,
:: برچسب‌ها: آخرین تراز و رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی کامپیوتر, رشته مهندسی کامپیوتر,نحوه قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر,چگونه در رشته کامپیوتر قبول شویم,تراز قبولی در رشته کامپیوتر,رتبه لازم برای قبولی در رشته کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

 
 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کنکور سراسری با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

آخرین رتبه لازم برای قبولی در رشته کامپیوتر



با توجه به اطلاع رسانی سازمان سنجش گروه ریاضی بعد از گروه تجربی متقاضیان بسیار زیادی نسبت به گروه های آزمایشی انسانی، هنرو زبان داشته. بنابراین شاهد رقابت بین داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 خواهیم بود.  رشته مهندسی کامپیوتر شامل گرایش های مهندسی نرم افزار، مهندسی سخت افزار ، مهندسی فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر می باشد. 

همانطور که می دانید داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی، رشته های مهندسی جزء اولویت های انتخابی این داوطلبان بوده بنابراین رقابت در انتخاب رشته های مهندسی بسیار بالا می باشد. با توجه به موارد گفته شده داوطلبان متقاضی قبولی در این رشته ها بسیار زیاد می باشد بسیاری از داوطلبان علاقمند به بررسی درصدها و آخرین تراز و رتبه قبولی رشته مهندسی فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر می باشند. بنابراین در این مقاله اطلاعاتی در رابطه با درصد دروس و آخرین تراز و رتبه قبولی مهندسی فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر بر مبنای انتخاب رشته 95 را در اختیارتان قرار می دهیم در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهام در رابطه با کلیه رشته ها و دانشگاه ها با توجه به تراز و رتبه خود می توانید از راهنمایی مشاوران سامانه صدای مشاور و انتخاب رشته کنکور در ارتباط باشید.


 

آخرین تراز و رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار انتخاب رشته کنکور

 
اطلاعاتی که در جداول در لینک پایین در اختیار شما می گذاریم مربوط به کارنامه داوطلبان درشته های مهندسی کامپیوتر در دانشگاه های دولتی روزانه در کنکور سراسری 95 می باشد. با توجه به اینکه ظرفیت پذیرش دانشگاه ها در هر سال تحصیلی تغییر می کند، رتبه قبولی در هر رشته در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 تغییر خواهد کرد بنابراین با استفاده به این درصدها نمی توان قبولی مهندسی کامپیوتر دانشگاه دولتی روزانه در کنکور 96 و قبولی مهندسی دانشگاه دولتی روزانه در کنکور 96 تضمین کرد بنابراین با به کارگیری محدوده درصد ها و آخرین رتبه قبولی در بالا و استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری صدای مشاور و نرم افزار تخمین رتبه سازمان سنجش می توانید بهترین انتخاب را برای خود رقم بزنید. 
در ضمن به تمامی داوطلبین شرکت کننده در گروه آزمایشی ریاضی پیشنهاد می کنیم که حتما مقاله مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری و در صورت نیاز شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 را مطالعه کنید.
در صورتیکه در مورد آخرین رتبه و تراز های قبولی در مهندسی مواد و مهندسی پلیمر،تمامی درصدها و استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور صدای مشاور و نرم افزار تخین رتبه سازمان سنجش و انتخاب رشته کنکور سراسری 96 سوال و ابهامی برایتان ایجاد شد حتما با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور در میان بگذارید.

 

دانلود کارنامه قبولی مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهران

دانلود کارنامه قبولی مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیر کبیر

 

 

منبع :  آخرین تراز و رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی کامپیوتر

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: درس و دانشگاه , ,
:: برچسب‌ها: آخرین تراز و رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی کامپیوتر, رشته مهندسی کامپیوتر,نحوه قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر,چگونه در رشته کامپیوتر قبول شویم,تراز قبولی در رشته کامپیوتر,رتبه لازم برای قبولی در رشته کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کنکور سراسری با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)
 
 

با توجه به برگزاری کنکور سراسری در گروه های ریاضی، تجربی، انسانی، هنر ، زبان مهم ترین موضوع بعد از برگزاری کنکور دریافت نتایج کنکور سراسری می باشد همانطور که می دانید نتایج کنکور توسط سازمان سنجش اعلام می شود، نتایج کسب شده توسط هر داوطلب بصورت کارنامه اولیه منتشر خواهد شد، در این مقاله اطلاعاتی در رابطه با  کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. بعد از دریافت کارنامه بدلیل کوتاه بودن زمان مهم ترین موضوع برای داوطلبان انجام انتخاب رشته درست بر اساس علاقه و الویت می باشد بنابراین برای انجام  مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری در صورت داشتن سوال می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید تا با مشاوره درست به روند بهبودی انتخاب شما عزیزان کمک کنیم.

 

اعلام نتایج کنکور سراسری 96 از 15 مرداد ساعت 18

 

 

اعلام نتایج کنکور سراسری 96

همانطور که می دانید نتایج کنکور سراسری 96 در قالب یک کارنامه توسط سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که شامل درصدهای هر درس،  نمره و رتبه در هر زیر گروه و رتبه کشوری و رتبه در هر سهمیه می باشد. نتایج اولیه آزمون سراسری 96 بر روی سایت سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت داوطلبان می توانند بلافاصله بعد از دریافت نتایج کنکور سراسری در انتخاب رشته 96 شرکت نمایند. توجه داشته باشید که اعلام نتایج به صورت اینترنتی می باشدبه همین دلیل تصمیم بران گرفتیم راهنمای نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری 96 را به شما داوطلبین گرامی ارائه نماییم.

 

 

نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری 

همانگونه که قبلا به آن اشاره کردیم اعلام نتایج کنکور سراسری 96 به صورت اینترنتی بوده و با ورود به سایت سازمان سنجش قادر خواهید بود کارنامه اولیه آزمون سراسری 96 خود را به سه روش دریافت نمایید. در ادامه هریک از این 3 روش نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری 96 را توضیح خواهیم داد.

 

روش اول : در روش اول همانطور که در تصویر مشخص شده با وارد کردن شماره داوطلبی، شماره شناسنامه و سال تولد می توانند به کارنامه کنکور سراسری 96 خود دسترسی داشته باشند و کارنامه خود را مشاهده نمایند. شماره داوطلبی هر داوطلب در کارت ورود به جلسه کنکور و بر روی صندلی آزمون داوطلب نوشته شده در صورتی که شماره داوطلبی خود را گم کرده اید و به آن دسترسی ندارید می توانید ازدو روش دیگر بهره ببرید.

 

نحوه دریافت کارنامه کنکور سراسری

 

 

روش دوم : در روش دوم داوطلبان باید برای مشاهده نتایج کنکور سراسری 96 خود علاوه بر اطلاعات شخصی، کد رهگیری و شماره پرونده که در رسید ثبت نام کنکور در  انتهای مراحل ثبت نام از سایت سازمان سنجش دریافت نموده نیاز دارند در صورتی که کد رهگیری خود را  ندارید اما به شماره پرونده خود را در دسترس دارید برای مشاهده نتایج کنکور سراسری 96 می توانید از روش سوم استفاده نمایید.

 

دریافت کارنامه کنکور سراسری

 

روش سوم) در این روش داوطلبین علاوه بر وارد کردن شماره پرونده و اطلاعات شخصی برای مشاهده نتایج کنکور سراسری 96 باید شماره سریال ثبت نام خود که همان سریال کارت اعتباری است که در زمان ثبت نام خریداری نموده اند را وارد کنند.

 

 

کنکور سراسری

 

 

نحوه بازیابی اطلاعات برای دریافت نتایج کنکور سراسری

 بنابراین داوطلبان دقت داشته باشند اطلاعاتی که برای مشاهده نتایج کنکور مورد نیازمی باشد شماره داوطلبی یا شماره پرونده و کدرهگیری و یا شماره پرونده و سریال ثبت نام می باشد. در صورتی که داوطلبی به هیچ یک از این اطلاعات دسترسی نداشته باشد می تواند بعد از وارد شدن به سایت سازمان سنجش شماره پروند و شماره داوطلبی خود را بازیابی کند. در صورتی که برای دریافت اطلاعات خود به مشکل برخوردید به شما پیشنهاد می دهیم برای بازیابی اطلاعات خود حتما از کمک مشاوران صدای مشاور بهره بگیرید. در راستای تحقق این امر قادر خواهید بود ازخدمات مشاور تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور تحصیلی بهره ببرید.

 

 

 

 

 

منبع: نتایج کنکور سراسری اعلام شد

 

 



:: برچسب‌ها: نتایج کنکور سراسری اعلام شد,اعلام نتایج کنکور سراسری,نتایج کنکور سراسری,نتایج کنکور ریاضی, نتایج کنکور تجربی,نتایج کنکور انسانی ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 96 - 97

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لیست رشته های بدون کنکوردانشگاه غیر انتفاعی با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

با توجه به افزایش مشارکت عمومی در ارائه خدمات آموزش عالی و افزایش روزافزون تقاضای اجتماعی جهت ورود به آموزش عالی در ایران دانشگاه‌ها و مؤسساتی در بخش غیردولتی ایجاد گردیده‌است که شامل دانشگاه‌های آزاد اسلامی و دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی می‌شود. با توجه به افزایش متقاضیان برای ورود به دوره های آموزش عالی در ایران، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر انتفاهی در بخش غیردولتی  ایجاد شده تا پاسخگوی روز افزون شما عزیزان باشد در این مقاله می خواهیم توضیحاتی در رابطه با نحوه ثبت نام دانشگاه غیر انتفاهی مدارک و شرایط لازم برای ثبت نام، لیست رشته های ارائه شده و شهریه این دانشگاه ها اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. بنابراین تحصیل در رشته های دانشگاه غیر انتفاعی مستلزم پرداخت شهریه می باشد. همچنین دانشجویانی که در دانشگاه های غیر انتفاعی تحصیل می کنند متعهد به خدمت در دولت نیستند. موسسات و آموزشگاه های غیر انتفاعی با توجه به نوع، تعداد و کیفیت رشته های ارائه دهنده ،قادر خواهند بود به دانشگاه غیر انتفاعی تغییر رتبه دهند هر ساله موسسات و دانشگاه های غیر انتفاعی از طریق کنکور سراسری 96 و مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری اقدام به پذیرش دانشجو می نمایند اما در این چند سال اخیر نیز به صورت بدون کنکور نیز اقدام به پذیرش دانشجو می نمایند.

 

 

 

 شرایط ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه غیر انتفاعی 96 - 97 

 

داوطلبانی که قصد ثبت نام بدون کنکور مقطع کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی را دارند باید دیپلم کامل متوسطه برای داوطلبان نظام قدیم آموزش متوسطه و مدرک پیش دانشگاهی برای داوطلبان نظام جدید آموزش متوسطه و یا اخذ آن حداکثر تا پایان شهریور ماه سال جاری تحصیلی را داشته باشند، موضوع مهم بعدی داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و یا شاغل به تحصیل در دوره کاردانی که حداکثر تا 31/6/96 فارغ التحصیل می شوند همچنین داوطلبان گرامی باید نهایت دقت را داشته باشند با توجه به اینکه گزینش دانشجو برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بر مبنای سوابق تحصیلی (معدل دیپلم)صورت خواهد پذیرفت بنابراین داوطلبان باید برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی معدل کل و یا معدل کتبی خوددر هنگام ثبت نام با دقت در فرم ثبت نام وارد کنند.

 

 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی

 

 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 96

داوطلبان علاقمند به ثبت نام و شرکت در دانشگاه غیر انتفاعی دقت داشته باشند بلافاصله بعد از انتشار دفترچه انتخاب رشته بلافاصله دانلود دفترچه رادر همین مقاله قرار خواهیم داد. تنوع رشته های انتخابی برای شما داوطلبان در دفترچه انتخاب رشته برای دانشگاه غیر انتفاعی زیاد خواهد بود داوطلبان نهایت دقت را داشته باشند در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با لیست رشته های دانشگاه غیر انتفاعی و شهریه ثبت نام و همچنین آدرس دانشگاه های غیر انتفاهی و شهریه هر رشته و هر سوال دیگری که داشته باشند می توانند با مشاوران تحصیلی سامانه صدای مشاور در ارتباط باشند تا به بهترین نحوه انتخاب خود را انجام دهید.

 

 


دوره های پیام نور و غیر انتفاعی

دوره های دانشگاه پیام نور دارای تعداد زیادی رشته و با ظرفیت های مناسب می باشد در این دوره ها، بر خلاف دوره های دیگر، انتخاب رشته باید بر حسب محل اقامت یا اشتغال می باشد داوطلبان با توجه به محل اقامت یا اشتغال رشته های خود را انتخاب می نمایند و داوطلب نمی تواند هر مرکز یا واحد دانشگاهی را انتخاب نماید، بلکه از مراکزی رشته های خود را انتخاب می کند که در محل اقامت یا اشتغال وی باشد. دانشگاه پیام نور دارای رشته نیمه متمرکز تربیت بدنی و علوم ورزشی نیز می باشد که همان ضوابط رشته های نیمه متمرکز را دارد.
رشته های تحصیلی مؤسسات غیر انتفاعی رشته هایی هستند که سال به سال توسعه یافته و بیشتر مورد توجه داوطلبان قرار می گیرند. با توجه به اینکه این مؤسسات در شهر های زیادی وجود دارد، انتخاب این رشته ها برای تحصیل می تواند برای داوطلبانی که به شهر محل تحصیل اهمیت می دهند، انتخاب خوبی باشد. تحصیل در این نوع مؤسسات همانند دوره روزانه است اما شرایط خاصی هم دارند داوطلبان باید در این مؤسسات شهریه پرداخت کنید

داوطلبان عزیز، انتخاب رشته انتخاب سرنوشت برای شما می باشد. سامانه صدای مشاور تحصیلی آرزوی موفقیت در تمامی مراحل تحصیل از جمله مرحله حساس انتخاب رشته را برای شما دارد.

 

 منبع : لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 96 - 97

 

 

 

 

 


:: برچسب‌ها: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی, ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی, شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی, لیست رشته های دانشگاه غیر انتفاهی, دانشگاه غیر انتغاعی چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور
 
جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کنکور سراسری با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)
 

 

نفرات برتر گروه ریاضی

 

نفرات برتر کنکور ریاضی

 

نفرات برتر گروه تجربی 

 

نتایج کنکور تجربی

نفرات برتر گروه انسانی

 

نفرات برتر گروه انسانی

 

 

نفران برتر گروه هنر

 

نتایج کنکور انسانی

 

نفرات برتر گروه زبان

 

نفرات برتر گروه زبان

 منبع : نفرات برتر کنکور سراسری 96 اعلام شد



:: برچسب‌ها: نفرات برتر کنکور سراسری 96 اعلام شد, اعلام نتایج کنکور ریاضی, نتایج کنکور سراسری, دریافت نتایج کنکور سراسری,نفرات برتر کنکور ریاضی,نفرات برتر کنکور تجربی,نفرات برتر کنکور انسانی,نفرات برتر کنکور زبان, نفرات برتر کنکور هنر ,
:: بازدید از این مطلب : 400
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

  مشاوره دهنده تخصصی دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری برای تماس بامشاورین ما کافیست
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
تماس از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )

 

 

توجه توجه فرصت را از دست ندهید دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96 منتشر شد در صورتی که داوطلبان گرامی درصورتی که قصد دارید خودتان انتخاب رشته کنید حتما باید دفترچه انتخاب رشته را مطالعه کنید تا انتخاب درستی را داشته باشید در حال حاضر دفترچه انتخاب رشته ریاضی و تجربی منتشر شده که ما دانلود دفترچه را در همین سایت در انتهای مطلب قرار داده ایم تا به روند بهبودی انتخاب رشته شما عزیزان کمک شایانی کرده باشیم. بعد از مطالعه دفترچه در صورت داشتن هرگونه سوال  و گرفتن مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری می توانید با مشاوران در ارتباط باشید تا بهترین انتخاب رشته را داشته باشید.

 

 

 

 دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96

همانطور که می دانید دفترچه کنکور سراسری شامل توضیحات و جداول است که مجموعا شامل 3 فصل می باشد. در این مطلب توضیحات کلی در رابطه با دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. در فصل اول دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96 شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو و نتایج علمی (اولیه) و گزینش دانشجو و انتخاب رشته توضیح داده شده است که داوطلبان برای ثبت نام خود و انتخاب رشته باید به طور کامل این بخش را مطالعه کنند. در فصل دوم دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96  توضیحات و جدول زیر گروه های آزمایشی کد رشته های تحصیلی و ظرفیت دوره های روزانه، شبانه، مجازی، پردیس خودگردان، نیمه حضوری و کد رشته تحصیلی و ظرفیت رشته های سهمیه مناطق محروم و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و دانشگاه پیام نور و کد رشته های تحصیلی و ظرفیت رشته های متمرکز (اعم از روزانه و شبانه و ...) به طور کامل برای داوطلبان توضیح داده شده است و در فصل سوم در رابطه با جداول کارایی لازم اعضا در رشته های مختلف تحصیلی، شرایط و ضوابط عمومی اختصاصی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوردی، غیر دولتی - غیر انتفاعی و جدول نام واحد ها و مراکز دانشگاه های پیام نور و شهرستان های تحت پوشش هر مرکز یا واحد و فرم پیش نویس انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد.

 

 

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری

 

 

 

 
 اعلام نتایج کنکور سراسری 96


با توجه به حساس بودن کنکور سراسری همهی داوطلبان بی صبرانه منتظر دریافت نتایج خود هستند پس کنکوری های عزیز توجه داشته باشید نتایج کنکور 15 مرداد ماه اعلام می شود بعد از دریافت نتایج تا زمان انتخاب رشته فاصله بسیار کمی وجود دارد کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری توسط سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار میگیرد، کارنامه شامل درصدهای هر درس، رتبه در هر سهمیه و رتبه در هر زیر گروه و رتبه کشوری و نمره ها می باشد بنابراین نتایج اولیه آزمون سراسری 96 حدود یک ماه بعد از برگزاری کنکور در خرداد ماه اعلام می شود و بعد از آن داوطلبان گرامی با توجه به رتبه و تراز می توانند انتخاب رشته خود را انجام دهند، بنابراین برای دسترسی سریع به نتایج کنکور و آگاهی ازمشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری می توانید از خدمات مشاور تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور استفاده کنید. 

 

 

 

  
نحوه درست انتخاب رشته کنکور سراسری


بعد از کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری و دریافت رتبه و تراز توسط داوطلب، مهم ترین موضوع آگاهی از نکات مهم انتخاب رشته کنکور سراسری 96 می باشد. داوطلبان عزیز با انجام انتخاب رشته نادرست دچار پشیمانی نشوند اولین موضوع تاثیر گذار در انتخاب رشته تحصیلی شامل خانواده، تواناییها، ویژگی های شخصیتی و اهداف و تجربیات و همچنین مهم ترین آن علاقه خود داوطلب می باشد پس شما کنکوری های عزیز برای داشتن یک انتخاب رشته درست باید از نظر افرادی استفاده کنید که دارای تجربه کافی و اطلاعات درست باشد تا با استفاده از منابع درست شما را در انجام یک انتخاب راهنمایی دهند. موضوع مهم بعدی در انتخاب رشته توجه به محدودیتها و شرایط خاص شما می باشد یعنی تصوير روشنی از عوامل درونی خود داشته باشيد و پس از انجام مشورتهای لازم، جمع بندی و بر اساس نتايج حاصله، تصميم گيری كنيد. با توجه به حساس بودن این موضوع مشاوران سامانه صدای مشاور آماده هستند تا در زمینه مشاوره درست، طریقه استفاده از کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه و انتخاب رشته کنکور برای گروه ریاضی، تجربی، انسانی و هرسوالی که دارید بصورت تلفنی و حضوری شما را در این امر مهم راهنمایی کنند تا آینده درخشانی را برای خود رقم بزنید.

 

 

 ما بهترینها را برای شما آرزومندیم

 

  منبع :  دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری

 
 
 

 

 



:: برچسب‌ها: دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری, دفترچه انتخاب رشته, انتخاب رشته کنکور, سایت دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور,دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی ,دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور
  مشاوره دهنده تخصصی دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری برای تماس بامشاورین ما کافیست
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
تماس از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )

 

 

توجه توجه فرصت را از دست ندهید دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی 96 منتشر شد در صورتی که داوطلبان گرامی درصورتی که قصد دارید خودتان انتخاب رشته کنید حتما باید دفترچه انتخاب رشته را مطالعه کنید تا انتخاب درستی را داشته باشید در حال حاضر دفترچه انتخاب رشته ریاضی و تجربی منتشر شده که ما دانلود دفترچه را در همین سایت در انتهای مطلب قرار داده ایم تا به روند بهبودی انتخاب رشته شما عزیزان کمک شایانی کرده باشیم. بعد از مطالعه دفترچه در صورت داشتن هرگونه سوال  و گرفتن مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری می توانید با مشاوران در ارتباط باشید تا بهترین انتخاب رشته را داشته باشید.

 

 

 

 دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 96

همانطور که می دانید دفترچه کنکور سراسری شامل توضیحات و جداول است که مجموعا شامل 3 فصل می باشد. در این مطلب توضیحات کلی در رابطه با دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. در فصل اول دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96 شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو و نتایج علمی (اولیه) و گزینش دانشجو و انتخاب رشته توضیح داده شده است که داوطلبان برای ثبت نام خود و انتخاب رشته باید به طور کامل این بخش را مطالعه کنند. در فصل دوم دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96  توضیحات و جدول زیر گروه های آزمایشی کد رشته های تحصیلی و ظرفیت دوره های روزانه، شبانه، مجازی، پردیس خودگردان، نیمه حضوری و کد رشته تحصیلی و ظرفیت رشته های سهمیه مناطق محروم و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و دانشگاه پیام نور و کد رشته های تحصیلی و ظرفیت رشته های متمرکز (اعم از روزانه و شبانه و ...) به طور کامل برای داوطلبان توضیح داده شده است و در فصل سوم در رابطه با جداول کارایی لازم اعضا در رشته های مختلف تحصیلی، شرایط و ضوابط عمومی اختصاصی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوردی، غیر دولتی - غیر انتفاعی و جدول نام واحد ها و مراکز دانشگاه های پیام نور و شهرستان های تحت پوشش هر مرکز یا واحد و فرم پیش نویس انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد.

 

 

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری

 

 

 

 
 اعلام نتایج کنکور سراسری تجربی 96


با توجه به حساس بودن کنکور سراسری همهی داوطلبان بی صبرانه منتظر دریافت نتایج خود هستند پس کنکوری های عزیز توجه داشته باشید نتایج کنکور 15 مرداد ماه اعلام می شود بعد از دریافت نتایج تا زمان انتخاب رشته فاصله بسیار کمی وجود دارد کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری توسط سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار میگیرد، کارنامه شامل درصدهای هر درس، رتبه در هر سهمیه و رتبه در هر زیر گروه و رتبه کشوری و نمره ها می باشد بنابراین نتایج اولیه آزمون سراسری 96 حدود یک ماه بعد از برگزاری کنکور در خرداد ماه اعلام می شود و بعد از آن داوطلبان گرامی با توجه به رتبه و تراز می توانند انتخاب رشته خود را انجام دهند، بنابراین برای دسترسی سریع به نتایج کنکور و آگاهی ازمشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری می توانید از خدمات مشاور تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور استفاده کنید. 

 

 

 

  
نحوه درست انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی


بعد از کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری و دریافت رتبه و تراز توسط داوطلب، مهم ترین موضوع آگاهی از نکات مهم مشاوره و انتخاب رشته کنکور تجربی 96 می باشد. داوطلبان عزیز با انجام انتخاب رشته نادرست دچار پشیمانی نشوند اولین موضوع تاثیر گذار در انتخاب رشته تحصیلی شامل خانواده، تواناییها، ویژگی های شخصیتی و اهداف و تجربیات و همچنین مهم ترین آن علاقه خود داوطلب می باشد پس شما کنکوری های عزیز برای داشتن یک انتخاب رشته درست باید از نظر افرادی استفاده کنید که دارای تجربه کافی و اطلاعات درست باشد تا با استفاده از منابع درست شما را در انجام یک انتخاب راهنمایی دهند. موضوع مهم بعدی در انتخاب رشته توجه به محدودیتها و شرایط خاص شما می باشد یعنی تصوير روشنی از عوامل درونی خود داشته باشيد و پس از انجام مشورتهای لازم، جمع بندی و بر اساس نتايج حاصله، تصميم گيری كنيد. با توجه به حساس بودن این موضوع مشاوران سامانه صدای مشاور آماده هستند تا در زمینه مشاوره درست، طریقه استفاده از کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه و انتخاب رشته کنکور برای گروه ریاضی، تجربی، انسانی و هرسوالی که دارید بصورت تلفنی و حضوری شما را در این امر مهم راهنمایی کنند تا آینده درخشانی را برای خود رقم بزنید.

 

 

 ما بهترینها را برای شما آرزومندیم

 

  

 
 

 

 



:: موضوعات مرتبط: درس و دانشگاه , ,
:: برچسب‌ها: دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری رشته علوم تجربی ,انتخاب رشته تجربی,دفترچه انتخاب رشته تجربی,اعلام ننتایج کنکور تجربی,دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی ,
:: بازدید از این مطلب : 561
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

  مشاوره دهنده تخصصی دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری برای تماس بامشاورین ما کافیست
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
تماس از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )

 

 

توجه توجه فرصت را از دست ندهید دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 96 منتشر شد در صورتی که داوطلبان گرامی درصورتی که قصد دارید خودتان انتخاب رشته کنید حتما باید دفترچه انتخاب رشته را مطالعه کنید تا انتخاب درستی را داشته باشید در حال حاضر دفترچه انتخاب رشته ریاضی و تجربی منتشر شده که ما دانلود دفترچه را در همین سایت در انتهای مطلب قرار داده ایم تا به روند بهبودی انتخاب رشته شما عزیزان کمک شایانی کرده باشیم. بعد از مطالعه دفترچه در صورت داشتن هرگونه سوال  و گرفتن مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری می توانید با مشاوران در ارتباط باشید تا بهترین انتخاب رشته را داشته باشید.

 

 

 

 دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 96

همانطور که می دانید دفترچه کنکور سراسری شامل توضیحات و جداول است که مجموعا شامل 3 فصل می باشد. در این مطلب توضیحات کلی در رابطه با دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. در فصل اول دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96 شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو و نتایج علمی (اولیه) و گزینش دانشجو و انتخاب رشته توضیح داده شده است که داوطلبان برای ثبت نام خود و انتخاب رشته باید به طور کامل این بخش را مطالعه کنند. در فصل دوم دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96  توضیحات و جدول زیر گروه های آزمایشی کد رشته های تحصیلی و ظرفیت دوره های روزانه، شبانه، مجازی، پردیس خودگردان، نیمه حضوری و کد رشته تحصیلی و ظرفیت رشته های سهمیه مناطق محروم و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و دانشگاه پیام نور و کد رشته های تحصیلی و ظرفیت رشته های متمرکز (اعم از روزانه و شبانه و ...) به طور کامل برای داوطلبان توضیح داده شده است و در فصل سوم در رابطه با جداول کارایی لازم اعضا در رشته های مختلف تحصیلی، شرایط و ضوابط عمومی اختصاصی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوردی، غیر دولتی - غیر انتفاعی و جدول نام واحد ها و مراکز دانشگاه های پیام نور و شهرستان های تحت پوشش هر مرکز یا واحد و فرم پیش نویس انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد.

 

 

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری

 

 

 

 
 اعلام نتایج کنکور سراسری ریاضی 96


با توجه به حساس بودن کنکور سراسری همهی داوطلبان بی صبرانه منتظر دریافت نتایج خود هستند پس کنکوری های عزیز توجه داشته باشید نتایج کنکور 15 مرداد ماه اعلام می شود بعد از دریافت نتایج تا زمان انتخاب رشته فاصله بسیار کمی وجود دارد کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری توسط سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار میگیرد، کارنامه شامل درصدهای هر درس، رتبه در هر سهمیه و رتبه در هر زیر گروه و رتبه کشوری و نمره ها می باشد بنابراین نتایج اولیه آزمون سراسری 96 حدود یک ماه بعد از برگزاری کنکور در خرداد ماه اعلام می شود و بعد از آن داوطلبان گرامی با توجه به رتبه و تراز می توانند انتخاب رشته خود را انجام دهند، بنابراین برای دسترسی سریع به نتایج کنکور و آگاهی ازمشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری می توانید از خدمات مشاور تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور استفاده کنید. 

 

 

 

  
نحوه درست انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی


بعد از کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری و دریافت رتبه و تراز توسط داوطلب، مهم ترین موضوع آگاهی از نکات مهم مشاوره و انتخاب رشته کنکور تجربی 96 می باشد. داوطلبان عزیز با انجام انتخاب رشته نادرست دچار پشیمانی نشوند اولین موضوع تاثیر گذار در انتخاب رشته تحصیلی شامل خانواده، تواناییها، ویژگی های شخصیتی و اهداف و تجربیات و همچنین مهم ترین آن علاقه خود داوطلب می باشد پس شما کنکوری های عزیز برای داشتن یک انتخاب رشته درست باید از نظر افرادی استفاده کنید که دارای تجربه کافی و اطلاعات درست باشد تا با استفاده از منابع درست شما را در انجام یک انتخاب راهنمایی دهند. موضوع مهم بعدی در انتخاب رشته توجه به محدودیتها و شرایط خاص شما می باشد یعنی تصوير روشنی از عوامل درونی خود داشته باشيد و پس از انجام مشورتهای لازم، جمع بندی و بر اساس نتايج حاصله، تصميم گيری كنيد. با توجه به حساس بودن این موضوع مشاوران سامانه صدای مشاور آماده هستند تا در زمینه مشاوره درست، طریقه استفاده از کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه و انتخاب رشته کنکور برای گروه ریاضی، تجربی، انسانی و هرسوالی که دارید بصورت تلفنی و حضوری شما را در این امر مهم راهنمایی کنند تا آینده درخشانی را برای خود رقم بزنید.

 

 

 ما بهترینها را برای شما آرزومندیم

 

  منبع : دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری رشته ریاضی فیزیک 96 - 97

 
 
 

 

 



:: برچسب‌ها: دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری رشته علوم ریاضی ,انتخاب رشته ریاضی,دفترچه انتخاب رشته ریاضی,اعلام نتایج کنکور ریاضی,دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی ,
:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

متقاضیانی که قصد شرکت در دانشگاه فنی حرفه ای و استخدام دارند می توانند جهت اطلاع از شرایط استخدام و هر سوالی که دارند می توانید با سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

آخرین وضعیت پرونده های جذب استخدام پیمانی دانشگاه فنی و حرفه ای

دانشگاه فنی و حرفه ای آخرین وضعیت پرونده های جذب استخدام پیمانی مربوط به شرکت کنندگان در فراخوان‌های جذب را تشریح کرد.

به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، متقاضیان جذب استخدام پیمانی در مرتبه مربی شرکت کننده در فراخوان شهریورماه و بهمن در مصاحبه علمی و آزمون عملی PE شرکت کرده اند، پس از وصول پاسخ استعلامات از مراجع ذیصلاح، برای مصاحبه صلاحیت عمومی دعوت خواهند شد.

متقاضیان جذب استخدام پیمانی در مرتبه استادیار شرکت کننده در فراخوان بهمن ماه در مصاحبه علمی شرکت کرده اند، پس از وصول پاسخ استعلامات از مراجع ذیصلاح، برای مصاحبه صلاحیت عمومی دعوت خواهند شد.

متقاضیان جذب استخدام پیمانی در مرتبه مربی و استادیار شرکت کننده در فراخوان بهمن ماه که حائز شاخص های مصوب هیأت اجرایی جذب دانشگاه هستند، پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح، در چند برابر ظرفیت‌های جذب دانشگاه به منظور احراز صلاحیت علمی به مصاحبه‌های علمی دعوت خواهند شد.

برای تمامی موارد مراتب از طریق پیامک و سامانه نور رضوی به ذینفعان اطلاع رسانی می شود.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

منبع : آخرین وضعیت پرونده های جذب استخدام پیمانی دانشگاه فنی و حرفه ای 



:: موضوعات مرتبط: درس و دانشگاه , ,
:: برچسب‌ها: آخرین وضعیت پرونده های جذب استخدام پیمانی دانشگاه فنی و حرفه ای,استخدام,استخدام پیمانی دانشگاه فنی و حرفه ای,پرونده های جذب استخدام دانشگاه فنی و حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1396 | نظرات ()