اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 - 97
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 96

 

 

 نتایج انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه آزاد اعلام شد

 

توجه توجه داوطلبانی که در کنکور امسال شرکت کرده اند دقت داشته باشند نتایج آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد اعلام شده است جهت آگاهی از اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 - 97 می توانید با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد با وارد کردن اطلاعات شخصی و یا از طریق تماس تلفنی با مشاوران سامانه صدای مشاور می توانید به راحتی نتایج خود را دریافت کنید. همانطور که می دانید انتخاب رشته کنکور 96 - 97 به صورت جداگانه می باشد، مطمئنا مهم ترین موضوع برای داوطلبان انتخاب رشته درست براساس تراز و رتبه و علاقه ای فرد می باشد بنابراین بعد از انتخاب رشته برای آگاهی از اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 - 97 با مشاوران در ارتباط باشید.

 

جهت آگاهی از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 96 - 97 با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

آیا از نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد 96 با خبر هستید

برای آگاهی از اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد 96 براساس شناسه در این حالت جستجوی نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد 96 کافیست علاوه بر ثبت کردن گروه آزمایشی خود که یکی از رشته های علوم تجربی ، ریاضی و فنی ، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی میباشد شناسه انتخاب رشته و شماره شناسنامه خود را نیز وارد نمایید, در صورت فراموش کردن شناسه خود می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید و شناسه خود را بازیابی کنید.
 

 

 

نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 - 97

میتوانید برای مشاهده نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد کافیست به سامانه اعلام نتایج دانشگاه آزاد به آدرس Azmoon.com مراجعه نمایید در این بخش دو حالت مشاهده نتایج برای شما ظاهر وجود دارد که یکی بر طبق مجموعه امتحانی و شناسه انتخاب رشته میباشد و دیگری اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق جستجو بر اساس مجموعه امتحانی و اطاعات فردی می باشد. در صورت نداشتن اینترنت و آگاهی سریع از نتایج امتحان خود تنها با یک تماس و بدون حضور از رتبه خود باخبر شوید.

 

نحوه دریافت نتایج دانشگاه آزاد

 

 

اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد 96 بر اساس اطلاعات فردی

در این حالت جستجوی نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد برای داوطلبانی میباشد که به شناسه انتخاب رشته خود دسترسی نداشته و فقط تصمیم دارند با وارد نمودن اطلاعات شخصی نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد 96 را مشاهده نمایند.این افراد باید علاوه بر تعیین نمودن نظام آموزشی، مجموعه امتحانی، نام و نام خانوادگی،  شماره شناسنامه و سال تولد خود را نیز وارد نمایید. در صورت داشتن هرگونه سوال، سوالات خود را از مشاوران سامانه صدای مشاور بپرسید.

 

 

اعتراض به نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد 96

در صورتی که پس از مشاهده نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری  دانشگاه آزاد 96 دریافتید که اشتباهی رخ داده است ( تراز شما در زیرگروه ها به درستی درج نشده یا مثلا سهمیه شما درست درج نشده ) می توانید اعتراض خود به نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد 96 را ثبت و اعلام نمایید و منتظر بررسی توسط دانشگاه آزاد باشید. برای ثبت اعتراض خود می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور تحصیلی در ارتباط باشید، برای تحقق این امر می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور استفاده نمایید.

 

 

آیا از شرایط قبولی در دانشگاه ها و رشته های بدون کنکور خبر دارید 

موضوع بعدی که می خواهیم به آن بپردازیم  برای عزیزانی است که در انتخاب خود قبول نشده اند، این عزیزان نباید روحیه و امید خود را از دست بدهند چرا که در حال حاضر قبولی در دانشگاه در رشته های بسیار عالی عمل دست نیافتنی نمی باشد چرا که همانطور که در مقاله فهرست دانشگاه ها و رشته های پذيرش بدون كنكور دانشگاه آزاد و سراسری  و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 96 - 97 و رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور توضیح داده ایم می توانند شانس خود را برای قبولی  در دانشگاه و رشته مورد علاقه خود امتحان کنند، بنابراین داوطلبان عزیز بعد از کلیک بر روی لینک آبی و مطالعه مقاله در رابطه با نحوه ثبت نام بدون کنکور در کلیه دانشگاه ها مثل دانشگاه آزاد، دانشگاه علمی کاربردی، غیر انتفاعی و پیام نور در صورت داشتن سوال در رابطه با لیست رشته ها شهریه و شرایط ثبت نام می توانند با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشند و از مشاوره کامل و جامع مشاوران استفاده کنند تا خدایی نکرده دچار پشیمانی و ناراحتی نشوند. پس فرصت را از دست ندهیدو شانس خود را برای قبولی در بهترین دانشگاه ها امتحان کنید. 

 

 

 

 

 

 منبع :  اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 - 97





:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: