زمان ثبت نام بدون کنکور دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 توجه توجه فرصت را از دست ندهید داوطلبانی که علاقمند به ثبت نام بدون کنکور ارشد و دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران و شرکت در رشته های عالی دانشگاه های پردیس خود گردان هستند توجه داشته باشند هر ساله دانشگاه پردیس دانشجو می پذیرد. توجه داشته باشید در پایان دوره تحصیلی به فارغ التحصیلان مدرک رسمی ،با مهر دانشگاه تهران اعطا خواهد شد. بنابراین داوطلبان گرامی در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه ثبت نام و اعزام به دانشگاه های معتبر و هر سوالی که دارید می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور تحصیلی در ارتباط باشید.

 

 نحوه پذیرش مقطع دكتری پردیس بین المللی كیش دانشگاه تهران

داوطلبانی که علاقمند به ثبت نام و شرکت در دوره های دکتری هستند توجه داشته باشند پردیس بین المللی كیش دانشگاه تهران در سال تحصیلی 96 در 58 رشته در مقطع دکتری تخصصی دانشجو می پذیرد. داوطلبان گرامی برای آگاهی از زمان برگزاری مصاحبه تخصصی، دوره دكتری تخصصی با مشاوران سامانه صدای مشاو در ارتباط باشید.

 

داوطلبان گرامی دقت داشته باشید بحوه پذیرش در مقطع دکتری به دو صورت انجام میشود اولین شرایط از طریق آزمون اختصاصی بر اساس بررسی سوابق تحصیلی و قبولی در مصاحبه تخصصی ( مصاحبه تخصصی با توجه به سوابق تحصیلی ، علمی، پژوهشی، افتخارات علمی و فوق برنامه و سوالات تخصصی از رشته مورد تقاضا)در رشته های زیر اقدام به پذیرش دانشجو می نماید. شیوه ی دیگر برای قبولی در مقطع دکتری تخصصی از طریق کنکور سراسری در آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود، و زمان برگزاری آن در اسفند ماه بودخ است بنابراین در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با زمان دقیق و شرایط ثبت نام و شهریه دوره های دکتری و هر سوالی که دارید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

ثبت نام بدون کنکور دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران

 

 

شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه پردیس خودگردان

داوطلبان عزیزی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور را دارند و بنا به دلایلی نمی توانند در ثبت نام در دانشگاه پردیس خود گردان شرکت کنند نگران نباشند و فرصت را از دست ندهند در صورت علاقه می توانند در رشته های دانشگاه علمی کاربردی و یا در ثبت بدون کنکور دانشگاه آزاد شرکت کنند همچنین داوطلبان گرامی می توانند در رشته های بدون دانشگاه پیام نور و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی نیز شرکت کنند. البته متقاضیان دقت داشته باشند دانشگاه پردیس های خودگردان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری هم دانشجو می گیرند در صورت مشکل با شهریه پردیس های خودگردان می توانید در ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شرکت کنید. بنابراین برای آگاهی از لیست رشته های تحصیلی دانشگاه پردیس کیش دانشگاه تهران و شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد پردیس کیش دانشگاه تهران  می توانید از خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید. 

 

 

 

 منبع: زمان ثبت نام بدون کنکور دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران





:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام بدون کنکور دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: