کارنامه پذیرفته شدگان کنکور 95 - 96 رشته مهندسی کامپیوتر داشگاه تهران
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

 
 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کنکور سراسری با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

آخرین رتبه لازم برای قبولی در رشته کامپیوتر



با توجه به اطلاع رسانی سازمان سنجش گروه ریاضی بعد از گروه تجربی متقاضیان بسیار زیادی نسبت به گروه های آزمایشی انسانی، هنرو زبان داشته. بنابراین شاهد رقابت بین داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 خواهیم بود.  رشته مهندسی کامپیوتر شامل گرایش های مهندسی نرم افزار، مهندسی سخت افزار ، مهندسی فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر می باشد. 

همانطور که می دانید داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی، رشته های مهندسی جزء اولویت های انتخابی این داوطلبان بوده بنابراین رقابت در انتخاب رشته های مهندسی بسیار بالا می باشد. با توجه به موارد گفته شده داوطلبان متقاضی قبولی در این رشته ها بسیار زیاد می باشد بسیاری از داوطلبان علاقمند به بررسی درصدها و آخرین تراز و رتبه قبولی رشته مهندسی فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر می باشند. بنابراین در این مقاله اطلاعاتی در رابطه با درصد دروس و آخرین تراز و رتبه قبولی مهندسی فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر بر مبنای انتخاب رشته 95 را در اختیارتان قرار می دهیم در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهام در رابطه با کلیه رشته ها و دانشگاه ها با توجه به تراز و رتبه خود می توانید از راهنمایی مشاوران سامانه صدای مشاور و انتخاب رشته کنکور در ارتباط باشید.


 

آخرین تراز و رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار انتخاب رشته کنکور

 
اطلاعاتی که در جداول در لینک پایین در اختیار شما می گذاریم مربوط به کارنامه داوطلبان درشته های مهندسی کامپیوتر در دانشگاه های دولتی روزانه در کنکور سراسری 95 می باشد. با توجه به اینکه ظرفیت پذیرش دانشگاه ها در هر سال تحصیلی تغییر می کند، رتبه قبولی در هر رشته در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 تغییر خواهد کرد بنابراین با استفاده به این درصدها نمی توان قبولی مهندسی کامپیوتر دانشگاه دولتی روزانه در کنکور 96 و قبولی مهندسی دانشگاه دولتی روزانه در کنکور 96 تضمین کرد بنابراین با به کارگیری محدوده درصد ها و آخرین رتبه قبولی در بالا و استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری صدای مشاور و نرم افزار تخمین رتبه سازمان سنجش می توانید بهترین انتخاب را برای خود رقم بزنید. 
در ضمن به تمامی داوطلبین شرکت کننده در گروه آزمایشی ریاضی پیشنهاد می کنیم که حتما مقاله مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری و در صورت نیاز شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 را مطالعه کنید.
در صورتیکه در مورد آخرین رتبه و تراز های قبولی در مهندسی مواد و مهندسی پلیمر،تمامی درصدها و استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور صدای مشاور و نرم افزار تخین رتبه سازمان سنجش و انتخاب رشته کنکور سراسری 96 سوال و ابهامی برایتان ایجاد شد حتما با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور در میان بگذارید.

 

دانلود کارنامه قبولی مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهران

دانلود کارنامه قبولی مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیر کبیر

 

 

منبع :  آخرین تراز و رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی کامپیوتر

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: آخرین تراز و رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی کامپیوتر, رشته مهندسی کامپیوتر,نحوه قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر,چگونه در رشته کامپیوتر قبول شویم,تراز قبولی در رشته کامپیوتر,رتبه لازم برای قبولی در رشته کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 489
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: