زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 - 97
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

 

برای گاهی از رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 - 97

 

 

با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور جز یکی از بزرگ‌ترین و وسیع‌ترین دانشگاه‌های می باشد پذیرش داوطلب در دانشگاه پیام نور در چند سال گذشته با برداشتن شرط آزمون ورودی ، رشد قابل توجهی داشته است. بنابراین بسیاری از داوطلبان به دلیل نداشتن زمان برای حضور در کلاس های دانشگاه علاقمند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بودهاند. در سالهای گذشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور تنها در صورتی میسر بود که در دوره های فراگیر شرکت میکردید اما از 2 سال پیش فقط سوابق تحصیلی برای تحصیل بدون کنکور در دانشگاه پیام نور معیار قرار داده شده است. 

 

 

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96

 

داوطلبانی که علاقمند به شرکت در دوره های پیام نور هستند دقت داشته باشند که دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی برای ورودی مهر و بهمن در دو نوبت ثبت نام انجام میدهد. بنابراین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 هم مطابق سال های قبل دوبار در سال انجام می شود. زمان پذیرش در نیمسال اول در مرداد ماه همزمان با انتخاب رشته انجام میشود، دومین پذیرش در آبان ماه و مختص به متقاضیان تحصیل در ورودی بهمن 96 میباشد. متقاضیانی که میخواهند در پذیرش بدون آزمون دانشگاه پیام نور 96 ورودی مهرماه شرکت کنند باید انتخاب خود را از لیست رشته محل هایی که بر اساس سوابق تحصیلی بوده نهایتاً 150 رشته محل را براساس اولویت بندی خودشان انتخاب نمایند تا از بررسی سوابق تحصیلی داوطلب توسط سازمان سنجش، نتایج آن اطلاع رسانی خواهد شد.
داوطلبانی که در ثبت نام مرداد ماه جا ماده اند می توانند در مهلت دوم برای پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 ورودی بهمن که پذیرش تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور 96 می باشد شرکت کنند بنابراین داوطلبانی که در تکمیل ظرفیت شرکت می کنند فقط می توانند با انتخاب تنها یکی از رشته محل های معرفی شده در تکمیل ظرفیت، احتمال قبولی خود را امتحان کنند. بعد از ثبت نام در تکمیل ظرفیت با توجه به پذیرفته شدن زیر نظر مرکز دانشگاه پیام نوری که در آن پذیرش شده اند، برای ورودی مهر و یا بهمن ( نیمسال اول یا دوم ) مشغول به تحصیل خواهند شد. باید توجه داشت که پذیرش به روش تکمیل ظرفیت در ورودی بهمن در سالهای گذشته انجام میشده و معلوم نیست که آیا برای ورودی بهمن 96 هم پذیرش برمبنای تکمیل ظرفیت انجام میشود برای آگاهی اطز شرایط ثبت نام و زمان دقیق ثبت نام بدون آزمون پیام نور می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور درارتباط باشید.

 

 

شرایط و زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور پیام نور 

 

داوطلبانی که می خواهند از شرایط دقیق ثبت نام در بدون کنکور پیام نور باخبر شوند توجه داشته باشند در درجه اول باید مدرک فوق دیپلم ( کاردانی ) یا دیپلم 4ساله نظام قدیم را داشته باشند و همچنین داشتن مدرک پیش دانشگاهی برای داوطلبان جدید ضروری می باشد اما 
متقاضیان گرامی به این نکته توجه داشته باشند داوطلبانی که شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 را ندارند آخرین مدرک تحصیلی آنها دیپلم فنی و حرفه ای میباشد و این داوطلبان فقط می توانند در مقطع کاردانی شروع به تحصیل کنند. بنابراین پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور فقط در مقطع کارشناسی ( لیسانس ) امکان پذیر می باشد، اگر تصمیم به تحصیل در مقطع کاردانی را دارید به شما شرایط پذیرش دانشجویان بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96 - 97  و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 96 - 97 را توصیه مینماییم.

 

 


شرایط تحصیل در دانشگاه پیام نور

 

با توجه به متقاضیان بالا برای شرکت و ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه های گوناگون، انتخاب از میان دانشگاه های بدون کنکور دشوار شده است. همانطور که گفتیم یکی از مزیتهای تحصیل در دانشگاه پیام نور هزینه کم تحصیل در این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه های شهریه ای و اجباری نبودن برگزاری کلاس های پیام نور می باشد یعنی عدم حضور در کلاس ها باعث کسر نمره از درس نخواهد شد. یکی دیگر از نکات قابل تامل تحصیل در این دانشگاه این است که امتحانات به صورت هماهنگ کشوری برگزار میشود و استاد سوالات امتحانات نهایی را طرح نمیکند. بنابراین شما عزیزان برای آگاهی از ثبت نام بدون آزمون فراگیر پیام نور 96 -97 ، ابتدا باید از رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور اطلاعداشته باشند. بعد از مطالعه مقاله و داشتن سوال می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

 منبع : زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 - 97

 

 





:: موضوعات مرتبط: درس و دانشگاه , ,
:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور,شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور,نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور,لیست رشته های دانشگاه پیام نور,دانشگاه پیام نور چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: